4takker |
25-2-2009 23:40 |
 Posts: 2395 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: JeVeeHa
[...]
Ook dure banden slijten. Echt waar.
dat weet ik maar als je zit te burnen slijten ze sneller dan moet je eerder er een nieuwe band op leggen dan dat je hard door bochten rijd
|
|
Never drive faster then your guardian angel can fly |
|
JeVeeHa |
25-2-2009 23:43 |
 Posts: 537 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: 4takker
[...]
dat weet ik maar als je zit te burnen slijten ze sneller dan moet je eerder er een nieuwe band op leggen dan dat je hard door bochten rijd
Ik burn niet 24/7 hoor, alleen als ze op zijn.
|
|
I'm Corrupt 2 The Core - Radium - Terminal Trauma |
|
4takker |
25-2-2009 23:47 |
 Posts: 2395 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: JeVeeHa
[...]
Ik burn niet 24/7 hoor, alleen als ze op zijn.
dat die ik juist niet als ik het een kut band vind dan ga ik even lekker dampen er mee
|
|
Never drive faster then your guardian angel can fly |
|
Niek de Wildt |
25-2-2009 23:48 |
Posts: 7168 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: JeVeeHa
[...]
97 echte, tot nu toe dan Ben best wel benieuwd hoeveel PK zoiets nou heeft.. Wie durft te gokken?
8pk.
ik rij 110 met 10pk met setup:
-polini 65cc membraam cilinderkit, bewerkt.
-65cc hoge drukkop, bewerkt.
-dellorto 21mm carburateur met goed powerfilter
-malossi mhr racing membraan verhogings spruitstuk voor 4 kleps.
-4 kleps carbon membraan.
-puch carters volledig bewerkt.
-volle krukas.
-secundair tandwiel verstevigd
-race koppeling / bewerkt 7500-8000 toeren afgesteld.
-koppelingshuis verstevigd
-hpi ontsteking (of origineel met interne bobine en afgedraaid vliegwiel en sterkere contactpunt veer)
-betere lagers.
-betere keerringen.
10pk 110km/pu op een puch...
wel de Z-one dus std steviger: frame, achterbrug, voorvork, remmen en volgens mij ook veren
|
|
|
|
4takker |
25-2-2009 23:51 |
 Posts: 2395 |
dat jullie niet de broek vol hebben als jullie 100 km/h rijden met een puch
ik zou het denk ik in de broek doen
|
|
Never drive faster then your guardian angel can fly |
|
JeVeeHa |
25-2-2009 23:58 |
 Posts: 537 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
[...]
8pk.
ik rij 110 met 10pk met setup:
-polini 65cc membraam cilinderkit, bewerkt.
-65cc hoge drukkop, bewerkt.
-dellorto 21mm carburateur met goed powerfilter
-malossi mhr racing membraan verhogings spruitstuk voor 4 kleps.
-4 kleps carbon membraan.
-puch carters volledig bewerkt.
-volle krukas.
-secundair tandwiel verstevigd
-race koppeling / bewerkt 7500-8000 toeren afgesteld.
-koppelingshuis verstevigd
-hpi ontsteking (of origineel met interne bobine en afgedraaid vliegwiel en sterkere contactpunt veer)
-betere lagers.
-betere keerringen.
10pk 110km/pu op een puch...
wel de Z-one dus std steviger: frame, achterbrug, voorvork, remmen en volgens mij ook veren
Netjes. Mijn volledige setup:
-70cc K-star, uitlaatpoort licht bewerkt, inlaat van de zuiger ook
-70cc Hogedrukkop
-65cc polini membraam, JW zelfgebakken 18mm Spruitstuk
-18mm dell'ortho carb. met TwinAir filter
-Dmp krukas - moet nog opgevuld worden
-Carters aangepast op spoelers cilinder, verder orineel
-Race koppeling, van 88 naar 66 gram p/s. (wss. nog te weinig)
-Orginele ontsteking (van plan om vliegwiel nog af te draaien)
-80cc Homoet uitlaat omgelast (echte toerenbeuker)
-SKF lagers
-Betere keerringen
Ik mis nog je uitlaat.?
Wat zou ik nog zelf (dus zonder andere onderdelen) kunnen doen?
Dit bericht is gewijzigd door JeVeeHa op 25-2-2009 om 23:59 uur.
|
|
I'm Corrupt 2 The Core - Radium - Terminal Trauma |
|
maxisport |
26-2-2009 0:01 |
|
JeVeeHa |
26-2-2009 0:02 |
 Posts: 537 |
|
|
I'm Corrupt 2 The Core - Radium - Terminal Trauma |
|
Gary - Forum en Gallery Moderator |
26-2-2009 0:11 |
 Posts: 12846 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: JeVeeHa
[...]
Lagers en keerringen die snelheid (en dus wrijving) aankunnen, en dus heel blijven?
'Top of the line' spul dus?
|
|
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen..... |
|
4takker |
26-2-2009 0:14 |
 Posts: 2395 |
ik zou zeggen polijsten en met de dremel aan de gang om er nog een beetje snelhijd uit te krijgen
|
|
Never drive faster then your guardian angel can fly |
|
JeVeeHa |
26-2-2009 0:14 |
 Posts: 537 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Gary
[...]
'Top of the line' spul dus?
Sowieso vies duur spul
|
|
I'm Corrupt 2 The Core - Radium - Terminal Trauma |
|
ikkejw |
26-2-2009 0:15 |
 Posts: 9886 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: JeVeeHa
[...]
Netjes. Mijn volledige setup:
-70cc K-star, uitlaatpoort licht bewerkt, inlaat van de zuiger ook
-70cc Hogedrukkop
-65cc polini membraam, JW zelfgebakken 18mm Spruitstuk
-18mm dell'ortho carb. met TwinAir filter
-Dmp krukas - moet nog opgevuld worden
-Carters aangepast op spoelers cilinder, verder orineel
-Race koppeling, van 88 naar 66 gram p/s. (wss. nog te weinig)
-Orginele ontsteking (van plan om vliegwiel nog af te draaien)
-80cc Homoet uitlaat omgelast (echte toerenbeuker)
-SKF lagers
-Betere keerringen
Ik mis nog je uitlaat.?
Wat zou ik nog zelf (dus zonder andere onderdelen) kunnen doen?
beter pass je mij die cilinder, ik veeg de dremel er eens doorheen en je haalt 110+
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
Kurzel |
26-2-2009 0:19 |
 Posts: 2369 |
ook nog foto's van het uiterlijk van de brom zelf?
wel nette setup zo
|
|
][ Yamaha YZF R6 ][ Mazda 323Coupé ][ |
|
JeVeeHa |
26-2-2009 0:21 |
 Posts: 537 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
[...]

beter pass je mij die cilinder, ik veeg de dremel er eens doorheen en je haalt 110+
Ja, die mot maar es bewerkt worden, inderdaad.
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Kurzel
ook nog foto's van het uiterlijk van de brom zelf?
wel nette setup zo
Zal ik morgen ff maken, vergeet ik steeds.
|
|
I'm Corrupt 2 The Core - Radium - Terminal Trauma |
|
JeVeeHa |
26-2-2009 21:40 |
 Posts: 537 |
FOTO'S
|
|
I'm Corrupt 2 The Core - Radium - Terminal Trauma |
|