stephan777 |
23-6-2008 12:51 |
Posts: 7259 |
neutraaltje
|
|
|
|
Rs Dude. |
23-6-2008 12:53 |
Posts: 1426 |
Zooo Snot hot
|
|
|
|
Erik 39 |
23-6-2008 12:55 |
Posts: 15088 |
Die ken ik, wees er zuinig op
Hot!
|
|
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl |
|
BasdW |
23-6-2008 13:01 |
Posts: 67 |
gianelli conti kun je inderdaad niet heel makkelijk echt fijn mee rijden, maar ben deze uitlaat wel weer zat en wil ondertussen wel eens wat meer uit mijn brommer halen
en nog bedankt allemaal die hot gestemd heeft
Dit bericht is gewijzigd door bas sm xtreme op 23-6-2008 om 13:01 uur.
|
|
Matig uw kinderen, let op mijn snelheid |
|
Jelmer MX |
23-6-2008 13:02 |
Posts: 13514 |
not
|
|
|
|
DevilDriver |
23-6-2008 13:36 |
Posts: 447 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bas sm xtreme
gianelli conti kun je inderdaad niet heel makkelijk echt fijn mee rijden, maar ben deze uitlaat wel weer zat en wil ondertussen wel eens wat meer uit mijn brommer halen
en nog bedankt allemaal die hot gestemd heeft
Dit bericht is gewijzigd door bas sm xtreme op 23-6-2008 om 13:01 uur.
Ik dacht dat Gianelli Conti juist de beste was voor de ori-cilinder?
|
|
Omelette du Fromage. |
|
Tombrom |
23-6-2008 13:49 |
Posts: 15925 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: DevilDriver
[...]
Ik dacht dat Gianelli Conti juist de beste was voor de ori-cilinder?
wat is beste..
net wat jej fijn vind.en het is gianelli he gianelli conti bestaat niet.
en is idd een bekende
|
|
|
|
DevilDriver |
26-6-2008 16:55 |
Posts: 447 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bas sm xtreme
gianelli conti kun je inderdaad niet heel makkelijk echt fijn mee rijden, maar ben deze uitlaat wel weer zat en wil ondertussen wel eens wat meer uit mijn brommer halen
en nog bedankt allemaal die hot gestemd heeft
Dit bericht is gewijzigd door bas sm xtreme op 23-6-2008 om 13:01 uur.
Hoezo dan niet? (ik overweeg zelf een Gianelli te halen dus zou 't wel willen weten )
|
|
Omelette du Fromage. |
|
Raoul |
26-6-2008 17:02 |
Posts: 2997 |
tis een kutuitlaat omdat ie ze enorm hoogtoerig is,
das leuk en aardig,
maar onderin heb je dan al helemaal niks
metrakit is beter
|
|
Aprilia MX (H) |
|
Tombrom |
26-6-2008 17:25 |
Posts: 15925 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Raoul
tis een kutuitlaat omdat ie ze enorm hoogtoerig is,
das leuk en aardig,
maar onderin heb je dan al helemaal niks
metrakit is beter
vind jij
ik vind mk kut en conti fijner
|
|
|
|
Frysk |
26-6-2008 17:26 |
Posts: 34930 |
not
|
|
giggitybyte |
|
BasdW |
27-6-2008 21:46 |
Posts: 67 |
ik heb hem er toevallig net vandaag opgelegd.
hij trekt echt gigantisch hard op als je eenmaal in de powerband zit, alleen als je laagtoerig rijd kun je hem bijna niet doortrekken.
ik ga het nou nog proberen met een kleiner voortandwiel, alleen dat moet ik nog gaan halen. daarvan komt volgende week ergens wel een updateje.
maar als je echt heel hard wilt rijden dan moet je gewoon deze uitlaat hebben ik reed met mijn originele uitlaat 80-85 in zijn 6. nou rij ik 80 in zijn 4 niet normaal, maar ik kan hem bijna niet verder krijgen nou vanwege dat te grote tandwiel.. kreeg hem een of twee keer in zijn 6 op 11 duizend toeren, plat erop ging volgens mij echt over de 100 km/u
enne Raoul, het is ook maar wat voor uitlaat je hebben wilt. want ik moet er echt niet zo'n kut onderlangse metrakit uitlaat hebben, ziet er gewoon niet uit op een crosser.
|
|
Matig uw kinderen, let op mijn snelheid |
|
Elco |
27-6-2008 22:21 |
Posts: 4527 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bas sm xtreme
ik heb hem er toevallig net vandaag opgelegd.
hij trekt echt gigantisch hard op als je eenmaal in de powerband zit, alleen als je laagtoerig rijd kun je hem bijna niet doortrekken.
ik ga het nou nog proberen met een kleiner voortandwiel, alleen dat moet ik nog gaan halen. daarvan komt volgende week ergens wel een updateje.
maar als je echt heel hard wilt rijden dan moet je gewoon deze uitlaat hebben ik reed met mijn originele uitlaat 80-85 in zijn 6. nou rij ik 80 in zijn 4 niet normaal, maar ik kan hem bijna niet verder krijgen nou vanwege dat te grote tandwiel.. kreeg hem een of twee keer in zijn 6 op 11 duizend toeren, plat erop ging volgens mij echt over de 100 km/u
enne Raoul, het is ook maar wat voor uitlaat je hebben wilt. want ik moet er echt niet zo'n kut onderlangse metrakit uitlaat hebben, ziet er gewoon niet uit op een crosser.
Hihi
Dat is dus probleem bij gia
13 53 is ongeveer de max twv die je eronder kan knunppen,
Mijne reed ook 80 op de teller in zn 4
en in zn 5 en 6 max 84
|
|
|
|
BasdW |
27-6-2008 22:28 |
Posts: 67 |
in zijn 6 stond mijn teller ongeveer over de kilomterstand heen
stond helemaal rechtsonderin de teller terwijl 80 km/u rechtsboven staat
|
|
Matig uw kinderen, let op mijn snelheid |
|
Knipperlicht |
1-7-2008 12:38 |
|
Banaan |
1-7-2008 12:49 |
Posts: 5725 |
volgens mij ga jij wel 120
probeer anders eens een paar gianelli stickers? dat helpt hoor!
heb ik ook
|
|
|
|
Erik 39 |
1-7-2008 12:51 |
|
grasmaaier89 |
1-7-2008 12:52 |
Posts: 14412 |
not, derbi zie ik teveel.
|
|
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon |
|
Erik 39 |
1-7-2008 13:17 |
|
Raoul |
1-7-2008 14:09 |
Posts: 2997 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Erik 39
[...]
Man, klets niet. Gia is een sneller dan metrakit, en die hoogtoerigheid is helemaal niet hinderlijk, loopt prima.je kan ook makkelijk gewoon constant 60 rijden, maar als je dan harder wil ga je even een tikkie terug en blaas je iedereen zoek
als je weg wilt rijden is niks daar, en rijd zon kuttomosje je der vierkant uit
op de koppeling wegrijden is ook niks, veel te veel herrie
rijd maar eens op een 70cc brommer ofzo, dan weet je precies waarom ik giannelli op ori cil zo kut vind
|
|
Aprilia MX (H) |
|
BasdW |
2-7-2008 11:39 |
Posts: 67 |
je kunt ook zonder koppeling goed genoeg wegrijden, de eerste 10 meter ofzo is hij dan langzaam maar zodra hij in de powerband zit dan zit je binnen een paar honderd meter aan de 80..
|
|
Matig uw kinderen, let op mijn snelheid |
|
Bart-Derbi |
2-7-2008 11:57 |
Posts: 6497 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bas sm xtreme
je kunt ook zonder koppeling goed genoeg wegrijden, de eerste 10 meter ofzo is hij dan langzaam maar zodra hij in de powerband zit dan zit je binnen een paar honderd meter aan de 80..
ik vind 't niet fijn, die eerste 10 meter issie amper vooruit te branden, daarom knal ik lekker met ori onbegrensd, heb je dat geneuk niet.
|
|
|
|
Raoul |
2-7-2008 12:14 |
Posts: 2997 |
idd, een fietser rijd harder weg bij een stoplicht
en als je in de stad woont of naar school moet, is het wel zo fijn wat kracht onderin te hebben als je vaak moet stoppen
|
|
Aprilia MX (H) |
|
Bart-Derbi |
2-7-2008 12:38 |
|
RoykeV |
2-7-2008 20:41 |
Posts: 894 |
He Bas!
Quote: Oorspronkelijk gepost door: thunderbird
ben wel benieuwd hoe die er nu bijstaat
me 2
toch een andere uitlaat?
dacht dat je niet harder als 75 mocht van je pa
standaard ontgrensd liep hij idd al 80-85 op de teller
mja... hoeveel km staat er nu op?
|
|
Yamaha R1 & Volkswagen Polo |
|