Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - HM CRE Brommercross

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 620 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery HM CRE Brommercross
Geplaatst door mx-fox op 24-1-2009 17:55
Hits Deze gallery is 10997 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Honda CRE50 (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Rood-zwart-wit / 1998
Opgegeven max. vermogen Niet opgegeven
Opgegeven max. snelheid 75 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
HM CRE 50 [Toon slechts deze afbeelding]
HM CRE 50 [Toon slechts deze afbeelding]
HM CRE 50 [Toon slechts deze afbeelding]
HM CRE 50 [Toon slechts deze afbeelding]
HM CRE [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >

Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Mt5_grolsch 24-1-2009 17:56 Print reply

Posts: 2014
dikke vette hot

vooral voor de setup
 
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat
mx-fox 24-1-2009 17:57 Print reply

Posts: 82
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mt5_grolsch
dikke vette hot

vooral voor de setup


jah maar ik zet denk ik die 16 mm er op die ik erbij heb gekregen
mooi standaart klasse rijden
 
Mt5_grolsch 24-1-2009 17:59 Print reply

Posts: 2014
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mx-fox
[...]


jah maar ik zet denk ik die 16 mm er op die ik erbij heb gekregen
mooi standaart klasse rijden



ja heb je goed

zou alleen wel op passen dat je hem goed hebt afgestelt want zou jammer zijn als die cilinder van bijna 500 knaken aan strond loopt
 
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat
steven 50cc cross 24-1-2009 18:01 Print reply

Posts: 685
mooi ding
 
no farmers no food
mx-fox 24-1-2009 18:01 Print reply

Posts: 82
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mt5_grolsch
[...]



ja heb je goed

zou alleen wel op passen dat je hem goed hebt afgestelt want zou jammer zijn als die cilinder van bijna 500 knaken aan strond loopt


ja maar ik weet trouwens niet zeker of het conti is maar 't staat er wel op dus zal het wel zo zijn. maar die kearl zij dat hij er ongeveeer 3000 euro aan had uitgegeven in 1 jaar
 
YZ50crosser 24-1-2009 18:28 Print reply

Posts: 2241
jammer dat je dan binnekort nie mee kunt doen bij beltman
 
www.bxteamlg.tk
Mt5_grolsch 24-1-2009 18:30 Print reply

Posts: 2014
weetje mieschien of koenders nog een nieuwe machine gaat maken?
 
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat
mx-fox 24-1-2009 18:34 Print reply

Posts: 82
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mt5_grolsch
weetje mieschien of koenders nog een nieuwe machine gaat maken?


hij zij of ik stop er mee of ik ga 125 frame met am6 ofzo rijden
 
Sypie_Honda 24-1-2009 18:39 Print reply

Posts: 13830
mag je met zoiets in de standaart klasse?

tis toch niet een weg-gehomolgeerde brommer, dan moet je toch in de superklasse?

of heb ik iets gemist
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Mt5_grolsch 24-1-2009 18:39 Print reply

Posts: 2014
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mx-fox
[...]


hij zij of ik stop er mee of ik ga 125 frame met am6 ofzo rijden


oke maar ik weet iig zeker dat je een goede koop hebt gedaan met deze machine want die kerel is egt een perfectionist
 
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat
YZ50crosser 24-1-2009 18:40 Print reply

Posts: 2241
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
mag je met zoiets in de standaart klasse?

tis toch niet een weg-gehomolgeerde brommer, dan moet je toch in de superklasse?

of heb ik iets gemist


nee, de regel in de standaard klasse is: blok en frame moeten van de zelfde fabrikant zijn en dat is in dit geval zo zolang je maar een 16mm houd
 
www.bxteamlg.tk
mx-fox 24-1-2009 18:41 Print reply

Posts: 82
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
mag je met zoiets in de standaart klasse?

tis toch niet een weg-gehomolgeerde brommer, dan moet je toch in de superklasse?

of heb ik iets gemist


als ik er een 16 mm caburator op zet mag ik wel in de standaart klasse zit nu een 24 mm mikuni op
 
YZ50crosser 24-1-2009 18:41 Print reply

Posts: 2241
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mt5_grolsch
[...]


oke maar ik weet iig zeker dat je een goede koop hebt gedaan met deze machine want die kerel is egt een perfectionist


dat kun je wel zien

 
www.bxteamlg.tk
crossgek - Forum en Sales Moderator 24-1-2009 18:48 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: YZ50crosser
[...]


