Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - NSR 50 sobw

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1150 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery NSR 50 sobw
Geplaatst door baquba op 9-11-2008 13:18
Hits Deze gallery is 26618 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Honda NSR-II (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Wit/zwart / Niet opgegeven
Opgegeven max. vermogen 14 pk / 10 kW
Opgegeven max. snelheid 145 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Pottendijk [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 7 van 10
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

honda-mbx 29-1-2009 21:39 Print reply

Posts: 1688
ten eerste, super netjes!

had ook 2 vraagjes:

wat is het gewicht van jouw 2 velgen ?
wat scoorde je op de bank ?


 
ik vlam je..
BIET 29-1-2009 22:05 Print reply

Posts: 22355
Ja ben benieuwd, hoeveel pk's
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Timx 29-1-2009 22:06 Print reply

Posts: 949
botergeil
 
baquba 6-2-2009 20:03 Print reply

Posts: 156
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-mbx
ten eerste, super netjes!

had ook 2 vraagjes:

wat is het gewicht van jouw 2 velgen ?
wat scoorde je op de bank ?



Voorvelg weegt 1,6 kg en achter 2,0 kg als ik het me goed herriner.

Aantal pk's ligt rond de 14.0

 
TECstar 6-2-2009 20:14 Print reply

Posts: 4664
is hij nau onderhand trouwens af of niet?
 
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda
baquba 6-2-2009 20:19 Print reply

Posts: 156
Ik denk dat hij nooit af zal zijn.
 
TECstar 6-2-2009 20:20 Print reply

Posts: 4664
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: baquba
Ik denk dat hij nooit af zal zijn.

wat wil je er nog aan doen verder dan?
 
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda
Royal Club 6-2-2009 20:21 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TECstar
[...]

wat wil je er nog aan doen verder dan?


altijd bezig blijven, kleine wijzigingen. net zoiets als dat mijn tzr ook nooit echt af zal zijn.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
baquba 6-2-2009 20:23 Print reply

Posts: 156
Inderdaad, ik heb nog een hele waslijst aan dingen die er nog aan moeten gebeuren, en wanneer die waslijst afgewerkt is heb ik al weer een nieuwe 2 keer zo lange waslijst met dingen die eraan moeten gebeuren.
 
Royal Club 6-2-2009 20:27 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: baquba
Inderdaad, ik heb nog een hele waslijst aan dingen die er nog aan moeten gebeuren, en wanneer die waslijst afgewerkt is heb ik al weer een nieuwe 2 keer zo lange waslijst met dingen die eraan moeten gebeuren.


'ohjah, dat kan nog, en dit is misschien wel handig tijdens het rijden'

zucht
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
baquba 6-2-2009 20:32 Print reply

Posts: 156
En dan is het seizoen nog niet eens begonnen, want dan heb je ook nog eens de vastlopers en de valpartijen.
 
Royal Club 6-2-2009 20:33 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: baquba
En dan is het seizoen nog niet eens begonnen, want dan heb je ook nog eens de vastlopers en de valpartijen.


precies.
niet dat die op mijn lijstje staan, maargoed.

ben je ook op jubbie? als publiek denk ik dan.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
baquba 6-2-2009 20:43 Print reply

Posts: 156
Jubbega wil ik niet missen nee, ik kom als toeschouwer waarschijnlijk.
 
Royal Club 6-2-2009 20:44 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: baquba
Jubbega wil ik niet missen nee, ik kom als toeschouwer waarschijnlijk.


tof, als mn hok er staat, spreek me dan ff aan je zal me er ongetwijfeld tussenuit kunnen vissen
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
BIET 21-2-2009 22:25 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: baquba
[...]

Voorvelg weegt 1,6 kg en achter 2,0 kg als ik het me goed herriner.

Aantal pk's ligt rond de 14.0


Wat ga je doen om meer pk's te krijgen?
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Joel_koningslust 21-2-2009 22:29 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

Wat ga je doen om meer pk's te krijgen?


wss met de cilinder timingen en de uitlaat expirimenteren



 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
- Kevin - 28-2-2009 22:31 Print reply

Posts: 8086
Dit geloof je zelf toch niet:



http://www.dumpert.n...powned_brommert.html



Dit bericht is gewijzigd door - Kevin - op 28-2-2009 om 22:32 uur.
 
Joel_koningslust 28-2-2009 22:36 Print reply

Posts: 14514
je gaat toch zeker niet zo rondrijden ofwel?
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Bart-Derbi 28-2-2009 22:38 Print reply

Posts: 6497
Nôôôh
 
TECstar 1-3-2009 0:22 Print reply

Posts: 4664

 
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda
Jelmer MX 1-3-2009 0:24 Print reply

Posts: 13514
Godver, waarom heb jij stickers gekregen en ik niet.. teringlijers.
 
baquba 9-4-2009 15:14 Print reply

Posts: 156
nee met die stickers rijd ik niet rond nee, was voor de grap.

Update.

14 maart voor het eerst gereden in pottendijk Emmen, alles ging goed, ik kon goed meekomen en over de topsnelheid van de nsr was ik helemaal niet ontevreden.
het blok heeft zich op pottendijk ook perfect gehouden. Wel waren er nog wat dingen die opgelost moesten worden. De koppelingshendel bijvoorbeeld stond verkeerd waardoor ik na 3 sessies niet meer kon rijden omdat m'n linkerhand verkrampt was. En m'n kneesliders bleven achter de kuip hangen waardoor ik m'n knie niet kon uitsteken.

21 maart was de officiële trainingsdag op Lelystad,
Het begon allemaal goed, ik was nergens ontevreden over, totdat het blok compleet in elkaar liep in al de 3e trainingsessie in ronde 8.
Cilinder kapot, cilinderkop kapot, zuiger, krukaslagers etc etc.
22 maart heb ik dus niet kunnen rijden hierdoor.
Toen is het blok weer opnieuw opgebouwd met een hoop nieuwe onderdelen.
Spa heb ik ook moeten missen omdat ik eerst weer de testbank op wou voordat ik in spa ging rijden.
Volgende race die ik wel rij is 13 april in Brakel. Eindelijk


Dit bericht is gewijzigd door baquba op 9-4-2009 om 15:18 uur.
 
Malaguti RST 9-4-2009 15:22 Print reply

Posts: 1668
mega strak ding
 
[[-]] (()) [[\]] [[)) //-\\
Banaan 9-4-2009 16:10 Print reply

Posts: 5725
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: baquba
nee met die stickers rijd ik niet rond nee, was voor de grap.

Update.

14 maart voor het eerst gereden in pottendijk Emmen, alles ging goed, ik kon goed meekomen en over de topsnelheid van de nsr was ik helemaal niet ontevreden.
het blok heeft zich op pottendijk ook perfect gehouden. Wel waren er nog wat dingen die opgelost moesten worden. De koppelingshendel bijvoorbeeld stond verkeerd waardoor ik na 3 sessies niet meer kon rijden omdat m'n linkerhand verkrampt was. En m'n kneesliders bleven achter de kuip hangen waardoor ik m'n knie niet kon uitsteken.

21 maart was de officiële trainingsdag op Lelystad,
Het begon allemaal goed, ik was nergens ontevreden over, totdat het blok compleet in elkaar liep in al de 3e trainingsessie in ronde 8.
Cilinder kapot, cilinderkop kapot, zuiger, krukaslagers etc etc.
22 maart heb ik dus niet kunnen rijden hierdoor.
Toen is het blok weer opnieuw opgebouwd met een hoop nieuwe onderdelen.
Spa heb ik ook moeten missen omdat ik eerst weer de testbank op wou voordat ik in spa ging rijden.
Volgende race die ik wel rij is 13 april in Brakel. Eindelijk


Dit bericht is gewijzigd door baquba op 9-4-2009 om 15:18 uur.


Weet je ook waardoor t blok naar zn grootje is gelopen?

Wel zonde in ieder geval!

 
baquba 9-4-2009 16:27 Print reply

Posts: 156
pistonclipje is uit z'n groef gegaan, daarna tussen de cilinderwand en de zuiger gekomen.

Waarom het clipje precies uit z'n groef is gelopen is niet duidelijk.
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 7 van 10
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved