Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Honda MTX-CR Frysk

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1219 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Honda MTX-CR Frysk
Geplaatst door Frysk op 22-12-2008 13:12
Hits Deze gallery is 181445 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Honda MTX-sh (Niet meer in bezit)
Kleur / Bouwjaar Zwart-geel / 1986
Opgegeven max. vermogen Niet opgegeven
Opgegeven max. snelheid 100 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 13
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 11, 12, 13Volgende pagina >
Foto's gaan van OUD NAAR NIEUW! [Toon slechts deze afbeelding]
Frysk VS Ikkejw [Toon slechts deze afbeelding]
Binne VS vuur VS MTX [Toon slechts deze afbeelding]
MTX [Toon slechts deze afbeelding]
Carbje [Toon slechts deze afbeelding]
MTX [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 13
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 11, 12, 13Volgende pagina >

Pagina 30 van 33
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 29, 30, 31, 32, 33Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

ikkejw 9-3-2011 18:37 Print reply

Posts: 9886
als de cdi stuk is geef je em maar aan mij, heb altijd al willen weten wat er in zo'n ding zit
 
Preserve nature - Always wear a helmet
Frysk 9-3-2011 18:38 Print reply

Posts: 34930
Best juh
maar ik hoop dat ie niet stuk is.
 
giggitybyte
kenny77 9-3-2011 18:41 Print reply

Posts: 29286
Je broertje heeft hem gewoon gesloopt , maar durft het niet te zeggen.

Hoop voor dat ergens gewoon een stekker los zit of een draad breuk.
 
Frysk 9-3-2011 18:45 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Je broertje heeft hem gewoon gesloopt , maar durft het niet te zeggen.

Hoop voor dat ergens gewoon een stekker los zit of een draad breuk.


grote kans op maar dan nog vind ik het vreemd
 
giggitybyte
Frysk 10-3-2011 19:02 Print reply

Posts: 34930
Bobine was het niet, het was de CDI .. die heb ik van m'n broertje z'n brommer gejat en nu loopt hij beter dan eerst

*besteld eerst maar nieuwe CDI voor broertje*

Kijk een JW op een MTX, foto nog terug gevonden van een jaar of 2 jaar terug ?


En ja dit is zeldzaam.. JW's zie je niet in het wild op een MTX.. meestal rijden ze op afgetrapte MT's

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 10-3-2011 om 20:17 uur.
 
giggitybyte
Frysk 11-3-2011 17:12 Print reply

Posts: 34930
Whoei mtx80r2 uitlaat gemonteerd! Ding heeft nu 10x zoveel koppel, moet hem wel opnieuw afstellen maar boeie
 
giggitybyte
ikkejw 11-3-2011 17:53 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
Bobine was het niet, het was de CDI .. die heb ik van m'n broertje z'n brommer gejat en nu loopt hij beter dan eerst

*besteld eerst maar nieuwe CDI voor broertje*

Kijk een JW op een MTX, foto nog terug gevonden van een jaar of 2 jaar terug ?
afbeelding

En ja dit is zeldzaam.. JW's zie je niet in het wild op een MTX.. meestal rijden ze op afgetrapte MT's

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 10-3-2011 om 20:17 uur.


niks van waar, dit is een fotoshop dat zie je zo!!

maareh krijg ik die cdi?
 
Preserve nature - Always wear a helmet
Frysk 11-3-2011 18:14 Print reply

Posts: 34930
Zodra ik de POSH CDI binnen heb mag jij die CDI hebben
 
giggitybyte
Frisian Nightmare 11-3-2011 18:57 Print reply

Posts: 930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
Bobine was het niet, het was de CDI .. die heb ik van m'n broertje z'n brommer gejat en nu loopt hij beter dan eerst

*besteld eerst maar nieuwe CDI voor broertje*

Kijk een JW op een MTX, foto nog terug gevonden van een jaar of 2 jaar terug ?
afbeelding

En ja dit is zeldzaam.. JW's zie je niet in het wild op een MTX.. meestal rijden ze op afgetrapte MT's

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 10-3-2011 om 20:17 uur.

Hij zit er alleen op omdat ie lui is. Maar zo te zien is hij het niet eens met de stand van het stuur.
 
Ea sil ús Fryske grûn en folk wer frij wêze. Oant dan sil ik yn it fjochtsjen foarop gean mei myn striid bile read fan it Hollanners bloed!
grasmaaier89 11-3-2011 19:06 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
Bobine was het niet, het was de CDI .. die heb ik van m'n broertje z'n brommer gejat en nu loopt hij beter dan eerst

*besteld eerst maar nieuwe CDI voor broertje*

Kijk een JW op een MTX, foto nog terug gevonden van een jaar of 2 jaar terug ?
afbeelding

En ja dit is zeldzaam.. JW's zie je niet in het wild op een MTX.. meestal rijden ze op afgetrapte MT's

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 10-3-2011 om 20:17 uur.



Zie JW daar een plan beramen om die MTX in te tapen !
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
Frysk 12-3-2011 12:32 Print reply

Posts: 34930
ff foto's toegevoegd van de R2 uitlaat Ding rijd nu echt machtig mooi maar hoge toeren zitten er niet meer in.. rijd nu ongeveer 85 denk ik maar trekt hem in elke versnelling makkelijk door zonder een kick te geven.


Edit : En zeeeeer benieuwd hoe en POSH CDI gaat lopen

Zo'n ding alleen dan voor NS1

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 12-3-2011 om 12:43 uur.
 
giggitybyte
honda marcel 12-3-2011 13:41 Print reply
Posts: 340
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
Whoei mtx80r2 uitlaat gemonteerd! Ding heeft nu 10x zoveel koppel, moet hem wel opnieuw afstellen maar boeie


jah koppel heb je dan wel idd, maar het is onmogelijk om meer toeren te maken dan 8500 en dat is echt waardeloos. ik zelf gebruik nu maar een proma, dat werkt dan nog het beste. Gianellie is namelijk veel te hoogtoerig en wordt hij zo slap van.

mss opmaatje (laten)maken bovenlangs... een idee.

wel een dik ding hor
 
Frysk 12-3-2011 13:44 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda marcel
[...]


jah koppel heb je dan wel idd, maar het is onmogelijk om meer toeren te maken dan 8500 en dat is echt waardeloos. ik zelf gebruik nu maar een proma, dat werkt dan nog het beste. Gianellie is namelijk veel te hoogtoerig en wordt hij zo slap van.

mss opmaatje (laten)maken bovenlangs... een idee.

wel een dik ding hor


Ja dacht al dat ie tot de 9k komt.. Proma 80 eens proberen.. Ben benieuwd wat zon pijpje doet
 
giggitybyte
ikkejw 12-3-2011 14:10 Print reply

Posts: 9886
Quote:
R2 pijp
Massive


als ie massief is zou ik er snel een andere onder hangen
 
Preserve nature - Always wear a helmet
Frisian Nightmare 12-3-2011 14:48 Print reply

Posts: 930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
[...]


als ie massief is zou ik er snel een andere onder hangen

Droogkloot!
 
Ea sil ús Fryske grûn en folk wer frij wêze. Oant dan sil ik yn it fjochtsjen foarop gean mei myn striid bile read fan it Hollanners bloed!
grasmaaier89 12-3-2011 15:48 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]


Ja dacht al dat ie tot de 9k komt.. Proma 80 eens proberen.. Ben benieuwd wat zon pijpje doet



Proma80 pijpje blaast wel lekker door.
Onderin heb je wel wat minder plezier, maar na de 5/6K heb je dik plezier

 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
honda marcel 12-3-2011 16:14 Print reply
Posts: 340
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: grasmaaier89
[...]



Proma80 pijpje blaast wel lekker door.
Onderin heb je wel wat minder plezier, maar na de 5/6K heb je dik plezier



1 nadeel groot nadeel een proma onder een mtx is gewoon echt niet aan te zien dus eigenlijk gewoon geen optie

Dit bericht is gewijzigd door honda marcel op 12-3-2011 om 16:15 uur.
 
st.nyksterdriver 12-3-2011 16:41 Print reply
Posts: 3376
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda marcel
[...]


1 nadeel groot nadeel een proma onder een mtx is gewoon echt niet aan te zien dus eigenlijk gewoon geen optie

Dit bericht is gewijzigd door honda marcel op 12-3-2011 om 16:15 uur.

wat dacht je van een proma bovenlangs
 
Frysk 13-3-2011 4:05 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: st.nyksterdriver
[...]

wat dacht je van een proma bovenlangs


Lopen kut,

Ik denk dat ik deze pijp even ga leeghalen ivm loszittende bende, zal ook direkt beter rijden dat is wel zeker
 
giggitybyte
MaXi-PuCh 13-3-2011 8:26 Print reply

Posts: 1531
kan het zijn dat ik binne en misschien jou ook wel, donderdag ofzo heb gezien bij de poiez in bolsward, terwijl hij het er over had dat hij een pakking nodig had voor zn 125cc ?
 
2takker! ~~ pm voor cnc draai/freeswerk
Frysk 13-3-2011 14:36 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MaXi-PuCh
kan het zijn dat ik binne en misschien jou ook wel, donderdag ofzo heb gezien bij de poiez in bolsward, terwijl hij het er over had dat hij een pakking nodig had voor zn 125cc ?


Nope, bolsward is de andere kant van Fryslan.

Ik rijd nu met 74cc :p
 
giggitybyte
4Stroke 13-3-2011 18:49 Print reply

Posts: 1687
Hotje, MTXjes zijn altijd goed
 
Trekt je scooter niet door? Bel een loodgieter
Frysk 13-3-2011 18:52 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 4Stroke
Hotje, MTXjes zijn altijd goed


Sweet

*enige MTX aan dit ding is de tank, frame, luchtfilterbak, achterveer en zadel &

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 13-3-2011 om 18:53 uur.
 
giggitybyte
4Stroke 13-3-2011 18:54 Print reply

Posts: 1687
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]


Sweet

*enige MTX aan dit ding is de tank, frame en zadel *


Seri? Viel me niet eens echt op Nog steeds een leuk ding
 
Trekt je scooter niet door? Bel een loodgieter
Frysk 13-3-2011 18:56 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 4Stroke
[...]


Seri? Viel me niet eens echt op Nog steeds een leuk ding


Dat is de bedoeling ook, moet niet zo'n opvallende 'nep' brommer worden..

Alles moet net lijken of zit het er ori op

Zoek ook nog steeds een MTX-R2 tank en zadel + Zijkappen moeilijk te krijgen in zwart-geel.. kleine deukjes en wat krasjes maken me niks uit.. ding is er om gebruikt te worden.
 
giggitybyte

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 30 van 33
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 29, 30, 31, 32, 33Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved