Jelmer MX |
30-11-2008 22:15 |
 Posts: 13514 |
Merk HM
Handelsbenaming F450
Massa rijklaar 207 kg
Dit bericht is gewijzigd door Jelmer MX op 30-11-2008 om 22:16 uur.
|
|
|
|
maxisport |
30-11-2008 22:20 |
 Posts: 4206 |
ok dan heb je iig de snelle versie
die van mij is naar italiƫ geweest om op kenteken gezet te worden bij HM.
en is eerst crosser geweest, dus een snelle.
degene die door hm zelf gebouwd worden zijn langzamere crf modellen,
de X modellen
|
|
|
|
Jelmer MX |
30-11-2008 22:22 |
 Posts: 13514 |
Trouwens; rijd je wel is circuit in gelderland?
Want ik wil volgend jaar ook is het circuit op, om te gaan knallen..
|
|
|
|
Tombrom |
30-11-2008 22:24 |
 Posts: 15925 |
als die nog leeft dan
|
|
|
|
maxisport |
30-11-2008 22:29 |
 Posts: 4206 |
circuit in gelderland??
waar dan
enige circuits waar motor's toe zijn gestaan zijn voor training;
veldhoven
assen
lelystad
spa (belgie)
bilstain(belgie)
|
|
|
|
Jelmer MX |
30-11-2008 22:58 |
 Posts: 13514 |
|
|
|
|
maxisport |
30-11-2008 22:59 |
|
maxisport |
30-11-2008 23:04 |
 Posts: 4206 |
|
|
|
|
Jelmer MX |
30-11-2008 23:05 |
 Posts: 13514 |
|
|
|
|
Joel_koningslust |
30-11-2008 23:06 |
|
maxisport |
30-11-2008 23:09 |
 Posts: 4206 |
dat maak ik altijd zelf nog wel uit  moeders
lkkr in leer  veel toffer als een wapperend schirtje
|
|
|
|
Jelmer MX |
30-11-2008 23:10 |
 Posts: 13514 |
is ook veel fijner  en ook nog is veel toffer
|
|
|
|
rubbert |
30-11-2008 23:12 |
 Posts: 8825 |
|
|
Draai- ontwerpwerk?--->PM |
|
maxisport |
30-11-2008 23:24 |
 Posts: 4206 |
|
|
|
|
Jelmer MX |
30-11-2008 23:26 |
 Posts: 13514 |
Ja klopt!
Weet niet of je opgevallen is bij dat filmpje dat ik poste de koppelingskant doorzichtig was?! dat is zo fucking vet
|
|
|
|
-simon- |
30-11-2008 23:29 |
 Posts: 8211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Jelmer MX
Merk HM
Handelsbenaming F450
Massa rijklaar 207 kg
Dit bericht is gewijzigd door Jelmer MX op 30-11-2008 om 22:16 uur.
207 kg
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
grasmaaier89 |
30-11-2008 23:31 |
 Posts: 14412 |
RowdyCross
Not with a 4 stroke, always power.
2 stroke requires more tactic, sinds you have to be in the powerband, well unless you ride a Honda Cr500 that is.
Ja, de enige echte rowdycross heeft dat gepost
|
|
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon |
|
maxisport |
30-11-2008 23:32 |
 Posts: 4206 |
als ie mn 500 koopt heeft ie ook altijd power
|
|
|
|
Jelmer MX |
30-11-2008 23:32 |
 Posts: 13514 |
Hij mag eerst wel is fatsoenlijk Engels leren.
Het is dan nog altijd dat een 4takt altijd koppel heeft, niet zo zeer power.
|
|
|
|
maxisport |
30-11-2008 23:40 |
 Posts: 4206 |
ow en nog ff voor keji
in die filmpjes, en ja je ziet het goed
ze stoppieen met een originele rempomp met 2 vingers wel te verstaan.
weg theorie van de dikke pompen
|
|
|
|
grasmaaier89 |
30-11-2008 23:43 |
 Posts: 14412 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Jelmer MX
Hij mag eerst wel is fatsoenlijk Engels leren.
Het is dan nog altijd dat een 4takt altijd koppel heeft, niet zo zeer power.
Maar als je je poorten goed bijwerkt, kan je wel wat aardig koppel creƫren.
mijn brom heeft koppel, maar zo is dat ding ook de fabriek uitgekomen.
maar voor de rest, 4 takt is opzich beter als 2takt als je kijk naar de kleine dingetjes (zoals benzineverbruik, slijtage etc.)
|
|
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon |
|
Jelmer MX |
30-11-2008 23:46 |
 Posts: 13514 |
2t is voor als je echt goed kunt rijden, 4t is veel makkelijker rijden.
Daarom zie je in de cross ook veel meer 4t verschijnen.
4t komt de kracht gelijkmatig, bij 2t komt het plotselings.
|
|
|
|
-simon- |
30-11-2008 23:51 |
 Posts: 8211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Jelmer MX
2t is voor als je echt goed kunt rijden, 4t is veel makkelijker rijden.
Daarom zie je in de cross ook veel meer 4t verschijnen.
4t komt de kracht gelijkmatig, bij 2t komt het plotselings.
4t is ook vooral fijner rijden daardoor.
want de profs kunnen echt wel goed rijden en die rijden ook 4t.
maar als je bij de wedstrijden kijkt hier in nederland bij de MON inters mx2 dan rijden er vooraan ook verschillende 2t rond. wel allemaal 144cc dan.
en de milieu shit natuurlijk.
de grote fabrieks teams moeten natuurlijk wel het voorbeeld geven.
Dit bericht is gewijzigd door simon16 op 30-11-2008 om 23:51 uur.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
grasmaaier89 |
30-11-2008 23:51 |
 Posts: 14412 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Jelmer MX
2t is voor als je echt goed kunt rijden, 4t is veel makkelijker rijden.
Daarom zie je in de cross ook veel meer 4t verschijnen.
4t komt de kracht gelijkmatig, bij 2t komt het plotselings.
4t is dus in principe makkelijker, en dus kan je je grenzen/vaardigheden makkelijker testen.
goed voorbeeld zijn de oude MotoGP bikes. Die reden eerst op 2t en er gingen veel mensen onderuit vanwege spontane gasreacties rossi had daar ook veel problemen mee
nu rijden ze 4t, en rijden ze allemaal veel soepeler en kunnen veel beter wegtrekken (desondanks ze toch zwaarder zijn).
|
|
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon |
|
-simon- |
30-11-2008 23:54 |
 Posts: 8211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: grasmaaier89
[...]
4t is dus in principe makkelijker, en dus kan je je grenzen/vaardigheden makkelijker testen.
goed voorbeeld zijn de oude MotoGP bikes. Die reden eerst op 2t en er gingen veel mensen onderuit vanwege spontane gasreacties rossi had daar ook veel problemen mee
nu rijden ze 4t, en rijden ze allemaal veel soepeler en kunnen veel beter wegtrekken (desondanks ze toch zwaarder zijn).
daarbij doet de elektronica ook steeds meer.
in het begin van het 4t tijdperk zag je ze ook nog wellis vaker door de lucht vliegen. en dat zie je nou ook steeds minder.
maar met een 2t gebeurde het wel veel meer. na de tt ofzo was er een film op tv die vooral nog over de 500cc's ging. en daar zeiden ze ook dat ze op het einde ook vort met het gas konden sturen zoals ze bij de 4t ook kunnen door hem wat uit te laten breken. maar bij een 2t ging dat ook veel vaker fout.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|