Joel_koningslust |
25-2-2009 19:09 |
Posts: 14514 |
wat denkte
hot natuurlijk
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Royal Club |
25-2-2009 19:09 |
Posts: 60390 |
2x 28keihin erachter denkz , heeft bart ook
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
kenny77 |
25-2-2009 19:10 |
Posts: 29286 |
|
|
|
|
Royal Club |
25-2-2009 19:11 |
Posts: 60390 |
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
ronaldt |
25-2-2009 19:11 |
Posts: 2735 |
dik nice? Wat ga je d'r mee doen? opknappen, rijden?
|
|
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.> |
|
kenny77 |
25-2-2009 19:12 |
Posts: 29286 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]
beter dat je daar meer pk's uitsleept
|
|
|
|
Niek de Wildt |
25-2-2009 19:12 |
Posts: 7168 |
HOT!
voor opmaat uitlaten (waarmee je het makkelijkste/meeste vermogen mee kan winnen bij een voor de rest std rd350) kan je bij mij terecht.
|
|
|
|
Royal Club |
25-2-2009 19:12 |
Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
HOT!
voor opmaat uitlaten (waarmee je het makkelijkste/meeste vermogen mee kan winnen bij een voor de rest std rd350) kan je bij mij terecht.
jammer dat die zuigers het niet aankunnen, een hoger toerental
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
Frysk |
25-2-2009 19:13 |
Posts: 34930 |
Hotje, niet m'n model maar 350cc 2takt is altijd geil
ff opmaat pijpjes of jolly's erop klappen
en 2x 28mm Keihin's
|
|
giggitybyte |
|
Niek de Wildt |
25-2-2009 19:13 |
Posts: 7168 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]
jammer dat die zuigers het niet aankunnen, een hoger toerental
een opmaat hoeft niet hoogtoeriger te zijn.
Dit bericht is gewijzigd door Niek de Wildt op 25-2-2009 om 19:14 uur.
|
|
|
|
-Dennis- |
25-2-2009 19:14 |
Posts: 919 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ronaldje dt50x
dik nice? Wat ga je d'r mee doen? opknappen, rijden?
Hm tja, eigenlijk beetje hetzelfde als Kenny: "ooit" nog is zo'n ding bezitten.
Verder een beetje oplappen en ermee rijden. Carbs liggen nu uit elkaar, helemaal gereinigd vandaag.
Bedankt voor de hotjes.
|
|
nee, dat mag niet |
|
Royal Club |
25-2-2009 19:15 |
Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
[...]
een opmaat hoeft niet hoogtoeriger te zijn.
Dit bericht is gewijzigd door Niek de Wildt op 25-2-2009 om 19:14 uur.
ik riep het maar even, niet dat je dat ding zometeen 15k wil laten draaien oid ik heb het er met bart over gehad, als je er jolly's opzet en je stelt het gewoon, vallen die zuigers binnen notime uit elkaar
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
BSTS |
25-2-2009 19:17 |
Posts: 4241 |
vind ze gruwlijk lelijk, maar toch motorisch wel een stukje prn.. dus hot
|
|
sprintjah |
|
Niek de Wildt |
25-2-2009 19:18 |
|
-Dennis- |
25-2-2009 19:19 |
Posts: 919 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
HOT!
voor opmaat uitlaten (waarmee je het makkelijkste/meeste vermogen mee kan winnen bij een voor de rest std rd350) kan je bij mij terecht.
Ok tof! Had al gauw even gekeken op 50cc.nl en dergelijke, maar die pijpen zijn allemaal wel vrij duur.
Eerst maar is fatsoenlijk draaiend krijgen, als zo'n ding gezond is gaat hij met de standaard pijpen in z'n 3 ook nog wel op het achterwiel hoor.
|
|
nee, dat mag niet |
|
Niek de Wildt |
25-2-2009 19:23 |
Posts: 7168 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -Dennis-
[...]
Ok tof! Had al gauw even gekeken op 50cc.nl en dergelijke, maar die pijpen zijn allemaal wel vrij duur.
Eerst maar is fatsoenlijk draaiend krijgen, als zo'n ding gezond is gaat hij met de standaard pijpen in z'n 3 ook nog wel op het achterwiel hoor.
Ik had je al even geinboxt, waar het namelijk om neer komt, is dat een opmaat uitlaat niet altijd meer hoogtoeriger hoeft te zijn en meer vermogen moet leveren, maar dat het voordeel juist is dat je ze precies naar wens kan laten maken en je dus zelf een powerband kunt kiezen (uiteraard sta je voor die keuze niet alleen en krijg je genoeg advies en richtlijnen)
Overigens zal een opmaat uitlaat bij een RD350 altijd meer vermogen leveren (al maak je hem laagtoeriger) puur omdat de kennis op het gebied van expansie uitlaten toen nog in de kinderschoenen stond.
|
|
|
|
mtx-bart |
25-2-2009 19:27 |
Posts: 816 |
niet de mooiste, maar het is een 2takt dus HOT
|
|
|
|
-wokkel- |
26-2-2009 15:53 |
Posts: 1129 |
Dennis ! je hebt m
Je moet um in foute racer kleure spuite net as die oude ninja's en cbr's
hotje!
|
|
|
|
Henk-88 |
26-2-2009 15:57 |
Posts: 26703 |
Zeker HOT!
|
|
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?' |
|
Bonomel |
27-2-2009 11:14 |
Posts: 1363 |
dikke shit dennis^^
nou nog je rbw
|
|
BMW |
|
kenny77 |
27-2-2009 11:35 |
Posts: 29286 |
nog een hot dan maar.
|
|
|
|
Joel_koningslust |
27-2-2009 13:28 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
[...]
Ik had je al even geinboxt, waar het namelijk om neer komt, is dat een opmaat uitlaat niet altijd meer hoogtoeriger hoeft te zijn en meer vermogen moet leveren, maar dat het voordeel juist is dat je ze precies naar wens kan laten maken en je dus zelf een powerband kunt kiezen (uiteraard sta je voor die keuze niet alleen en krijg je genoeg advies en richtlijnen)
Overigens zal een opmaat uitlaat bij een RD350 altijd meer vermogen leveren (al maak je hem laagtoeriger) puur omdat de kennis op het gebied van expansie uitlaten toen nog in de kinderschoenen stond.
van een opmaat krijg je niet meer vermogen maar verleg je de powerband gewoon zo ver dat je hem langer door kunt trekken. het vermogen wat in de motor zit is in principe hetzelfde
dus wil je echt vermogen winnen met een opmaat dan zul je toch echt meer toeren moeten maken
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
buldogo2 |
27-2-2009 13:47 |
Posts: 2101 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]
van een opmaat krijg je niet meer vermogen maar verleg je de powerband gewoon zo ver dat je hem langer door kunt trekken. het vermogen wat in de motor zit is in principe hetzelfde
dus wil je echt vermogen winnen met een opmaat dan zul je toch echt meer toeren moeten maken
dat is echt dikke onzin...de orgineele uitlaten hebben amper expancie...dus is zeer onefficient.
Met een goede uitlaat (of dat nu een opmaat of goede aftermarket is) hoef je niet persee de powerband te verlegen, maar verbeeter je de eficientie per slag per hoeveelheid brandstof.
weet niet of et zo beetje duidelijk is uitgelecht...
|
|
Born to ride |
|
Joel_koningslust |
27-2-2009 13:50 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: buldogo2
[...]
dat is echt dikke onzin...de orgineele uitlaten hebben amper expancie...dus is zeer onefficient.
Met een goede uitlaat (of dat nu een opmaat of goede aftermarket is) hoef je niet persee de powerband te verlegen, maar verbeeter je de eficientie per slag per hoeveelheid brandstof.
weet niet of et zo beetje duidelijk is uitgelecht...
ik snap je wel ja. maar om echt sneller te kunnen moet je gewoon meer toeren gaan maken. als de krukas niet sneller rond draait dan draait je wiel ook niet sneller
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
buldogo2 |
27-2-2009 14:08 |
Posts: 2101 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]
ik snap je wel ja. maar om echt sneller te kunnen moet je gewoon meer toeren gaan maken. als de krukas niet sneller rond draait dan draait je wiel ook niet sneller
Dat kan je weer oplosen met een andere tandwiel verhouding .
het is wel waar dat je meestal meer vermogens winste kan boeken door meer toeren te draaien. Dit komt voornamelijk omdat je verbrandingen dan heel dicht op elkaar hebben en dus minder vertraging hebt bij de opgaande slag.
Maar dan nog, het toerental hoeft niet hoger gelecht te worden om vermogens winst te boeken met een uitlaat
Leuk motortje btw...en HOTje dus,, kan je wel wa moois van maken
Dit bericht is gewijzigd door buldogo2 op 27-2-2009 om 14:09 uur.
|
|
Born to ride |
|