Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - HM CRE Brommercross

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 501 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery HM CRE Brommercross
Geplaatst door mx-fox op 24-1-2009 17:55
Hits Deze gallery is 11000 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Honda CRE50 (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Rood-zwart-wit / 1998
Opgegeven max. vermogen Niet opgegeven
Opgegeven max. snelheid 75 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
HM CRE [Toon slechts deze afbeelding]
HM CRE [Toon slechts deze afbeelding]
HM CRE [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina

Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

-simon- 25-1-2009 22:25 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


voorkant die makkelijk lift is ideaal bij crossen ? je hebt dan veel minder last van spoorzoeken.

daarbij zoveel vermogen vooruit heb je niet met 50cc in het zand.


50cc zal een mt idd ook niet makkelijk omhoog komen.

ma da jong hier had 125 athena ofzo erop voor maisplak crossen.
maar die kwam veel te veel lift voor. als je daar een keer goed gas gaf kwam hij los.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
YZ50crosser 26-1-2009 18:41 Print reply

Posts: 2241
ik had met mijn mt5 in 1 jaar 6 achterassen krom gesprongen, nu jullie weer
 
www.bxteamlg.tk
twanfox 27-1-2009 13:38 Print reply
Posts: 144
komt gewoon omdat jij niet fatsoenlijk kunt springen
dus breekt alles af
 
YZ50crosser 27-1-2009 13:39 Print reply

Posts: 2241
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: twanfox
komt gewoon omdat jij niet fatsoenlijk kunt springen
dus breekt alles af


of mt5 is prut

qua frame iig wel
 
www.bxteamlg.tk
-simon- 28-1-2009 18:41 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: YZ50crosser
[...]


of mt5 is prut

qua frame iig wel


daar kun je ook gewoon net zo hoog meespringen als de meeste andere brommers zonder dat er iets afbreekt ofzo.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
YZ50crosser 28-1-2009 19:07 Print reply

Posts: 2241
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]


daar kun je ook gewoon net zo hoog meespringen als de meeste andere brommers zonder dat er iets afbreekt ofzo.


ja dus echt niet!

gewoon slap frame. een hm cre heeft echt wel een sterker frame als een mt5 hoor
 
www.bxteamlg.tk
-simon- 28-1-2009 19:11 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: YZ50crosser
[...]


ja dus echt niet!

gewoon slap frame. een hm cre heeft echt wel een sterker frame als een mt5 hoor


een mt frame spring je ook niet zomaar doormidde of echt erg krom hoor.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
YZ50crosser 28-1-2009 19:12 Print reply

Posts: 2241
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]


een mt frame spring je ook niet zomaar doormidde of echt erg krom hoor.



ik heb het ook nie over het frame. vooral over de brug en die dunne achterassen die erin zitten
 
www.bxteamlg.tk
-simon- 28-1-2009 19:14 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: YZ50crosser
[...]



ik heb het ook nie over het frame. vooral over de brug en die dunne achterassen die erin zitten


mtx brug met goede twinshock veren en een mtx voorvork.
die mt vloog hoger als dat ik een andere brommer ooit heb zien doen.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Viertakt 28-1-2009 19:15 Print reply

Posts: 3586
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: YZ50crosser
[...]



ik heb het ook nie over het frame. vooral over de brug en die dunne achterassen die erin zitten



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: YZ50crosser
[...]


ja dus echt niet!

gewoon slap frame. een hm cre heeft echt wel een sterker frame als een mt5 hoor



Volgensmij moet ik ff een cursus lezen want hier klopt iets niet!!11
 
Viertakt uber alles.
YZ50crosser 28-1-2009 19:16 Print reply

Posts: 2241
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]


mtx brug met goede twinshock veren en een mtx voorvork.
die mt vloog hoger als dat ik een andere brommer ooit heb zien doen.


beetje overdrijven:P
maar ook mtx wielen? maar gewoon sowieso die mt5 schokbrekers voor en achter zijn veel te stug. en die assen zijn ik weet niet hoeveel mm dun
 
www.bxteamlg.tk
-simon- 28-1-2009 19:18 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: YZ50crosser
[...]


beetje overdrijven:P
maar ook mtx wielen? maar gewoon sowieso die mt5 schokbrekers voor en achter zijn veel te stug. en die assen zijn ik weet niet hoeveel mm dun


af en toe een achteras krom.
en hij spoorde niet helemaal meer. maar dat doen zoveel mt's niet meer.
ma vliegen kon hij er wel mee.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
YZ50crosser 28-1-2009 19:19 Print reply

Posts: 2241
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]


af en toe een achteras krom.
en hij spoorde niet helemaal meer. maar dat doen zoveel mt's niet meer.
ma vliegen kon hij er wel mee.


ja ik ook. kep ook een mt gehad, maar in 1 jaar wel 6 assen krom
maar ze zijn ideaal mooi licht. kuj wel goed mee springen, maar niet goe dmee landen
 
www.bxteamlg.tk
supermotaaah 28-1-2009 19:21 Print reply
Posts: 3082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: YZ50crosser
[...]

maar niet goe dmee landen


dat ligt eerder aan de berijder denkz
 
:|
YZ50crosser 28-1-2009 19:23 Print reply

Posts: 2241
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: supermotaaah
[...]


dat ligt eerder aan de berijder denkz


nee, gewoon met een fatsoenlijke aanloop tegen een bult jagen en dan 7 of 8m verder landen en ik woog toen denk ik 65kg maar ik had hem wel krom. gewoon de klap word slecht opgevangen door die slechte schokbrekers en als je dan ook nog een dunne achteras hebt, dan gaat ie krom
 
www.bxteamlg.tk
Sypie_Honda 28-1-2009 19:27 Print reply

Posts: 13830
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: YZ50crosser
[...]


ja dus echt niet!

gewoon slap frame. een hm cre heeft echt wel een sterker frame als een mt5 hoor


haha echt niet!

ik had in mijn MT een achtervork uit een kawa KX 125, met 2 sebac veren. er zat een CR 125 achterwiel in, met 20 mm achteras. die sprong je echt niet krom (jaja )

er zat een voorvork in uit een kawa KX 125

2 crossen mee gereden, ging zo mooi als wat dat ding gaf geen krimp. afgezien van het blok dan.

dat ding wou echt goed springen, net zo goed als al die senda dingen ed hier. alleen miste mijn 50cc tje vermogen om mij met een beetje normale snelheid de bult op de duwen.



btw in de brommercross maken schijven of trommels niet zoveel uit, je remt toch bijna nooit.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
YZ50crosser 28-1-2009 20:53 Print reply

Posts: 2241
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
[...]


haha echt niet!

ik had in mijn MT een achtervork uit een kawa KX 125, met 2 sebac veren. er zat een CR 125 achterwiel in, met 20 mm achteras. die sprong je echt niet krom (jaja )

er zat een voorvork in uit een kawa KX 125

2 crossen mee gereden, ging zo mooi als wat dat ding gaf geen krimp. afgezien van het blok dan.

dat ding wou echt goed springen, net zo goed als al die senda dingen ed hier. alleen miste mijn 50cc tje vermogen om mij met een beetje normale snelheid de bult op de duwen.

afbeelding

btw in de brommercross maken schijven of trommels niet zoveel uit, je remt toch bijna nooit.

bij jullie remmen jullie bijna nooit, maar bij ons wel als er ineens een gek voor je komt en je kunt nergens heen dan moet je toch remmen. en als je echt goed kunt crossen rij je als een gek op de bocht af en rem je op het laatste moment ech hard en dan gooi je hem de bocht in

 
www.bxteamlg.tk
dokocrosser 30-1-2009 15:23 Print reply

Posts: 1433
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
[...]


haha echt niet!

ik had in mijn MT een achtervork uit een kawa KX 125, met 2 sebac veren. er zat een CR 125 achterwiel in, met 20 mm achteras. die sprong je echt niet krom (jaja )

er zat een voorvork in uit een kawa KX 125

2 crossen mee gereden, ging zo mooi als wat dat ding gaf geen krimp. afgezien van het blok dan.

dat ding wou echt goed springen, net zo goed als al die senda dingen ed hier. alleen miste mijn 50cc tje vermogen om mij met een beetje normale snelheid de bult op de duwen.

afbeelding

btw in de brommercross maken schijven of trommels niet zoveel uit, je remt toch bijna nooit.


Het maakt niet veel uit nee en het is net wat je hebt liggen.
Als het te veel werk kost om schijfremmen te maken zou ik het ook neit doen maar schijven hebben zo wel hun voordelen, iig wel wanneer je iemand uit moet remmen.

 
crossgek - Forum en Sales Moderator 30-1-2009 15:39 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dokocrosser
[...]


Het maakt niet veel uit nee en het is net wat je hebt liggen.
Als het te veel werk kost om schijfremmen te maken zou ik het ook neit doen maar schijven hebben zo wel hun voordelen, iig wel wanneer je iemand uit moet remmen.



uitremmen op zand maken schijven echt geen voordeel hoor..
het zal makkelijker rijden omdat ze beter te doseren zijn en ze zullen niet te warm worden.

Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 30-1-2009 om 15:39 uur.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
dokocrosser 30-1-2009 15:46 Print reply

Posts: 1433
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


uitremmen op zand maken schijven echt geen voordeel hoor..
het zal makkelijker rijden omdat ze beter te doseren zijn en ze zullen niet te warm worden.

Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 30-1-2009 om 15:39 uur.


Dat doseren bedoel ik ja. En dat heeft wel degelijk voordelen bij de voorrem. Of je voorwiel slipt of hij vertraagd alleen.
 
Mt5_grolsch 7-2-2009 19:30 Print reply

Posts: 2014
heb je hem al weer aan het lopen?
 
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat
mx-fox 7-2-2009 19:30 Print reply

Posts: 82
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mt5_grolsch
heb je hem al weer aan het lopen?


ja
 
Mt5_grolsch 7-2-2009 19:31 Print reply

Posts: 2014
wat was het dan?
 
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat
mx-fox 7-2-2009 19:33 Print reply

Posts: 82
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mt5_grolsch
wat was het dan?


m'n vader was ermee gaan prutsen en heeft hij de carburateur op zijn manier schoon gemaakt maar verder heeft hij niet veel meer verteld dus wat hij er nog meer aan heeft gedaan weet ik ook niet. maar hij loopt tenminste weer en het kost me niks dus
 
Mt5_grolsch 7-2-2009 19:33 Print reply

Posts: 2014
oke ideaal

 
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved