Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - DT175mx

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 901 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery DT175mx
Geplaatst door kenny77 op 21-1-2009 16:01
Hits Deze gallery is 43993 maal bekeken.

  Voertuig(en) bij deze gallery
Yamaha DT175

  Gallery afbeeldingen
Pagina 5 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina
DT [Toon slechts deze afbeelding]
DT [Toon slechts deze afbeelding]
DT [Toon slechts deze afbeelding]
DT [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 5 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina

Pagina 12 van 17
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 15, 16, 17Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

kenny77 8-11-2011 21:46 Print reply

Posts: 29286
tuurlijk.
 
JB1 8-11-2011 21:52 Print reply

Posts: 14881
Hehe, dan stem ik nog een keertje op hot
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
der Chef 8-11-2011 21:54 Print reply

Posts: 3265
Hot, omdat je alles zo goed aanpakt altijd
 
kenny77 17-11-2011 21:36 Print reply

Posts: 29286
Thnx.


denk dat ik hem zaterdag kan uitproberen.







 
Derbi-Olaf 17-11-2011 22:06 Print reply

Posts: 14999
13000 rpm
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Floris-tsx 17-11-2011 22:18 Print reply

Posts: 3225
wa een geil machien.


hot
 
Iedereen kan professioneel worden
Frysk 17-11-2011 22:23 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Thnx.


denk dat ik hem zaterdag kan uitproberen.


afbeelding

afbeelding




Dat ding heeft standaard geen binnenrotor neem ik aan ?
 
giggitybyte
kenny77 17-11-2011 22:30 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
13000 rpm

Dat is toch niet de bedoeling.

tussen de 10 en 11,5 k gok ik op.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Floris-tsx
wa een geil machien.


hot




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]


Dat ding heeft standaard geen binnenrotor neem ik aan ?


nope vliegwiel van 1,5kg ofzo.
was eerst aan het kijken voor een yz binnenrotor, maar die kwam niet lekker uit.
dit is de hpi van de nsr en die komt wel aardig uit.
 
Frysk 17-11-2011 22:31 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]

Dat is toch niet de bedoeling.

tussen de 10 en 11,5 k gok ik op.

[...]




[...]


nope vliegwiel van 1,5kg ofzo.
was eerst aan het kijken voor een yz binnenrotor, maar die kwam niet lekker uit.
dit is de hpi van de nsr en die komt wel aardig uit.


baaas, ben benieuwd hoe dat loopt
 
giggitybyte
kenny77 17-11-2011 22:34 Print reply

Posts: 29286
wel sneller als hoe die was, maar waarschijnlijk nog te sloom.

setup is nu vrij gelijk aan een oude luchtgekoelde yz125 setup (van voor 1980)

alleen mijn uitlaat poort staat op 185 graden ipv 195 en ik heb een 28mm carbje ipv een 32mm.
 
Frysk 17-11-2011 22:35 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
wel sneller als hoe die was, maar waarschijnlijk nog te sloom.

setup is nu vrij gelijk aan een oude luchtgekoelde yz125 setup (van voor 1980)

alleen mijn uitlaat poort staat op 185 graden ipv 195 en ik heb een 28mm carbje ipv een 32mm.


hmm dus nog niet een monster

maar je hebt wel 50cc meer dan een YZ125, dus dat koppel heb je dan ook weer


 
giggitybyte
kenny77 17-11-2011 22:40 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]


hmm dus nog niet een monster

maar je hebt wel 50cc meer dan een YZ125, dus dat koppel heb je dan ook weer



http://www.brommerfo...rint/reply/13/276315

125cc cilinder is ie nu. :(

Zo gauw de 500cc klaar is gaat deze helemaal uit elkaar en wordt alles opnieuw gemaakt.
frame coaten, tankje opnieuw laten spuiten, wat nieuwe originele onderdelen kopen, nieuwe spaken, etc...

Maar dan gaat hij geen modder / water meer zien. :(

Ik kijk dan ook gelijk voor een IT175 of 200 blaster cilinder.
Dat zijn wat leukere basis cilinders.
yz125 versnellingbak.

Waarschijnlijk dan ook een opmaat maken.
Maarja toekomst plannen gaat nog laaaang duren....

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 17-11-2011 om 22:41 uur.
 
Frysk 17-11-2011 22:42 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]

Maarja toekomst plannen gaat nog laaaang duren....


haha herkenbaar

maar tof dat je de ori 175 cilinder gewoon goed houd
 
giggitybyte
kenny77 17-11-2011 22:45 Print reply

Posts: 29286


het is dat mijn vader me om heeft gepraat, ik stond al met de dremel klaar.
Maarja was wel zonde geweest inderdaad, snel wordt zo'n cilinder toch niet.
 
Velthuis 17-11-2011 22:48 Print reply

Posts: 222
Nieuw zadelhoesje kopen ... of zie ik het verkeerd ^^
 
JB1 17-11-2011 22:50 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]


haha herkenbaar

maar tof dat je de ori 175 cilinder gewoon goed houd


Dat ken ik ook
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
kenny77 17-11-2011 22:51 Print reply

Posts: 29286
Klopt staat al lang in de planning.
maar die moet van ebay komen van een militair.
steeds als ik geld heb is hij op uitzending een paar maanden en als ik geen geld heb is hij terug.
maarja komt wel als hij goed aangepakt gaat worden.
 
Floris-tsx 17-11-2011 23:06 Print reply

Posts: 3225
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Klopt staat al lang in de planning.
maar die moet van ebay komen van een militair.
steeds als ik geld heb is hij op uitzending een paar maanden en als ik geen geld heb is hij terug.
maarja komt wel als hij goed aangepakt gaat worden.


Oh je gaat ff bij m langs?

oh je bedoelt de motor
 
Iedereen kan professioneel worden
kenny77 17-11-2011 23:08 Print reply

Posts: 29286
owjee.

hij zit sowieso in amerika, dus dat is al een beetje ver.
 
kenny77 18-11-2011 0:11 Print reply

Posts: 29286
ow hier ook nog 2 foto's van begin deze week.

aux-poortjes geboord, niet te groot aangezien daar weinig vlees voor is.

en links begonnen met het aanpassen van het spoelkanaal op de 3mm spoelpoort verhoging.
En ook de bolling iets anders gemaakt.
de andere kant moet uiteraard nog volgen. (en de fijne afwerking, is nu nog allemaal grof gedaan.)





Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 18-11-2011 om 0:12 uur.
 
Derbi-Olaf 18-11-2011 0:15 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
ow hier ook nog 2 foto's van begin deze week.

aux-poortjes geboord, niet te groot aangezien daar weinig vlees voor is.

en links begonnen met het aanpassen van het spoelkanaal op de 3mm spoelpoort verhoging.
En ook de bolling iets anders gemaakt.
de andere kant moet uiteraard nog volgen. (en de fijne afwerking, is nu nog allemaal grof gedaan.)

afbeelding

afbeelding

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 18-11-2011 om 0:12 uur.

netjes! en spoelpoortverhoging?


Trouwens, blaster cilinder/zuiger kan ik ook wel eens voor kijken, 1tje hebben we sowieso nog liggen die geboord moet worden, nu weet ik wel niet op welke overmaat die zit
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
kenny77 18-11-2011 0:21 Print reply

Posts: 29286
3mm zijn ze omhoog gegaan.

dan moet ik weer eerst loon binnen krijgen.
Maar kijken kan altijd, ik weet ook niet 100% zeker of hij op het blok past, dat moest ik nog onderzoeken.
 
Derbi-Olaf 18-11-2011 0:32 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
3mm zijn ze omhoog gegaan.

dan moet ik weer eerst loon binnen krijgen.
Maar kijken kan altijd, ik weet ook niet 100% zeker of hij op het blok past, dat moest ik nog onderzoeken.

nja denk dat ik hem sowieso mag nemenen, ligt in de bak onder de hoonbank bij de wegwerpcilinders:P dan zou je iig een dummy hebben :P


hoe heb je de spoelers omhoog gekregen ? spoelrichting ook mooi kunnen maken?
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
kenny77 18-11-2011 0:43 Print reply

Posts: 29286
Dat zou super zijn!
Ik wil best wat betalen, dat vind ik geen probleem, ik heb alleen op het moment niet genoeg voor een goeie cilinder.

Op de beun manier.

de achterste spoelers lopen heel erg schuin naar de cilinderkop gericht en dit is helaas aan de buitenkant in het gieten overgenomen.
Dus deze konden niet "modern " worden gemaakt want dan had ik een gat in de cilinder (door het spoelkanaal heen naar buiten).

Dus deze waren makkelijk, ik kon ze zo met een recht freesje omhoog halen onder de zelfde steile hoek.

De voorste stonden wel onder een 90 graden hoek, deze heb met de dremel met een slijpschijfje erop naar boven gedrukt.
En omdat de bolling niet groot is van de spoelkanlen kan ik weer door het spoelkanaal heen met een rechte dremel het kanaal zo aanpassen dat alles weer redelijk netjes in elkaar over loopt.


Zeker niet ideaal :( , maar alles is beter dan hoe het was, de achterste spoelers waren bijna compleet dicht gegoten.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 18-11-2011 om 0:43 uur.
 
Derbi-Olaf 18-11-2011 0:50 Print reply

Posts: 14999
't is iig iets Ik kijk zaterdag voor je ! denk zelf dat het er een is die op de laatste overmaat zit en daarom daar terecht is gekomen, mocht dat zo zijn krijg ik hem sowieso mee




ff zo maken kenny.

40mm carbje erop, roterende inlaat, mooi uitlaatje, mooi kopje, programmeerbare ontsteking en nog een powervalve en je zit richting de 55 pk uit 125cc
 
Heeft een SOHC in z'n broek!

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 12 van 17
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 15, 16, 17Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved