Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - e30 316i (318is)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1109 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery e30 316i (318is)
Geplaatst door crossgek op 9-9-2008 17:04
Hits Deze gallery is 7277 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Auto [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type BMW 3-serie (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Oranje / 1990
Opgegeven max. vermogen 150 pk / 110 kW
Opgegeven max. snelheid 190 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
autouwtrek [Toon slechts deze afbeelding]
autouwtrek [Toon slechts deze afbeelding]
autouwtrek [Toon slechts deze afbeelding]
autouwtrek [Toon slechts deze afbeelding]
autotrek [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >

Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

BIET 14-6-2009 22:32 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


valt je tegen , jij hebt geen sper ?

daarnaast licht het lompe gewicht van jou niet op je aangedreven wielen.

grote jaguars ed waren vandaag ook fijn aan het zandhappen omdat ze het vermogen op 1 wiel gooiden.

[...]


ambulance word gebruikt om minikraan te vervoeren.



Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 14-6-2009 om 21:57 uur.

Gewichtverdeling is vrij neutraal opzich, weet niet meer precies wat. Weet niet precies hoe dat allemaal zit met dif's enzo, maar als ik in de regen ergens 60 rij en ik geef volgas heb ik gewoon wielspin for live. Hoezo zou ik dat dan niet kunnen hebben als er een touw aan de auto vastzit? Ik volg dit ff niet helemaal .
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
crossgek - Forum en Sales Moderator 14-6-2009 22:35 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

Gewichtverdeling is vrij neutraal opzich, weet niet meer precies wat. Weet niet precies hoe dat allemaal zit met dif's enzo, maar als ik in de regen ergens 60 rij en ik geef volgas heb ik gewoon wielspin for live. Hoezo zou ik dat dan niet kunnen hebben als er een touw aan de auto vastzit? Ik volg dit ff niet helemaal .


het differentieel zal de kracht sturen naar wiel met minste weerstand (grip) dus hierdoor zal bij jou maar 1 wiel gaan slippen.

wat ten eerste natuurlijk niet half zo tof is.
en ten tweede kun je dan een heel stuk minder vermogen overbrengen.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
BIET 14-6-2009 22:40 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


het differentieel zal de kracht sturen naar wiel met minste weerstand (grip) dus hierdoor zal bij jou maar 1 wiel gaan slippen.

wat ten eerste natuurlijk niet half zo tof is.
en ten tweede kun je dan een heel stuk minder vermogen overbrengen.

Hmm, naar mijn weten slippen ze altijd beiden, als ik in het zand ff het gas intrap dan graaft ie zich aan beiden kanten ff in. Je ziet de sporen iig duidelijk. Dus dan heb ik een sper dif, gezien hij beiden wielen blijft aandrijven?
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
crossgek - Forum en Sales Moderator 14-6-2009 22:43 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

Hmm, naar mijn weten slippen ze altijd beiden, als ik in het zand ff het gas intrap dan graaft ie zich aan beiden kanten ff in. Je ziet de sporen iig duidelijk. Dus dan heb ik een sper dif, gezien hij beiden wielen blijft aandrijven?


tenzij je wielen weinig verschil in grip hebben. maar dat valt op straat vaak erg tegen.

Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 14-6-2009 om 22:43 uur.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
BIET 14-6-2009 22:46 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


tenzij je wielen weinig verschil in grip hebben. maar dat valt op straat vaak erg tegen.

Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 14-6-2009 om 22:43 uur.

Hmm ok, in ieder geval, dat touwtrekken met de auto is wel droog, lijkt me lache om te doen, maar niet met mijn auto . Leuk als je thuis de ruimte hebt om nog een extra auto neer te zetten .
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
crossgek - Forum en Sales Moderator 14-6-2009 22:49 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

Hmm ok, in ieder geval, dat touwtrekken met de auto is wel droog, lijkt me lache om te doen, maar niet met mijn auto . Leuk als je thuis de ruimte hebt om nog een extra auto neer te zetten .


dat heb ik niet.

ao daarom staat deze bij kameraad
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Joel_koningslust 14-6-2009 22:51 Print reply

Posts: 14514
dat zijn oorspronkelijk vw velgen ofniet?
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
pckor 14-6-2009 22:52 Print reply

Posts: 1364
Wat moet je daar nou vooruit trekken?
Hot trouwens.
 
J.wally 14-6-2009 22:53 Print reply

Posts: 2301
e30 altijd hot!
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 14-6-2009 23:00 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
dat zijn oorspronkelijk vw velgen ofniet?


opel meende ik

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pckor
Wat moet je daar nou vooruit trekken?
Hot trouwens.


een andere auto:


en als hij te groot is zoals deze :


dan doe je het samen


was op de vorige pagina ook te zien btw
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
stephan777 14-6-2009 23:02 Print reply

Posts: 7259
leipe bmw
 
J.wally 14-6-2009 23:07 Print reply

Posts: 2301
best netjes dat het ook gwn lukt met een 1,6
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 14-6-2009 23:18 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: J.wally
best netjes dat het ook gwn lukt met een 1,6


het is niet zo belangrijk hoeveel vermogen je hebt.
het gaat erom wat je op de grond kunt krijgen.

en door een aantal aanpassingen konden wij nagenoeg al het vermogen kwijt. in tegenstelling met de rest in de standaardklasse.

 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
J.wally 14-6-2009 23:22 Print reply

Posts: 2301
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


het is niet zo belangrijk hoeveel vermogen je hebt.
het gaat erom wat je op de grond kunt krijgen.

en door een aantal aanpassingen konden wij nagenoeg al het vermogen kwijt. in tegenstelling met de rest in de standaardklasse.



supervet aan welke aanpassingen moet ik dan denken?
 
Joel_koningslust 14-6-2009 23:23 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: J.wally
[...]


supervet aan welke aanpassingen moet ik dan denken?



co2 sper ftw
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
crossgek - Forum en Sales Moderator 14-6-2009 23:25 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: J.wally
[...]


supervet aan welke aanpassingen moet ik dan denken?


brede achterbanden.vol water en lage druk.
trekhaak van ongeveer 100kg eraan.
reservewiel erin vol water.
differtieel vastgelast.
achterveren vastgezet

het was ook even spannend of we in de standaardklasse zouden mogen.

en later toen we voor show samen met de patrol tegen de toyota gingen is de trekhaak op zijn hoogste gezet ( is in hoogte verselbaar) en hebben we nog 150kg in de kofferbak gegooid.

Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 14-6-2009 om 23:32 uur.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
J.wally 14-6-2009 23:27 Print reply

Posts: 2301
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


brede achterbanden.vol water en lage druk.
trekhaak van ongeveer 100kg eraan.
reservewiel erin vol water.
differtieel vastgelast.

het was ook even spannend of we in de standaardklasse zouden mogen.

en later toen we voor show samen met de patrol tegen de toyota gingen is de trekhaak op zijn hoogste gezet ( is in hoogte verselbaar) en hebben we nog 150kg in de kofferbak gegooid.



haha vet en aan voorkant is niets verlicht voorderest?
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 14-6-2009 23:30 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: J.wally
[...]



haha vet en aan voorkant is niets verlicht voorderest?


nee , als je nou op de trekhaak ging staan dan kon je met 2 man de voorkant optillen. (zonder de 150kg in de kofferbak)

we hoopten er een beetje op dat we met de trekhaak ophoog en gewicht in de kofferbak de neus konden liften. maar dat ging niet , hij trok hem wel helemaal uit de veren , maar daar hield het op.

Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 14-6-2009 om 23:31 uur.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
J.wally 14-6-2009 23:35 Print reply

Posts: 2301
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


nee , als je nou op de trekhaak ging staan dan kon je met 2 man de voorkant optillen. (zonder de 150kg in de kofferbak)

we hoopten er een beetje op dat we met de trekhaak ophoog en gewicht in de kofferbak de neus konden liften. maar dat ging niet , hij trok hem wel helemaal uit de veren , maar daar hield het op.

Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 14-6-2009 om 23:31 uur.


toch wel handig dan zon verstelbare trekhaak
 
bobdt50sm 8-11-2009 17:57 Print reply

Posts: 348
Hotje

vet stoer ding
 
Echte mannen geven gas bij een flitspaal!
crossgek - Forum en Sales Moderator 8-11-2009 18:05 Print reply

Posts: 10560
ding is nu crossauto btw.
als test is de twentecross ermee gereden. ging naar omstandigheden eigenlijk boven verwachting goed. word dus waarschijnlijk voor volgend jaar knaf klaargemaakt

Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 8-11-2009 om 18:06 uur.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
crossgek - Forum en Sales Moderator 17-1-2011 19:17 Print reply

Posts: 10560
en hij is tekoop:
http://link.marktplaats.nl/413662304



Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 17-1-2011 om 19:17 uur.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved