Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - BMW BiTurbo

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 880 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery BMW BiTurbo
Geplaatst door Zoetahmeerdah [Marcel] op 1-1-2009 16:25
Hits Deze gallery is 34450 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Auto [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type BMW 3-serie (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Grijs / 1983
Opgegeven max. vermogen 330 pk / 243 kW
Opgegeven max. snelheid Niet opgegeven

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
voorkant [Toon slechts deze afbeelding]
achterkant [Toon slechts deze afbeelding]
Uitlaat [Toon slechts deze afbeelding]
verschil M20b23 vs 2JZ [Toon slechts deze afbeelding]
Engine bay [Toon slechts deze afbeelding]
rimZ [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 17 van 23
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 21, 22, 23Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

falco 3-1-2010 16:10 Print reply

Posts: 3724
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Zoetahmeerdah [Marcel]
ik weet wel dat het zo is, maar niet waarom.

In stock form, the TT produces 0.76bar (11psi)

To raise boost beyond the stock level the restrictive catalytic converters are removed, thus allowing the turbos to spin faster and produce more boost pressure. Different to the jspec, the export spec has a larger wastegate which can handle the increase in exhaust gasses.
Therefore boost pressure will be maintained at only slightly above stock levels, typically 0.85bar (12.3psi). In orde

ik heb nooit met katalisatoren gereden dus kan het niet zeggen, maar zoals het hier staat ga je toch wel wat omhoog.

de rest moet je via boost controller doen.





ach, ik zie wel hoeveel die straks draait, mocht het nog steeds .7 zijn met decat, haal ik wel een avc-r, (nadat er een fmic op is gegaan dan)
 
puch_master 3-1-2010 16:15 Print reply

Posts: 3429
heb je geen 2jz over voor in m'n AE?
 
Toyota AE86 Levin coupé
Zoetahmeerdah [Marcel] 3-1-2010 16:18 Print reply

Posts: 5996
nee man, dan komen je voorwielen los met remmen, beter een 3sgte scoren.
 
ik haat mensen
tzrrs 3-1-2010 16:23 Print reply

Posts: 60
heb je nu nog wel genoeg ruimte voor sterkere turbo,s of vind je t zo wel goed?
 
Zoetahmeerdah [Marcel] 3-1-2010 17:28 Print reply

Posts: 5996
in mn budget bedoel je ofwat


1 grote neemt minder plek in dan 2 kleine maar ik vind het wel prima zo

in de zomer ga ik naar 1.2bar dan moet hij richting de 400rwpk hebben.

daarna is project II aan de beurt
 
ik haat mensen
70malossi 3-1-2010 17:35 Print reply
Posts: 4176
ik ben benieuwd of die hta 68 van mij ook meer doet bij meer boost dan 1,5 bar,want die 400 pk van jou ,daar wil ik wel overheen natuurlijk he.
 
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong
Zoetahmeerdah [Marcel] 3-1-2010 17:44 Print reply

Posts: 5996
je zal wel moeten want je heb meer wicht

maar wel meer tractie
 
ik haat mensen
Zoetahmeerdah [Marcel] 5-1-2010 22:05 Print reply

Posts: 5996
camberstelling voor mn e30




 
ik haat mensen
falco 5-1-2010 22:14 Print reply

Posts: 3724
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Zoetahmeerdah [Marcel]
in mn budget bedoel je ofwat


1 grote neemt minder plek in dan 2 kleine maar ik vind het wel prima zo

in de zomer ga ik naar 1.2bar dan moet hij richting de 400rwpk hebben.

daarna is project II aan de beurt



project 2?

(rb26 in de bimmer van je vriendin bouwen ? )

Dit bericht is gewijzigd door falco op 5-1-2010 om 22:15 uur.
 
Zoetahmeerdah [Marcel] 5-1-2010 22:26 Print reply

Posts: 5996
nein, moet dikke daily/boodschappenauto worden.

laag toeren veel koppel dus.

heb al een motor op het oog maar dat hou ik nog even voor me.

anders is het geen verassing meer


 
ik haat mensen
falco 5-1-2010 22:28 Print reply

Posts: 3724
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Zoetahmeerdah [Marcel]
nein, moet dikke daily/boodschappenauto worden.

laag toeren veel koppel dus.

heb al een motor op het oog maar dat hou ik nog even voor me.

anders is het geen verassing meer




daar heb je wel al eens iets over losgelaten, was dat niet een 2JZGE ?
 
Rens 5-1-2010 22:34 Print reply

Posts: 6863
Misschien is het een motor waar hij al ombouw foto`s van heeft, ook van toyotaaaah
 
achter de maan is alles beter
falco 5-1-2010 22:35 Print reply

Posts: 3724
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rens
Misschien is het een motor waar hij al ombouw foto`s van heeft, ook van toyotaaaah


jaa dat zeg ik, een 2JZGE, non turbo supra blok
 
Rens 5-1-2010 22:35 Print reply

Posts: 6863
dat zeg ik niet
 
achter de maan is alles beter
Zoetahmeerdah [Marcel] 5-1-2010 22:36 Print reply

Posts: 5996
jullie kunnen wel gaan raden maar ik zeg het lekker toch niet, hihihi

maar iig niks duits, geen toyota en geen ongeblazen 3liter rommel


 
ik haat mensen
falco 5-1-2010 22:38 Print reply

Posts: 3724
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Zoetahmeerdah [Marcel]
jullie kunnen wel gaan raden maar ik zeg het lekker toch niet, hihihi

maar iig niks duits, geen toyota en geen ongeblazen 3liter rommel




een geblazen daily driver ? tering wanner zei je dat nou. je had het over een klein autootje en een bepaald blok, zal wel geen rb blok wezen, hmmm.
zeg nou!!
 
70malossi 5-1-2010 22:39 Print reply
Posts: 4176
Dan zeg ik : FOUT

t'is geen toyota blok (technisch gezien)
 
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong
Rens 5-1-2010 22:40 Print reply

Posts: 6863
Er zijn wel geblazen blokjes die prima te gebruiken zijn als daily driver, ook nog redelijk zuinig Er zit alleen vaak veel bedrading aan
 
achter de maan is alles beter
falco 5-1-2010 22:41 Print reply

Posts: 3724
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 70malossi
Dan zeg ik : FOUT

t'is geen toyota blok (technisch gezien)


leg uit?
 
70malossi 5-1-2010 22:43 Print reply
Posts: 4176
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: falco
[...]


leg uit?


nee,want dan is t niet spannend meer
 
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong
Jozeff - Forum en Sales Moderator 5-1-2010 22:48 Print reply

Posts: 10835
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Zoetahmeerdah [Marcel]
nein, moet dikke daily/boodschappenauto worden.

laag toeren veel koppel dus.

heb al een motor op het oog maar dat hou ik nog even voor me.

anders is het geen verassing meer





diesel?
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Rens 5-1-2010 22:50 Print reply

Posts: 6863
ja ik vind dat er een v8 diesel in moet of een v6 dan heb je meteen het goede aantal cilinders
 
achter de maan is alles beter
falco 5-1-2010 22:52 Print reply

Posts: 3724
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 70malossi
[...]


nee,want dan is t niet spannend meer


waarom weet jij het wel

oke technisch gezien geen toyota blok, dus zal wel 1 of ander jdm blok zijn. ehmm 4efte jdm blok? gewoon in een starlet ofso?
 
Zoetahmeerdah [Marcel] 5-1-2010 22:53 Print reply

Posts: 5996
gadverdamme, er zit nu een 2.7 in, er komt echt niet minder cc's en al helemaal niet minder cilinders in, anders had ik wel een 318 gescoord
 
ik haat mensen
crossgek - Forum en Sales Moderator 5-1-2010 22:54 Print reply

Posts: 10560
pak dan gewoon m21d24..
die zijn in e30 geleverd dus plug and play , en zijn ook nog best redelijke blokken.



 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 17 van 23
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 21, 22, 23Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved