Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Royke's Gixxer

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 646 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Royke's Gixxer
Geplaatst door RoykeV op 13-10-2008 21:38
Hits Deze gallery is 16103 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Motor [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Suzuki GSX600R (Niet meer in bezit)
Kleur / Bouwjaar Blauw/wit / 2005
Opgegeven max. vermogen 115 pk / 85 kW
Opgegeven max. snelheid 265 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
2-3-2009 [Toon slechts deze afbeelding]
2-3-2009 [Toon slechts deze afbeelding]
R&R [Toon slechts deze afbeelding]
@ Gixxermeeting [Toon slechts deze afbeelding]
Flight Forum [Toon slechts deze afbeelding]
21-06-2009 [Toon slechts deze afbeelding]
21-06-2009 [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina

Pagina 9 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Jakob 125 7-7-2009 18:35 Print reply

Posts: 472
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


hij gaat t weg doen


ok. als die hem op mp ofzo heeft moet je het even zeggen. ik denk dat mn pa hem misschien wel wil.
 
2-stroke
Leen 7-7-2009 18:36 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


als ik me zo ff die plaats daaro voor de geest haal kom je daar net de bocht uit



ja, dus hoor je al een aardig end overeind te zitten.

vergelijk de dikte van je band eens met de breedte van die kras, denk je nou echt dat je motor daar iets van merkt?
ik weet zeker van niet namelijk.

behalve als je met 270 die bocht nam, dan is het een ander verhaal.
 
Jakob 125 7-7-2009 18:39 Print reply

Posts: 472
ik denk dat Leen ook wel beetje gelijk heeft. hij ging waarschijnlijk niet met normale snelheid de bocht door, en het streepje ligt ook met de lijn van de weg mee, dus dan zal je er niet zomaaar door onderuit gaan denk ik. maar hij weet ook niet zeker of het door het krasje in weg kwam toch?
 
2-stroke
Joel_koningslust 7-7-2009 18:42 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jakob 125
ik denk dat Leen ook wel beetje gelijk heeft. hij ging waarschijnlijk niet met normale snelheid de bocht door, en het streepje ligt ook met de lijn van de weg mee, dus dan zal je er niet zomaaar door onderuit gaan denk ik. maar hij weet ook niet zeker of het door het krasje in weg kwam toch?


tuurlijk weet je dat niet zeker. maar als je met zeg 50km/h door de bocht gaat ( je mag er 80 meen ik ) en je komt met het uitsturen terwijl je nog redelijk plat hangt met je achterwiel in die scheur waardoor je opeens een hoop contakt met de weg pleite is. dan heb je die highsider ook zo hoor
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Jakob 125 7-7-2009 18:44 Print reply

Posts: 472
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


tuurlijk weet je dat niet zeker. maar als je met zeg 50km/h door de bocht gaat ( je mag er 80 meen ik ) en je komt met het uitsturen terwijl je nog redelijk plat hangt met je achterwiel in die scheur waardoor je opeens een hoop contakt met de weg pleite is. dan heb je die highsider ook zo hoor



ja snap het ook wel. en met die snelheid heb je ook niet vele tijd om dan echt geod te handelen met je motor. maar verder succes met het herstellen Royke.
 
2-stroke
Tombrom 7-7-2009 18:54 Print reply

Posts: 15925
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


tuurlijk weet je dat niet zeker. maar als je met zeg 50km/h door de bocht gaat ( je mag er 80 meen ik ) en je komt met het uitsturen terwijl je nog redelijk plat hangt met je achterwiel in die scheur waardoor je opeens een hoop contakt met de weg pleite is. dan heb je die highsider ook zo hoor



nee echt niet
 
grasmaaier89 7-7-2009 18:57 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ice Ap rs50
waaw wat een beschadiging van dat asfalt


komaan zeg, ik zal je eens beschadigd asfalt tonen waar elke dag motorrijders overheen rijden hier in BE.

Jij reed wss gewoon te hard, aan je fotos te zien schuw je je der helemaal niet voor





de belgische wegen zuigen hard

1 en al kuilen en gaten op die snelwegen, stront irritant (en gevaarlijk).

En boeiend wat de oorzaak was... net alsof wij moeten gaan getuigen. Kom op zeg...
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
RoykeV 8-7-2009 13:49 Print reply

Posts: 894
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen
[...]



jonge, als je over zo'n KRASJE (want meer is het niet) op je bek gaat, dan ben je gewoon een fucking debiel.

ding ligt gvd notabene op een recht stuk, niet midden in een bocht ofzo.



he wijsneus
jij hebt vast geen idee wat het contact met de weg is
'ja maar zijn achterband is 180mm breed dus heeft hij 18cm breed contact met de weg!'

en ik weet niet of jij ooit een bocht door rijd
maar bij die kras stond de motor zeker niet rechtop,
anders was ik ook niet gevallen

fucking debiel

@ joel
nog iemand die begrijpt
zitten zomaar weinig slimme mensen hier

en nog even over de desbetreffende bocht
het is een afrit van de snelweg,
waar je gewoon met 120 door mag
want pas aan het einde van de afrit (na die bocht)
staat het bord einde snelweg
en voor de bijdehandjes: nee er staat ook geen adviessnelheid voor de bocht
en nee, ik ging er ook niet met 120 doorheen
 
Yamaha R1 & Volkswagen Polo
Joel_koningslust 8-7-2009 13:54 Print reply

Posts: 14514
tuurlijk begrijp ik het.

ik volg al jaren motorsport via tv en ik ben ook wel eens op het circuit te vinden met het team van een kennis van ons. ook hebben we vaker oud racers bij ons over de vloer die hier en daar nog wel eens wat vertellen. zo leer je natuurlijk veel

maar toch blijft het zonde

waren er trouwends getuigen die wisten of je achterwiel echt begon te schuiven?
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
RoykeV 8-7-2009 13:59 Print reply

Posts: 894
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
tuurlijk begrijp ik het.

ik volg al jaren motorsport via tv en ik ben ook wel eens op het circuit te vinden met het team van een kennis van ons. ook hebben we vaker oud racers bij ons over de vloer die hier en daar nog wel eens wat vertellen. zo leer je natuurlijk veel

maar toch blijft het zonde

waren er trouwends getuigen die wisten of je achterwiel echt begon te schuiven?

nee, maar dat moet wel, anders kan ik niet gelanceerd zijn...
 
Yamaha R1 & Volkswagen Polo
Joel_koningslust 8-7-2009 14:59 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RoykeV
[...]

nee, maar dat moet wel, anders kan ik niet gelanceerd zijn...


jah. mischien anders een speed wobble ( of hoe je dat ook schrijft ) maar dat lijkt me ook weer niet als je nog geen 120 reed
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
RoykeV 9-11-2009 17:33 Print reply

Posts: 894
verkocht
 
Yamaha R1 & Volkswagen Polo
Bonomel 9-11-2009 17:35 Print reply

Posts: 1363
wat heb je er nog voor kunnen krijgen?
 
BMW
TECstar 9-11-2009 18:14 Print reply

Posts: 4664
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Voetentje
Dat scheurtje kan indd net genoeg zijn om er voor te zorgen dat je gaat glijden. Maar dat is nog niks in vergelijking met de wegen in belgie

maar dat je zo erg door glijd dat er (een) gat(en) in je motorpak kom en er zown enorme deuk in je tank komt?

hmm, ik ga er niet over oordelen, hoop alleen maar dat het vergoed wordt!
was echt 1 van de netste motoren op het forum (vind ik)
 
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 9 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved