Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Xerox GPR

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 808 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Xerox GPR
Geplaatst door Derbi-Olaf op 3-9-2008 12:40
Hits Deze gallery is 37169 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Derbi GPR 50 Replica 1999 tot 2001 (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Rood / 2001
Opgegeven max. vermogen 9 pk / 7 kW
Opgegeven max. snelheid 90 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
frame [Toon slechts deze afbeelding]
achtertandwiel :E [Toon slechts deze afbeelding]
hoopje kuip [Toon slechts deze afbeelding]
duidelijk beschadigde tankkap [Toon slechts deze afbeelding]
framepje [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >

Pagina 4 van 12
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Derbi-Olaf 15-9-2008 21:28 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Raoul
nog minder ver zelfs, we waren vanuit obbicht zo in maaseik

joa net ff op de routeplanner voor je gekeken, vanuit geulle is het 25 km zegt 'ie:P
vanuit venlo is het 50 km zegt 'ie me
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
supermotaaah 15-9-2008 21:28 Print reply
Posts: 3082
koplampgaten dicht maken en dan net zoiets maken als dat van een Ducati 848/1098
En ja, maak een xerox replica:P

Dit bericht is gewijzigd door supermotaaah op 15-9-2008 om 21:29 uur.
 
:|
Raoul 15-9-2008 21:29 Print reply

Posts: 2997
geulle is 10min rijden:P ben dus echt zo bij je
 
Aprilia MX (H)
Joel_koningslust 15-9-2008 21:29 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

ik had het over de afstand van venlo tot hier nog beter te doen dus
wou je het eerst niet ook op basis van een mt8 blok doen of niet?:P


ik wou eerst op basis van een mt8 blok gaan werken ja, toen overgestapt naar mbx omdat ik dat mooier vond onder een wegbrommer. maar nu wordt dat toch weer sprinter omdat zon mbx blokje gewoon precies past onder een nsr250 frame
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Derbi-Olaf 15-9-2008 21:30 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


ik wou eerst op basis van een mt8 blok gaan werken ja, toen overgestapt naar mbx omdat ik dat mooier vond onder een wegbrommer. maar nu wordt dat toch weer sprinter omdat zon mbx blokje gewoon precies past onder een nsr250 frame

wacht ff : andersom gaat dus ook ?
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
grasmaaier89 15-9-2008 21:30 Print reply

Posts: 14412
gwn dichtmaken natuurlijk en vergeet niet een dubbele demper te maken
1tje onder de kont, en de ander op normale hoogte
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
Derbi-Olaf 15-9-2008 21:31 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: grasmaaier89
gwn dichtmaken natuurlijk en vergeet niet een dubbele demper te maken
1tje onder de kont, en de ander op normale hoogte

2onder de kont! ~
en dan niet Los eronder, maar voor de helft erin verwerkt


zo dus
!

Dit bericht is gewijzigd door Derbi-Olaf op 15-9-2008 om 21:33 uur.
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
grasmaaier89 15-9-2008 21:32 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

wacht ff : andersom gaat dus ook ?



ik denk van niet de cilinder gaat drwarsliggen tegen de tank, en zown cilinder is aardig groter als een 80 of een 125cc
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
Elco 15-9-2008 21:34 Print reply
Posts: 4527
luchthappers ook weg doen

sje weet

toffe sjop


 
Derbi-Olaf 15-9-2008 21:35 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi_Elco
luchthappers ook weg doen

sje weet

toffe sjop



onderste luchthappers zijn al foetsjie staat veel toffer zo, bovenste blijven, die dienen namlijk ook voor de koeling, die "sjop" wordt dus zo veel mogelijk na gestreefd
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
grasmaaier89 15-9-2008 21:35 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi_Elco
luchthappers ook weg doen

sje weet

toffe sjop




nee, ik zou e luchthappers laten zitten extra luchtinlaat is altijd handig
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
Derbi-Olaf 15-9-2008 21:36 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: grasmaaier89
[...]


nee, ik zou e luchthappers laten zitten extra luchtinlaat is altijd handig

te laat
is wel toffer zo, ziet er wat strakker uit, en het gaat mooier uitkomen i.v.m. de stikkers (nouja stickers, alles wordt gespoten )
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
grasmaaier89 15-9-2008 21:38 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

te laat
is wel toffer zo, ziet er wat strakker uit, en het gaat mooier uitkomen i.v.m. de stikkers (nouja stickers, alles wordt gespoten )



shit, te laat

word alles gespoten? wordt een dure en lange klusje dus..
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
Joel_koningslust 15-9-2008 21:38 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

wacht ff : andersom gaat dus ook ?


andersom gaat niet

omdat nsr250 blok nog een extra cilinder heeft die naar voren steekt. dan zou hij bij een mbx door het voorwiel gaan
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Derbi-Olaf 15-9-2008 21:40 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: grasmaaier89
[...]



shit, te laat

word alles gespoten? wordt een dure en lange klusje dus..

zelf doen
eerst epoxy-primer, dan schuren, dan rood (2komponentenlak) dan alles afplakken en de "stickers" spuiten.
en dan schuren met 1500 Waterproof en blanke lak erop

en @ Joel ow, das minder tof, dacht dat het gewoon een 1-cilinder was:P
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Joel_koningslust 15-9-2008 21:41 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

zelf doen
eerst epoxy-primer, dan schuren, dan rood (2komponentenlak) dan alles afplakken en de "stickers" spuiten.
en dan schuren met 1500 Waterproof en blanke lak erop

en @ Joel ow, das minder tof, dacht dat het gewoon een 1-cilinder was:P



nee man, een nsr250 is veel geiler

dikke 250cc tweetakt v-twin
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
grasmaaier89 15-9-2008 21:42 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

zelf doen
eerst epoxy-primer, dan schuren, dan rood (2komponentenlak) dan alles afplakken en de "stickers" spuiten.
en dan schuren met 1500 Waterproof en blanke lak erop

en @ Joel ow, das minder tof, dacht dat het gewoon een 1-cilinder was:P



ok, nog een flinke klus dus

en ik dacht ook dat t een 1-pitter was
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
Derbi-Olaf 15-9-2008 21:43 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]



nee man, een nsr250 is veel geiler

dikke 250cc tweetakt v-twin

Toffff
naja, dit blokje blijft voorlopig "ori"
Er zit een ori cilinder op met fluiters, maar er komt dan een opmaatpijpje onder, en een 18mm carb en carbonnen membraanklepjes
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Joel_koningslust 15-9-2008 21:45 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

Toffff
naja, dit blokje blijft voorlopig "ori"
Er zit een ori cilinder op met fluiters, maar er komt dan een opmaatpijpje onder, en een 18mm carb en carbonnen membraanklepjes


dat gaat dan rond de 90?

en ga je die opmaat zelf berekenen en bouwen?


want dann kunnen we wel een keer samen toeren, lijkt me leuk een nog een keer te meeten hier in de buurt. ik heb zelf net wat onderdelen voor mn viertakt blokje besteld, dus dat kan binnekort ook ff opgeknapt worden

Dit bericht is gewijzigd door Joel_koningslust op 15-9-2008 om 21:45 uur.
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Derbi-Olaf 15-9-2008 21:48 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


dat gaat dan rond de 90?

en ga je die opmaat zelf berekenen en bouwen?


want dann kunnen we wel een keer samen toeren, lijkt me leuk een nog een keer te meeten hier in de buurt. ik heb zelf net wat onderdelen voor mn viertakt blokje besteld, dus dat kan binnekort ook ff opgeknapt worden

Dit bericht is gewijzigd door Joel_koningslust op 15-9-2008 om 21:45 uur.

opmaatpijpje laat ik berekenen door luc, maar las ik wel zelf, wrsch laat ik ook meteen een kopje berekenen (niet dat dat zo gek veel scheelt maarja:P)
toeren, graag heb mijn rijbewijs wel pas binnen een half jaar, en ik denk dat ik enkel in belgiƫ mag rijden voor ik mijn praktijk-examen heb gedaan dus, 'tis ff dat je het weet:P

en edit: ik hoop toch 95 echte te halen, ik weet dat ik hoge verwachtingen heb, maar ik denk dat het mogelijk is

Dit bericht is gewijzigd door Derbi-Olaf op 15-9-2008 om 21:49 uur.
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Ice Ap rs50 15-9-2008 21:49 Print reply

Posts: 7149
wow, je maakt er wel je werk van

ziet er goed uit ollie
 
GTI - GTD - BMW
Joel_koningslust 15-9-2008 21:51 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

opmaatpijpje laat ik berekenen door luc, maar las ik wel zelf, wrsch laat ik ook meteen een kopje berekenen (niet dat dat zo gek veel scheelt maarja:P)
toeren, graag heb mijn rijbewijs wel pas binnen een half jaar, en ik denk dat ik enkel in belgiƫ mag rijden voor ik mijn praktijk-examen heb gedaan dus, 'tis ff dat je het weet:P

en edit: ik hoop toch 95 echte te halen, ik weet dat ik hoge verwachtingen heb, maar ik denk dat het mogelijk is

Dit bericht is gewijzigd door Derbi-Olaf op 15-9-2008 om 21:49 uur.


kopje bereik je juist mega veel mee

en dat toeren zal dan toch wel over een half jaartje worden ja. ik wil mn brommer ook eerst ff weg veilig maken ( de senda viertakt )
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Derbi-Olaf 15-9-2008 21:51 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ice Ap rs50
wow, je maakt er wel je werk van

ziet er goed uit ollie

dankuwel
ik heb toch tijd zat dus ik werk er wel aan door Blokje blijft in eerste instantie zo omdat ik niet weet hoe het met de politie zit hier enzo

Als dat allemaal meevalt komt er een wel hele dikke set-up onder


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


kopje bereik je juist mega veel mee

en dat toeren zal dan toch wel over een half jaartje worden ja. ik wil mn brommer ook eerst ff weg veilig maken ( de senda viertakt )

scheelt dat zo veel? dacht altijd dat het minimaal was wat je ermee won. Maarja, leren doe je altijd




Die senda is tof alleen jammer dat het niet helemaal legaal is enzo, maarja, dat moet je erbij nemen , tenslotte mag opvoeren ook niet

Dit bericht is gewijzigd door Derbi-Olaf op 15-9-2008 om 21:53 uur.

Dit bericht is gewijzigd door Derbi-Olaf op 15-9-2008 om 21:53 uur.
edit: nu ik er aan denk, misschien ook al meteen een binnenrotor er onder, aangezien dat bij een zwaardere set-up zowieso een mast-have is

Dit bericht is gewijzigd door Derbi-Olaf op 15-9-2008 om 21:54 uur.
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Ice Ap rs50 15-9-2008 22:36 Print reply

Posts: 7149
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

dankuwel
ik heb toch tijd zat dus ik werk er wel aan door Blokje blijft in eerste instantie zo omdat ik niet weet hoe het met de politie zit hier enzo

Als dat allemaal meevalt komt er een wel hele dikke set-up onder


[...]

scheelt dat zo veel? dacht altijd dat het minimaal was wat je ermee won. Maarja, leren doe je altijd




Die senda is tof alleen jammer dat het niet helemaal legaal is enzo, maarja, dat moet je erbij nemen , tenslotte mag opvoeren ook niet

Dit bericht is gewijzigd door Derbi-Olaf op 15-9-2008 om 21:53 uur.

Dit bericht is gewijzigd door Derbi-Olaf op 15-9-2008 om 21:53 uur.
edit: nu ik er aan denk, misschien ook al meteen een binnenrotor er onder, aangezien dat bij een zwaardere set-up zowieso een mast-have is

Dit bericht is gewijzigd door Derbi-Olaf op 15-9-2008 om 21:54 uur.


pfoe, achteraf bekeken vond ik het opvoeren van mijn rsje niet echt waard, gewoon omdat ik er automatisch super zuinig op werd, in de 3 jaar die ik hem heb, had ik 12000km mee gereden, waarvan 8k km ori, 4k met de polini. met de pro race nog geen 200km gereden (geen tijd, gaskabels gaan snel kapoet enzo, ontsteking heeft kuren)....

een ander uitlaatje en carb en verder zou ik er af gebleven zijn, maar ja, je bent jong,dwaas en je wilt wat
 
GTI - GTD - BMW
J.wally 15-9-2008 22:42 Print reply

Posts: 2301
ziet er leuk uit allemaal hot, bekijk ook mijne ffe
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 4 van 12
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved