Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - cross senda

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1217 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery cross senda
Geplaatst door -simon- op 24-10-2008 21:10
Hits Deze gallery is 9677 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Derbi Senda R 2001 (Niet meer in bezit)
Kleur / Bouwjaar Wit/blauw / Niet opgegeven
Opgegeven max. vermogen Niet opgegeven
Opgegeven max. snelheid Niet opgegeven

  Gallery afbeeldingen
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
senda op de plak [Toon slechts deze afbeelding]
senda nou [Toon slechts deze afbeelding]
senda nou [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina

Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Frysk 11-12-2008 17:51 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: THE CRAZY DOCTOR
Ik heb een paar kameraden die ook brommercross rijden wat hun gedaan hebben:

ori achterbrug ijzeren/alluminium (weet ik zo niet) er onder lasten.
ik heb met die derbi een brommercross gereden (halle) met de originele veren maar hij hielt het goed vol, en nee ik ree niet rustig;P



het gaat 1 of 2 crossen goed, maar daarna beginnen de problemen
het zijn brommers, die niet gemaakt zijn om te crossen (een MT'tje ook niet dus niet denken dat ik honda goed ga praten)
Maar je ziet best wel vaak dat die derbi's bij de schokbreker,achterbrug of zelfs het frame afknappen... best jammer
ik zou een frame zoeken waarvan de bevestiging toch degelijker zit
 
giggitybyte
-simon- 11-12-2008 17:53 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]



het gaat 1 of 2 crossen goed, maar daarna beginnen de problemen
het zijn brommers, die niet gemaakt zijn om te crossen (een MT'tje ook niet dus niet denken dat ik honda goed ga praten)
Maar je ziet best wel vaak dat die derbi's bij de schokbreker,achterbrug of zelfs het frame afknappen... best jammer
ik zou een frame zoeken waarvan de bevestiging toch degelijker zit


achter veer bevestiging wordt ook meteen verstevigd.
en de blok ophanging mischien ook wel meteen maar dat moet ik nog ff kijken. en verder breekt er volgens mij niet zoveel af bij derbi. mja mischien de brug dan. maar dan kijk ik daarna wel voor een van een crosser
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Custers 11-12-2008 18:09 Print reply

Posts: 4747
netjes
 
Ride like the wind.
Frysk 11-12-2008 18:18 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: simon16
[...]


achter veer bevestiging wordt ook meteen verstevigd.
en de blok ophanging mischien ook wel meteen maar dat moet ik nog ff kijken. en verder breekt er volgens mij niet zoveel af bij derbi. mja mischien de brug dan. maar dan kijk ik daarna wel voor een van een crosser



nee precies, maargoed dat zijn toch 3 punten te veel he
jammer dat ze er niet over nagedacht hebben, ik bedoel je brengt een crossmodel uit, maakt foto's dat het ding crossed
en dan gaan er mensen mee brommercrossen en alles breekt af, erg jammer
 
giggitybyte
-simon- 11-12-2008 18:24 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]



nee precies, maargoed dat zijn toch 3 punten te veel he
jammer dat ze er niet over nagedacht hebben, ik bedoel je brengt een crossmodel uit, maakt foto's dat het ding crossed
en dan gaan er mensen mee brommercrossen en alles breekt af, erg jammer


heb ook al een paar mtx bruggen zien sneuvelen. en nog wel wat meer honda's en ook anders merken spul krom en afgebroken.

vind eigenlijk nog het domste dat ze er geen balansas ingedaan hebben.

en een xr vork is dat wat met crossen?

Dit bericht is gewijzigd door simon16 op 11-12-2008 om 18:27 uur.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Mt5_grolsch 11-12-2008 18:32 Print reply

Posts: 2014
voor de brommercross is zon xr voorvork goed genoeg alleen denk ik wel dat zon vork veel te lang is inverhouding met je achterkant.

ik rij btw met xr 600 achterpomp alleen dan de veer van cr 250
 
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat
-simon- 11-12-2008 18:34 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mt5_grolsch
voor de brommercross is zon xr voorvork goed genoeg alleen denk ik wel dat zon vork veel te lang is inverhouding met je achterkant.

ik rij btw met xr 600 achterpomp alleen dan de veer van cr 250


hmm van de achterveer is mischien wel handig om te weten.
maar hoelang is die dan ongeveer?

en voorvork, ik kan hem altijd een stuk laten zakken door de kroonplaten. en anders mischien r2 vork ofzo.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Mt5_grolsch 11-12-2008 18:40 Print reply

Posts: 2014
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: simon16
[...]


hmm van de achterveer is mischien wel handig om te weten.
maar hoelang is die dan ongeveer?

en voorvork, ik kan hem altijd een stuk laten zakken door de kroonplaten. en anders mischien r2 vork ofzo.



ik meende dat mijn achterpomp 41 cm lang was

edit: en ik zal wel ff een foto naar je sturen van mijn veer op hanging

Dit bericht is gewijzigd door Mt5_grolsch op 11-12-2008 om 18:42 uur.
 
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat
oclaf 18-1-2009 12:08 Print reply
Posts: 195
je moet oppassen, bij de ophanging van de uitlaat aan het frame dicht bij het blok. die breekt ook snel af. heeft mijn kameraad gehad. gat van 3 bij 2 cm in de uitlaat zitten, en geloof me dat is niet fijn onder een brommercross. of je moet al doof zijn. mja die zou ik ook verstevigen.
 
-simon- 18-1-2009 12:10 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: oclaf
je moet oppassen, bij de ophanging van de uitlaat aan het frame dicht bij het blok. die breekt ook snel af. heeft mijn kameraad gehad. gat van 3 bij 2 cm in de uitlaat zitten, en geloof me dat is niet fijn onder een brommercross. of je moet al doof zijn. mja die zou ik ook verstevigen.


is al ooit gebeurt. was al gelast voordat ik hem had.

veerophanging moet ik nog wel veranderen. steviger maken en iets verder naar achter anders kom ik niet uit met lucht filter.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
-simon- 7-2-2009 17:35 Print reply

Posts: 8211
maar wat spulletjes voor de derbi besteld.
MRD koppelingsplaten
paar koppakking sets
en wat kop moeren.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
- Han - 8-3-2009 22:24 Print reply

Posts: 9667
hoe is het met de pro link simon?
 
<10.000 posts
-simon- 8-3-2009 22:33 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: - Han -
hoe is het met de pro link simon?


zit allemaal al lang.
ban alleen een halve ketting spanner verlore :S
en heb nog geen achterrem.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
- Han - 8-3-2009 22:35 Print reply

Posts: 9667
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]


zit allemaal al lang.
ban alleen een halve ketting spanner verlore :S
en heb nog geen achterrem.


heb je die nsr klauw er voor op ligge?
 
<10.000 posts
Joel_koningslust 8-3-2009 22:36 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: - Han -
[...]


heb je die nsr klauw er voor op ligge?


mijn ex klauw?
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
-simon- 8-3-2009 22:40 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: - Han -
[...]


heb je die nsr klauw er voor op ligge?


nee. paste niet. maar mischien past die op de kart.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
-simon- 29-6-2009 21:06 Print reply

Posts: 8211
verkocht aan een kereltje die er brommer crossen mee ging rijden in de std klasse.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved