Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Yamaha RD350LC

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 750 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Yamaha RD350LC
Geplaatst door -Dennis- op 25-2-2009 19:08
Hits Deze gallery is 3713 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Motor [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Yamaha RD 350 (Niet meer in bezit)
Kleur / Bouwjaar Rood/wit/blauw / 1986
Opgegeven max. vermogen 58 pk / 43 kW
Opgegeven max. snelheid Niet opgegeven

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
RD350 [Toon slechts deze afbeelding]
RD350 [Toon slechts deze afbeelding]
RD350 [Toon slechts deze afbeelding]
RD350 [Toon slechts deze afbeelding]
RD350 [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >

Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Joel_koningslust 25-2-2009 19:09 Print reply

Posts: 14514
wat denkte

hot natuurlijk
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Royal Club 25-2-2009 19:09 Print reply

Posts: 60390
2x 28keihin erachter denkz , heeft bart ook
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
kenny77 25-2-2009 19:10 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
RD350 .
Ga je ook een gallery aanmaken, kan ik daar mooi hot stemen.



Hot dus.

(zo'n rd'tje staat ook nog bij mij op de planning ooit. )
 
Royal Club 25-2-2009 19:11 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]



Hot dus.

(zo'n rd'tje staat ook nog bij mij op de planning ooit. )

beter dat je daar meer pk's uitsleept
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
ronaldt 25-2-2009 19:11 Print reply

Posts: 2735
dik nice? Wat ga je d'r mee doen? opknappen, rijden?
 
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.>
kenny77 25-2-2009 19:12 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]

beter dat je daar meer pk's uitsleept



 
Niek de Wildt 25-2-2009 19:12 Print reply
Posts: 7168
HOT!

voor opmaat uitlaten (waarmee je het makkelijkste/meeste vermogen mee kan winnen bij een voor de rest std rd350) kan je bij mij terecht.
 
Royal Club 25-2-2009 19:12 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
HOT!

voor opmaat uitlaten (waarmee je het makkelijkste/meeste vermogen mee kan winnen bij een voor de rest std rd350) kan je bij mij terecht.


jammer dat die zuigers het niet aankunnen, een hoger toerental
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Frysk 25-2-2009 19:13 Print reply

Posts: 34930
Hotje, niet m'n model maar 350cc 2takt is altijd geil

ff opmaat pijpjes of jolly's erop klappen
en 2x 28mm Keihin's
 
giggitybyte
Niek de Wildt 25-2-2009 19:13 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


jammer dat die zuigers het niet aankunnen, een hoger toerental


een opmaat hoeft niet hoogtoeriger te zijn.


Dit bericht is gewijzigd door Niek de Wildt op 25-2-2009 om 19:14 uur.
 
-Dennis- 25-2-2009 19:14 Print reply

Posts: 919
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ronaldje dt50x
dik nice? Wat ga je d'r mee doen? opknappen, rijden?


Hm tja, eigenlijk beetje hetzelfde als Kenny: "ooit" nog is zo'n ding bezitten.

Verder een beetje oplappen en ermee rijden. Carbs liggen nu uit elkaar, helemaal gereinigd vandaag.

Bedankt voor de hotjes.
 
nee, dat mag niet
Royal Club 25-2-2009 19:15 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
[...]


een opmaat hoeft niet hoogtoeriger te zijn.


Dit bericht is gewijzigd door Niek de Wildt op 25-2-2009 om 19:14 uur.


ik riep het maar even, niet dat je dat ding zometeen 15k wil laten draaien oid ik heb het er met bart over gehad, als je er jolly's opzet en je stelt het gewoon, vallen die zuigers binnen notime uit elkaar
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
BSTS 25-2-2009 19:17 Print reply

Posts: 4241
vind ze gruwlijk lelijk, maar toch motorisch wel een stukje prn.. dus hot
 
sprintjah
Niek de Wildt 25-2-2009 19:18 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


ik riep het maar even, niet dat je dat ding zometeen 15k wil laten draaien oid ik heb het er met bart over gehad, als je er jolly's opzet en je stelt het gewoon, vallen die zuigers binnen notime uit elkaar


ja, het is immers geen honda hè
 
-Dennis- 25-2-2009 19:19 Print reply

Posts: 919
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
HOT!

voor opmaat uitlaten (waarmee je het makkelijkste/meeste vermogen mee kan winnen bij een voor de rest std rd350) kan je bij mij terecht.


Ok tof! Had al gauw even gekeken op 50cc.nl en dergelijke, maar die pijpen zijn allemaal wel vrij duur.

Eerst maar is fatsoenlijk draaiend krijgen, als zo'n ding gezond is gaat hij met de standaard pijpen in z'n 3 ook nog wel op het achterwiel hoor.
 
nee, dat mag niet
Niek de Wildt 25-2-2009 19:23 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Dennis-
[...]


Ok tof! Had al gauw even gekeken op 50cc.nl en dergelijke, maar die pijpen zijn allemaal wel vrij duur.

Eerst maar is fatsoenlijk draaiend krijgen, als zo'n ding gezond is gaat hij met de standaard pijpen in z'n 3 ook nog wel op het achterwiel hoor.


Ik had je al even geinboxt, waar het namelijk om neer komt, is dat een opmaat uitlaat niet altijd meer hoogtoeriger hoeft te zijn en meer vermogen moet leveren, maar dat het voordeel juist is dat je ze precies naar wens kan laten maken en je dus zelf een powerband kunt kiezen (uiteraard sta je voor die keuze niet alleen en krijg je genoeg advies en richtlijnen)
Overigens zal een opmaat uitlaat bij een RD350 altijd meer vermogen leveren (al maak je hem laagtoeriger) puur omdat de kennis op het gebied van expansie uitlaten toen nog in de kinderschoenen stond.
 
mtx-bart 25-2-2009 19:27 Print reply
Posts: 816
niet de mooiste, maar het is een 2takt dus HOT
 
-wokkel- 26-2-2009 15:53 Print reply

Posts: 1129
Dennis ! je hebt m

Je moet um in foute racer kleure spuite net as die oude ninja's en cbr's



hotje!

 
Henk-88 26-2-2009 15:57 Print reply

Posts: 26703
Zeker HOT!
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Bonomel 27-2-2009 11:14 Print reply

Posts: 1363
dikke shit dennis^^
nou nog je rbw
 
BMW
kenny77 27-2-2009 11:35 Print reply

Posts: 29286
nog een hot dan maar.
 
Joel_koningslust 27-2-2009 13:28 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
[...]


Ik had je al even geinboxt, waar het namelijk om neer komt, is dat een opmaat uitlaat niet altijd meer hoogtoeriger hoeft te zijn en meer vermogen moet leveren, maar dat het voordeel juist is dat je ze precies naar wens kan laten maken en je dus zelf een powerband kunt kiezen (uiteraard sta je voor die keuze niet alleen en krijg je genoeg advies en richtlijnen)
Overigens zal een opmaat uitlaat bij een RD350 altijd meer vermogen leveren (al maak je hem laagtoeriger) puur omdat de kennis op het gebied van expansie uitlaten toen nog in de kinderschoenen stond.



van een opmaat krijg je niet meer vermogen maar verleg je de powerband gewoon zo ver dat je hem langer door kunt trekken. het vermogen wat in de motor zit is in principe hetzelfde

dus wil je echt vermogen winnen met een opmaat dan zul je toch echt meer toeren moeten maken


 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
buldogo2 27-2-2009 13:47 Print reply

Posts: 2101
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]



van een opmaat krijg je niet meer vermogen maar verleg je de powerband gewoon zo ver dat je hem langer door kunt trekken. het vermogen wat in de motor zit is in principe hetzelfde

dus wil je echt vermogen winnen met een opmaat dan zul je toch echt meer toeren moeten maken




dat is echt dikke onzin...de orgineele uitlaten hebben amper expancie...dus is zeer onefficient.

Met een goede uitlaat (of dat nu een opmaat of goede aftermarket is) hoef je niet persee de powerband te verlegen, maar verbeeter je de eficientie per slag per hoeveelheid brandstof.

weet niet of et zo beetje duidelijk is uitgelecht...
 
Born to ride
Joel_koningslust 27-2-2009 13:50 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: buldogo2
[...]


dat is echt dikke onzin...de orgineele uitlaten hebben amper expancie...dus is zeer onefficient.

Met een goede uitlaat (of dat nu een opmaat of goede aftermarket is) hoef je niet persee de powerband te verlegen, maar verbeeter je de eficientie per slag per hoeveelheid brandstof.

weet niet of et zo beetje duidelijk is uitgelecht...



ik snap je wel ja. maar om echt sneller te kunnen moet je gewoon meer toeren gaan maken. als de krukas niet sneller rond draait dan draait je wiel ook niet sneller
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
buldogo2 27-2-2009 14:08 Print reply

Posts: 2101
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]



ik snap je wel ja. maar om echt sneller te kunnen moet je gewoon meer toeren gaan maken. als de krukas niet sneller rond draait dan draait je wiel ook niet sneller


Dat kan je weer oplosen met een andere tandwiel verhouding .

het is wel waar dat je meestal meer vermogens winste kan boeken door meer toeren te draaien. Dit komt voornamelijk omdat je verbrandingen dan heel dicht op elkaar hebben en dus minder vertraging hebt bij de opgaande slag.

Maar dan nog, het toerental hoeft niet hoger gelecht te worden om vermogens winst te boeken met een uitlaat


Leuk motortje btw...en HOTje dus,, kan je wel wa moois van maken

Dit bericht is gewijzigd door buldogo2 op 27-2-2009 om 14:09 uur.
 
Born to ride

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved