Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - CRF450

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 352 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery CRF450
Geplaatst door Jelmer MX op 29-11-2008 16:02
Hits Deze gallery is 84175 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Motor [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Honda CRF 450F (Niet meer in bezit)
Kleur / Bouwjaar White / 2003
Opgegeven max. vermogen 55 pk / 40 kW
Opgegeven max. snelheid 170 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
0 [Toon slechts deze afbeelding]
1 [Toon slechts deze afbeelding]
2 [Toon slechts deze afbeelding]
3 [Toon slechts deze afbeelding]
4 [Toon slechts deze afbeelding]
5 [Toon slechts deze afbeelding]
6 [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 4 van 84
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5 ... 82, 83, 84Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Jelmer MX 30-11-2008 22:15 Print reply

Posts: 13514
Merk HM
Handelsbenaming F450
Massa rijklaar 207 kg

Dit bericht is gewijzigd door Jelmer MX op 30-11-2008 om 22:16 uur.
 
maxisport 30-11-2008 22:20 Print reply

Posts: 4206
ok dan heb je iig de snelle versie

die van mij is naar italiƫ geweest om op kenteken gezet te worden bij HM.
en is eerst crosser geweest, dus een snelle.

degene die door hm zelf gebouwd worden zijn langzamere crf modellen,
de X modellen
 
Jelmer MX 30-11-2008 22:22 Print reply

Posts: 13514
Trouwens; rijd je wel is circuit in gelderland?
Want ik wil volgend jaar ook is het circuit op, om te gaan knallen..
 
Tombrom 30-11-2008 22:24 Print reply

Posts: 15925
als die nog leeft dan
 
maxisport 30-11-2008 22:29 Print reply

Posts: 4206
circuit in gelderland??
waar dan
enige circuits waar motor's toe zijn gestaan zijn voor training;
veldhoven
assen
lelystad
spa (belgie)
bilstain(belgie)

 
Jelmer MX 30-11-2008 22:58 Print reply

Posts: 13514
maxisport 30-11-2008 22:59 Print reply

Posts: 4206
hijs stil
 
maxisport 30-11-2008 23:04 Print reply

Posts: 4206
wish it was summer
http://www.youtube.c...&feature=related

dan zien we jelmer ook zo rijden
en ik ook
 
Jelmer MX 30-11-2008 23:05 Print reply

Posts: 13514
http://www.youtube.com/watch?v=f9XbP7CwHcg

moet je die gast zien dan
 
Joel_koningslust 30-11-2008 23:06 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maxisport
wish it was summer
http://www.youtube.c...&feature=related

dan zien we jelmer ook zo rijden
en ik ook


als jij jezelf maar gewoon goed aankleedt voor hetgeen wat je aan het doen bent
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
maxisport 30-11-2008 23:09 Print reply

Posts: 4206
dat maak ik altijd zelf nog wel uit moeders

lkkr in leer veel toffer als een wapperend schirtje
 
Jelmer MX 30-11-2008 23:10 Print reply

Posts: 13514
is ook veel fijner en ook nog is veel toffer
 
rubbert 30-11-2008 23:12 Print reply

Posts: 8825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jelmer MX
http://www.youtube.com/watch?v=f9XbP7CwHcg

moet je die gast zien dan



weeleyen doet hij aardig, maar die stoppie lijkt echt nergens naar
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
maxisport 30-11-2008 23:24 Print reply

Posts: 4206
ryan moore is en blijft nog steeds the fuckin bomb

http://www.youtube.com/watch?v=Gx5p3KgzKo4
 
Jelmer MX 30-11-2008 23:26 Print reply

Posts: 13514
Ja klopt!

Weet niet of je opgevallen is bij dat filmpje dat ik poste de koppelingskant doorzichtig was?! dat is zo fucking vet
 
-simon- 30-11-2008 23:29 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jelmer MX
Merk HM
Handelsbenaming F450
Massa rijklaar 207 kg

Dit bericht is gewijzigd door Jelmer MX op 30-11-2008 om 22:16 uur.


207 kg

 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
grasmaaier89 30-11-2008 23:31 Print reply

Posts: 14412

RowdyCross
Not with a 4 stroke, always power.
2 stroke requires more tactic, sinds you have to be in the powerband, well unless you ride a Honda Cr500 that is.



Ja, de enige echte rowdycross heeft dat gepost
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
maxisport 30-11-2008 23:32 Print reply

Posts: 4206
als ie mn 500 koopt heeft ie ook altijd power
 
Jelmer MX 30-11-2008 23:32 Print reply

Posts: 13514
Hij mag eerst wel is fatsoenlijk Engels leren.

Het is dan nog altijd dat een 4takt altijd koppel heeft, niet zo zeer power.
 
maxisport 30-11-2008 23:40 Print reply

Posts: 4206
ow en nog ff voor keji

in die filmpjes, en ja je ziet het goed
ze stoppieen met een originele rempomp met 2 vingers wel te verstaan.

weg theorie van de dikke pompen
 
grasmaaier89 30-11-2008 23:43 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jelmer MX
Hij mag eerst wel is fatsoenlijk Engels leren.

Het is dan nog altijd dat een 4takt altijd koppel heeft, niet zo zeer power.



Maar als je je poorten goed bijwerkt, kan je wel wat aardig koppel creƫren.
mijn brom heeft koppel, maar zo is dat ding ook de fabriek uitgekomen.

maar voor de rest, 4 takt is opzich beter als 2takt als je kijk naar de kleine dingetjes (zoals benzineverbruik, slijtage etc.)
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
Jelmer MX 30-11-2008 23:46 Print reply

Posts: 13514
2t is voor als je echt goed kunt rijden, 4t is veel makkelijker rijden.

Daarom zie je in de cross ook veel meer 4t verschijnen.
4t komt de kracht gelijkmatig, bij 2t komt het plotselings.
 
-simon- 30-11-2008 23:51 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jelmer MX
2t is voor als je echt goed kunt rijden, 4t is veel makkelijker rijden.

Daarom zie je in de cross ook veel meer 4t verschijnen.
4t komt de kracht gelijkmatig, bij 2t komt het plotselings.


4t is ook vooral fijner rijden daardoor.
want de profs kunnen echt wel goed rijden en die rijden ook 4t.
maar als je bij de wedstrijden kijkt hier in nederland bij de MON inters mx2 dan rijden er vooraan ook verschillende 2t rond. wel allemaal 144cc dan.

en de milieu shit natuurlijk.
de grote fabrieks teams moeten natuurlijk wel het voorbeeld geven.

Dit bericht is gewijzigd door simon16 op 30-11-2008 om 23:51 uur.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
grasmaaier89 30-11-2008 23:51 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jelmer MX
2t is voor als je echt goed kunt rijden, 4t is veel makkelijker rijden.

Daarom zie je in de cross ook veel meer 4t verschijnen.
4t komt de kracht gelijkmatig, bij 2t komt het plotselings.


4t is dus in principe makkelijker, en dus kan je je grenzen/vaardigheden makkelijker testen.

goed voorbeeld zijn de oude MotoGP bikes. Die reden eerst op 2t en er gingen veel mensen onderuit vanwege spontane gasreacties rossi had daar ook veel problemen mee

nu rijden ze 4t, en rijden ze allemaal veel soepeler en kunnen veel beter wegtrekken (desondanks ze toch zwaarder zijn).
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
-simon- 30-11-2008 23:54 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: grasmaaier89
[...]


4t is dus in principe makkelijker, en dus kan je je grenzen/vaardigheden makkelijker testen.

goed voorbeeld zijn de oude MotoGP bikes. Die reden eerst op 2t en er gingen veel mensen onderuit vanwege spontane gasreacties rossi had daar ook veel problemen mee

nu rijden ze 4t, en rijden ze allemaal veel soepeler en kunnen veel beter wegtrekken (desondanks ze toch zwaarder zijn).


daarbij doet de elektronica ook steeds meer.
in het begin van het 4t tijdperk zag je ze ook nog wellis vaker door de lucht vliegen. en dat zie je nou ook steeds minder.
maar met een 2t gebeurde het wel veel meer. na de tt ofzo was er een film op tv die vooral nog over de 500cc's ging. en daar zeiden ze ook dat ze op het einde ook vort met het gas konden sturen zoals ze bij de 4t ook kunnen door hem wat uit te laten breken. maar bij een 2t ging dat ook veel vaker fout.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 4 van 84
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5 ... 82, 83, 84Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved