Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - CRF450

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 450 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery CRF450
Geplaatst door Jelmer MX op 29-11-2008 16:02
Hits Deze gallery is 83676 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Motor [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Honda CRF 450F (Niet meer in bezit)
Kleur / Bouwjaar White / 2003
Opgegeven max. vermogen 55 pk / 40 kW
Opgegeven max. snelheid 170 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
0 [Toon slechts deze afbeelding]
1 [Toon slechts deze afbeelding]
2 [Toon slechts deze afbeelding]
3 [Toon slechts deze afbeelding]
4 [Toon slechts deze afbeelding]
5 [Toon slechts deze afbeelding]
6 [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 5 van 84
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 82, 83, 84Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Jelmer MX 1-12-2008 0:01 Print reply

Posts: 13514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: simon16
[...]


4t is ook vooral fijner rijden daardoor.
want de profs kunnen echt wel goed rijden en die rijden ook 4t.
maar als je bij de wedstrijden kijkt hier in nederland bij de MON inters mx2 dan rijden er vooraan ook verschillende 2t rond. wel allemaal 144cc dan.

en de milieu shit natuurlijk.
de grote fabrieks teams moeten natuurlijk wel het voorbeeld geven.

Dit bericht is gewijzigd door simon16 op 30-11-2008 om 23:51 uur.

de profs rijden met 4t omdat hun grootste sponsoren willen (de merken dus) dat ze met hun nieuwste merk rijden.
 
rubbert 1-12-2008 0:02 Print reply

Posts: 8825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maxisport
ryan moore is en blijft nog steeds the fuckin bomb

http://www.youtube.com/watch?v=Gx5p3KgzKo4



zeker
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
barry 1-12-2008 8:16 Print reply

Posts: 7387
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jelmer MX
[...]

de profs rijden met 4t omdat hun grootste sponsoren willen (de merken dus) dat ze met hun nieuwste merk rijden.


Daar sla je spijker op zijn kop.
Toprijders rijdne met de motoren die ze aangeboden wordt. En niet wat ze willen.

Ook is een 4takt minder milieu vriendelijk dan 2takt. Ga alleen maar al na dat elke 3uur de olie vervangne moet worden bij een 4takt .
Dat staat tot in geen enkele verhouding met de 2takt gassen
 
He?
Joel_koningslust 1-12-2008 8:26 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barry
[...]


Daar sla je spijker op zijn kop.
Toprijders rijdne met de motoren die ze aangeboden wordt. En niet wat ze willen.

Ook is een 4takt minder milieu vriendelijk dan 2takt. Ga alleen maar al na dat elke 3uur de olie vervangne moet worden bij een 4takt .
Dat staat tot in geen enkele verhouding met de 2takt gassen


maar 2takt verbrand die olie mee. dus komt er meer co2 in de lucht. die afgelaten olie kunnen ze vrij schoon verbranden geloof ik
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
barry 1-12-2008 10:04 Print reply

Posts: 7387
Inderdaad als iedereen zich dan ook netjes er aan hield om alle olie weg te brengen naar de vuilstort .

Dat een 4takt milieu vriendelijker is, is allang achterhaald.
Alleen bij een 2takt lijkt dit erger omdat deze 2takt olie dampt en je dit direct ziet. Maar indirect verhoudingsgewijs jaagt een 4takt 2x meer olie er door heen.

Rekensom:
2takt:
3x crossen = 25Liter benzine
1:40 smeren met olie = 625ML olie

4takt:
3x crossen = oliewissel = 1,3 Liter.

2x zoveel dus. En dat gaat nog maar op voor 1 crosser...
+ iedereen weet dat nooit alle afgewerkte olie netjes wordt geretouneerd naar de vuilstort .



Dit bericht is gewijzigd door barry op 1-12-2008 om 10:04 uur.
 
He?
Joel_koningslust 1-12-2008 10:08 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barry
Inderdaad als iedereen zich dan ook netjes er aan hield om alle olie weg te brengen naar de vuilstort .

Dat een 4takt milieu vriendelijker is, is allang achterhaald.
Alleen bij een 2takt lijkt dit erger omdat deze 2takt olie dampt en je dit direct ziet. Maar indirect verhoudingsgewijs jaagt een 4takt 2x meer olie er door heen.

Rekensom:
2takt:
3x crossen = 25Liter benzine
1:40 smeren met olie = 625ML olie

4takt:
3x crossen = oliewissel = 1,3 Liter.

2x zoveel dus. En dat gaat nog maar op voor 1 crosser...
+ iedereen weet dat nooit alle afgewerkte olie netjes wordt geretouneerd naar de vuilstort .



Dit bericht is gewijzigd door barry op 1-12-2008 om 10:04 uur.


je hebt wel gelijk ja, volgends mij stoot 2takt ook geen fijnstoffen uit. of iig heel weinig tov viertakt

 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
RoykeV 1-12-2008 10:26 Print reply

Posts: 894
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jelmer MX
http://www.youtube.com/watch?v=p-uqOhONTCE


er zit dus een toerenbegrenzer op?
 
Yamaha R1 & Volkswagen Polo
Royal Club 1-12-2008 10:27 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RoykeV
[...]


er zit dus een toerenbegrenzer op?

zo klinkt het wel
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Joel_koningslust 1-12-2008 10:28 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RoykeV
[...]


er zit dus een toerenbegrenzer op?


daar lijkt t wel op ja

 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Jelmer MX 1-12-2008 11:31 Print reply

Posts: 13514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RoykeV
[...]


er zit dus een toerenbegrenzer op?

jup
 
Ice Ap rs50 1-12-2008 11:42 Print reply

Posts: 7149
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jelmer MX
[...]

jup


als 25kw begrenzing? nee toch?
 
GTI - GTD - BMW
Martijn II - Forum en Sales Moderator 1-12-2008 13:28 Print reply

Posts: 9841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ice Ap rs50
[...]


als 25kw begrenzing? nee toch?


meer als anti-kapotloopbegrenzing.
meeste mensen rijden volgas en je hebt geen toerenteller

 
Too cool for school!
Banaan 1-12-2008 13:46 Print reply

Posts: 5725
Zeker mooi
 
Henk-88 1-12-2008 14:02 Print reply

Posts: 26703
Hotje
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
- Kevin - 1-12-2008 15:31 Print reply

Posts: 8086
Hier ziet heel wat ziek bochtenwerk tussen, check die slides man, niet normaal hoe plat sommige gaan en hoe ver ze door sliden

http://www.youtube.c...&feature=related



Ik ben ook aan het kijken voor een toffe SM, eigenlijk vind ik een Yamaha WR 450 F ook wel een hele toffe fiets om een mooie SM van te maken. Wordt het die niet, dan koop ik dezelfde als jij en Pim hebben, dat vind ik daarna een zeer toffe fiets om een vette SM van te maken .
 
thunderbird - Forum en Sales Moderator 1-12-2008 15:34 Print reply

Posts: 7728
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: - Kevin -
Hier ziet heel wat ziek bochtenwerk tussen, check die slides man, niet normaal hoe plat sommige gaan en hoe ver ze door sliden

http://www.youtube.c...&feature=related




dikke zundapp sm op 0:44
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
Timx 1-12-2008 15:38 Print reply

Posts: 949
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: - Kevin -
Hier ziet heel wat ziek bochtenwerk tussen, check die slides man, niet normaal hoe plat sommige gaan en hoe ver ze door sliden

http://www.youtube.c...&feature=related



Ik ben ook aan het kijken voor een toffe SM, eigenlijk vind ik een Yamaha WR 450 F ook wel een hele toffe fiets om een mooie SM van te maken. Wordt het die niet, dan koop ik dezelfde als jij en Pim hebben, dat vind ik daarna een zeer toffe fiets om een vette SM van te maken .


leuk ook die muziek :S.

Echt een hele dikke motor ! hot
 
b0nes 1-12-2008 15:47 Print reply

Posts: 2058
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: - Kevin -
Hier ziet heel wat ziek bochtenwerk tussen, check die slides man, niet normaal hoe plat sommige gaan en hoe ver ze door sliden

http://www.youtube.c...&feature=related



Ik ben ook aan het kijken voor een toffe SM, eigenlijk vind ik een Yamaha WR 450 F ook wel een hele toffe fiets om een mooie SM van te maken. Wordt het die niet, dan koop ik dezelfde als jij en Pim hebben, dat vind ik daarna een zeer toffe fiets om een vette SM van te maken .


op 6:47 dan

kei veel op der muil en 1 zit met zen poot vast , ik kom niet meer bij van het lache
 
Jelmer MX 1-12-2008 16:20 Print reply

Posts: 13514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: - Kevin -
Hier ziet heel wat ziek bochtenwerk tussen, check die slides man, niet normaal hoe plat sommige gaan en hoe ver ze door sliden

http://www.youtube.c...&feature=related



Ik ben ook aan het kijken voor een toffe SM, eigenlijk vind ik een Yamaha WR 450 F ook wel een hele toffe fiets om een mooie SM van te maken. Wordt het die niet, dan koop ik dezelfde als jij en Pim hebben, dat vind ik daarna een zeer toffe fiets om een vette SM van te maken .

Ik heb er ook nog aan gedacht om een WRF te halen.. Maar die zaten niet op 25kw..

En ik had geen zin om er teveel moeite te doen met keuren enzo. En wat ik jammer vind aan wrf is dat het kontkapje(helemaal achterste) een beetje bol is en niet spits.

En toen kwam ik deze tegen en wist toen zeker dat ik de CRF wilde. Ook nog een tijdje aan een SXV gedacht, maar aangezien ze vanaf model '08 pas van alle kwaaltjes af waren. Werd het te duur voor mij om een SXV te halen.
 
- Kevin - 1-12-2008 18:47 Print reply

Posts: 8086
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jelmer MX
Ik heb er ook nog aan gedacht om een WRF te halen.. Maar die zaten niet op 25kw..

En ik had geen zin om er teveel moeite te doen met keuren enzo. En wat ik jammer vind aan wrf is dat het kontkapje(helemaal achterste) een beetje bol is en niet spits.

En toen kwam ik deze tegen en wist toen zeker dat ik de CRF wilde. Ook nog een tijdje aan een SXV gedacht, maar aangezien ze vanaf model '08 pas van alle kwaaltjes af waren. Werd het te duur voor mij om een SXV te halen.


Ik ga sowieso voor een 25+ kw fiets, dus met dat probleem zit ik niet. Een KTM is leuk, maar ik vind de kleurstellingen niet leuk en ik vind een Yamaha of een Honda degelijker en hoor er betere verhalen over dan over het merk KTM. Een Aprilia / BMW vind ik te duur.

Het kontkapje van een WRF kan ook spits zijn hoor:








 
Jelmer MX 1-12-2008 23:08 Print reply

Posts: 13514
KTM kan wel heel vet zijn, zoals deze:



Nadeel van KTM's is dat ze een stuk minder betrouwbaar zijn dan hun concurrentie.
Husqvarna leek me ook wel tof, maar hetzelfde probleem als de WRF. De 25kw zooi.


Suzuki en Kawasaki's kom je eigenlijk vrij weinig tegen, en hoor je weinig over. Uitgezonderd de DRZ maar die is dan weer te sloom.

Nog een vette WRF:


En dan heb je nog Husaberg, en volgens mij is dat helemaal niks. Daar hoor je veelste veel negatieve praat over. Dus daar wilde ik niet eens aan beginnen, en vind het model überhaupt niet echt mooi.

Nee, de CRF was een goede keus!




Er is iig genoeg vet spul te krijgen, tegenwoordig zit alles rond de 50pk. Met uitgezonderd de Honda XR650r en de DRZ. Deze zitten allebij rond de 40pk.
 
Frysk 1-12-2008 23:30 Print reply

Posts: 34930
waaaat die onderste is geil
 
giggitybyte
Jelmer MX 1-12-2008 23:36 Print reply

Posts: 13514
Ja, die vind ik ook heel tof.

Witte velgen vind ik altijd al tof eigenlijk.. maar 2tone vind ik ook heel vet.
 
Frysk 1-12-2008 23:38 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jelmer MX
Ja, die vind ik ook heel tof.

Witte velgen vind ik altijd al tof eigenlijk.. maar 2tone vind ik ook heel vet.



ja inderdaad de witte velgen doen het hem
altijd al een zwak gehad voor witte velgen
 
giggitybyte
geert-nsr 1-12-2008 23:55 Print reply

Posts: 6438
Die wrf is gaaf!
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 5 van 84
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 82, 83, 84Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved