Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - BMW BiTurbo

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 895 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery BMW BiTurbo
Geplaatst door Zoetahmeerdah [Marcel] op 1-1-2009 16:25
Hits Deze gallery is 34447 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Auto [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type BMW 3-serie (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Grijs / 1983
Opgegeven max. vermogen 330 pk / 243 kW
Opgegeven max. snelheid Niet opgegeven

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
voorkant [Toon slechts deze afbeelding]
achterkant [Toon slechts deze afbeelding]
Uitlaat [Toon slechts deze afbeelding]
verschil M20b23 vs 2JZ [Toon slechts deze afbeelding]
Engine bay [Toon slechts deze afbeelding]
rimZ [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 19 van 23
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Pixl 11-1-2010 21:02 Print reply

Posts: 3125
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Zoetahmeerdah [Marcel]
yeh, ik vond dat gele QSP logo niet zo vet, maar ik heb em dr toch maar weer opgedaan, die toeter werkte iets fijner


Alsof je hele dagen aan die toeter hangt
 
So fuckin' what!?
Joel_koningslust 11-1-2010 21:05 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pixl
[...]


Alsof je hele dagen aan die toeter hangt


als je 250 rijdt op elke willekeurige weg moet je inderdaad blijven toeteren om iedereen aan de kant te krijgen
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Leen 11-1-2010 21:07 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


als je 250 rijdt op elke willekeurige weg moet je inderdaad blijven toeteren om iedereen aan de kant te krijgen



gelukkig zal jij nooit van je leven een voertuig bezitten dat de 250 haalt
 
Joel_koningslust 11-1-2010 21:09 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen
[...]



gelukkig zal jij nooit van je leven een voertuig bezitten dat de 250 haalt


gelukkig niet nee, dan gaat het gegarandeerd slecht aflopen met me
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Leen 11-1-2010 21:13 Print reply

Posts: 26877
buiten dat, werkt seinen met grootlicht veel beter als toeteren, maargoed.
 
Blukaap2 11-1-2010 21:14 Print reply

Posts: 9955
Ff afstand nemen en dr dan volgas op af denderen doet het m ook wel
 
Stoere brommers
Leen 11-1-2010 21:17 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2
Ff afstand nemen en dr dan volgas op af denderen doet het m ook wel



nou, ik heb blijkbaar altijd te maken emt mensen die nooit in hun spiegels kijken, want bij mij doet alleen seinen the trick
 
Rens 11-1-2010 21:18 Print reply

Posts: 6863
bij fransen en oostblokkers helpt het ook om je richting aan te zetten, dan gaan ze opzij.

Bij nederlandse huisvrouwen werkt dat niet die gaan dan 60 rijden op de linkerbaan in plaats van de vervelend langzame 90 die ze al reden. Als je dan rechts gaat inhalen hebben ze ineens van schrik 3 rijbanen nodig om de auto recht te houden.
 
achter de maan is alles beter
70malossi 11-1-2010 22:08 Print reply
Posts: 4176
true,true
 
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong
gprnick 14-1-2010 15:00 Print reply

Posts: 3360


dat kenteken had je moeten hebben!

helaas zit hij al op een Seat alhambra
 
Frysk 14-1-2010 15:32 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rens
bij fransen en oostblokkers helpt het ook om je richting aan te zetten, dan gaan ze opzij.

Bij nederlandse huisvrouwen werkt dat niet die gaan dan 60 rijden op de linkerbaan in plaats van de vervelend langzame 90 die ze al reden. Als je dan rechts gaat inhalen hebben ze ineens van schrik 3 rijbanen nodig om de auto recht te houden.


en dan nog niet eens te beginnen over 60+'ers
 
giggitybyte
Rens 14-1-2010 15:57 Print reply

Posts: 6863
Die zijn veel minder erg die gaan op de a12, 3 baans op de middelstebaan rijden en dan afremmen tot 40 om het bord boven de weg goed te kunnen lezen.

Dat de rest 120 rijd en er een enorme chaos ontstaat dat hebben ze niet door, maar wel dat ze de goede richting op gaan voor Den Haag.
 
achter de maan is alles beter
RXBaz 14-1-2010 16:11 Print reply

Posts: 1879
zo herkenbaar
 
I played poker with tarot cards once, i had a full house and three people died........motorrbw in the pocket
70malossi 14-1-2010 16:33 Print reply
Posts: 4176
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rens
Die zijn veel minder erg die gaan op de a12, 3 baans op de middelstebaan rijden en dan afremmen tot 40 om het bord boven de weg goed te kunnen lezen.

Dat de rest 120 rijd en er een enorme chaos ontstaat dat hebben ze niet door, maar wel dat ze de goede richting op gaan voor Den Haag.


idd,maar als je dan een keer met een traktor met 55 km op de snelweg rijd,dan wordt je erafgehaald.
 
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong
Zoetahmeerdah [Marcel] 14-1-2010 20:01 Print reply

Posts: 5996
maar goed ook
 
ik haat mensen
falco 14-1-2010 20:21 Print reply

Posts: 3724
he vraagje he, heb t vandaag met school over remdrukbegrenzers gehad, met duiken van de auto dat het gewicht naar voren verplaatst en de remdrukbegrenzer ervoor zorgt dat de achterwielen niet blokkeren, nouja logisch,

maar stel nou je gaat een verlagingsset monteren (en je hebt geen abs maar een last afhankelijke remdrukregelaar), dan duikt die auto lang niet zoveel als met originele veren natuurlijk, maar dan blokkeren je achterwielen toch bij stevig remmen? kan me herinneren dat die crx toen is verlaagd van me broer toendertijd, maar niks gehoord over afstellen van de remdrukbegrenzer als dat al afstelbaar is? en bij circuitrijden ging ie achterstevoren bij t remmen
 
Leen 14-1-2010 20:24 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: falco
he vraagje he, heb t vandaag met school over remdrukbegrenzers gehad, met duiken van de auto dat het gewicht naar voren verplaatst en de remdrukbegrenzer ervoor zorgt dat de achterwielen niet blokkeren, nouja logisch,

maar stel nou je gaat een verlagingsset monteren (en je hebt geen abs maar een last afhankelijke remdrukregelaar), dan duikt die auto lang niet zoveel als met originele veren natuurlijk, maar dan blokkeren je achterwielen toch bij stevig remmen? kan me herinneren dat die crx toen is verlaagd van me broer toendertijd, maar niks gehoord over afstellen van de remdrukbegrenzer als dat al afstelbaar is? en bij circuitrijden ging ie achterstevoren bij t remmen



is doorgaans niet verstelbaar, dingen begrenzen gewoon op 50 bar oid.

en als je verlaagd bent duikt je neus idd minder, dus je achterwielen worden minder licht, dus blokkeren ze ook minder snel.
 
Martijn II - Forum en Sales Moderator 14-1-2010 20:25 Print reply

Posts: 9841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: falco
he vraagje he, heb t vandaag met school over remdrukbegrenzers gehad, met duiken van de auto dat het gewicht naar voren verplaatst en de remdrukbegrenzer ervoor zorgt dat de achterwielen niet blokkeren, nouja logisch,

maar stel nou je gaat een verlagingsset monteren (en je hebt geen abs maar een last afhankelijke remdrukregelaar), dan duikt die auto lang niet zoveel als met originele veren natuurlijk, maar dan blokkeren je achterwielen toch bij stevig remmen? kan me herinneren dat die crx toen is verlaagd van me broer toendertijd, maar niks gehoord over afstellen van de remdrukbegrenzer als dat al afstelbaar is? en bij circuitrijden ging ie achterstevoren bij t remmen


als je op had gelet, had je geweten dat ie juist te weinig zal remmen achter

denk maar na.. hij duikt minder, dus blijft de achterkant meer grip houden, maar de remdrukbegrenzer 'denkt' dat ie wel keihard duikt...en dus geeft ie em sowieso te weinig druk.

maar je zou em dus meer remdruk willen geven voor optimaler remmen.
verlagen zou juist veiliger zijn in dat opzicht.

het kan ook nog zo zijn dat ik er helemaal geen verstand van heb.

edit: ok als leen het ook zegt hebben we gewoon gelijk.



Dit bericht is gewijzigd door Martijn II op 14-1-2010 om 20:25 uur.
 
Too cool for school!
falco 14-1-2010 20:30 Print reply

Posts: 3724
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
[...]


als je op had gelet, had je geweten dat ie juist te weinig zal remmen achter

denk maar na.. hij duikt minder, dus blijft de achterkant meer grip houden, maar de remdrukbegrenzer 'denkt' dat ie wel keihard duikt...en dus geeft ie em sowieso te weinig druk.

maar je zou em dus meer remdruk willen geven voor optimaler remmen.
verlagen zou juist veiliger zijn in dat opzicht.

het kan ook nog zo zijn dat ik er helemaal geen verstand van heb.

edit: ok als leen het ook zegt hebben we gewoon gelijk.



Dit bericht is gewijzigd door Martijn II op 14-1-2010 om 20:25 uur.


ja mijn leraar zei dus precies het tegenovergestelde, ik denk dat hij het bedoelde bij een remdrukbegrenzer die met een systeem werkt die de kantelhoek gebruikt om de remdruk te begenzen achter, dan kan het wel.

 
Leen 14-1-2010 20:31 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: falco
[...]


ja mijn leraar zei dus precies het tegenovergestelde, ik denk dat hij het bedoelde bij een remdrukbegrenzer die met een systeem werkt die de kantelhoek gebruikt om de remdruk te begenzen achter, dan kan het wel.




ja dan kan het, maar zulke remdrukbegrenzers zitten doorgaans alleen op bestelbusjes, en die verlaag je meestal niet echt
 
Joel_koningslust 14-1-2010 20:32 Print reply

Posts: 14514
in de golf 2 enzo bijv zit een remdrukbegrenzer die met een veer aan de as werkt... die zal dus gaan werken naarmate hij induikt
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Leen 14-1-2010 20:33 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
in de golf 2 enzo bijv zit een remdrukbegrenzer die met een veer aan de as werkt... die zal dus gaan werken naarmate hij induikt



nou, ik heb een golf 2. en dat ding heeft dus echt geen lastafhankelijke begrenzer.
 
falco 14-1-2010 20:33 Print reply

Posts: 3724
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen
[...]



ja dan kan het, maar zulke remdrukbegrenzers zitten doorgaans alleen op bestelbusjes, en die verlaag je meestal niet echt



nee oke, vond het al wat vreemd

@ Joel, met zo'n systeem heb je dat probleem dan toch wel? je houd die begrenzer dan voor de gek door hem te laten denken dat de auto achter heel zwaar is belast? dan zal hij wel sneller blokkeren toch als je niet 4 schoonmoeders op de achterbank hebt zitte?

Dit bericht is gewijzigd door falco op 14-1-2010 om 20:36 uur.
 
Joel_koningslust 14-1-2010 20:36 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen
[...]



nou, ik heb een golf 2. en dat ding heeft dus echt geen lastafhankelijke begrenzer.


vreemd... ik meen er vanmiddag een gezien te hebben. dan zal het wel een andere wagen geweest zijn van de tig wagens die ik vandaag van onder heb gezien. maar iig, dan zou hij toch standaard al gaan begrenzen omdat hij al ingedoken staat ofniet?
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
70malossi 14-1-2010 20:43 Print reply
Posts: 4176
station wagons ,spacewagons en busjes hebben t vaak,omdat die berekend zijn op last achterin
 
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 19 van 23
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved