Mt5_grolsch |
24-1-2009 17:56 |
Posts: 2014 |
dikke vette hot
vooral voor de setup
|
|
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat |
|
mx-fox |
24-1-2009 17:57 |
Posts: 82 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mt5_grolsch
dikke vette hot
vooral voor de setup
jah maar ik zet denk ik die 16 mm er op die ik erbij heb gekregen
mooi standaart klasse rijden
|
|
|
|
Mt5_grolsch |
24-1-2009 17:59 |
Posts: 2014 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mx-fox
[...]
jah maar ik zet denk ik die 16 mm er op die ik erbij heb gekregen
mooi standaart klasse rijden
ja heb je goed
zou alleen wel op passen dat je hem goed hebt afgestelt want zou jammer zijn als die cilinder van bijna 500 knaken aan strond loopt
|
|
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat |
|
steven 50cc cross |
24-1-2009 18:01 |
Posts: 685 |
mooi ding
|
|
no farmers no food |
|
mx-fox |
24-1-2009 18:01 |
Posts: 82 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mt5_grolsch
[...]
ja heb je goed
zou alleen wel op passen dat je hem goed hebt afgestelt want zou jammer zijn als die cilinder van bijna 500 knaken aan strond loopt
ja maar ik weet trouwens niet zeker of het conti is maar 't staat er wel op dus zal het wel zo zijn. maar die kearl zij dat hij er ongeveeer 3000 euro aan had uitgegeven in 1 jaar
|
|
|
|
YZ50crosser |
24-1-2009 18:28 |
Posts: 2241 |
jammer dat je dan binnekort nie mee kunt doen bij beltman
|
|
www.bxteamlg.tk |
|
Mt5_grolsch |
24-1-2009 18:30 |
Posts: 2014 |
weetje mieschien of koenders nog een nieuwe machine gaat maken?
|
|
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat |
|
mx-fox |
24-1-2009 18:34 |
Posts: 82 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mt5_grolsch
weetje mieschien of koenders nog een nieuwe machine gaat maken?
hij zij of ik stop er mee of ik ga 125 frame met am6 ofzo rijden
|
|
|
|
Sypie_Honda |
24-1-2009 18:39 |
Posts: 13830 |
mag je met zoiets in de standaart klasse?
tis toch niet een weg-gehomolgeerde brommer, dan moet je toch in de superklasse?
of heb ik iets gemist
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
Mt5_grolsch |
24-1-2009 18:39 |
Posts: 2014 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mx-fox
[...]
hij zij of ik stop er mee of ik ga 125 frame met am6 ofzo rijden
oke maar ik weet iig zeker dat je een goede koop hebt gedaan met deze machine want die kerel is egt een perfectionist
|
|
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat |
|
YZ50crosser |
24-1-2009 18:40 |
|
mx-fox |
24-1-2009 18:41 |
Posts: 82 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
mag je met zoiets in de standaart klasse?
tis toch niet een weg-gehomolgeerde brommer, dan moet je toch in de superklasse?
of heb ik iets gemist
als ik er een 16 mm caburator op zet mag ik wel in de standaart klasse zit nu een 24 mm mikuni op
|
|
|
|
YZ50crosser |
24-1-2009 18:41 |
Posts: 2241 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mt5_grolsch
[...]
oke maar ik weet iig zeker dat je een goede koop hebt gedaan met deze machine want die kerel is egt een perfectionist
dat kun je wel zien
|
|
www.bxteamlg.tk |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
24-1-2009 18:48 |
Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: YZ50crosser
[...]
nee, de regel in de standaard klasse is: blok en frame moeten van de zelfde fabrikant zijn en dat is in dit geval zo zolang je maar een 16mm houd
dus met een nsr blok in een cr mag je in de std klasse ?
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
mx-fox |
24-1-2009 18:50 |
Posts: 82 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]
dus met een nsr blok in een cr mag je in de std klasse ?
denk het niet want frame en blok horen niet bij mekaar
|
|
|
|
YZ50crosser |
24-1-2009 18:51 |
Posts: 2241 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]
dus met een nsr blok in een cr mag je in de std klasse ?
nee, want je moet het originele blok bij het bijbehorende frame hebben. dus bij een honda hm is dat gewoon am6. en onder een Cr zit geen nsr blok. als je dat wel zo maakt moet je superklasse rije
|
|
www.bxteamlg.tk |
|
Mt5_grolsch |
24-1-2009 18:52 |
Posts: 2014 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]
dus met een nsr blok in een cr mag je in de std klasse ?
nee want zon hm komt met een am6 blok de fabriek uit rollen daar gaat het meer om
|
|
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
24-1-2009 18:55 |
Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mx-fox
[...]
denk het niet want frame en blok horen niet bij mekaar
wel zelfde fabrikant..
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
jan-dx11 |
24-1-2009 18:59 |
Posts: 4931 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]
wel zelfde fabrikant..
jah, d8 ik al
|
|
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden. |
|
YZ50crosser |
24-1-2009 19:02 |
Posts: 2241 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mt5_grolsch
[...]
nee want zon hm komt met een am6 blok de fabriek uit rollen daar gaat het meer om
ja maar dat snappen hun niet, want het is nu al 3x verteld
|
|
www.bxteamlg.tk |
|
Sypie_Honda |
24-1-2009 19:44 |
Posts: 13830 |
vind het wat een vreemde indeling van klasses dan
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
Mt5_grolsch |
24-1-2009 19:50 |
Posts: 2014 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
vind het wat een vreemde indeling van klasses dan
valt wel mee komt er gewoon op neer dat je alleen standaart klasse kunt rijden met een frame waar het bijv. am6 blok al is onder gebouwd
|
|
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat |
|
Sypie_Honda |
24-1-2009 19:57 |
Posts: 13830 |
ja maar bij een brommercross zou je toch zeggen dat je in een klasse de gewone straat brommers doet, dus de MTtjes en de derbi's ed.
en in de andere klasse de echte 50cc competitie crossers.
wand als heb je je MTtje nog zo mooi omgebouwd, kwa vering kan je natuurlijk nooit tegen zoiets op.
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
YZ50crosser |
24-1-2009 19:59 |
Posts: 2241 |
regels zijn gewoon:
Technisch reglement
Superklasse
Maximale cilinderinhoud: 50cc
Standaardklasse
Maximale cilinderinhoud: 50cc
Maximale carburateurdoorlaat: 16mm
Frame en blok van dezelfde fabrikant.
Automatenklasse
Maximale cilinderinhoud: 50cc
Maximale carburateurdoorlaat 16mm
Frame en blok van dezelfde fabrikant.
Automatische overbrenging
Alle klasses:
Remmen (voor en achter) moeten goed werken.
De brommer mag geen mankementen vertonen die gevaar op kunnen leveren.
De voetsteunen moeten opklapbaar zijn of voorzien zijn van beschermrubbers.
Er mogen geen gevaarlijke, uitstekende delen aan de brommer zitten.
Uitlaat moet goed gedempt zijn (Max 90 dB/a).
De brommer moet zijn voorzien van een goed leesbaar startnummer aan de voorzijde en beide zijkanten
van de brommer.
|
|
www.bxteamlg.tk |
|
Sypie_Honda |
24-1-2009 20:01 |
Posts: 13830 |
jah ik heb zelf ook brommercross gereden, dus ik ben op de hoogte van de regelmenten
maar ik heb al die tijd gedacht dat die HM's in de specialklasse zaten. gewoon omdat het een Honda frame is en een Minarelli blok.
en hij is niet voor de straat gemaakt.
vinden jullie het niet een klein beetje krom dan? want zo maak je met een MT5 of een senda natuurlijk geen schijn van kans in welke klasse dan ook!
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|