heey weet iemand nou of dat die cb50 illegaal is
want ik heb op me kenteken gwn een nl keuring
dus ik snap er niets van wat sommige zeggen da die illigaal is
Quote:Oorspronkelijk gepost door: jorgen_blok1
heey weet iemand nou of dat die cb50 illegaal is
want ik heb op me kenteken gwn een nl keuring
dus ik snap er niets van wat sommige zeggen da die illigaal is
Cb50 zijn niet in nederland verkocht, illegaal wilt waarschijnlijk zeggen uit duitsland. Maar met kenteken is het geen probleem lijkt me?
heey allemaal ik heb nu me oude vliegwiel 5 grade vervroegd en dat scheeld nu al gou 10 km/h
en trekt 10 keer harder op
maar het nieuwe vliegwiel vervroegd max 44 grade
dus da zal wel meer dan 10 km/h schelen
alleen ik miste het borgpennetje spietje ofzoo van t vliegwiel
heb ik nu besteld jullie horen nog wel wat het verschil is
en ook nog een filmpje
en daarna het grote opknap werk
zoo t vvv zit er op.
en dit scheeld godse veel in kracht.
alleen moet nu nog afgesteld worden want als ik tegen de 7000 toeren kom gaat ze uit de uitlaat knallen.
dus dat word afstellen
maar ik heb t idee dat ze valse lucht trekt
Quote:Oorspronkelijk gepost door: jorgen_blok1
zoo t vvv zit er op.
en dit scheeld godse veel in kracht.
alleen moet nu nog afgesteld worden want als ik tegen de 7000 toeren kom gaat ze uit de uitlaat knallen.
dus dat word afstellen
maar ik heb t idee dat ze valse lucht trekt
okeey nou is mijn vraag hoe kan ik de punten stellen of kan ik ook nog de grond plaat draaien ofstellen
of weet iemand van jullie een manier dit te verhelpen?
op de test rit reed die 88km/h en toen kwamen de stoplichten.
setup: standaard 50cc
xr75 nokkenstok
5 bak met korte ratio versnellingen ofzo
yoshimura uitlaat dit word een megaton demper
19mm bami carbu twv 15 euro
twv 12 45 ofzo
en het mooiste van allemaal cdi outer-rotor
geweldige gasreactie schiet zo door naar 13 000 rpm heerlijk
als je r op rijd denk je is dit het en dan kom je bij 6000 rpm en dan komt die powerband trekt als een gek en gaat steeds harder trekken geweldig rijd het