Leen |
1-10-2009 20:33 |
Posts: 26877 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]
die zijn te duur
ik ga geen 2k lappen voor een "origineel blokje met maar 150pk" terwijl ik voor dat geld ook een extreem tof blok kan hebben met 250pk
ik kan van een kennis een 1.9 met 4bak kopen. wellicht is dat een optie voor me, knal ik die vierbak erachter weg, 5bak erachter. blok wat kietelen en gaan me de bannaan
Dit bericht is gewijzigd door Joel_koningslust op 1-10-2009 om 18:58 uur.
he ja, een 19n me 75pk.
dingen hebbeen compressie van 7.5:1, en zijn niet vooruit te branden.
eerder je dan betrouwbaar 150 pk uit hebt ben je 3k verder.
kan je beter een 20xe pakken.
|
|
|
|
Joel_koningslust |
1-10-2009 20:45 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Leen
[...]
he ja, een 19n me 75pk.
dingen hebbeen compressie van 7.5:1, en zijn niet vooruit te branden.
eerder je dan betrouwbaar 150 pk uit hebt ben je 3k verder.
kan je beter een 20xe pakken.
tsja... dat geld heb ik er niet voor over... dan klap ik liever dat sierra blok met 120 soepele pk's erin.
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
koekie - Administrator |
1-10-2009 20:57 |
Posts: 12588 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]
tsja... dat geld heb ik er niet voor over... dan klap ik liever dat sierra blok met 120 soepele pk's erin.
voor 800 euro heb je een overcompleet 16V blok met 70K
|
|
Haaks de hoek om! |
|
Joel_koningslust |
1-10-2009 21:00 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: koekie
[...]
voor 800 euro heb je een overcompleet 16V blok met 70K
maar geen bak en motorsteunen enzo. wil liever een ietwat goedkopere basis gebruiken
een saab turbo blok is btw ook wel een optie. de blokken na 93 past een r28/r25 zo op en de ori krukas/onderblok/drijfstangen/zuigers zijn bestand tegen 500pk
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Joel_koningslust |
8-10-2009 23:12 |
|
kenny77 |
8-10-2009 23:13 |
Posts: 29286 |
|
|
|
|
Joel_koningslust |
8-10-2009 23:15 |
Posts: 14514 |
dr is gelukkig wel een maar
maar het blok hangt er netjes in
gelukkig heb ik een lekker verwarmd beunhok daar waar het ding staat. en al het gereedschap wat ik me maar wens
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
kenny77 |
8-10-2009 23:19 |
Posts: 29286 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
gelukkig heb ik een lekker verwarmd beunhok daar waar het ding staat. en al het gereedschap wat ik me maar wens
Dat is ook wel bijna een must als je aan zo'n project bezig bent.
Vooral ook de ruimte die je daar hebt.
|
|
|
|
Joel_koningslust |
8-10-2009 23:23 |
Posts: 14514 |
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Henk-88 |
8-10-2009 23:25 |
Posts: 26703 |
Straight six
Ziet er netjes uit.
|
|
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?' |
|
Leen |
8-10-2009 23:37 |
Posts: 26877 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
afbeelding
wie zit daar in die motorruimte
ow fuck, dat ben ik na 12uur achter elkaar werken en dan klussen. k val bijna om momenteel
afbeelding
Fucking homo, ik werk gvd 84 uur per week, 6 weken op rij.
|
|
|
|
Joel_koningslust |
8-10-2009 23:38 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
Straight six
Ziet er netjes uit.
het schutbord+tunnel moeten nog ff dichtgebouwd/gelast worden. maar hij hang in ieder geval nu echt op zichzelf
zoeentje is onderweg momenteel ( komt van een 5.75 liters dieselmotor af uit een pantservoertuig van 4ton, moet wel vooruit komen op de dett denk ik zo )
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Joel_koningslust |
8-10-2009 23:39 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Leen
[...]
Fucking homo, ik werk gvd 84 uur per week, 6 weken op rij.
tsja.. maar jij bent natuurlijk ook leen. die kan dat, ik ben moe
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Henk-88 |
8-10-2009 23:41 |
Posts: 26703 |
En toch.. lijkt ons Leentje te klagen.. en dat past niet bij zijn boodschap..
|
|
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?' |
|
Blukaap2 |
8-10-2009 23:43 |
Posts: 9958 |
HX40, zal goed gaan op zo'n aftandse gietijzeren klomp ellende.
Als ie op gang komt (en dat is bij >3,5-4000 toeren) komt ie ook hard.
Altijd fijn met een lomp zware neus en idiote achteras
|
|
Stoere brommers |
|
Joel_koningslust |
8-10-2009 23:47 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2
HX40, zal goed gaan op zo'n aftandse gietijzeren klomp ellende.
Als ie op gang komt (en dat is bij >3,5-4000 toeren) komt ie ook hard.
Altijd fijn met een lomp zware neus en idiote achteras
het is niet precies dezelfde als op de plaatje. de foto van die wat ik heb krijg ik niet oline
de motor waar hij vanaf komt gaf zn topvermogen al op 2000 toeren daar zal ik wel iets overheen gaan denkz
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Blukaap2 |
9-10-2009 0:01 |
Posts: 9958 |
En hoe ga je de brandstofvoorziening regelen ?
|
|
Stoere brommers |
|
kenny77 |
9-10-2009 0:07 |
Posts: 29286 |
|
|
|
|
Joel_koningslust |
9-10-2009 0:10 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2
En hoe ga je de brandstofvoorziening regelen ?
aangepast inlaatspruitstuk. en een via de laptop instelbaar motormanagement, welk weet ik nog niet zeker. diegene waarmee ik dit samen bouw wou de jettronic zegmaar manipuleren waardoor het ook kan. maar ik denk dat ik het liever direct even goed doe
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod |
9-10-2009 0:11 |
Posts: 13700 |
Kost je ook direct even hard centjes.
|
|
|
|
Joel_koningslust |
9-10-2009 0:13 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Trax
Kost je ook direct even hard centjes.
tussen de 3 en de 500 heb ik er een
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod |
9-10-2009 0:14 |
Posts: 13700 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]
tussen de 3 en de 500 heb ik er een
Ja, maar dan heb je niet alle bijbehorende sensoren/relais en een kabelboom.
|
|
|
|
Joel_koningslust |
9-10-2009 0:16 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Trax
[...]
Ja, maar dan heb je niet alle bijbehorende sensoren/relais en een kabelboom.
diegene waar ik het samen mee bouw regelt dat allemaal. hij bouwt een blok om naar voor weinig geld aangezien hij voor weinig aan dat spul kan komen enzo
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod |
9-10-2009 0:17 |
Posts: 13700 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]
diegene waar ik het samen mee bouw regelt dat allemaal. hij bouwt een blok om naar voor weinig geld aangezien hij voor weinig aan dat spul kan komen enzo
Een wide-band kost je evengoed knaken
|
|
|
|
Joel_koningslust |
9-10-2009 0:26 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Trax
[...]
Een wide-band kost je evengoed knaken
wideband sonde van de sloop. controller ff scoren voor een euro of 200
het kost ook wel wat, maar dan heb je ook echt een systeem met veel mogelijkheden
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|