Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Seat Ibiza TDI van Nico

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1153 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Seat Ibiza TDI van Nico
Geplaatst door nico.q op 8-3-2009 11:58
Hits Deze gallery is 1922 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Auto [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Seat Ibiza (Niet meer in bezit)
Kleur / Bouwjaar Schwarz / 1999
Opgegeven max. vermogen 140 pk / 103 kW
Opgegeven max. snelheid 215 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
1 [Toon slechts deze afbeelding]
2 [Toon slechts deze afbeelding]
3 [Toon slechts deze afbeelding]
4 [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Frysk 27-3-2009 15:07 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Arjanus
zitten jullie nou hotjes aan nico te geven of aan z`n auto, stelletje poten



auto

vind seats wel toffe auto's

heb ze liever dan alle golfjes op de type 1 na (die is tof )
 
giggitybyte
kees_tsx 27-3-2009 15:39 Print reply

Posts: 551
Net een vw polo

voor de rest wel netjes, maar die 140pk, lul niet het is geen cupra.
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 27-3-2009 15:43 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kees_tsx
Net een vw polo

voor de rest wel netjes, maar die 140pk, lul niet het is geen cupra.


wat is het verschil met cupra blok en dit blok dan ?
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
RM-sm 27-3-2009 15:44 Print reply

Posts: 3908
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kees_tsx
Net een vw polo

voor de rest wel netjes, maar die 140pk, lul niet het is geen cupra.


komt door de race pendalen die hij er in heeft zitten ! snap dat dan .


Maar opzich een mooie ibiza enkel die 140pk en 103kW heb je niet


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


wat is het verschil met cupra blok en dit blok dan ?


dat een cupra een 1.8 turbo 20klepper heeft met 150pk standaard en op benzine rij ?

of een 2 liter ..

Dit bericht is gewijzigd door RM-sm op 27-3-2009 om 15:45 uur.
 
Over steer is when the passengers are scared, under steer is when the driver is scared
crossgek - Forum en Sales Moderator 27-3-2009 15:47 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RM-sm
[...]


komt door de race pendalen die hij er in heeft zitten ! snap dat dan .


Maar opzich een mooie ibiza enkel die 140pk en 103kW heb je niet


[...]


dat een cupra een 1.8 turbo 20klepper heeft met 150pk standaard en op benzine rij ?

of een 2 liter ..

Dit bericht is gewijzigd door RM-sm op 27-3-2009 om 15:45 uur.


leuk al die beweringen over een auto en er geen verstand van hebben.


bij seat hebben ze meerdere uitvoeringen van de cupra :
cupra is gewoon een populaire benaming , net als drd bij derbi. het steld in feite geen ruk voor. de 1.9 diesels van vw zijn in 1001 modellen geleverd en door kleine aanpassingen doen ze in elke auto iets anders. is dus ook heel gemakkelijk meer uit te halen.

bijvoorbeeld:
http://www.autoweek....cache=no&ID=2450


Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 27-3-2009 om 15:49 uur.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
RM-sm 27-3-2009 15:51 Print reply

Posts: 3908
leuk die link... maar nu eentje van het model die hij heeft en niet de nieuwste

edit : en de cupra tdi ( model wat hij heeft ) heeft 82kw standaart volgens mij?

en staat dit altijd op kenteken aangegeven, bij hem staat duidelijk dat het een 66kW is en dat het dus niet op een cupra versie gaat.

edit :

dus dat zou betekenen dat je met een chip, grotere injectoren en egr klep dicht meer dan 35kW meer krijgt?

was het maar zo makkelijk...




Dit bericht is gewijzigd door RM-sm op 27-3-2009 om 16:00 uur.
 
Over steer is when the passengers are scared, under steer is when the driver is scared
-Bassie- 27-3-2009 15:54 Print reply

Posts: 6617
heb je uitdraai er van dan??

gezien jouw auto standaard iets van 66 kw hoort te hebben.
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
crossgek - Forum en Sales Moderator 27-3-2009 16:03 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RM-sm
leuk die link... maar nu eentje van het model die hij heeft en niet de nieuwste

edit : en de cupra tdi ( model wat hij heeft ) heeft 82kw standaart volgens mij?

en staat dit altijd op kenteken aangegeven, bij hem staat duidelijk dat het een 66kW is en dat het dus niet op een cupra versie gaat.

edit :

dus dat zou betekenen dat je met een chip, grotere injectoren en egr klep dicht meer dan 35kW meer krijgt?

was het maar zo makkelijk...

Dit bericht is gewijzigd door RM-sm op 27-3-2009 om 15:57 uur.



wat is het verschil met het nieuwst blok het blok van de gallery dan ?

zoals ik al zij die 1.9 diesels van volkswagen vind je overal daar zijn 1001 modellen en uitvoeringen van voorzien.

JD (een vd betere tuners van vooral volkswagen) is heel redelijk met de waarde's die ze geven en die zeggen alleen met chippen (zonder extra's) 120pk te geven aan een 90pk uitvoering.

http://www.jdengineering.nl/
zie: chiptunen->seat -> ibiza 1.9 tdi..

als je eerst de injectoren aanpakt en egr afsluit , dit meeneemt bij het chippen en het blok loopt een beetje gunstig is 140 pk goed te doen.

Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 27-3-2009 om 16:04 uur.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
RM-sm 27-3-2009 16:13 Print reply

Posts: 3908
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]



wat is het verschil met het nieuwst blok het blok van de gallery dan ?

zoals ik al zij die 1.9 diesels van volkswagen vind je overal daar zijn 1001 modellen en uitvoeringen van voorzien.

JD (een vd betere tuners van vooral volkswagen) is heel redelijk met de waarde's die ze geven en die zeggen alleen met chippen (zonder extra's) 120pk te geven aan een 90pk uitvoering.

http://www.jdengineering.nl/
zie: chiptunen->seat -> ibiza 1.9 tdi..

als je eerst de injectoren aanpakt en egr afsluit , dit meeneemt bij het chippen en het blok loopt een beetje gunstig is 140 pk goed te doen.

Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 27-3-2009 om 16:04 uur.


bij deze eindig ik deze discussie, voornamelijk al dat je beweert dat er in een auto uit '99 een zelfde blok hangt als in eentje van 2008/2009

en het feit dat ik me niet uitlaat over jd engineering

Dit bericht is gewijzigd door RM-sm op 27-3-2009 om 16:26 uur.
 
Over steer is when the passengers are scared, under steer is when the driver is scared
nico.q 27-7-2009 16:21 Print reply

Posts: 28
Ik ga nog even in op de discussie (ook al is de auto weg, rij nu Golf op grijs kenteken).
Het is wel overduidelijk dat 99% absoluut niet weet waar men over praat.
Er rijden ZAT Ibiza's / Golfjes / Cordoba's, etc rond met hetzelfde AHU blok met 200+ PK. Van het 100pk TDI blok zijn genoeg gevallen bekend van auto's die prima reden met 170 pk, enkel na chippen. Beweren dat 35kw winnen met chippen onmogelijk is? Niet doen als je niet weet waar je over praat!


- Er bestaat GEEN cupra diesel van dit model, wel een GT (Evo in belgiƫ) , behalve in het model 6L vanaf 2003
- Het is geen cupra, en dit heb ik ook nooit beweerd.
- Zoals eerder aangegeven; het vermogen is een (niet onrealistische) inschatting. Maar ik wil hem met alle liefde bijstellen naar 130 pk als iedereen daar rustig van wordt. Een auto is geen brommer, en een tdi al helemaal niet.

Overigens heb ik mijn huidige Golf ook enkel laten chippen (110pk asv). 150 pk's heeft ie nu.
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved