Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Wat is jouw mening over deze gallery? |
Gallery gegevens
|
Naam gallery |
MTX SCHOOLSPRINTER 80cc 24pk |
Geplaatst door |
Niek de Wildt op 21-8-2008 20:36 |
Hits |
Deze gallery is 78912 maal bekeken. |
Voertuig bij deze gallery
|
Soort voertuig |
|
Merk + type |
Honda MTX-sh (Niet meer in bezit) |
Kleur / Bouwjaar |
Orgineel (zwart geel) / 1987 |
Opgegeven max. vermogen |
24 pk / 18 kW |
Opgegeven max. snelheid |
140 km/h |
Gallery afbeeldingen
|
Pagina 1 van 10
|
|
Allerlei foto's door elkaar, komt nog meer en ooit... een keer netjes.
|
|
|
VOOR INFO OVER KOGELKRAAN BEGRENZER ZIE MIJN HONDA MTX VOERTUIG GEGEVENS!!
|
|
|
|
|
110 malossi LC, hier verder nog niet bewerkt behalve aux poorten erin gemaakt
|
|
|
vanuit de inlaat (ook nog niet mooi afgewerkt hier)
|
|
|
behalve Aux-poorten dus nog niet bewerkt (je moet optijd op school komen he:P)
cilinder wordt dus, of:
Malossi 110cc bewerkt
Of:
Std 80 opgeboord en getuned met ferroseal(nicasil) wand en 50mm Mhr zuiger.
|
|
|
onbewerkt
|
|
|
als ik me het goed herrinder 100 gram van de ruim 1kilo ofzo afgedraaid (maar aan de buitenkant dus waar de centrifugale krachten/snelheid het hoogst is dus scheeld erg veel.
voor uitleg, zie hier: http://www.brommerfo...ofile/voertuig/10606
|
|
Pagina 1 van 10
|
Pagina 5 van 5
|
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp. |
Niek de Wildt |
29-8-2010 22:15 |
Posts: 7168 |
Een dezer weken ga ik toevallig weer cnc-frezen aan de cilinder moet de uitlaatschacht aanpassen namelijk, en daarna een nieuwe flens draaien die erin valt, wat nog best lastig is aangezien er maar weinig vlees over is.
De vorige eigenaar heeft de schacht namelijk heeft verbeund, gaat van klein naar groot naar klein zegmaar.
Ook binnekort weer wat dremelen aan de uitlaatmapping en de spoelkanalen (niet spoelers zelf, alleen de kanalen)
|
|
|
|
TECstar |
29-8-2010 22:30 |
Posts: 4664 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
Een dezer weken ga ik toevallig weer cnc-frezen aan de cilinder moet de uitlaatschacht aanpassen namelijk, en daarna een nieuwe flens draaien die erin valt, wat nog best lastig is aangezien er maar weinig vlees over is.
De vorige eigenaar heeft de schacht namelijk heeft verbeund, gaat van klein naar groot naar klein zegmaar.
Ook binnekort weer wat dremelen aan de uitlaatmapping en de
spoelkanalen (niet spoelers zelf, alleen de kanalen)
vet, the project is stil alive!!!
|
|
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda |
|
Tobias Verhoef |
24-11-2010 21:04 |
Posts: 1832 |
Is er nog vordering in dit project?
|
|
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....???? |
|
st.nyksterdriver |
24-11-2010 21:23 |
Posts: 3376 |
blijft een toffe mtx
|
|
|
|
luukieshot |
14-7-2011 12:25 |
Posts: 48 |
zag dat je op je blok je olie pompje hebt weggehaald hoe krijg je dat er uit? want in het blok zit dat met een pinnetje vest maar hoe krijg je dat er uit?
|
|
Hoe meer Popo op straat Hoe harder Mijn brommer gaat! |
|
alwin mtx |
14-7-2011 12:34 |
Posts: 505 |
dat pinnetje past gewoon door het gat in je blok heen.
als je de twee schroeven er uit heb gehaald, kan je hem er gewoon uit halen (trekken). vergeet niet je tandwiel aan de binnen kant ook weg te halen
|
|
|
|
JB1 |
14-7-2011 12:35 |
Posts: 14881 |
Even wat anders
Doet dit ding het nu al?
|
|
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass! |
|
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp. |
Pagina 5 van 5
|
|