nee, de regel in de standaard klasse is: blok en frame moeten van de zelfde fabrikant zijn en dat is in dit geval zo zolang je maar een 16mm houd


dus met een nsr blok in een cr mag je in de std klasse ?
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
mx-fox 24-1-2009 18:50 Print reply

Posts: 82
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


dus met een nsr blok in een cr mag je in de std klasse ?


denk het niet want frame en blok horen niet bij mekaar
 
YZ50crosser 24-1-2009 18:51 Print reply

Posts: 2241
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


dus met een nsr blok in een cr mag je in de std klasse ?


nee, want je moet het originele blok bij het bijbehorende frame hebben. dus bij een honda hm is dat gewoon am6. en onder een Cr zit geen nsr blok. als je dat wel zo maakt moet je superklasse rije
 
www.bxteamlg.tk
Mt5_grolsch 24-1-2009 18:52 Print reply

Posts: 2014
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


dus met een nsr blok in een cr mag je in de std klasse ?



nee want zon hm komt met een am6 blok de fabriek uit rollen daar gaat het meer om
 
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat
crossgek - Forum en Sales Moderator 24-1-2009 18:55 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mx-fox
[...]


denk het niet want frame en blok horen niet bij mekaar


wel zelfde fabrikant..
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
jan-dx11 24-1-2009 18:59 Print reply

Posts: 4931
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


wel zelfde fabrikant..

jah, d8 ik al
 
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden.
YZ50crosser 24-1-2009 19:02 Print reply

Posts: 2241
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mt5_grolsch
[...]



nee want zon hm komt met een am6 blok de fabriek uit rollen daar gaat het meer om


ja maar dat snappen hun niet, want het is nu al 3x verteld
 
www.bxteamlg.tk
Sypie_Honda 24-1-2009 19:44 Print reply

Posts: 13830
vind het wat een vreemde indeling van klasses dan
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Mt5_grolsch 24-1-2009 19:50 Print reply

Posts: 2014
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
vind het wat een vreemde indeling van klasses dan



valt wel mee komt er gewoon op neer dat je alleen standaart klasse kunt rijden met een frame waar het bijv. am6 blok al is onder gebouwd
 
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat
Sypie_Honda 24-1-2009 19:57 Print reply

Posts: 13830
ja maar bij een brommercross zou je toch zeggen dat je in een klasse de gewone straat brommers doet, dus de MTtjes en de derbi's ed.

en in de andere klasse de echte 50cc competitie crossers.

wand als heb je je MTtje nog zo mooi omgebouwd, kwa vering kan je natuurlijk nooit tegen zoiets op.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
YZ50crosser 24-1-2009 19:59 Print reply

Posts: 2241
regels zijn gewoon:
Technisch reglement

Superklasse
 Maximale cilinderinhoud: 50cc

Standaardklasse
 Maximale cilinderinhoud: 50cc
 Maximale carburateurdoorlaat: 16mm
 Frame en blok van dezelfde fabrikant.

Automatenklasse
 Maximale cilinderinhoud: 50cc
 Maximale carburateurdoorlaat 16mm
 Frame en blok van dezelfde fabrikant.
 Automatische overbrenging

Alle klasses:
 Remmen (voor en achter) moeten goed werken.
 De brommer mag geen mankementen vertonen die gevaar op kunnen leveren.
 De voetsteunen moeten opklapbaar zijn of voorzien zijn van beschermrubbers.
 Er mogen geen gevaarlijke, uitstekende delen aan de brommer zitten.
 Uitlaat moet goed gedempt zijn (Max 90 dB/a).
 De brommer moet zijn voorzien van een goed leesbaar startnummer aan de voorzijde en beide zijkanten
van de brommer.
 
www.bxteamlg.tk
Sypie_Honda 24-1-2009 20:01 Print reply

Posts: 13830
jah ik heb zelf ook brommercross gereden, dus ik ben op de hoogte van de regelmenten

maar ik heb al die tijd gedacht dat die HM's in de specialklasse zaten. gewoon omdat het een Honda frame is en een Minarelli blok.
en hij is niet voor de straat gemaakt.

vinden jullie het niet een klein beetje krom dan? want zo maak je met een MT5 of een senda natuurlijk geen schijn van kans in welke klasse dan ook!
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved