Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - BMW BiTurbo

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 702 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery BMW BiTurbo
Geplaatst door Zoetahmeerdah [Marcel] op 1-1-2009 16:25
Hits Deze gallery is 34454 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Auto [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type BMW 3-serie (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Grijs / 1983
Opgegeven max. vermogen 330 pk / 243 kW
Opgegeven max. snelheid Niet opgegeven

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
voorkant [Toon slechts deze afbeelding]
achterkant [Toon slechts deze afbeelding]
Uitlaat [Toon slechts deze afbeelding]
verschil M20b23 vs 2JZ [Toon slechts deze afbeelding]
Engine bay [Toon slechts deze afbeelding]
rimZ [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 15 van 23
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 21, 22, 23Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Zoetahmeerdah [Marcel] 24-11-2009 21:12 Print reply

Posts: 5996
alle eer gaat natuurlijk naar martijn, want die zal em zeer wsl wel ontworpen hebben naar aanleiding van het groningen avontuur
 
ik haat mensen
Royal Club 24-11-2009 21:15 Print reply

Posts: 60390
is dat de dezelfde dag dat jij de garnaal loopt uit te hangen op de bank?:p
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Zoetahmeerdah [Marcel] 24-11-2009 21:15 Print reply

Posts: 5996
daar zijn meerdere versies van

ging denk ik meer om de 1e
 
ik haat mensen
Royal Club 24-11-2009 21:16 Print reply

Posts: 60390
:p ok. daar weet ik -gelukkig- niks van.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Martijn II - Forum en Sales Moderator 24-11-2009 21:17 Print reply

Posts: 9841
hehheeh ja ik kwam em laatst ook nog tegen

jezus wat was dat een anticlimax toen ik na 3 uur rijden in groningen aankwam en bollebas de enige was die wakker was.
heheheh

wel weer lang geleden maar mooi mooi mooi.
De volgende dag gingen we rez kidnappen met de bx...staat geloof ik tegenwoordig op youtube.


 
Too cool for school!
Zoetahmeerdah [Marcel] 24-11-2009 21:21 Print reply

Posts: 5996
hehe, to shame dat je er niet bijwas,

hier een klein tipje van de sluier

http://www.youtube.com/watch?v=AN-8z_7UbRU


tijn: dat van rez kidnappen heb ik indd geuplood:P

Dit bericht is gewijzigd door Zoetahmeerdah [Marcel] op 24-11-2009 om 21:21 uur.
 
ik haat mensen
ktmstyled 24-11-2009 21:24 Print reply
Posts: 1806
dikke bak hoor

ga komend jaar maar mee naar de ring denk k (in de hoop deze er ook over te zien knalle?)
 
going sideways!
Zoetahmeerdah [Marcel] 24-11-2009 21:27 Print reply

Posts: 5996
wie weet,

eigenlijk hoord er natuurlijk wel een dikke ring sticker op natuurlijk.

met mn kadett had ik er wel overheen gereden, maar deze ver eist nog wel wat modificaties voordat ik er zon lange afstand mee ga rijden, en cirquit mee opga,
 
ik haat mensen
Royal Club 24-11-2009 21:27 Print reply

Posts: 60390
vermogen heb je iig genoeg :p

wat is dat ding tussen je luchtfilter en je inlaat trouwens?

Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 24-11-2009 om 21:28 uur.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
brommerrijdertje 24-11-2009 21:29 Print reply

Posts: 380
ziet er wel leuk uit


hotje
 
zo'n grote vuurbal jonge, BAM
crossgek - Forum en Sales Moderator 24-11-2009 21:30 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
vermogen heb je iig genoeg :p

wat is dat ding tussen je luchtfilter en je inlaat trouwens?

Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 24-11-2009 om 21:28 uur.


denk luchtmassameter.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Joel_koningslust 24-11-2009 21:30 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
vermogen heb je iig genoeg :p

wat is dat ding tussen je luchtfilter en je inlaat trouwens?

Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 24-11-2009 om 21:28 uur.



maf sensor denk ik
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Makrolon 24-11-2009 21:31 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Zoetahmeerdah [Marcel]
wie weet,

eigenlijk hoord er natuurlijk wel een dikke ring sticker op natuurlijk.

met mn kadett had ik er wel overheen gereden, maar deze ver eist nog wel wat modificaties voordat ik er zon lange afstand mee ga rijden, en cirquit mee opga,

Vaart maken tot de grens, en dan laten uitrollen tot aan de ring
 
KTM 525 EXC Supermoto
Zoetahmeerdah [Marcel] 24-11-2009 21:38 Print reply

Posts: 5996
vermogen kan je nooit genoeg hebben

niet genoeg grip kan overigens weer wel

die intake is alweer compleet anders, zoog veel te veel warme lucht aan, bij een stoplicht kon dat oplopen naar dik 80 graden (gemeten in de luchtmassameter, ja het is dus een luchtmassameter oftewel een maf)

nu blijft hij ongeveer 23 graden



zit wel een binnenscherm voor, dus water en bagger komt er niet.


 
ik haat mensen
Jasper Strahiem 24-11-2009 21:54 Print reply

Posts: 1950
Scheeld dat ook in vermogen? Met brommer merk je het wel als het koud is buiten dat hij net wat lekkerder pakt.

Maar gaat je lucht niet via je filter eerst door intercooler en dan inlaat?
 
Make the most of now
koekie - Administrator 24-11-2009 22:00 Print reply

Posts: 12588
Ik zou ooit nog met de kadett een rondje meebrullen over de ring, maar kon toen niet..

Dan maar eens tijd maken, en met de bimmer mee
 
Haaks de hoek om!
Zoetahmeerdah [Marcel] 24-11-2009 22:35 Print reply

Posts: 5996
scheeld JUIST in vermogen

als je 20 C buitenlucht aanzuigt, en het bijv gecomprimeerd word (Waardoor warmte onstaat) en door een warme turbo heengaat word de lucht al snel 120 graden, de intercooler brengt dit ong naar 45 graden.

als je al met 80 graden "buitenlucht" begind, scheeld dit dus enorm

lang leve open filters in motorruimtes...



Dit bericht is gewijzigd door Zoetahmeerdah [Marcel] op 24-11-2009 om 22:38 uur.
 
ik haat mensen
falco 24-11-2009 22:42 Print reply

Posts: 3724
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jasper Strahiem
Scheeld dat ook in vermogen? Met brommer merk je het wel als het koud is buiten dat hij net wat lekkerder pakt.

Maar gaat je lucht niet via je filter eerst door intercooler en dan inlaat?


je ziet het verkeerd, de lucht gaat via het filter door de turbo heen waar de warmte word ontwikkeld die je niet wilt hebben, na de turbo komt dan de intercooler om deze lucht naar een gezonde +-30 graden te brengen ipv 90+ en dan naar je inlaatspruitstuk.

hoe kouder de lucht hoe beter de cilindervulling




Dit bericht is gewijzigd door falco op 24-11-2009 om 22:43 uur.
 
Mikf 24-11-2009 23:02 Print reply

Posts: 1295
Ziet er allemaal goed uit man!

Ken jij trouwens Frank Overtoom?
 
Mikf 24-11-2009 23:13 Print reply

Posts: 1295
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rens
[...]



ja, en ik ook dat is namelijk m`n broertje


Haha meen je niet Hij is een colega van mij, ik zit naast hem. Hij heeft wel eens wat over jou verteld.

Dit bericht is gewijzigd door Mikf op 24-11-2009 om 23:14 uur.
 
kenny77 24-11-2009 23:57 Print reply

Posts: 29286
Ik blijf het tof vinden om de foto's te bekijken.
 
4takker 25-11-2009 0:00 Print reply

Posts: 2395
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: falco
[...]


je ziet het verkeerd, de lucht gaat via het filter door de turbo heen waar de warmte word ontwikkeld die je niet wilt hebben, na de turbo komt dan de intercooler om deze lucht naar een gezonde +-30 graden te brengen ipv 90+ en dan naar je inlaatspruitstuk.

hoe kouder de lucht hoe beter de cilindervulling




Dit bericht is gewijzigd door falco op 24-11-2009 om 22:43 uur.


idd

ga maar is met je brommet rijden als het koud en mistig is en als het warm en droog is dan merk je al een beetje verschil aan je brommer

als het koud en mistig dan lijkt het dat je meet vermogen hebt dan als het warm en droog is


@Zoetahmeerdah [Marcel]
ik zou zeggen als je storingen krijgt weg met die balle sensoren dat heeft mij afgelopen week 8 uur meer werk op geleverd door zoon balle sensor

Dit bericht is gewijzigd door 4takker op 25-11-2009 om 0:01 uur.
 
Never drive faster then your guardian angel can fly
Martijn II - Forum en Sales Moderator 25-11-2009 1:09 Print reply

Posts: 9841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Zoetahmeerdah [Marcel]
scheeld JUIST in vermogen

als je 20 C buitenlucht aanzuigt, en het bijv gecomprimeerd word (Waardoor warmte onstaat) en door een warme turbo heengaat word de lucht al snel 120 graden, de intercooler brengt dit ong naar 45 graden.

als je al met 80 graden "buitenlucht" begind, scheeld dit dus enorm

lang leve open filters in motorruimtes...



Dit bericht is gewijzigd door Zoetahmeerdah [Marcel] op 24-11-2009 om 22:38 uur.


ja open filters in de motorruimte zijn leuk.

ik tik in de file soms ook de 50-60 graden aan. Zal met turbo wel anders zijn


koude lucht en MIST begrijp k niet echt. Kan me niet voorstellen dat je met mist harder rijdt dan zonder water in je lucht.
Maar het zal misschien wel met de luchtdruk met mist te maken hebben ofzo...dat daardoor de luchtmassa weer hoger is.

Ik wil eigenlijk heel graag warme lucht... koude lucht heeft helemaal niet op alle vlakken voordelen.

 
Too cool for school!
4takker 25-11-2009 1:38 Print reply

Posts: 2395
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
[...]


ja open filters in de motorruimte zijn leuk.

ik tik in de file soms ook de 50-60 graden aan. Zal met turbo wel anders zijn


koude lucht en MIST begrijp k niet echt. Kan me niet voorstellen dat je met mist harder rijdt dan zonder water in je lucht.
Maar het zal misschien wel met de luchtdruk met mist te maken hebben ofzo...dat daardoor de luchtmassa weer hoger is.

Ik wil eigenlijk heel graag warme lucht... koude lucht heeft helemaal niet op alle vlakken voordelen.



mist is ook niet 100% ideaal maar je merkt dat het motorte meer vermogen heeft als met een droogelucht maar harder rijden zit er niet echt in
 
Never drive faster then your guardian angel can fly
Martijn II - Forum en Sales Moderator 25-11-2009 2:37 Print reply

Posts: 9841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 4takker
[...]


mist is ook niet 100% ideaal maar je merkt dat het motorte meer vermogen heeft als met een droogelucht maar harder rijden zit er niet echt in


dus heb je niet meer vermogen.
plus dat het nog steeds niet beredeneerd is

 
Too cool for school!

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 15 van 23
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 21, 22, 23Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved