Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - katoom

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 785 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery katoom
Geplaatst door kpotmake op 11-12-2008 18:35
Hits Deze gallery is 7422 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Motor [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type KTM LC4 (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Oranje ;) / 1989
Opgegeven max. vermogen 50 pk / 37 kW
Opgegeven max. snelheid 160 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
lc4 1 [Toon slechts deze afbeelding]
lc4 2 [Toon slechts deze afbeelding]
lc4 3 [Toon slechts deze afbeelding]
lc4 4 [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

kpotmake 11-12-2008 20:56 Print reply

Posts: 3065
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bobboiten
Ookal heb ik het niet zo op crossers deze vindt ik wel meevallen... ziet er leuk uit hoor

toch wel
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
Jelmer MX 11-12-2008 20:57 Print reply

Posts: 13514
Veelste zwaar om mee te crossen imho.
 
kpotmake 11-12-2008 21:00 Print reply

Posts: 3065
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jelmer MX
Veelste zwaar om mee te crossen imho.

eigenlijk wel ja, wordt er ook snel moe mee, maar ik had niet genoeg voor 450 of 250 en ik wil eigenlijk geen 2 takt, vind 4 takt persoonlijker fijner rijden, kan er toch wel redelijk mee rondkomen hoor
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
Sypie_Honda 11-12-2008 21:00 Print reply

Posts: 13830
Hot, leuk ding, vooral voor op je 16de!

lijkt mij alleen wel iets te zwaar voor op de baan.

enne miss moet je eens van die voorvorkprotectors kopen, als er nu een voor je rijd heb je snel kans op steenslag in je poten. wat leidt tot lekke keerringen.

 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
kpotmake 11-12-2008 21:02 Print reply

Posts: 3065
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
Hot, leuk ding, vooral voor op je 16de!

lijkt mij alleen wel iets te zwaar voor op de baan.

enne miss moet je eens van die voorvorkprotectors kopen, als er nu een voor je rijd heb je snel kans op steenslag in je poten. wat leidt tot lekke keerringen.


ja ik ben al op zoek, moet er binnenkort idd iets opzetten
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
kpotmake 11-12-2008 21:03 Print reply

Posts: 3065
vaders heeft trouwens een ktm 500 2 takt, blaast 'm goed voorop de tank en aan het gas draaien en hij komt voor gelijk omhoog
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
Sypie_Honda 11-12-2008 21:08 Print reply

Posts: 13830
jah idd die 500 2t komen goed vooruit :P

tis alleen zo jammer aan KTM dat die onderdelen zo verrotte duur zijn.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
thunderbird - Forum en Sales Moderator 11-12-2008 21:09 Print reply

Posts: 7728
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jelmer MX
Veelste zwaar om mee te crossen imho.

zo'n oude enduro lijkt me zoiezo niks voor op de baan, leuk voor op de maisplak; dat wel.
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
kpotmake 11-12-2008 21:10 Print reply

Posts: 3065
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
jah idd die 500 2t komen goed vooruit :P

tis alleen zo jammer aan KTM dat die onderdelen zo verrotte duur zijn.

ja idd en voorzover ik gehoord heb hebben die nieuwe 4 takts veel kapot, (zijn dan ook wel 100% prestatiegericht en dus retesnel) deze dingen zijn bijna niet kapot te krijgen, veel degelijker, maar natuurlijk niet geschikt voor wedstrijden
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
YZ50crosser 11-12-2008 21:10 Print reply

Posts: 2241
mooie ktm
 
www.bxteamlg.tk
kpotmake 11-12-2008 21:11 Print reply

Posts: 3065
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT5_Bartjuh
mooie ktm

bdankt
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
kpotmake 11-12-2008 21:12 Print reply

Posts: 3065
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thunderbird
[...]

zo'n oude enduro lijkt me zoiezo niks voor op de baan, leuk voor op de maisplak; dat wel.

wordt ie ook nog voor gebruikt
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
Sypie_Honda 11-12-2008 21:13 Print reply

Posts: 13830
jaa leuk ding man om mee te spelen op je 16de, beter als een puch oid.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
kpotmake 11-12-2008 21:15 Print reply

Posts: 3065
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
jaa leuk ding man om mee te spelen op je 16de, beter als een puch oid.

nou is een puch ook wel erg moeilijk om te overtreffen
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
Banaan 11-12-2008 21:17 Print reply

Posts: 5725
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kpotmake
[...]

nou is een puch ook wel erg moeilijk om te overtreffen


haha
 
kpotmake 11-12-2008 21:21 Print reply

Posts: 3065
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Banaan
[...]


haha

ik had al overwogen om er een puch zuiger in te zetten veel beter als zo'n ktm prul eigenlijk, dat ie dan iets te klein is maakt niet uit, komt niet op een paar centimeter nauwkeurig

Dit bericht is gewijzigd door kpotmake op 11-12-2008 om 21:23 uur.
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
Jelmer MX 11-12-2008 21:23 Print reply

Posts: 13514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kpotmake
[...]

ja idd en voorzover ik gehoord heb hebben die nieuwe 4 takts veel kapot, (zijn dan ook wel 100% prestatiegericht en dus retesnel) deze dingen zijn bijna niet kapot te krijgen, veel degelijker, maar natuurlijk niet geschikt voor wedstrijden

Ja, heb ik gemerkt. Dat die LC4 blokken 'bijna' niet kapot te krijgen zijn.

Zelfs bij stationair lopen ze al vast.
 
kpotmake 11-12-2008 21:24 Print reply

Posts: 3065
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jelmer MX
[...]

Ja, heb ik gemerkt. Dat die LC4 blokken 'bijna' niet kapot te krijgen zijn.

Zelfs bij stationair lopen ze al vast.

hoezo? heb je ereen gesloopt?
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
Jelmer MX 11-12-2008 21:27 Print reply

Posts: 13514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kpotmake
[...]

hoezo? heb je ereen gesloopt?

Ja.
 
kpotmake 11-12-2008 21:28 Print reply

Posts: 3065
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jelmer MX
[...]

Ja.

vertel
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
NaNnInG 11-12-2008 21:32 Print reply

Posts: 941
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jelmer MX
[...]

Ja, heb ik gemerkt. Dat die LC4 blokken 'bijna' niet kapot te krijgen zijn.

Zelfs bij stationair lopen ze al vast.


dat is genakt als een brommer je stationair vastloopt is dat werkelijk gebeurd?
 
drink 'n drive white lightning faster baby, takin your last ride
Bart-Derbi 11-12-2008 21:33 Print reply

Posts: 6497
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kpotmake
[...]

vertel

maar jelmer is dan ook een geoliede sloopmachine heh .
 
Joel_koningslust 11-12-2008 21:34 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NaNnInG
[...]


dat is genakt als een brommer je stationair vastloopt is dat werkelijk gebeurd?


bij jelmers oude lc4 was alleen 1 tuimelaar afgebroken. was helemaal niet vastgelopen
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
NaNnInG 11-12-2008 21:36 Print reply

Posts: 941
moet zeggen dat ik het niet een mooie ktm vind, maar waar je hem voor gebruikt is hij wel geschtikt voor denk ik , hot
 
drink 'n drive white lightning faster baby, takin your last ride
grasmaaier89 11-12-2008 21:38 Print reply

Posts: 14412
ik zou m beter gebruiken voor die krappe boscrosses, lekker door smalle paadjes heen etc
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved