Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Wat is jouw mening over deze gallery? |
Gallery gegevens
|
Naam gallery |
MTX SCHOOLSPRINTER 80cc 24pk |
Geplaatst door |
Niek de Wildt op 21-8-2008 20:36 |
Hits |
Deze gallery is 78926 maal bekeken. |
Voertuig bij deze gallery
|
Soort voertuig |
|
Merk + type |
Honda MTX-sh (Niet meer in bezit) |
Kleur / Bouwjaar |
Orgineel (zwart geel) / 1987 |
Opgegeven max. vermogen |
24 pk / 18 kW |
Opgegeven max. snelheid |
140 km/h |
Gallery afbeeldingen
|
Pagina 8 van 10
|
|
moet nog een keer nieuwe keerring in, maar geen tijd.
|
|
|
VOLGORDE VAN GALLERIJ KLOPT VOOR GEEN ZAK.
OP HET EIND STAAN EEN HOOP OUDE ONDERDELEN ETC
|
|
|
Officieel kan ik helemaal niet lassen! naja, ik heb het mezelf geleerd met electrode lassen en nu een keer mig geprobeerd (wel professioneel apparaat) best goed gelukt.
|
|
|
Omdat me nieuwe 28mm carb (DellOrto VHST) zo achterlijk groot is, past geen enkel spruitstuk, en het wordt nog steeds heel krap ivm vering en frame, echt mm's speling werk
|
|
|
de binnen diameter is 29mm precies, maar omdat het spruitstuk onder een hoek komt te staan tegenover de cil heb ik besloten er een nog grotere pijp overheen te lassen zodat ik deze helemaal wijd kan maken zodat hij dus een hele 'flauwe' bocht maak. hier alleen gelast en gevlakt, moet dus nog de overloop helemaal aanpassen
|
|
|
moet dus nog de verloop van pijp naar plaatje goed maken en dan erop lassen
|
|
|
heb hem deze week af.
|
|
|
|
Pagina 8 van 10
|
Pagina 5 van 5
|
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp. |
Niek de Wildt |
29-8-2010 22:15 |
Posts: 7168 |
Een dezer weken ga ik toevallig weer cnc-frezen aan de cilinder moet de uitlaatschacht aanpassen namelijk, en daarna een nieuwe flens draaien die erin valt, wat nog best lastig is aangezien er maar weinig vlees over is.
De vorige eigenaar heeft de schacht namelijk heeft verbeund, gaat van klein naar groot naar klein zegmaar.
Ook binnekort weer wat dremelen aan de uitlaatmapping en de spoelkanalen (niet spoelers zelf, alleen de kanalen)
|
|
|
|
TECstar |
29-8-2010 22:30 |
Posts: 4664 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
Een dezer weken ga ik toevallig weer cnc-frezen aan de cilinder moet de uitlaatschacht aanpassen namelijk, en daarna een nieuwe flens draaien die erin valt, wat nog best lastig is aangezien er maar weinig vlees over is.
De vorige eigenaar heeft de schacht namelijk heeft verbeund, gaat van klein naar groot naar klein zegmaar.
Ook binnekort weer wat dremelen aan de uitlaatmapping en de
spoelkanalen (niet spoelers zelf, alleen de kanalen)
vet, the project is stil alive!!!
|
|
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda |
|
Tobias Verhoef |
24-11-2010 21:04 |
Posts: 1832 |
Is er nog vordering in dit project?
|
|
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....???? |
|
st.nyksterdriver |
24-11-2010 21:23 |
Posts: 3376 |
blijft een toffe mtx
|
|
|
|
luukieshot |
14-7-2011 12:25 |
Posts: 48 |
zag dat je op je blok je olie pompje hebt weggehaald hoe krijg je dat er uit? want in het blok zit dat met een pinnetje vest maar hoe krijg je dat er uit?
|
|
Hoe meer Popo op straat Hoe harder Mijn brommer gaat! |
|
alwin mtx |
14-7-2011 12:34 |
Posts: 505 |
dat pinnetje past gewoon door het gat in je blok heen.
als je de twee schroeven er uit heb gehaald, kan je hem er gewoon uit halen (trekken). vergeet niet je tandwiel aan de binnen kant ook weg te halen
|
|
|
|
JB1 |
14-7-2011 12:35 |
Posts: 14881 |
Even wat anders
Doet dit ding het nu al?
|
|
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass! |
|
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp. |
Pagina 5 van 5
|
|