Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Derbi Senda SM xtreme

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1037 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Derbi Senda SM xtreme
Geplaatst door BasdW op 21-6-2008 19:31
Hits Deze gallery is 6641 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Derbi Senda SM Extreme '04 (Niet meer in bezit)
Kleur / Bouwjaar Zwart / 2004
Opgegeven max. vermogen Niet opgegeven
Opgegeven max. snelheid 100 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Mine :D [Toon slechts deze afbeelding]
gianelli conti carbon demper [Toon slechts deze afbeelding]
gianelli conti bocht [Toon slechts deze afbeelding]
voor [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

stephan777 23-6-2008 12:51 Print reply

Posts: 7259
neutraaltje
 
Rs Dude. 23-6-2008 12:53 Print reply

Posts: 1426
Zooo Snot hot
 
Erik 39 23-6-2008 12:55 Print reply

Posts: 15088
Die ken ik, wees er zuinig op
Hot!
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
BasdW 23-6-2008 13:01 Print reply

Posts: 67
gianelli conti kun je inderdaad niet heel makkelijk echt fijn mee rijden, maar ben deze uitlaat wel weer zat en wil ondertussen wel eens wat meer uit mijn brommer halen

en nog bedankt allemaal die hot gestemd heeft

Dit bericht is gewijzigd door bas sm xtreme op 23-6-2008 om 13:01 uur.
 
Matig uw kinderen, let op mijn snelheid
Jelmer MX 23-6-2008 13:02 Print reply

Posts: 13514
not
 
DevilDriver 23-6-2008 13:36 Print reply
Posts: 447
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bas sm xtreme
gianelli conti kun je inderdaad niet heel makkelijk echt fijn mee rijden, maar ben deze uitlaat wel weer zat en wil ondertussen wel eens wat meer uit mijn brommer halen

en nog bedankt allemaal die hot gestemd heeft

Dit bericht is gewijzigd door bas sm xtreme op 23-6-2008 om 13:01 uur.

Ik dacht dat Gianelli Conti juist de beste was voor de ori-cilinder?
 
Omelette du Fromage.
Tombrom 23-6-2008 13:49 Print reply

Posts: 15925
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DevilDriver
[...]

Ik dacht dat Gianelli Conti juist de beste was voor de ori-cilinder?


wat is beste..

net wat jej fijn vind.en het is gianelli he gianelli conti bestaat niet.

en is idd een bekende
 
DevilDriver 26-6-2008 16:55 Print reply
Posts: 447
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bas sm xtreme
gianelli conti kun je inderdaad niet heel makkelijk echt fijn mee rijden, maar ben deze uitlaat wel weer zat en wil ondertussen wel eens wat meer uit mijn brommer halen

en nog bedankt allemaal die hot gestemd heeft

Dit bericht is gewijzigd door bas sm xtreme op 23-6-2008 om 13:01 uur.

Hoezo dan niet? (ik overweeg zelf een Gianelli te halen dus zou 't wel willen weten )
 
Omelette du Fromage.
Raoul 26-6-2008 17:02 Print reply

Posts: 2997
tis een kutuitlaat omdat ie ze enorm hoogtoerig is,

das leuk en aardig,

maar onderin heb je dan al helemaal niks

metrakit is beter
 
Aprilia MX (H)
Tombrom 26-6-2008 17:25 Print reply

Posts: 15925
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Raoul
tis een kutuitlaat omdat ie ze enorm hoogtoerig is,

das leuk en aardig,

maar onderin heb je dan al helemaal niks

metrakit is beter


vind jij

ik vind mk kut en conti fijner
 
Frysk 26-6-2008 17:26 Print reply

Posts: 34930
not
 
giggitybyte
BasdW 27-6-2008 21:46 Print reply

Posts: 67
ik heb hem er toevallig net vandaag opgelegd.
hij trekt echt gigantisch hard op als je eenmaal in de powerband zit, alleen als je laagtoerig rijd kun je hem bijna niet doortrekken.
ik ga het nou nog proberen met een kleiner voortandwiel, alleen dat moet ik nog gaan halen. daarvan komt volgende week ergens wel een updateje.

maar als je echt heel hard wilt rijden dan moet je gewoon deze uitlaat hebben ik reed met mijn originele uitlaat 80-85 in zijn 6. nou rij ik 80 in zijn 4 niet normaal, maar ik kan hem bijna niet verder krijgen nou vanwege dat te grote tandwiel.. kreeg hem een of twee keer in zijn 6 op 11 duizend toeren, plat erop ging volgens mij echt over de 100 km/u

enne Raoul, het is ook maar wat voor uitlaat je hebben wilt. want ik moet er echt niet zo'n kut onderlangse metrakit uitlaat hebben, ziet er gewoon niet uit op een crosser.
 
Matig uw kinderen, let op mijn snelheid
Elco 27-6-2008 22:21 Print reply
Posts: 4527
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bas sm xtreme
ik heb hem er toevallig net vandaag opgelegd.
hij trekt echt gigantisch hard op als je eenmaal in de powerband zit, alleen als je laagtoerig rijd kun je hem bijna niet doortrekken.
ik ga het nou nog proberen met een kleiner voortandwiel, alleen dat moet ik nog gaan halen. daarvan komt volgende week ergens wel een updateje.

maar als je echt heel hard wilt rijden dan moet je gewoon deze uitlaat hebben ik reed met mijn originele uitlaat 80-85 in zijn 6. nou rij ik 80 in zijn 4 niet normaal, maar ik kan hem bijna niet verder krijgen nou vanwege dat te grote tandwiel.. kreeg hem een of twee keer in zijn 6 op 11 duizend toeren, plat erop ging volgens mij echt over de 100 km/u

enne Raoul, het is ook maar wat voor uitlaat je hebben wilt. want ik moet er echt niet zo'n kut onderlangse metrakit uitlaat hebben, ziet er gewoon niet uit op een crosser.



Hihi

Dat is dus probleem bij gia

13 53 is ongeveer de max twv die je eronder kan knunppen,

Mijne reed ook 80 op de teller in zn 4
en in zn 5 en 6 max 84



 
BasdW 27-6-2008 22:28 Print reply

Posts: 67
in zijn 6 stond mijn teller ongeveer over de kilomterstand heen
stond helemaal rechtsonderin de teller terwijl 80 km/u rechtsboven staat
 
Matig uw kinderen, let op mijn snelheid
Knipperlicht 1-7-2008 12:38 Print reply

Posts: 1833
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bas sm xtreme
in zijn 6 stond mijn teller ongeveer over de kilomterstand heen
stond helemaal rechtsonderin de teller terwijl 80 km/u rechtsboven staat


Pff Doe maar ruig zeg.
 
If you eat LEGO, you will shit bricks.
Banaan 1-7-2008 12:49 Print reply

Posts: 5725
volgens mij ga jij wel 120

probeer anders eens een paar gianelli stickers? dat helpt hoor!
heb ik ook
 
Erik 39 1-7-2008 12:51 Print reply

Posts: 15088
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Raoul
tis een kutuitlaat omdat ie ze enorm hoogtoerig is,

das leuk en aardig,

maar onderin heb je dan al helemaal niks

metrakit is beter

Man, klets niet. Gia is een sneller dan metrakit, en die hoogtoerigheid is helemaal niet hinderlijk, loopt prima.je kan ook makkelijk gewoon constant 60 rijden, maar als je dan harder wil ga je even een tikkie terug en blaas je iedereen zoek
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
grasmaaier89 1-7-2008 12:52 Print reply

Posts: 14412
not, derbi zie ik teveel.
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
Erik 39 1-7-2008 13:17 Print reply

Posts: 15088
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: johnnyboy mtxsh
not, derbi zie ik teveel.

Moet je wat langer in bed blijven en je ogen dicht doen
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
Raoul 1-7-2008 14:09 Print reply

Posts: 2997
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erik 39
[...]

Man, klets niet. Gia is een sneller dan metrakit, en die hoogtoerigheid is helemaal niet hinderlijk, loopt prima.je kan ook makkelijk gewoon constant 60 rijden, maar als je dan harder wil ga je even een tikkie terug en blaas je iedereen zoek


als je weg wilt rijden is niks daar, en rijd zon kuttomosje je der vierkant uit

op de koppeling wegrijden is ook niks, veel te veel herrie

rijd maar eens op een 70cc brommer ofzo, dan weet je precies waarom ik giannelli op ori cil zo kut vind
 
Aprilia MX (H)
BasdW 2-7-2008 11:39 Print reply

Posts: 67
je kunt ook zonder koppeling goed genoeg wegrijden, de eerste 10 meter ofzo is hij dan langzaam maar zodra hij in de powerband zit dan zit je binnen een paar honderd meter aan de 80..

 
Matig uw kinderen, let op mijn snelheid
Bart-Derbi 2-7-2008 11:57 Print reply

Posts: 6497
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bas sm xtreme
je kunt ook zonder koppeling goed genoeg wegrijden, de eerste 10 meter ofzo is hij dan langzaam maar zodra hij in de powerband zit dan zit je binnen een paar honderd meter aan de 80..


ik vind 't niet fijn, die eerste 10 meter issie amper vooruit te branden, daarom knal ik lekker met ori onbegrensd, heb je dat geneuk niet.
 
Raoul 2-7-2008 12:14 Print reply

Posts: 2997
idd, een fietser rijd harder weg bij een stoplicht

en als je in de stad woont of naar school moet, is het wel zo fijn wat kracht onderin te hebben als je vaak moet stoppen
 
Aprilia MX (H)
Bart-Derbi 2-7-2008 12:38 Print reply

Posts: 6497
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Raoul
idd, een fietser rijd harder weg bij een stoplicht

en als je in de stad woont of naar school moet, is het wel zo fijn wat kracht onderin te hebben als je vaak moet stoppen

tsja precies, als ik naar school ga heb ik om de 10 meter stoplichten (binnenstad Arnhem), en aangezien de politie hard geluid niet leuk vindt knup ik er maar niet iets anders onder.
 
RoykeV 2-7-2008 20:41 Print reply

Posts: 894
He Bas!

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thunderbird
ben wel benieuwd hoe die er nu bijstaat


me 2
toch een andere uitlaat?
dacht dat je niet harder als 75 mocht van je pa
standaard ontgrensd liep hij idd al 80-85 op de teller
mja... hoeveel km staat er nu op?
 
Yamaha R1 & Volkswagen Polo

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved