Dat is wel tof
Wel mooi om te verkopen voor het nieuwe rijbewijs, past zo een 175 cc cilinder op.
Alleen is hij niet zo snel en de vering is niet alles. :P
Of een yz125 van tussen 77 en 81 kopen en alles ombouwen, dan heb je wel iets leuks om mee te crossen
Quote:Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Dat is wel tof
Wel mooi om te verkopen voor het nieuwe rijbewijs, past zo een 175 cc cilinder op.
Alleen is hij niet zo snel en de vering is niet alles. :P
Of een yz125 van tussen 77 en 81 kopen en alles ombouwen, dan heb je wel iets leuks om mee te crossen
Mijn originele carburateur erop gezet aangezien de carburateur erg verstopt zat. Hiermee loopt de DT prima, dus is het probleem waarschijnlijk opgelost.
De andere carburateur goed doorblazen met de compressor en kan die er weer op.
Aardig aangeboden! Ik zal hem nog wel even hebben, maar mijn vader heeft een goede compressor met perslucht op het werk staan, ik denk dat het dan ook wel opgelost is.
Hoef je geen moeite te doen. :P
Mocht het dan nog niet opgelost zijn, dan zou ik erg graag gebruik van willen maken!
Ik ben eens benieuwd of de achterveer past, volgens mij is hij wat dikker als de originele.
Zou fijn zijn als die past, hij is van alu ipv de originele ijzeren en je kan hem meer instellen. Zal ook wel beter veren.
Ik had al een alu it175 achterbrug eens kijken welke dat beter uit komt.
Tankje is nodig omdat de it175 voorvork tegen de originele tank aan komt, dan kan je het stuur maar minimaal bewegen voor een enduro niet echt handig.
Moet dan wel nog wat wit plastic werk zien te scoren, dan kan het een yamsuka replica worden.
(is een in beperkte opgelagen yz125 met een DT125 blok erin en kenteken)
Maarja of het allemaal lekker uit komt weet ik niet, anders maar eens kijken voor een oud yz125 frame, dan kan ik daar alles op bouwen...
Komt er trouwens allemaal op omdat ik het zonde vind om met de originele spullen te crossen. Als je valt is alles kapot en dat vind ik zonde. Ook is de originele vering niet geweldig die slaan snel door.
Zodra de 500 ooit af is, kan deze weer origineel worden.
Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 22-3-2013 om 14:39 uur.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Frysk
Word wel wat
*schiet op met die 500 *
Dit jaar denk ik niet meer, xj moet het een en ander aan gebeuren. remmen, lagers, koppeling etc.
En dan geld weg leggen voor naar luxemburg en spanje. Gewoon lekker rijden dit jaar.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]
Als ie zo doorgaat heb ik nog eerder een 500 1 cilinder 2takt
Hoe lang was je ook alweer aan je mt bezig?
En ik heb hem in principe al!
Hij doet het alleen niet.
Maargoed maakt ook niet zo veel uit wanneer die af is, nu heb ik tenminste wat te zoeken op beurzen en marktplaats.
Dit jaar denk ik niet meer, xj moet het een en ander aan gebeuren. remmen, lagers, koppeling etc.
En dan geld weg leggen voor naar luxemburg en spanje. Gewoon lekker rijden dit jaar.
[...]
Hoe lang was je ook alweer aan je mt bezig?
En ik heb hem in principe al!
Hij doet het alleen niet.
Maargoed maakt ook niet zo veel uit wanneer die af is, nu heb ik tenminste wat te zoeken op beurzen en marktplaats.
Te lang Ik weet 't :(
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Vandaag de spullen eens gepast. Maar komt toch weer anders uit dan ik gedacht had, zoals gewoonlijk...
Ik dacht dat de tank eenvoudig en goed erop paste. Maar die komt juist helemaal niet uit, zit veels te hoog en sluit op niks aan. Dat ziet er gewoon niet uit...
Is jammer dat het plastic meuk is, anders kon je hem van onderen wat naar binnen kloppen dan kwam hij een stuk beter uit.
Maar eens op het franse DT forum spieken hoe zij dat gedaan hebben.
(staan vaker YZ-DT ombouw op)
De achterbrug dacht ik juist dat die niet goed uit kwam, maar komt juist heel erg goed uit. Hij heeft nagenoeg de zelfde maten als de originele achterbrug, is alleen een halve cm langer.
Maar komt een stuk mooier uit dan de it175 achterbrug, die was ook 2.5cm langer, inbouw breedte was te breed origineel en de aansluiting van de achterbrug te smal.
Veer komt alleen uit als je hem op de kop monteert, maar weet nog niet of de demping dan niet goed meer uit komt.
Is jammer wat in principe komt de voorvork , achterveer en achterbrug wel goed uit. Wat een heeel stuk beter moet rijden. Is alleen zo jammer dat de IT voorvork tegen de originele tank aan komt.Anders was het makkelijk, dan had ik gewoon de reserve dt175 tank gebruikt.