Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - RM125

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 743 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery RM125
Geplaatst door thunderbird op 24-8-2008 14:53
Hits Deze gallery is 25560 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Motor [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Suzuki RM125 (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Geel/wit / 1997
Opgegeven max. vermogen Niet opgegeven
Opgegeven max. snelheid Niet opgegeven

  Gallery afbeeldingen
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
blokje weer klaar! [Toon slechts deze afbeelding]
dus hopelijk houd ie het nu een tijdje v... [Toon slechts deze afbeelding]
motortje dus weer klaar, ook startnr's g... [Toon slechts deze afbeelding]
nieuw helmpje! [Toon slechts deze afbeelding]
aanhangertje! [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina

Pagina 10 van 11
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 9, 10, 11Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

suzuki rm 10-5-2010 21:59 Print reply

Posts: 1114
en wat is nou eigenlijk het probleem met jouw motor? loopt hij helemaal niet of niet lekker?
 
thunderbird - Forum en Sales Moderator 10-5-2010 22:00 Print reply

Posts: 7728
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
en dan naar geldrop om er een rm144 van te laten maken?

haha nee denk het niet. denk er wél eens aan als ik zo'n 144 op marktplaats zie staan..zal wel fijn en hard lopen zo'n ding, maar de betrouwbaarheid gaat er niet op vooruit natuurlijk. t'is er niet op gemaakt allemaal.. niet voor niks dat mensen zeggen dat je het big-end ook mee moet pakken om de zoveel (2/3?) zuigers. die 144's raak je ook nog niet zo makkelijk kwijt heb ik het idee. er staan er enkele op marktplaats maar die staan er al echt lang op..
nee, gewoon 125.. een andere pijp en 'n vforce ofzo is dan wel leuk.
wil trouwens mn niewe motor wel van de 1st eigenaar kopen

waarom eigenlijk een mx1 en geen mx2 motor? het is toch je eerste of niet?
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: suzuki rm
en wat is nou eigenlijk het probleem met jouw motor? loopt hij helemaal niet of niet lekker?

hij loopt wel, maar totaal niet lekker. hij heeft geen power, schiet niet vlot in toeren zoals een 125 dat hoort te doen. ploft uit de uitlaat als je plots het gas open draait enz.

Dit bericht is gewijzigd door thunderbird op 10-5-2010 om 22:06 uur.
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
-simon- 10-5-2010 22:07 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thunderbird
haha nee denk het niet. denk er wél eens aan als ik zo'n 144 op marktplaats zie staan..zal wel fijn en hard lopen zo'n ding, maar de betrouwbaarheid gaat er niet op vooruit natuurlijk. t'is er niet op gemaakt allemaal.. niet voor niks dat mensen zeggen dat je het big-end ook mee moet pakken om de zoveel (2/3?) zuigers. die 144's raak je ook nog niet zo makkelijk kwijt heb ik het idee. er staan er enkele op marktplaats maar die staan er al echt lang op..
nee, gewoon 125.. een andere pijp en 'n vforce ofzo is dan wel leuk.
wil trouwens mn niewe motor wel van de 1st eigenaar kopen

waarom eigenlijk een mx1 en geen mx2 motor? het is toch je eerste of niet?


ja kan wel is kloppen ja dat je ze moeilijker kwijt raakt als een 125 en ze worden idd niet betrouwbaarder nee. als je een 144 wil moet je denk ik toch ook wel voor een ktm of een vd laar yamaha gaan. want die yamaha's worden ook goed omgebouwd en blijven ook waardevaster als andere omgebouwde.

iedereen raad me eigenlijk een 2t aan van mij vrienden, maar toch ook een mx1 motor omdat ik meer wat voor de hobby ga rijden wss. maar een kennis van ons weer een 4t. en een mx1 omdat die toch net wat minder onderhoud nodig hebben als een mx2 motor, bij 2 en 4t. en omdat ik volgend jaar ofzo een keer motor rijbewijs wil halen en er dan de motor laten keuren.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
suzuki rm 10-5-2010 22:08 Print reply

Posts: 1114
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thunderbird

[...]

hij loopt wel, maar totaal niet lekker. hij heeft geen power, schiet niet vlot in toeren zoals een 125 dat hoort te doen. ploft uit de uitlaat als je plots het gas open draait enz.

Dit bericht is gewijzigd door thunderbird op 10-5-2010 om 22:06 uur.


is je membraam(plaatjes) dan toch niet gescheurd?
 
thunderbird - Forum en Sales Moderator 10-5-2010 22:11 Print reply

Posts: 7728
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]


ja kan wel is kloppen ja dat je ze moeilijker kwijt raakt als een 125 en ze worden idd niet betrouwbaarder nee. als je een 144 wil moet je denk ik toch ook wel voor een ktm of een vd laar yamaha gaan. want die yamaha's worden ook goed omgebouwd en blijven ook waardevaster als andere omgebouwde.

iedereen raad me eigenlijk een 2t aan van mij vrienden, maar toch ook een mx1 motor omdat ik meer wat voor de hobby ga rijden wss. maar een kennis van ons weer een 4t. en een mx1 omdat die toch net wat minder onderhoud nodig hebben als een mx2 motor, bij 2 en 4t. en omdat ik volgend jaar ofzo een keer motor rijbewijs wil halen en er dan de motor laten keuren.

aha, ja als enduro straks kan een 450 wel.. maar dan zou ik eerder een andere motor erbij kopen als enduro dat keuren is ook een dure grap of niet?
maar indd, zo'n vd laar 144 of originele ktm is het beste ja. toch schijnt het dat de rm's zich het beste lenen om een bigbore van te maken. heb het eens op thumpertalk gelezen, eric gorr wist dat te vertellen.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: suzuki rm
[...]


is je membraam(plaatjes) dan toch niet gescheurd?

heb al een ander membraan geprobeerd, geen enkel verschil..
toen ik met de electrode afstand van de bougie aan het kloten was merkte ik wel verschil als ik hem 2 keer zo over open zette als volgens het boekje. maar weg was het niet.

Dit bericht is gewijzigd door thunderbird op 10-5-2010 om 22:13 uur.
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
-simon- 10-5-2010 22:21 Print reply

Posts: 8211
ja klopt. andere motor kopen is dan mischien wel handiger als keuren. maar als ik zo hoor wat die met een 250 4t aan onderhoud hebben en wat die met een 450 hebben scheelt dat toch ook nog wel wat. en waarom zou het nie goed gaan.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
thunderbird - Forum en Sales Moderator 10-5-2010 22:30 Print reply

Posts: 7728
als ik mn motor rbw een keer haal wil ik ook een enduro erbij. dat zal dan een drz400e worden, dat is pas betrouwbaar rijden en weinig onderhoud en dan sm wieltjes erbij er staat nu een prachtige op marktplaats, met 440 bigbore kit en goudkleurige 17' wielen. maar die kost me wel een berg geld zeg, 5650. is wel van '07, maar toch..
lijkt me wel een ideaal motortje, zo'n drz
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
suzuki rm 10-5-2010 22:32 Print reply

Posts: 1114
mwa, ik weet t niet
volgens mij is zo'n drz heel snel saai met z'n lage vermogen
 
-simon- 10-5-2010 22:33 Print reply

Posts: 8211
klopt zijn leuke motors.
ik heb ook al zitten kijken voor een enduro en dan alles eraf en gaan crossen. eventueel 19inch achter erin ma is ook nie echt nodig.
maar die dingen zijn gvd nog duur. vaak toch al snel bijna het dubbelen als een crosser.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
thunderbird - Forum en Sales Moderator 10-5-2010 22:33 Print reply

Posts: 7728
je moet ook niet zo'n slome s of sm versie pakken..
zo'n e heeft 10 pk meer he. zeker met dan nog eens een 440 kit erop wil dat denk ik toch wel vooruit hoor.
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
suzuki rm 10-5-2010 22:36 Print reply

Posts: 1114
ow ja, in da geval zal het zeker wel een leuke fiets zijn
maar als er uit die versie meer pk's worden geperst heeft ie waarschijnlijk wel weer meer onderhoud nodig lijkt mij.
 
-simon- 10-5-2010 22:38 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thunderbird
je moet ook niet zo'n slome s of sm versie pakken..
zo'n e heeft 10 pk meer he. zeker met dan nog eens een 440 kit erop wil dat denk ik toch wel vooruit hoor.


ja klopt. een kameraad heeft ook een e meen ik. en die wil toch wel aardig van zijn plaats af.

maar als ik een enduro koop een keer dan wordt het toch een ktm of een crf/rmz of zoiets.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
thunderbird - Forum en Sales Moderator 10-5-2010 22:38 Print reply

Posts: 7728
dat schijnt eigenlijk wel mee te vallen. mij lijkt t wel wat

deze bedoelde ik hierboven, vind dat ding echt mooi man

Dit bericht is gewijzigd door thunderbird op 10-5-2010 om 22:38 uur.
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
suzuki rm 10-5-2010 22:39 Print reply

Posts: 1114
sow ziet er niet slecht uit voor een drz zeg!
 
-simon- 10-5-2010 22:41 Print reply

Posts: 8211
net ding. al vind ik ze met witte zijkappen zeker nie lelijker. lijkt dan toch wat meer op een crosser vind ik.
en met een 440 kit moet dat zeker wel leuk lopen. al lijkt me een 450 met zo'n mx3 (490?) kit ook wel vet.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
thunderbird - Forum en Sales Moderator 10-5-2010 22:41 Print reply

Posts: 7728
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]


ja klopt. een kameraad heeft ook een e meen ik. en die wil toch wel aardig van zijn plaats af.

maar als ik een enduro koop een keer dan wordt het toch een ktm of een crf/rmz of zoiets.

nog een paar jaartjes wachten kun je een 2dehandse rmx450z kopen
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: suzuki rm
sow ziet er niet slecht uit voor een drz zeg!

nee, die goude velgjes zijn ook zo geil he
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
net ding. al vind ik ze met witte zijkappen zeker nie lelijker. lijkt dan toch wat meer op een crosser vind ik.


ja, ben ik het wel mee eens. maar op deze misstaat het zeker niet moet ik zeggen.

Dit bericht is gewijzigd door thunderbird op 10-5-2010 om 22:44 uur.
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
JB1 10-5-2010 22:44 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thunderbird
dat schijnt eigenlijk wel mee te vallen. mij lijkt t wel wat
afbeelding
deze bedoelde ik hierboven, vind dat ding echt mooi man

Dit bericht is gewijzigd door thunderbird op 10-5-2010 om 22:38 uur.


Heeft wel wat.
Maar persoonlijk zou ik liever een CRF willenhebben
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
-simon- 10-5-2010 22:44 Print reply

Posts: 8211
haha ja klopt. al zou ik dan denk ik toch eerder voor een hm crf450 gaan. die vind ik dan toch wel een stukkie geiler als een rmz450x van het zelfde jaar.
of hopen dat ktm tegen die tijd de factory modellen in productie heeft genomen die stijl. en dat is mischien volgend jaar al?

maar als crosser van een paar jaar oud nu vind ik de suzuki zeker zo mooi als de honda.





Dit bericht is gewijzigd door -simon- op 10-5-2010 om 22:45 uur.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
thunderbird - Forum en Sales Moderator 10-5-2010 22:49 Print reply

Posts: 7728
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
maar als crosser van een paar jaar oud nu vind ik de suzuki zeker zo mooi als de honda.

en de prijs is ook wat aangenamer dacht ik, of niet?
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
-simon- 10-5-2010 22:51 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thunderbird
[...]

en de prijs is ook wat aangenamer dacht ik, of niet?


mwa val opzich nog wel mee vind ik eigenlijk. suzuki's 450 heb ik hier in de buurt bij dealers nog niet veel gevonden.
maar een honda van 2006 met wat gadgets is ongeveer net zo duur als een std honda of yamaha van 2007. en ik denk dat suzuki daar niet ver vanaf zal zitten.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Mark04 19-5-2010 22:03 Print reply
Posts: 366
Morgen in Oirschot crossen??
 
thunderbird - Forum en Sales Moderator 19-5-2010 22:07 Print reply

Posts: 7728
nee, jij wel dan?
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
Mark04 20-5-2010 22:10 Print reply
Posts: 366
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thunderbird
nee, jij wel dan?


Oh jammer.
Ja ik was er wel lag er best lekker bij het baantje!
Dus heb weer lekker kennen rijden

Dit bericht is gewijzigd door Mark04 op 20-5-2010 om 22:10 uur.
 
thunderbird - Forum en Sales Moderator 20-5-2010 22:25 Print reply

Posts: 7728
mooi nog foto's toevallig?
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
Mark04 21-5-2010 19:34 Print reply
Posts: 366
neen wel jammer maar was wel lekker rijden.

Ben net weg geweest voor nieuw pak echt klote tijd nu want het blijkt da de nieuwe 2011 pakken binnenkort al uit komen dus ik twijfel heel erg dadelijk koop ik een 2010 pak en is hij dadelijk voor dikke korting te verkrijge dus ik denk dat ik nog effe eerst goed ga informeren want dit schiet zo nie echt op man.
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 10 van 11
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 9, 10, 11Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved