Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Wat is jouw mening over deze gallery? |
Gallery gegevens
|
Naam gallery |
Honda MTX-CR Frysk |
Geplaatst door |
Frysk op 22-12-2008 13:12 |
Hits |
Deze gallery is 181667 maal bekeken. |
Voertuig bij deze gallery
|
Soort voertuig |
|
Merk + type |
Honda MTX-sh (Niet meer in bezit) |
Kleur / Bouwjaar |
Zwart-geel / 1986 |
Opgegeven max. vermogen |
Niet opgegeven |
Opgegeven max. snelheid |
100 km/h |
Gallery afbeeldingen
|
Pagina 9 van 13
|
|
doeloos
|
|
|
NSR, MTX, MB, MT
|
|
|
crossed meer met z'n MB dan met z'n MT :p
|
|
|
met de kleine Frisian Nightmare
|
|
|
met boot naar Schiermonnikoog op achtergrond
|
|
|
NSR, MTX, MB, MT
|
|
Pagina 9 van 13
|
Pagina 7 van 33
|
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp. |
Bennix |
12-1-2009 19:05 |
Posts: 667 |
zier er al beter uit dat achterbandje zo (H) binnekort ook maar is beginne aan een mtx
|
|
|
|
Frysk |
13-1-2009 8:43 |
Posts: 34930 |
Tering als die ns1 nou eens echt verkocht werd
maar heb 2 vorken aangeboden gekregen
CR125 met schijf
YZ125 met trommel
denk dat ik tim zn complete cr koop, dan heb ik ook direct een goede achtervelg en 2e kappenset
|
|
giggitybyte |
|
ikkejw |
14-1-2009 18:19 |
Posts: 9886 |
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
Frysk |
14-1-2009 18:21 |
Posts: 34930 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
[...]
CR vork met YZ velg+trommel denkz
omg
als ik schijf kan krijgen doe ik dat geack!
|
|
giggitybyte |
|
ikkejw |
14-1-2009 18:23 |
Posts: 9886 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]
omg
als ik schijf kan krijgen doe ik dat geack!
doe normaaaaal
kut schijven, beter koop je een MT vork
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
Frysk |
14-1-2009 18:25 |
Posts: 34930 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
[...]
doe normaaaaal
kut schijven, beter koop je een MT vork
Doe jij normaal beter koop je een MTX vork
MT vork is een rietje, en trommel remt goed maar ik wil er geen 110+ mee gaan halen (natuurlijk wel als ik van die übertrommels heb van een ouwe caféracer)
Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 14-1-2009 om 18:26 uur.
|
|
giggitybyte |
|
Timx |
14-1-2009 18:34 |
Posts: 949 |
Hee, mooie shop :P.
Wta voor uitlaat is dat? Ik kon laatst ene mgelaste hgs 125 uitlaat kopen, loopt dat wat?
|
|
|
|
Frysk |
14-1-2009 18:35 |
Posts: 34930 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Timx
Hee, mooie shop :P.
Wta voor uitlaat is dat? Ik kon laatst ene mgelaste hgs 125 uitlaat kopen, loopt dat wat?
ik heb de uitlaat van een nieuw model CR85 uitgeknipt :P
maar zoeits wil ik er iig op hebben
ik denk dat 125cc uitlaat wat te ruig is (ook voor mijn 96cc)
|
|
giggitybyte |
|
Timx |
14-1-2009 18:37 |
Posts: 949 |
Waar koop je je crm vork? Bij motoimport? Kan je er niet een 2e bij bestellen ?
|
|
|
|
Frysk |
14-1-2009 18:39 |
Posts: 34930 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Timx
Waar koop je je crm vork? Bij motoimport? Kan je er niet een 2e bij bestellen ?
naja het word niet CRM
ik moet die NS1 zo snel mogelijk kwijt zien te raken.... dan heb ik weer geld en kan ik de CR125 van tim kopen (zonder blok en kenteken)
zet die velgen en vork er dan in
Motoimport heeft inderdaad CRM spul
maar hij is duur
Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 14-1-2009 om 18:39 uur.
|
|
giggitybyte |
|
Timx |
14-1-2009 18:42 |
Posts: 949 |
Oké, ben nieuwsgierig veel succes!
|
|
|
|
Frysk |
14-1-2009 18:43 |
Posts: 34930 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Timx
Oké, ben nieuwsgierig veel succes!
bedankt
ik hoop dat de pen van CR125 gewoon af te draaien is zodat ik er niet een compleet andere pen in moet hebben
|
|
giggitybyte |
|
Splendid |
14-1-2009 18:58 |
Posts: 8421 |
die shop is niet mooi gek, brommer is te klein vergeleken met de wielen en boven je motorblok kan je bijna een pony kwijt
trouwens, je hebt toch nog een crm vork van me? ik heb die kroonplaat hier nog steeds, moet je die nog?
|
|
Ik wil een onderwaterbeer!! |
|
Frysk |
14-1-2009 19:01 |
Posts: 34930 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Splendid
die shop is niet mooi gek, brommer is te klein vergeleken met de wielen en boven je motorblok kan je bijna een pony kwijt
trouwens, je hebt toch nog een crm vork van me? ik heb die kroonplaat hier nog steeds, moet je die nog?
omfg
brommer is te klein vergeleken met de wielen
sukkel ik heb de velgen evengroot gehouden als de oude velgen die erin zaten .. (18 - 21)
die CRM vork had Fryske_honda en die heeft hij verkocht
Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 14-1-2009 om 19:02 uur.
|
|
giggitybyte |
|
Butenposter |
15-1-2009 13:42 |
Posts: 87 |
binne dit lyket ek noch wol stoer
|
|
honda for life micheal |
|
Joel_koningslust |
15-1-2009 13:46 |
Posts: 14514 |
tim zn cr kopen en daar je mtx kappen+tank+zadel op knallen gek
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Frysk |
15-1-2009 22:48 |
Posts: 34930 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
tim zn cr kopen en daar je mtx kappen+tank+zadel op knallen gek
ja watte
dat staat ook in de planning
vandaag is er alleen iets ernstig gebeurd
De MTX waar ik zo van hield is vandaag overleden.
Ik had m'n Honda NS1 ontsteking erop gezet en dat ding liep er ook een stuk beter door, trok op het achterwiel enzo
leuk en aardig, dus ik rijd richting drogeham.. in 1x BAM vast als een huis
naar drogeham gesleept met een puch en daar cilinder eraf getrokken,
1 : bougie was wit (ontsteking staat dus te vroeg, want met ouwe ontsteking was bougie zwart..)
2 : Zuiger was in gruzelementen, misten 5 stukjes af wat in m'n uitlaat, wand en krukasholte terecht is gekomen
3 : wand zit een beste veeg in, maar niet diep.. helaas alu cilinder dus kan er niks meer mee
Dus wat gaat er nu gebeuren :
Eerste aankopen wat ik ga doen zodra ik weer geld heb is het volgende :
Nieuwe pakkingen, Nieuwe keerringset, MTX-R Radiateur, O-ring in de kop (word momenteel gedaan), mischien CRM schakelwals al vind ik dit wel leuk schakelen nu ik het gewend ben , en een MTX-80 Giannelli oid.. (of ik moet CR80 pijp vinden voor weinig)
dan NS1 blok eronder en afstellen en knalluh
hou ik geld over (denk het wel) dan komt de CR125 van Tim in m'n hok te staan en begin langzaamaan over te bouwen
|
|
giggitybyte |
|
ikkejw |
15-1-2009 22:51 |
Posts: 9886 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]
ja watte
dat staat ook in de planning
vandaag is er alleen iets ernstig gebeurd
De MTX waar ik zo van hield is vandaag overleden.
Ik had m'n Honda NS1 ontsteking erop gezet en dat ding liep er ook een stuk beter door, trok op het achterwiel enzo
leuk en aardig, dus ik rijd richting drogeham.. in 1x BAM vast als een huis
naar drogeham gesleept met een puch en daar cilinder eraf getrokken,
1 : bougie was wit (ontsteking staat dus te vroeg, want met ouwe ontsteking was bougie zwart..)
2 : Zuiger was in gruzelementen, misten 5 stukjes af wat in m'n uitlaat, wand en krukasholte terecht is gekomen
3 : wand zit een beste veeg in, maar niet diep.. helaas alu cilinder dus kan er niks meer mee
Dus wat gaat er nu gebeuren :
Eerste aankopen wat ik ga doen zodra ik weer geld heb is het volgende :
Nieuwe pakkingen, Nieuwe keerringset, MTX-R Radiateur, O-ring in de kop (word momenteel gedaan), mischien CRM schakelwals al vind ik dit wel leuk schakelen nu ik het gewend ben , en een MTX-80 Giannelli oid.. (of ik moet CR80 pijp vinden voor weinig)
dan NS1 blok eronder en afstellen en knalluh
hou ik geld over (denk het wel) dan komt de CR125 van Tim in m'n hok te staan en begin langzaamaan over te bouwen
...
nu hebben we beide hetzelfde probleem dus
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
Frysk |
15-1-2009 22:53 |
Posts: 34930 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
[...]
...
nu hebben we beide hetzelfde probleem dus
ja
beter ga jij ook ff hard sparen voor je 80 blok alles onder de 74cc is gay dat weet je he ? (ook al trekt jouw 70imi wel in de 3 op het achterwiel )
|
|
giggitybyte |
|
ikkejw |
15-1-2009 22:58 |
Posts: 9886 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]
ja
beter ga jij ook ff hard sparen voor je 80 blok alles onder de 74cc is gay dat weet je he ? (ook al trekt jouw 70imi wel in de 3 op het achterwiel )
beter fiks ik eerst die 70, dan kan ik tenminste rijden
maar wat zal ik nu doen... cr80 of 110 met vlinder?
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
Frysk |
15-1-2009 23:00 |
Posts: 34930 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
[...]
beter fiks ik eerst die 70, dan kan ik tenminste rijden
maar wat zal ik nu doen... cr80 of 110 met vlinder?
moeilijke keuze,
ik zou voor CR80 gaan.. is stuk feller dacht ik zo.
|
|
giggitybyte |
|
ikkejw |
15-1-2009 23:01 |
Posts: 9886 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]
moeilijke keuze,
ik zou voor CR80 gaan.. is stuk feller dacht ik zo.
cr80 is een stuk feller standaard
110 imi is een stuk feller te maken
er zit 39cc tussen (79-118)
tussen 49 en 69cc zit 20cc, en dat scheelt al een heel eind
Dit bericht is gewijzigd door ikkejw op 15-1-2009 om 23:04 uur.
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
Frysk |
15-1-2009 23:04 |
Posts: 34930 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
[...]
cr80 is een stuk feller standaard
110 imi is een stuk feller te maken
weer extra werk en moeite en dremelbitjes
gewoon CR80 cilinder met MBX zuiger erin en gaan met die handel
ja aantal CC's scheelt weer in koppel, maargoed zoveel koppel op een MT5 is ook zoeits he
Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 15-1-2009 om 23:04 uur.
|
|
giggitybyte |
|
Joel_koningslust |
15-1-2009 23:06 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]
weer extra werk en moeite en dremelbitjes
gewoon CR80 cilinder met MBX zuiger erin en gaan met die handel
ja aantal CC's scheelt weer in koppel, maargoed zoveel koppel op een MT5 is ook zoeits he
Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 15-1-2009 om 23:04 uur.
wast maar zo makkelijk
een cr80 cilinder knal je niet zomaar op een blok en rijden maar
het is zelfs nog minder werk een malossi maximaal te bewerken dan die cr cilinder er netjes op krijgen en goed lopend krijgen
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Frysk |
15-1-2009 23:08 |
Posts: 34930 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]
wast maar zo makkelijk
een cr80 cilinder knal je niet zomaar op een blok en rijden maar
het is zelfs nog minder werk een malossi maximaal te bewerken dan die cr cilinder er netjes op krijgen en goed lopend krijgen
MT8 blok, bussen draaien voor een MT5 krukas, en klaar Cr80 cilinder past
|
|
giggitybyte |
|
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp. |
Pagina 7 van 33
|
|