Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Honda CR 125R '91 van sypie

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 870 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Honda CR 125R '91 van sypie
Geplaatst door Sypie_Honda op 24-9-2008 21:12
Hits Deze gallery is 30424 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Motor [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Honda CR125 (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Rood / 1991
Opgegeven max. vermogen 25 pk / 18 kW
Opgegeven max. snelheid Niet opgegeven

  Gallery afbeeldingen
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
Honda CR 125R [Toon slechts deze afbeelding]
Honda CR 125R [Toon slechts deze afbeelding]
Honda CR 125R [Toon slechts deze afbeelding]
Honda CR 125R [Toon slechts deze afbeelding]
spikes [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina

Pagina 5 van 11
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Sypie_Honda 4-11-2008 20:24 Print reply

Posts: 13830
ow dat valt opzich mee!

klote dat je powervalves ook kapot zijn...

mijn cilinder ligt btw ook klaar, nu de rest nog :P pakkingsetje enzo laat nog even op zich wachten.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Ronald125cc 4-11-2008 20:32 Print reply

Posts: 1259
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
nee nog niet, ben nog bezig met opknappen

vanavond zou ik het demperwol even vervangen, dus ik die popnagels uitboren om het hele spul uit elkaar te trekken.

nja zo gezecht zo gedaan, maar ik krijg het spul niet van elkaar af? heel vaag mis ik iets oid.

crosszaak hier heeft me verteld dat ik het zo moest doen dusja.




hoe bedoel je het lukt niet ??
waarmeee, dat wol een plukje er uit halen eb er in druken,
niet al te hardaanstampen,
maar wel dat het goed blijft zitten,
demk wel aan de uitlaad buis,
dat je die niet vergeet in te doen.
 
Pak ik kopstart, Flikkert er 1 voor me !
mtx-motard 4-11-2008 20:35 Print reply

Posts: 14947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Intenso
rijd hij alweer?


ja tuurlijk, de 19e zei die nog dat hij het spul nog niet had.
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
Sypie_Honda 4-11-2008 20:49 Print reply

Posts: 13830
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ronald125cc
[...]



hoe bedoel je het lukt niet ??
waarmeee, dat wol een plukje er uit halen eb er in druken,
niet al te hardaanstampen,
maar wel dat het goed blijft zitten,
demk wel aan de uitlaad buis,
dat je die niet vergeet in te doen.


nee ik bedoel ik krijg het swikje niet uit elkaar!

maar anders neem ik hem binnenkort wel eens mee je, moet mijn cilinder enzo toch nog even ophalen.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Intenso 4-11-2008 20:51 Print reply

Posts: 2922
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
nee nog niet, ben nog bezig met opknappen

vanavond zou ik het demperwol even vervangen, dus ik die popnagels uitboren om het hele spul uit elkaar te trekken.

nja zo gezecht zo gedaan, maar ik krijg het spul niet van elkaar af? heel vaag mis ik iets oid.

crosszaak hier heeft me verteld dat ik het zo moest doen dusja.


ah oke.
dus even meteen een beurtje geven
 
---Suzuki stuk voor stuk een sensatie---
Ronald125cc 4-11-2008 20:53 Print reply

Posts: 1259
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
[...]


nee ik bedoel ik krijg het swikje niet uit elkaar!

maar anders neem ik hem binnenkort wel eens mee je, moet mijn cilinder enzo toch nog even ophalen.


ooh je bedoeld dat het zwikje tegen de demper aan kleeft ?
 
Pak ik kopstart, Flikkert er 1 voor me !
Sypie_Honda 4-11-2008 20:54 Print reply

Posts: 13830
jaah idd, ik zou hem eerst alleen even nakijken, maar het loopt nu wat uit de hand

ben hem nu helemaal aan het opknappen, nieuwe achterbruglagers, nieuwe voorvork keerringen. blok reviseer ik.

is hij straks weer als nieuw.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
mtx-motard 4-11-2008 20:55 Print reply

Posts: 14947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
jaah idd, ik zou hem eerst alleen even nakijken, maar het loopt nu wat uit de hand

ben hem nu helemaal aan het opknappen, nieuwe achterbruglagers, nieuwe voorvork keerringen. blok reviseer ik.

is hij straks weer als nieuw.


je kunt hem zo de showroom van een dealer zetten! en voor nieuwprijs verkopen!
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
Intenso 4-11-2008 20:55 Print reply

Posts: 2922
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
jaah idd, ik zou hem eerst alleen even nakijken, maar het loopt nu wat uit de hand

ben hem nu helemaal aan het opknappen, nieuwe achterbruglagers, nieuwe voorvork keerringen. blok reviseer ik.

is hij straks weer als nieuw.


dan weet je ook zeker dat er eerst een tijdje niks kapot zal lopen
mare ga je nu ook bij vtbm rijden of op woensdag avond beetje traine @ marum? of ben je er nog niet over uit :p

Dit bericht is gewijzigd door Intenso op 4-11-2008 om 20:56 uur.
 
---Suzuki stuk voor stuk een sensatie---
Sypie_Honda 4-11-2008 21:07 Print reply

Posts: 13830
mwa ik wil soieso woensdag avonds wel trainen in marum, maar grasbaan racen weet ik nog niet helemaal zeker.

wanneer begint het trainen op woensdag avond eigenlijk weer?
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
-simon- 4-11-2008 21:16 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
mwa ik wil soieso woensdag avonds wel trainen in marum, maar grasbaan racen weet ik nog niet helemaal zeker.

wanneer begint het trainen op woensdag avond eigenlijk weer?


op meeste plaatsten is het veranderen van trainings tijden rond de klok verzetten volgens mij.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Ice Ap rs50 4-11-2008 21:16 Print reply

Posts: 7149
neeuj heb niets met crossmotoren
 
GTI - GTD - BMW
Ronald125cc 4-11-2008 21:22 Print reply

Posts: 1259
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
jaah idd, ik zou hem eerst alleen even nakijken, maar het loopt nu wat uit de hand

ben hem nu helemaal aan het opknappen, nieuwe achterbruglagers, nieuwe voorvork keerringen. blok reviseer ik.

is hij straks weer als nieuw.


jij weet weet achterbruglagers kosten??

ikke wel heel erg duur..
alles bij elkaar zon dikke 200 euro ofzo

 
Pak ik kopstart, Flikkert er 1 voor me !
Sypie_Honda 4-11-2008 21:39 Print reply

Posts: 13830
jah alleen achterbrug lagers he! prolink is wonderbaarlijk nog helemaal goed, netjes in het vet alles.

maar mijn achterbrug lagers waren helemaal weeggerot, echt geen eer meer aan te behalen dus die moesten wel nieuw. heb ze bij peter besteld, die had het over 85 euro. nog duur, maarja je moet wat.

nou eindelijk die demper uit elkaar, hele worsteling, die demper is er niet mooier op geworden...
klote systeem hoe die dempers in elkaar zitten, denk dat ik deze wegflikker en er zelf een ga maken. dit is niks.


 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Ronald125cc 5-11-2008 16:24 Print reply

Posts: 1259
maak eens een foto van die demper, wil ik wel een s zien,
het hoort makkeljk te gaan om hem er uit te halen

 
Pak ik kopstart, Flikkert er 1 voor me !
Intenso 10-11-2008 23:10 Print reply

Posts: 2922
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
mwa ik wil soieso woensdag avonds wel trainen in marum, maar grasbaan racen weet ik nog niet helemaal zeker.

wanneer begint het trainen op woensdag avond eigenlijk weer?





Dit bericht is gewijzigd door Intenso op 10-11-2008 om 23:14 uur.
 
---Suzuki stuk voor stuk een sensatie---
Frysk 15-12-2008 18:27 Print reply

Posts: 34930
hoe bevalt het echte crossen je sypie ?
 
giggitybyte
Sypie_Honda 15-12-2008 18:31 Print reply

Posts: 13830
jah echt goed jonge.

heb altijd met veel plezier aan MT/MB's gesleuteld en bereden, maar dit is toch wel even wat anders.

je ziet wel dat alles wat duurder ed is, alles past wat beter, en van hogere kwaliteit. mja nouw worden er op MT's ook veel immitatie onderdelen gemonteerd, en deze is nog in complete ori staat.

mja hij ligt nu helemaal uit elkaar voor een grote beurt. mja tis nu toch geen crossweer dus ik kan nu mooi de tijd nemen.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Frysk 15-12-2008 18:42 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
jah echt goed jonge.

heb altijd met veel plezier aan MT/MB's gesleuteld en bereden, maar dit is toch wel even wat anders.

je ziet wel dat alles wat duurder ed is, alles past wat beter, en van hogere kwaliteit. mja nouw worden er op MT's ook veel immitatie onderdelen gemonteerd, en deze is nog in complete ori staat.

mja hij ligt nu helemaal uit elkaar voor een grote beurt. mja tis nu toch geen crossweer dus ik kan nu mooi de tijd nemen.



ja precies, een originele MT is zeldzaam enige wat vaak aan crossmotors aangepast word zijn de stickers, stuur en kapwerk

en natuurlijk motorisch in de zin van andere uitlaat, kop en getuned
 
giggitybyte
Sypie_Honda 15-12-2008 18:44 Print reply

Posts: 13830
jaah idd die van mij is ook getuned.
maar meer in de zin van wat afgewerkt.

bewerkte kop
kanaal waar membraan in gaat verbreed.
membraan met alumium plaatjes verbreed voor hogere carterdruk.
spoelpoorten braamvrij gemaakt.
stuk van het cilinder hemd af voor beterere doorgang van het membraan.

en ik zet er straks nog boyesen membraan kleppen op, de ouwe waren gescheurd dus koop ik gelijk maar boyesen.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Joel_koningslust 15-12-2008 18:47 Print reply

Posts: 14514
knal je hier ook een opmaatje op?

je hebt toch een tiggert ofniet? of die kreeg je. en je hebt dat programma om te berekenen, of heb je dat al niet meer?
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Sypie_Honda 15-12-2008 18:50 Print reply

Posts: 13830
nee heb nog geen tig maar komt er ooit nog wel eens.

ja heb ook nog wel een programma om een uitlaat te berekenen.

timgen van de cilinder heb ik trouwens ook eens opgemeten:

uitlaat met powervale dicht: 158*
uitlaat met powervalve open: 189*
spoelers: 126*
boost: 119*

wel leuk om te weten je :P
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
steef ts70xk 15-12-2008 18:51 Print reply

Posts: 3244
hot super gaaf ding
 
Ronald125cc 21-12-2008 10:40 Print reply

Posts: 1259
heey sybrand .,
jij hebt zo'n mooi boekkie van cr 125 van 1986 tot 2001...
ik moet mn powervalve uitelkaar halen
(volgensmij ligt er een lager uit ofzo)...
maar ik kan dat ding niet uitelkaar krijgen
ken jij een fotootje uit je boek maken en me inboxen ofzo,ik kom er niet meer uit alvast bedankt
(dit is nog het oude systeem, niet wat jij hebt )

hoe staat het met jou cr ?
 
Pak ik kopstart, Flikkert er 1 voor me !
Sypie_Honda 21-12-2008 12:00 Print reply

Posts: 13830
jah idd die heb ik!

maare jij hebt zeker nog een ATAC systeem? zo'n ding tussen je uitlaat en cilinder dus.

er staat vreemd genoeg veel minder in het boek over ATAC dan HPP. alleen een beschrijving hoe het in elkaar en uit elkaar moet.
anders scan ik die wel even voor je in?

met mijn CR gaat het goed. blok zit weer helemaal in elkaar! moet mijn frame even naar franeker brengen voor het poedercoaten. en als dat klaar is kan hij weer helemaal in elkaar!
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 5 van 11
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved