Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Suzuki Swift GTI Intenso

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1032 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Suzuki Swift GTI Intenso
Geplaatst door Intenso op 10-2-2009 22:53
Hits Deze gallery is 4298 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Auto [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Suzuki Swift (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Metallic zwart / 1993
Opgegeven max. vermogen 130 pk / 96 kW
Opgegeven max. snelheid 225 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
smerig [Toon slechts deze afbeelding]
jaja echte GTI [Toon slechts deze afbeelding]
velgjes [Toon slechts deze afbeelding]
twin cam 16 valve [Toon slechts deze afbeelding]
voorkant [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >

Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Ice Ap rs50 26-5-2009 0:25 Print reply

Posts: 7149
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Makrolon
[...]

Dat heeft elke auto :')


dan moeten jullie beiden toch echt eens leren rijden, en vooral wat minder lomp op het gas gaan
 
GTI - GTD - BMW
- Kevin - 26-5-2009 0:27 Print reply

Posts: 8086
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ice Ap rs50
dan moeten jullie beiden toch echt eens leren rijden, en vooral wat minder lomp op het gas gaan


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rens
Volgens mij rijd jij nooit auto dan, er zijn zat auto`s die overstuur hebben ipv onderstuur


Dikke Amerikaan heeft echt amper onderstuur hoor.

Over het algemeen hebben lichte FWD nou eenmaal erg snel onderstuur, knappe vent als jij dat niet hebt .
 
Ice Ap rs50 26-5-2009 0:30 Print reply

Posts: 7149
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: - Kevin -
[...]


[...]


Dikke Amerikaan heeft echt amper onderstuur hoor.

Over het algemeen hebben lichte FWD nou eenmaal erg snel onderstuur, knappe vent als jij dat niet hebt .


heb ik niet zoveel last van eigelijk. rijd de laatste tijd ook niet zo hard meer, tkan ook daaraan liggen. maar als ik em op de limiet heb, stuurt de mijne toch gewoon mooi de bocht uit, het diff krijgt het dan wel wat moeilijk
 
GTI - GTD - BMW
- Kevin - 26-5-2009 0:33 Print reply

Posts: 8086
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ice Ap rs50
heb ik niet zoveel last van eigelijk. rijd de laatste tijd ook niet zo hard meer, tkan ook daaraan liggen. maar als ik em op de limiet heb, stuurt de mijne toch gewoon mooi de bocht uit, het diff krijgt het dan wel wat moeilijk


Als je niet met onderstuur een bocht in gaat en hij nog mooi de bocht in te sturen is, dan betekend dat maar 1 ding:

Je kan nog veel harder die bocht door!!



Als je echt op de limiet gaat rijden heb je absoluut last van onderstuur, dat is nou eenmaal zo bij een lichte FWD.
 
Rens 26-5-2009 0:34 Print reply

Posts: 6863
Achterwiel aandrijvers, vooral met het blok achterin hebben meestal overstuur.

En ik rijd niet zo vaak in voorwiel aangedreven auto`s.
 
achter de maan is alles beter
Ice Ap rs50 26-5-2009 0:36 Print reply

Posts: 7149
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: - Kevin -
[...]


Als je niet met onderstuur een bocht in gaat en hij nog mooi de bocht in te sturen is, dan betekend dat maar 1 ding:

Je kan nog veel harder die bocht door!!



Als je echt op de limiet gaat rijden heb je absoluut last van onderstuur, dat is nou eenmaal zo bij een lichte FWD.


onderstuur treed op als jij over de limiet van je banden gaat, dus teveel krachten op je banden gaat zetten, onder andere door aandrijfkracht en die controleer je dus zelf, gas constant houden tot het minder van de bocht en dan pas gas der weer geleidelijk op. en dan is onderstuur op zen minst. Ik wil je gerust een filmpje doen hoor...
 
GTI - GTD - BMW
- Kevin - 26-5-2009 0:40 Print reply

Posts: 8086
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ice Ap rs50
onderstuur treed op als jij over de limiet van je banden gaat, dus teveel krachten op je banden gaat zetten, onder andere door aandrijfkracht en die controleer je dus zelf, gas constant houden tot het minder van de bocht en dan pas gas der weer geleidelijk op. en dan is onderstuur op zen minst. Ik wil je gerust een filmpje doen hoor...


Ik heb op mijn 16 mijn racelicentie gehaald en heb 3,5 jaar circuit gereden, je hoeft mij niet te vertellen wanneer onderstuur op treed hoor.

Ga maar met een veel te hoge snelheid de bocht in, hou het gas constant. Dat maakt echt helemaal niks uit. Nog zul je last hebben van overstuur. Het leuke is het dan te corrigeren met de handrem en een beetje met je gas te spelen. Maar dat zul je denk ik nog niet gedaan hebben. Tenzij je de openbare weg als circuit ziet natuurlijk .

Dit bericht is gewijzigd door - Kevin - op 26-5-2009 om 0:40 uur.
 
Ice Ap rs50 26-5-2009 0:44 Print reply

Posts: 7149
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: - Kevin -
[...]


Ik heb op mijn 16 mijn racelicentie gehaald en heb 3,5 jaar circuit gereden, je hoeft mij niet te vertellen wanneer onderstuur op treed hoor.

Ga maar met een veel te hoge snelheid de bocht in, hou het gas constant. Dat maakt echt helemaal niks uit. Nog zul je last hebben van overstuur. Het leuke is het dan te corrigeren met de handrem en een beetje met je gas te spelen. Maar dat zul je denk ik nog niet gedaan hebben. Tenzij je de openbare weg als circuit ziet natuurlijk .

Dit bericht is gewijzigd door - Kevin - op 26-5-2009 om 0:40 uur.


last van onderstuur zeker ipv overstuur.
haha snel gaan met de handrem eraan, je faalt echt kerel. Dwars gaan kost snelheid, grip verliezen kost snelheid. jij LULT dus. ma goed ik stop met deze discussie want ik ga pitten
 
GTI - GTD - BMW
- Kevin - 26-5-2009 0:48 Print reply

Posts: 8086
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ice Ap rs50
last van onderstuur zeker ipv overstuur.
haha snel gaan met de handrem eraan, je faalt echt kerel. Dwars gaan kost snelheid, grip verliezen kost snelheid. jij LULT dus. ma goed ik stop met deze discussie want ik ga pitten


Het is geen discussie kerel, ik zei helemaal niet dat ik dwars ging rijden. Ik faal? Ik weet gewoon waar ik over praat hoor, je hoeft niet zo stoer te doen opeens. Het zou je sieren als je een keer normaal kon blijven doen, maar kennelijk is dat erg moeilijk voor je.

Handrem ter correctie, hoeft niet altijd, maar het kan ook. Corrigeren is soms belangrijker dan die seconde of in de grindbak komen te staan. Maar dat geeft verder ook niet, als jij liever je auto in de prak zou rijden, dan moet je dat vooral doen .
 
Ice Ap rs50 26-5-2009 0:49 Print reply

Posts: 7149
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: - Kevin -
[...]


Het is geen discussie kerel, ik zei helemaal niet dat ik dwars ging rijden. Ik faal? Ik weet gewoon waar ik over praat hoor, je hoeft niet zo stoer te doen opeens. Het zou je sieren als je een keer normaal kon blijven doen, maar kennelijk is dat erg moeilijk voor je.

Handrem ter correctie, hoeft niet altijd, maar het kan ook. Corrigeren is soms belangrijker dan die seconde of in de grindbak komen te staan. Maar dat geeft verder ook niet, als jij liever je auto in de prak zou rijden, dan moet je dat vooral doen .


nee hoor, zeg dat dan dat je em 'red' met de handrem, heb ik ook al wel eens moeten doen (in de sneeuw vooral).
 
GTI - GTD - BMW
Malaguti RST 26-5-2009 0:50 Print reply

Posts: 1668
Swift = Fail
maar deze ziet er toch nog overleef baar uit. neutraal.
 
[[-]] (()) [[\]] [[)) //-\\
- Kevin - 26-5-2009 0:51 Print reply

Posts: 8086
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ice Ap rs50
nee hoor, zeg dat dan dat je em 'red' met de handrem, heb ik ook al wel eens moeten doen (in de sneeuw vooral).


Begrijpend lezen, er stond ook: corrigeren met de handrem. Als je het niet snapt, vraag dan gewoon wat iemand bedoeld en ga niet opeens zo tof lopen doen, dat is nergens voor nodig.
 
Ice Ap rs50 26-5-2009 0:51 Print reply

Posts: 7149
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: - Kevin -
[...]


Begrijpend lezen, er stond ook: corrigeren met de handrem. Als je het niet snapt, vraag dan gewoon wat iemand bedoeld en ga niet opeens zo tof lopen doen, dat is nergens voor nodig.


aight excuses, interpreteren zonder intonatie is behoorlijk moeilijk soms
 
GTI - GTD - BMW
Rens 26-5-2009 4:31 Print reply

Posts: 6863
Bij het swiftje van ma hielp het heel goed om flink te remmen en dan de bocht in te sturen Ik denk dat het kwam doordat het gewicht dan meer op de voorwielen komt, en die gebruik je natuurlijk om te sturen.

Maar ik heb geen race licencie of ervaring en wat betreft circuit rijden heb ik alleen op de nurburgring gereden.

Zo moet je handrem bochtjes maken met een voorwiel aangedreven auto, echt een heel goed voorbeeld:

http://www.youtube.com/watch?v=FiU5r-9nlOc

Dit bericht is gewijzigd door Rens op 26-5-2009 om 4:39 uur.
 
achter de maan is alles beter
Makrolon 26-5-2009 11:16 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rens
[...]


Volgens mij rijd jij nooit auto dan, er zijn zat auto`s die overstuur hebben ipv onderstuur



Elk bewegend voertuig gaat liever rechtdoor dan een bocht om.
 
KTM 525 EXC Supermoto
Rens 27-5-2009 22:12 Print reply

Posts: 6863
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Makrolon
[...]

Elk bewegend voertuig gaat liever rechtdoor dan een bocht om.



Je hebt gelijk er bestaan geen voertuigen met overstuur, volgens mij heb ik dat woord ook net verzonnen
 
achter de maan is alles beter
Frysk 27-5-2009 22:14 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rens
[...]



Je hebt gelijk er bestaan geen voertuigen met overstuur, volgens mij heb ik dat woord ook net verzonnen



ik heb het best wel vaak op top gear gehoord
 
giggitybyte
-Bassie- 27-5-2009 22:19 Print reply

Posts: 6617
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rens
[...]



Je hebt gelijk er bestaan geen voertuigen met overstuur, volgens mij heb ik dat woord ook net verzonnen


inderdaad nog nooit van gehoord.

of andere hebben nog nooit in een rwd of 4wd auto gereden.
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 27-5-2009 22:23 Print reply

Posts: 13700
Hehe, bmw heeft ook net niet vermogen om achter dwars te gaan (op droog dan). Hij schuift voor ietsje.., hoewel ik wel teveel gas geef.

http://www.youtube.com/watch?v=2LJKLkxL0dw
 
J.wally 27-5-2009 22:24 Print reply

Posts: 2301
leuk dingetje hot

leuk opgeknapt maar we hebben je wel door:



Dit bericht is gewijzigd door J.wally op 27-5-2009 om 22:25 uur.
 
-simon- 27-5-2009 22:45 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Intenso
[...]


hmm geen idee maar als je geen andere zuigers plaatst en je compressie ligt te hoog met veel bar erachter dan ben ik bang dat het niet goed komt.
anyway die starletjes zijn wel uber tov maar vind het jammer dat turbo spul origineel is.
ik zit er wel over te denken om deze te chippen en turbo erop te zetten.
(chip die voor turbo met 0,4 bar is geprogrammeerd.) ze zeggen dat ik dan met juiste afstellingen toch 180 pk moet kunnen pakken
mja moet daar eerst maar ander blok voor halen.

@ frysk: we zullen zien


zo'n starlet gtt of glanza wil ik eigenlijk als volgende auto. alleen dat stuur aan de verkeerde kant is zo lastig. of zo'n blokje in een normale starlet bouwen is ook wel lagge. maar alles ori is tog wel vetter.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Swiffer 17-7-2009 13:23 Print reply

Posts: 37
Helemaal hot, ik voel de jaloezie bij mezelf al opborrelen.
 
Stof verdwijnt..
Intenso 27-10-2009 17:19 Print reply

Posts: 2922
haha bedankt voor de reacties.

moet helaas mededelen dat de auto een tijdje terug is verkocht

mis hem eigenlijk best wel en als ik de kans krijg weer 1 te kopen voor een mooie prijs is die zeker voor mij.

rijd nu een opel corsa C gekocht met iets meer dan 50k op de teller en ben 2e eigenaar.
 
---Suzuki stuk voor stuk een sensatie---
steventje50 27-10-2009 18:02 Print reply

Posts: 80
karst tates mobiel
 
Honda X8RS/2x Yamaha RD 50 MX

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved