Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Joël's Kadett city project

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1103 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Joël's Kadett city project
Geplaatst door Joel_koningslust op 15-4-2009 20:30
Hits Deze gallery is 29962 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Auto [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Opel Kadett (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Blauw/geel / 1978
Opgegeven max. vermogen 50 pk / 37 kW
Opgegeven max. snelheid 175 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
op de brug [Toon slechts deze afbeelding]
toekomstige rijhoogte [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina

Pagina 10 van 21
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 19, 20, 21Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Joel_koningslust 23-8-2009 14:00 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen
[...]



dat bedrijf uit den haag?

flatlander-ipp levert trouwens ook behoorlijk wat spullen voor cih's, gesmede zuigers, drijfstangen, etc.



uumh. waar de vandaan komen weet ik ff niet meer. ze hadden in ieder geval een witte kadett c bij met een 2liter cih met 250 pk. leuk dingetje, maar zon blok kostte ook de nodige centen
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Coole 23-8-2009 14:34 Print reply

Posts: 423
Ik ga hem wel beoordelen als ie af is, want atm is ie not
 
Bovenstaand bericht is mede mogelijk gemaakt door jou
Joel_koningslust 23-8-2009 14:35 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Coole
Ik ga hem wel beoordelen als ie af is, want atm is ie not



dat klopt helemaal... momenteel is het nog niet veel. strakmaken en lassen gaat nog heel veel tijd in zitten ben ik bang.. hij is in het verleden een paar keer op een niet zo nette manier gefixt
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Henk-88 23-8-2009 16:04 Print reply

Posts: 26703
Nee hoor, gewoon hot want heeft potentie.

Bij een andere user mss niet maar bij Kenny komt 't wel goed
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Joel_koningslust 23-8-2009 16:16 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
Nee hoor, gewoon hot want heeft potentie.

Bij een andere user mss niet maar bij Kenny komt 't wel goed


ik heb m zelf een not gegeven ik vind hem momenteel nog echt niet tof. maar daar ga ik uiteraard wat aan doen
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Blukaap2 23-8-2009 22:23 Print reply

Posts: 9970
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]
ik denk dat het blok nou zonbeetje precies midden boven de as hangt. dat leek me het beste voor de gewichtsverdeling

Nee.
 
Stoere brommers
Leen 23-8-2009 22:25 Print reply

Posts: 26877
het blok tussen de 2 assen in, dat is pas goeie gewichtsverdeling.
 
Blukaap2 23-8-2009 22:27 Print reply

Posts: 9970
Juist, als je al denkt dat ie goed zit terwijl ie met de helft van die klomp lood voorbij de as hangt gaat het helemaal goed komen met je zac gedoe.
 
Stoere brommers
Joel_koningslust 23-8-2009 22:29 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen
het blok tussen de 2 assen in, dat is pas goeie gewichtsverdeling.


dus beter gaat hij nog een stukje naar achteren. ik heb nog wel plaats om 15cm naar achteren te gaan ofzo
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Leen 23-8-2009 22:30 Print reply

Posts: 26877
dan zou ik dat zeker doen.
alle beetjes helpen.

ook even accu achterin zetten enzo.
 
Joel_koningslust 23-8-2009 22:32 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen
dan zou ik dat zeker doen.
alle beetjes helpen.

ook even accu achterin zetten enzo.


accu achterin moet zowiezo. aagezien ik niet erg veel plaats heb onder de motorkap. en ik wil die ruimte zowiezo lekker clean houden. de kachel is ook pleite
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
kenny77 23-8-2009 22:33 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
Nee hoor, gewoon hot want heeft potentie.

Bij een andere user mss niet maar bij Kenny komt 't wel goed



Hoor ik daar mijn naam?

Hot'tje om de zelfde reden als Henk.
 
Blukaap2 23-8-2009 22:33 Print reply

Posts: 9970
Ik zou dr een 4 cilinder 15cm verder naar achteren in leggen, daar schiet je iets mee op.
 
Stoere brommers
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 23-8-2009 22:33 Print reply

Posts: 13700
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


accu achterin moet zowiezo. aagezien ik niet erg veel plaats heb onder de motorkap. en ik wil die ruimte zowiezo lekker clean houden. de kachel is ook pleite


Ding zal toch moeten blazen voor APK
 
Leen 23-8-2009 22:34 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2
Ik zou dr een 4 cilinder 15cm verder naar achteren in leggen, daar schiet je iets mee op.



true, volledig alu 4 cil, liefst geblazen, pktje of 250.

lekker ver naar achter, onafhankelijke achterwielophanging, carosserie 40x zo stijf maken.

hmmm, potentie
 
Joel_koningslust 23-8-2009 22:35 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Trax
[...]


Ding zal toch moeten blazen voor APK


daar heb ik al iets voor gefixt.. het enige dat je nodig hebt is iets wat warme lucht op de voorruit blaast. dus die sleuven blijven, enkel komen er slangen op die aan een 12v haarfohn komen. en voila, daar is mn voorruitontwaseming
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
-wokkel- 24-8-2009 16:46 Print reply

Posts: 1129
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


daar heb ik al iets voor gefixt.. het enige dat je nodig hebt is iets wat warme lucht op de voorruit blaast. dus die sleuven blijven, enkel komen er slangen op die aan een 12v haarfohn komen. en voila, daar is mn voorruitontwaseming


haha beun, maar voor de apk ist indd goed

maak je een beetje vorderingen? heb je ook al een achteras enzo? of alleen n blok en n bak?
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 24-8-2009 18:27 Print reply

Posts: 10560
e30 achteras kopen ?
dan heb je onafhankelijke ophanging.
makkelijk schijven op te zetten.
redelijk betaalbare sperdiff's voor de krijgen.

 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Jozeff - Forum en Sales Moderator 24-8-2009 18:28 Print reply

Posts: 10835
waarom die 6 cilinder niet achter je voorstoelen dan?
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Joel_koningslust 24-8-2009 18:40 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wokkel mtx
[...]


haha beun, maar voor de apk ist indd goed

maak je een beetje vorderingen? heb je ook al een achteras enzo? of alleen n blok en n bak?


oft beun is maakt niet zo gek veel uit. t zal toch geen daily worden als er straks een -85 veringset onder zit. dan kom ik de straat bij ons nog geeneens fatsoenlijk uit

ik heb opzich nog wel wat spullen gekocht. verder niet erg veel meer gedaan omdat ik dr weinig tijd voor heb gehad. wel zo ongeveer al het plaatwerk dat ik wil vernieuwen al gescoord. en nog wat kleine dingen gekocht. de as heb ik wel al, wat er binnenin komt nog niet

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
e30 achteras kopen ?
dan heb je onafhankelijke ophanging.
makkelijk schijven op te zetten.
redelijk betaalbare sperdiff's voor de krijgen.



als jij het ook passend maakt

is me veels teveel werk. en schijven kunnen ook op de as die ik nu heb. sperdiff heb ik ook al voor 350euro nieuw ( 40% ) of gratis als ik met het lasapparaat in de weer ga
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Joel_koningslust 24-8-2009 20:43 Print reply

Posts: 14514
zo... net nog ff geklust..


aan de leen en de rest die verstand hebben van die gewichtsverdeling momenteel ligt het blok met 3 cilinders achter de as, 1 erboven en 2 ervoor. is dit genoeg? of moet ik nog verder schuiven. er zitten nu motorsteunen op die het gat naar achteren hebben tov van de voorkant van de motor. zou ik die om kunnen draaien ( nog niet geprobeerd of dat past, als iemand het weet graag ) zodat het blok nog een 15cm naar achteren gaat? of zijn er andere kant en klare motorsteunen op de markt?
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Leen 24-8-2009 20:44 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
zo... net nog ff geklust..


aan de leen en de rest die verstand hebben van die gewichtsverdeling momenteel ligt het blok met 3 cilinders achter de as, 1 erboven en 2 ervoor. is dit genoeg? of moet ik nog verder schuiven. er zitten nu motorsteunen op die het gat naar achteren hebben tov van de voorkant van de motor. zou ik die om kunnen draaien ( nog niet geprobeerd of dat past, als iemand het weet graag ) zodat het blok nog een 15cm naar achteren gaat? of zijn er andere kant en klare motorsteunen op de markt?



steunen kan je links en rechts omwisselen ja.

en hoe meer cilinders achter de vooras, hoe beter.

Dit bericht is gewijzigd door Leen op 24-8-2009 om 20:44 uur.
 
coupequattro 24-8-2009 21:11 Print reply

Posts: 958
Voor apk moet hij toch ook op verschillende standen kunnen blazen tegenwoordig?


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wokkel mtx
[...]


haha beun, maar voor de apk ist indd goed

maak je een beetje vorderingen? heb je ook al een achteras enzo? of alleen n blok en n bak?


 
Joel_koningslust 25-8-2009 0:56 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: coupequattro
Voor apk moet hij toch ook op verschillende standen kunnen blazen tegenwoordig?


[...]





volgends mij niet

@leen.. dan ga ik deze week nog ff de slijptol in mn carrosserie zetten.. ik denk dat 4 cilinders achter de as wel ongeveer het maximale zal zijn
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Leen 25-8-2009 1:05 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust

als jij het ook passend maakt

is me veels teveel werk. en schijven kunnen ook op de as die ik nu heb. sperdiff heb ik ook al voor 350euro nieuw ( 40% ) of gratis als ik met het lasapparaat in de weer ga



e30 as pasmaken is niet veel werk opzich, je zult hem wsl smaller moeten maken voor een c kadett..
b ascona en manta zou hij iig zo onder kunnen heb ik al eens uitgezocht.

en een nieuw sperdiff voor 350 kan je mooi vergeten, sper zelf is al 1100 nieuw, en dan heb je em nog niet eens ingebouwd, wat moet gebeuren door iemand die alle shims heeft.
ik ken iemand die het doet, kost je 300 meen ik.
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 10 van 21
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 19, 20, 21Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved