Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Wat is jouw mening over deze gallery? |
Gallery gegevens
|
Naam gallery |
BMW BiTurbo |
Geplaatst door |
Zoetahmeerdah [Marcel] op 1-1-2009 16:25 |
Hits |
Deze gallery is 34447 maal bekeken. |
Voertuig bij deze gallery
|
Soort voertuig |
|
Merk + type |
BMW 3-serie (Momenteel in bezit) |
Kleur / Bouwjaar |
Grijs / 1983 |
Opgegeven max. vermogen |
330 pk / 243 kW |
Opgegeven max. snelheid |
Niet opgegeven |
Gallery afbeeldingen
|
Pagina 1 van 1
|
|
tijdens BM2K9 was onze Mc Dronkz zo vriendelijk om wat fotos bij elkaar te plakken
|
|
|
compleet nieuwe uitlaat van voor tot achter, eerste stuk 76mm. daarna 2x50mm voor meer bodemvrijheid (precies dikte vd sierpijpjes, demper heeft ook 2x 2x50 aansluitingen (van een e46 330)
|
|
|
|
|
opmerkelijk klein verschil qua grootte vd 2 motoren.
|
|
|
ondertussen alweer 100 dingen veranderd.
|
|
|
zo staatie er nu bij, wachtend op betere weersomstandigheden (lees, GRIP)
|
|
Pagina 1 van 1
|
Pagina 19 van 23
|
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp. |
Pixl |
11-1-2010 21:02 |
Posts: 3125 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Zoetahmeerdah [Marcel]
yeh, ik vond dat gele QSP logo niet zo vet, maar ik heb em dr toch maar weer opgedaan, die toeter werkte iets fijner
Alsof je hele dagen aan die toeter hangt
|
|
So fuckin' what!? |
|
Joel_koningslust |
11-1-2010 21:05 |
|
Leen |
11-1-2010 21:07 |
|
Joel_koningslust |
11-1-2010 21:09 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Leen
[...]
gelukkig zal jij nooit van je leven een voertuig bezitten dat de 250 haalt
gelukkig niet nee, dan gaat het gegarandeerd slecht aflopen met me
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Leen |
11-1-2010 21:13 |
Posts: 26877 |
buiten dat, werkt seinen met grootlicht veel beter als toeteren, maargoed.
|
|
|
|
Blukaap2 |
11-1-2010 21:14 |
Posts: 9955 |
Ff afstand nemen en dr dan volgas op af denderen doet het m ook wel
|
|
Stoere brommers |
|
Leen |
11-1-2010 21:17 |
|
Rens |
11-1-2010 21:18 |
Posts: 6863 |
bij fransen en oostblokkers helpt het ook om je richting aan te zetten, dan gaan ze opzij.
Bij nederlandse huisvrouwen werkt dat niet die gaan dan 60 rijden op de linkerbaan in plaats van de vervelend langzame 90 die ze al reden. Als je dan rechts gaat inhalen hebben ze ineens van schrik 3 rijbanen nodig om de auto recht te houden.
|
|
achter de maan is alles beter |
|
70malossi |
11-1-2010 22:08 |
Posts: 4176 |
true,true
|
|
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong |
|
gprnick |
14-1-2010 15:00 |
|
Frysk |
14-1-2010 15:32 |
Posts: 34930 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Rens
bij fransen en oostblokkers helpt het ook om je richting aan te zetten, dan gaan ze opzij.
Bij nederlandse huisvrouwen werkt dat niet die gaan dan 60 rijden op de linkerbaan in plaats van de vervelend langzame 90 die ze al reden. Als je dan rechts gaat inhalen hebben ze ineens van schrik 3 rijbanen nodig om de auto recht te houden.
en dan nog niet eens te beginnen over 60+'ers
|
|
giggitybyte |
|
Rens |
14-1-2010 15:57 |
Posts: 6863 |
Die zijn veel minder erg die gaan op de a12, 3 baans op de middelstebaan rijden en dan afremmen tot 40 om het bord boven de weg goed te kunnen lezen.
Dat de rest 120 rijd en er een enorme chaos ontstaat dat hebben ze niet door, maar wel dat ze de goede richting op gaan voor Den Haag.
|
|
achter de maan is alles beter |
|
RXBaz |
14-1-2010 16:11 |
Posts: 1879 |
zo herkenbaar
|
|
I played poker with tarot cards once, i had a full house and three people died........motorrbw in the pocket |
|
70malossi |
14-1-2010 16:33 |
Posts: 4176 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Rens
Die zijn veel minder erg die gaan op de a12, 3 baans op de middelstebaan rijden en dan afremmen tot 40 om het bord boven de weg goed te kunnen lezen.
Dat de rest 120 rijd en er een enorme chaos ontstaat dat hebben ze niet door, maar wel dat ze de goede richting op gaan voor Den Haag.
idd,maar als je dan een keer met een traktor met 55 km op de snelweg rijd,dan wordt je erafgehaald.
|
|
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong |
|
Zoetahmeerdah [Marcel] |
14-1-2010 20:01 |
Posts: 5996 |
maar goed ook
|
|
ik haat mensen |
|
falco |
14-1-2010 20:21 |
Posts: 3724 |
he vraagje he, heb t vandaag met school over remdrukbegrenzers gehad, met duiken van de auto dat het gewicht naar voren verplaatst en de remdrukbegrenzer ervoor zorgt dat de achterwielen niet blokkeren, nouja logisch,
maar stel nou je gaat een verlagingsset monteren (en je hebt geen abs maar een last afhankelijke remdrukregelaar), dan duikt die auto lang niet zoveel als met originele veren natuurlijk, maar dan blokkeren je achterwielen toch bij stevig remmen? kan me herinneren dat die crx toen is verlaagd van me broer toendertijd, maar niks gehoord over afstellen van de remdrukbegrenzer als dat al afstelbaar is? en bij circuitrijden ging ie achterstevoren bij t remmen
|
|
|
|
Leen |
14-1-2010 20:24 |
Posts: 26877 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: falco
he vraagje he, heb t vandaag met school over remdrukbegrenzers gehad, met duiken van de auto dat het gewicht naar voren verplaatst en de remdrukbegrenzer ervoor zorgt dat de achterwielen niet blokkeren, nouja logisch,
maar stel nou je gaat een verlagingsset monteren (en je hebt geen abs maar een last afhankelijke remdrukregelaar), dan duikt die auto lang niet zoveel als met originele veren natuurlijk, maar dan blokkeren je achterwielen toch bij stevig remmen? kan me herinneren dat die crx toen is verlaagd van me broer toendertijd, maar niks gehoord over afstellen van de remdrukbegrenzer als dat al afstelbaar is? en bij circuitrijden ging ie achterstevoren bij t remmen
is doorgaans niet verstelbaar, dingen begrenzen gewoon op 50 bar oid.
en als je verlaagd bent duikt je neus idd minder, dus je achterwielen worden minder licht, dus blokkeren ze ook minder snel.
|
|
|
|
Martijn II - Forum en Sales Moderator |
14-1-2010 20:25 |
Posts: 9841 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: falco
he vraagje he, heb t vandaag met school over remdrukbegrenzers gehad, met duiken van de auto dat het gewicht naar voren verplaatst en de remdrukbegrenzer ervoor zorgt dat de achterwielen niet blokkeren, nouja logisch,
maar stel nou je gaat een verlagingsset monteren (en je hebt geen abs maar een last afhankelijke remdrukregelaar), dan duikt die auto lang niet zoveel als met originele veren natuurlijk, maar dan blokkeren je achterwielen toch bij stevig remmen? kan me herinneren dat die crx toen is verlaagd van me broer toendertijd, maar niks gehoord over afstellen van de remdrukbegrenzer als dat al afstelbaar is? en bij circuitrijden ging ie achterstevoren bij t remmen
als je op had gelet, had je geweten dat ie juist te weinig zal remmen achter
denk maar na.. hij duikt minder, dus blijft de achterkant meer grip houden, maar de remdrukbegrenzer 'denkt' dat ie wel keihard duikt...en dus geeft ie em sowieso te weinig druk.
maar je zou em dus meer remdruk willen geven voor optimaler remmen.
verlagen zou juist veiliger zijn in dat opzicht.
het kan ook nog zo zijn dat ik er helemaal geen verstand van heb.
edit: ok als leen het ook zegt hebben we gewoon gelijk.
Dit bericht is gewijzigd door Martijn II op 14-1-2010 om 20:25 uur.
|
|
Too cool for school! |
|
falco |
14-1-2010 20:30 |
Posts: 3724 |
|
|
|
|
Leen |
14-1-2010 20:31 |
|
Joel_koningslust |
14-1-2010 20:32 |
Posts: 14514 |
in de golf 2 enzo bijv zit een remdrukbegrenzer die met een veer aan de as werkt... die zal dus gaan werken naarmate hij induikt
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Leen |
14-1-2010 20:33 |
Posts: 26877 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
in de golf 2 enzo bijv zit een remdrukbegrenzer die met een veer aan de as werkt... die zal dus gaan werken naarmate hij induikt
nou, ik heb een golf 2. en dat ding heeft dus echt geen lastafhankelijke begrenzer.
|
|
|
|
falco |
14-1-2010 20:33 |
Posts: 3724 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Leen
[...]
ja dan kan het, maar zulke remdrukbegrenzers zitten doorgaans alleen op bestelbusjes, en die verlaag je meestal niet echt
nee oke, vond het al wat vreemd
@ Joel, met zo'n systeem heb je dat probleem dan toch wel? je houd die begrenzer dan voor de gek door hem te laten denken dat de auto achter heel zwaar is belast? dan zal hij wel sneller blokkeren toch als je niet 4 schoonmoeders op de achterbank hebt zitte?
Dit bericht is gewijzigd door falco op 14-1-2010 om 20:36 uur.
|
|
|
|
Joel_koningslust |
14-1-2010 20:36 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Leen
[...]
nou, ik heb een golf 2. en dat ding heeft dus echt geen lastafhankelijke begrenzer.
vreemd... ik meen er vanmiddag een gezien te hebben. dan zal het wel een andere wagen geweest zijn van de tig wagens die ik vandaag van onder heb gezien. maar iig, dan zou hij toch standaard al gaan begrenzen omdat hij al ingedoken staat ofniet?
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
70malossi |
14-1-2010 20:43 |
Posts: 4176 |
station wagons ,spacewagons en busjes hebben t vaak,omdat die berekend zijn op last achterin
|
|
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong |
|
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp. |
Pagina 19 van 23
|
|