Gallery afbeeldingen
|
Pagina 1 van 1
|
|
tijdens BM2K9 was onze Mc Dronkz zo vriendelijk om wat fotos bij elkaar te plakken
|
|
|
compleet nieuwe uitlaat van voor tot achter, eerste stuk 76mm. daarna 2x50mm voor meer bodemvrijheid (precies dikte vd sierpijpjes, demper heeft ook 2x 2x50 aansluitingen (van een e46 330)
|
|
|
|
|
opmerkelijk klein verschil qua grootte vd 2 motoren.
|
|
|
ondertussen alweer 100 dingen veranderd.
|
|
|
zo staatie er nu bij, wachtend op betere weersomstandigheden (lees, GRIP)
|
|
Pagina 1 van 1
|
falco |
3-1-2010 16:10 |
Posts: 3724 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Zoetahmeerdah [Marcel]
ik weet wel dat het zo is, maar niet waarom.
In stock form, the TT produces 0.76bar (11psi)
To raise boost beyond the stock level the restrictive catalytic converters are removed, thus allowing the turbos to spin faster and produce more boost pressure. Different to the jspec, the export spec has a larger wastegate which can handle the increase in exhaust gasses.
Therefore boost pressure will be maintained at only slightly above stock levels, typically 0.85bar (12.3psi). In orde
ik heb nooit met katalisatoren gereden dus kan het niet zeggen, maar zoals het hier staat ga je toch wel wat omhoog.
de rest moet je via boost controller doen.
ach, ik zie wel hoeveel die straks draait, mocht het nog steeds .7 zijn met decat, haal ik wel een avc-r, (nadat er een fmic op is gegaan dan)
|
|
|
|
puch_master |
3-1-2010 16:15 |
Posts: 3429 |
heb je geen 2jz over voor in m'n AE?
|
|
Toyota AE86 Levin coupé |
|
Zoetahmeerdah [Marcel] |
3-1-2010 16:18 |
Posts: 5996 |
nee man, dan komen je voorwielen los met remmen, beter een 3sgte scoren.
|
|
ik haat mensen |
|
tzrrs |
3-1-2010 16:23 |
Posts: 60 |
heb je nu nog wel genoeg ruimte voor sterkere turbo,s of vind je t zo wel goed?
|
|
|
|
Zoetahmeerdah [Marcel] |
3-1-2010 17:28 |
Posts: 5996 |
in mn budget bedoel je ofwat
1 grote neemt minder plek in dan 2 kleine maar ik vind het wel prima zo
in de zomer ga ik naar 1.2bar dan moet hij richting de 400rwpk hebben.
daarna is project II aan de beurt
|
|
ik haat mensen |
|
70malossi |
3-1-2010 17:35 |
Posts: 4176 |
ik ben benieuwd of die hta 68 van mij ook meer doet bij meer boost dan 1,5 bar,want die 400 pk van jou ,daar wil ik wel overheen natuurlijk he.
|
|
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong |
|
Zoetahmeerdah [Marcel] |
3-1-2010 17:44 |
Posts: 5996 |
je zal wel moeten want je heb meer wicht
maar wel meer tractie
|
|
ik haat mensen |
|
Zoetahmeerdah [Marcel] |
5-1-2010 22:05 |
|
falco |
5-1-2010 22:14 |
Posts: 3724 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Zoetahmeerdah [Marcel]
in mn budget bedoel je ofwat
1 grote neemt minder plek in dan 2 kleine maar ik vind het wel prima zo
in de zomer ga ik naar 1.2bar dan moet hij richting de 400rwpk hebben.
daarna is project II aan de beurt
project 2?
(rb26 in de bimmer van je vriendin bouwen ? )
Dit bericht is gewijzigd door falco op 5-1-2010 om 22:15 uur.
|
|
|
|
Zoetahmeerdah [Marcel] |
5-1-2010 22:26 |
Posts: 5996 |
nein, moet dikke daily/boodschappenauto worden.
laag toeren veel koppel dus.
heb al een motor op het oog maar dat hou ik nog even voor me.
anders is het geen verassing meer
|
|
ik haat mensen |
|
falco |
5-1-2010 22:28 |
|
Rens |
5-1-2010 22:34 |
Posts: 6863 |
Misschien is het een motor waar hij al ombouw foto`s van heeft, ook van toyotaaaah
|
|
achter de maan is alles beter |
|
falco |
5-1-2010 22:35 |
|
Rens |
5-1-2010 22:35 |
Posts: 6863 |
dat zeg ik niet
|
|
achter de maan is alles beter |
|
Zoetahmeerdah [Marcel] |
5-1-2010 22:36 |
Posts: 5996 |
jullie kunnen wel gaan raden maar ik zeg het lekker toch niet, hihihi
maar iig niks duits, geen toyota en geen ongeblazen 3liter rommel
|
|
ik haat mensen |
|
falco |
5-1-2010 22:38 |
Posts: 3724 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Zoetahmeerdah [Marcel]
jullie kunnen wel gaan raden maar ik zeg het lekker toch niet, hihihi
maar iig niks duits, geen toyota en geen ongeblazen 3liter rommel
een geblazen daily driver ? tering wanner zei je dat nou. je had het over een klein autootje en een bepaald blok, zal wel geen rb blok wezen, hmmm.
zeg nou!!
|
|
|
|
70malossi |
5-1-2010 22:39 |
Posts: 4176 |
Dan zeg ik : FOUT
t'is geen toyota blok (technisch gezien)
|
|
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong |
|
Rens |
5-1-2010 22:40 |
Posts: 6863 |
Er zijn wel geblazen blokjes die prima te gebruiken zijn als daily driver, ook nog redelijk zuinig Er zit alleen vaak veel bedrading aan
|
|
achter de maan is alles beter |
|
falco |
5-1-2010 22:41 |
Posts: 3724 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: 70malossi
Dan zeg ik : FOUT
t'is geen toyota blok (technisch gezien)
leg uit?
|
|
|
|
70malossi |
5-1-2010 22:43 |
Posts: 4176 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: falco
[...]
leg uit?
nee,want dan is t niet spannend meer
|
|
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong |
|
Jozeff - Forum en Sales Moderator |
5-1-2010 22:48 |
|
Rens |
5-1-2010 22:50 |
Posts: 6863 |
ja ik vind dat er een v8 diesel in moet of een v6 dan heb je meteen het goede aantal cilinders
|
|
achter de maan is alles beter |
|
falco |
5-1-2010 22:52 |
Posts: 3724 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: 70malossi
[...]
nee,want dan is t niet spannend meer
waarom weet jij het wel
oke technisch gezien geen toyota blok, dus zal wel 1 of ander jdm blok zijn. ehmm 4efte jdm blok? gewoon in een starlet ofso?
|
|
|
|
Zoetahmeerdah [Marcel] |
5-1-2010 22:53 |
Posts: 5996 |
gadverdamme, er zit nu een 2.7 in, er komt echt niet minder cc's en al helemaal niet minder cilinders in, anders had ik wel een 318 gescoord
|
|
ik haat mensen |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
5-1-2010 22:54 |
Posts: 10560 |
pak dan gewoon m21d24..
die zijn in e30 geleverd dus plug and play , en zijn ook nog best redelijke blokken.
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|