Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - NSR 50 sobw

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 766 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery NSR 50 sobw
Geplaatst door baquba op 9-11-2008 13:18
Hits Deze gallery is 26641 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Honda NSR-II (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Wit/zwart / Niet opgegeven
Opgegeven max. vermogen 14 pk / 10 kW
Opgegeven max. snelheid 145 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Pottendijk [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 8 van 10
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

BrommertJacco 9-4-2009 17:16 Print reply

Posts: 2328
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: - Kevin -
Dit geloof je zelf toch niet:

afbeelding

http://www.dumpert.n...powned_brommert.html



Dit bericht is gewijzigd door - Kevin - op 28-2-2009 om 22:32 uur.

Wat een gezeik, die reacties zeg. Ze hebben er geen verstand van. :P Nog een hotje. (kan weer stemmen).
 
Modderfokker
bulteman 9-4-2009 17:19 Print reply

Posts: 1956
Hot, altijd leuk om die racers te zien
 
Als het regent in September, valt kerst in December.
b0nes 9-4-2009 17:23 Print reply

Posts: 2058
leuk spul, gozer die we sponsere reed ook altijd op die plekken alleen doet dit seizoen niet mee misschien ken je hem ?
edit: hoor net datie af en toe mee rijdt
phil ruitenberg ? zwart oranje rs

ik heb er ook is opgereden is echt mega ziek hoe dat rijd, ik wens je iig veel succes !!

Dit bericht is gewijzigd door b0nes op 9-4-2009 om 17:30 uur.
 
baquba 11-4-2009 13:47 Print reply

Posts: 156
Phil ruitenberg ken ik ja, ik had gehoopt dat hij vorig jaar kampioen werd maar het heeft helaas niet zo mogen zijn.

Ik kom net van de testbank trouwens, de nsr heeft er weer een halve pk bij en een veel betere vermogensopbouw. Ik ben klaar voor Brakel, ik ga m'n uiterste best doen.
 
gprnick 11-4-2009 13:52 Print reply

Posts: 3360
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: baquba
Phil ruitenberg ken ik ja, ik had gehoopt dat hij vorig jaar kampioen werd maar het heeft helaas niet zo mogen zijn.

Ik kom net van de testbank trouwens, de nsr heeft er weer een halve pk bij en een veel betere vermogensopbouw. Ik ben klaar voor Brakel, ik ga m'n uiterste best doen.


mooi man

filmpjes?
 
baquba 11-4-2009 14:06 Print reply

Posts: 156
Nee geen filmpjes, ik heb nog wel een oud testbank filmpje die ik wel zal uploaden.
 
b0nes 11-4-2009 15:00 Print reply

Posts: 2058
miss als het met voetballe mee zit dat ik ook nog wel naar brakel kom omdat phil wss ook gaat rijden en wss zie ik jou dan ook wel

 
baquba 11-4-2009 15:10 Print reply

Posts: 156
Goed dat Phil gaat rijden in Brakel, het niveau in de formule klasse is niet meer wat het vorig jaar was.
 
Lex ss50 11-4-2009 15:15 Print reply

Posts: 657
Ik vind je tank vet geworden.
 
-
PRO TUNING 11-4-2009 15:32 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: baquba
pistonclipje is uit z'n groef gegaan, daarna tussen de cilinderwand en de zuiger gekomen.

Waarom het clipje precies uit z'n groef is gelopen is niet duidelijk.


Als een pistonpen circlip uit de groef gaat is dat altijd de schuld van diegene die hem heeft gemonteerd.
 
baquba 11-4-2009 15:35 Print reply

Posts: 156
Een vastloper in het algemeen is altijd je eigen schuld.
 
TECstar 25-4-2009 12:22 Print reply

Posts: 4664
hoe staat het ermee?
 
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda
b0nes 25-4-2009 13:01 Print reply

Posts: 2058
je reed erg goed op brakel(roode helm ,zwart alpinestar pak) , ik kwam tog nog even bij phil kijken

hij had andere bougie en olie ververst en is gaan racen .. 2x 1ste XD


gaa je er nog wel stickers enzo op plakke ?

Dit bericht is gewijzigd door b0nes op 25-4-2009 om 13:03 uur.
 
baquba 28-4-2009 12:11 Print reply

Posts: 156
Zaterdag mijn 2e racedag gehad, ik zal een verslagje uitbrengen voor de geïnteresseerde.

Er werd gereden in Berghem, vlakbij Oss. In de training zou ik zoveel mogelijk de baan verkennen en de rempunten en versnellingen bepalen omdat ik hier nog nooit gereden heb natuurlijk. De training beviel me erg goed, ik bleef de hele training lang achter Jaken Keessen hangen die al een seizoen ervaring heeft en ik was zelfs wat sneller dan hem maar ik besloot om achter hem te blijven hangen. De vertanding van de brommer was net iets te zwaar want ik kwam niet in m'n 6 maar ik besloot om na de kwalificatie te beslissen wat ik precies zou veranderen.

De kwalificatie ging ook erg goed, ik reed de hele kwalificatie in m'n eentje en de baan beviel me erg goed en begon ook steeds sneller en sneller te rijden. Wel ben ik op een haar na niet onderuit gegaan omdat ik in een krappe bocht wat te wijd ging en over de betonnen rasters heen kwam, ik vloog zowat van de brommer af maar bleef er nog net opzitten, ik schrok wel.
Na de kwalificatie heb ik een kleiner voortandwiel geplaatst, de bandenspanning met 0.15 bar omhoog gedaan en de achterschokdemper 2 klikjes meer uitgaande demping gegeven. Uiteindelijk was ik 10e van de 18 rijders.

Tijdens de start van de eerste race verloor ik al 2 plaatsen omdat ik niet in het gedrang wilde komen, maar ik werd alsnog bijna door Jaken Keessen eraf gereden waardoor ik erg wijd ging en een aantal rijders voor moest laten gaan. De meeste had ik echter weer snel ingehaald, maar ik had veel problemen met de grip van de brommer en ook met de keuze van de versnellingen, door het kleine voortandwiel moest ik de bochten in een andere versnelling rijden dan dat ik in de training en de kwalificatie deed dus dat was even wennen.
Uieindelijk ben ik als 9e van de 18 geeïndigd maar ik was niet tevreden omdat de grip van de brommer ver te zoeken was, ik was er ook weer bijna afgevlogen toen m'n achterwiel enorm uitbrak.

Voor de tweede race heb ik de banden en de achterschokdemper weer op de afstelling gezet waarmee ik de kwalificatie heb gereden, zou dus goed moeten zijn.
In de warmloopronde van de tweede race merkte ik ook meteen dat de grip veel en veel beter was dan in de eerste race dus ik startte met een goed gevoel.
Tijdens de start liep ik helaas de koppeling iets te snel opkomen waardoor ik met een flinke wheelie ervandoor ging, even schrikken maar echt veel verloor ik er niet mee.
Ik ging gelijk erg hard in de rondte en ik had het naar m'n zin, snel haalde ik de tzr kampioen van 2008 Joost den Otter in en hij kon me ook niet meer bijhouden, de volgende snelle jongen die ik inhaalde was Joel Wienen en ook hij was ruim een seconde langzamer dan mij. Voor mij reed nog Jaken Keessen die 1,5 seconde per ronde langzamer dan mij was, ik had alleen niet genoeg tijd meer om hem in te halen want de race was afgelopen en ik was als 7e geèindigd waar ik erg blij mee was.
 
Tombrom 28-4-2009 12:58 Print reply

Posts: 15925
netjes
 
Henk-88 28-4-2009 13:02 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: baquba
pistonclipje is uit z'n groef gegaan, daarna tussen de cilinderwand en de zuiger gekomen.

Waarom het clipje precies uit z'n groef is gelopen is niet duidelijk.



Zaten er twee 'uitsteekseltjes' aan? Die dingetjes die naar binnen steken om 'm d'r makkelijk in en uit te krijgen?
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
baquba 28-4-2009 13:05 Print reply

Posts: 156
nee
 
Henk-88 28-4-2009 13:06 Print reply

Posts: 26703
Had ik eigenlijk ook niet echt van je verwacht..

Had je ze afgeknipt dan?
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Torque 28-4-2009 13:06 Print reply

Posts: 736
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
[...]



Zaten er twee 'uitsteekseltjes' aan? Die dingetjes die naar binnen steken om 'm d'r makkelijk in en uit te krijgen?


zijn die slechter dan?
 
gaat ie dat zeggen
Henk-88 28-4-2009 13:08 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Torque
[...]


zijn die slechter dan?



Eentje gaat nog maar twee is vragen om problemen.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Torque 28-4-2009 13:09 Print reply

Posts: 736
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
[...]



Eentje gaat nog maar twee is vragen om problemen.


je bedoelt deze?
http://www.josdijkma...d&productId=4808
 
gaat ie dat zeggen
Banaan 28-4-2009 13:10 Print reply

Posts: 5725
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
[...]



Eentje gaat nog maar twee is vragen om problemen.


Btj overdreven Henkie
 
baquba 28-4-2009 13:13 Print reply

Posts: 156
nee niet zelf afgeknipt, zijn gewoon clipjes van Honda.
Die clipjes zijn gewoon goed, maar er is iets fout gegaan waarschijnlijk tijdens het monteren. Nu zit alles zoals het hoort, in Berghem is het heel gebleven en op de testbank ook.


 
Henk-88 28-4-2009 13:14 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Torque
[...]


je bedoelt deze?
http://www.josdijkma...d&productId=4808




Ja die, door hitte kan 'ie gaan torderen, de ene gaat naar binnen en kan niet verder waardoor de andere naar buiten gaat.
Het is wel eens gebeurd dus ik neem het risico niet.




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: baquba
nee niet zelf afgeknipt, zijn gewoon clipjes van Honda.
Die clipjes zijn gewoon goed, maar er is iets fout gegaan waarschijnlijk tijdens het monteren. Nu zit alles zoals het hoort, in Berghem is het heel gebleven en op de testbank ook.



Nja dan gaat het boven m'n pet, heb geen idee wat er dan nog fout zou kunnen gaan

Dit bericht is gewijzigd door Henk-88 op 28-4-2009 om 13:15 uur.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
baquba 1-5-2009 18:58 Print reply

Posts: 156
De Honda ns1 voorrempomp is vervangen door een Honda rs125 exemplaar.
De voorrem bestaat nu volledig uit honda rs125 onderdelen.

 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 8 van 10
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved