Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - BMW BiTurbo

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 938 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery BMW BiTurbo
Geplaatst door Zoetahmeerdah [Marcel] op 1-1-2009 16:25
Hits Deze gallery is 34404 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Auto [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type BMW 3-serie (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Grijs / 1983
Opgegeven max. vermogen 330 pk / 243 kW
Opgegeven max. snelheid Niet opgegeven

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
voorkant [Toon slechts deze afbeelding]
achterkant [Toon slechts deze afbeelding]
Uitlaat [Toon slechts deze afbeelding]
verschil M20b23 vs 2JZ [Toon slechts deze afbeelding]
Engine bay [Toon slechts deze afbeelding]
rimZ [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 23 van 23
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 21, 22, 23Vorige pagina
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Zoetahmeerdah [Marcel] 11-7-2010 22:30 Print reply

Posts: 5996
ja ach, uit de hand gelopen hobby kan je het noemen.

kleine update nog, een permanente winter(pekel)stalling voor mn bimmer!




 
ik haat mensen
BenjaminDG 11-7-2010 22:33 Print reply

Posts: 4605
Wow met zo'n grote motor is een onderhoud plegen wel een lastig karwei lijkt me

Wel dikke hot voor de dikke turbo's en de auto
 
Vlaanderen vrij!
Zoetahmeerdah [Marcel] 4-9-2010 18:11 Print reply

Posts: 5996
kan nog eens flink meevallen, distributieriem en distributieriem is meer dan makkelijk te doen als je de radiateur eruit haald, beide zijn met een automatische spanner dus nul onderhoud, dat moet om de 120dkm gebeuren trouwens.

verder kom je easy bij het oliefilter, ruimte zat. met de turbo's upgrade hoefte het blok er ook niet uit, ging allemaal nét

versnellingsbak kan er tegenwoordig ook gewoon uit zonder moerlijke taferelen

enige wanneer je echt de lul bent is als je de hoofdremcilinder eruit moet halen, dat is meer dat je je remleidingen niet lekker loskrijgt

wat dat betreft zat het bij de C kadett allemaal wat lastiger in verhouding, daar had je precies geen ruimte waar je ruimte nodig had, en andersom
 
ik haat mensen
Royal Club 4-9-2010 18:14 Print reply

Posts: 60390
het lastigste was altijd nog die kabelboom vertalen
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Elco 4-9-2010 19:08 Print reply
Posts: 4527
toch blijft die nog steeds vet.

hoe laag hangt je uitlaat btw? wij hebben op het werk nu ook zon ding gekocht voor de hobby, met een s52 m3 blok erin. loopt ook wel leuk, alleen de uitlaat loopt erg laag, dus die word nou van rvs vervangen van 6 in 1 ipv 2
 
Zoetahmeerdah [Marcel] 5-9-2010 10:04 Print reply

Posts: 5996


daarom heb ik het zo bedacht, 2x50 ipv 1x76 om grondspeling te houden.

uitlaat hangt netjes overal zo strak mogelijk langs, laagste punt is onder de achteras, maar ik rij em eigenlijk nooit tegen de grond.
 
ik haat mensen

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 23 van 23
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 21, 22, 23Vorige pagina

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved