Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - mbx50

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1119 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery mbx50
Geplaatst door bosrat op 14-6-2008 14:33
Hits Deze gallery is 1339 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Honda MBX 50 (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Rood / 1980
Opgegeven max. vermogen Niet opgegeven
Opgegeven max. snelheid Niet opgegeven

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
mbx 50 [Toon slechts deze afbeelding]
blok [Toon slechts deze afbeelding]
type [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

supermotaaah 14-6-2008 14:34 Print reply
Posts: 3082
Hot,
Niet dat we um kunne zien magoed
 
:|
rieju_racer 14-6-2008 14:35 Print reply

Posts: 1308
Hot
sexy kruisjes

www.imageshack.us uploaden dan laaste link nemen

Dit bericht is gewijzigd door rieju_racer op 14-6-2008 om 14:36 uur.
 
Tijd is geld, geld is bier, en bier is lekker
bosrat 14-6-2008 14:54 Print reply
Posts: 27
hee eerste keer ooit dat ik dit doe dan vind ik twee pogingen niet te veel
 
ben hier om bij te leren
bosrat 14-6-2008 15:05 Print reply
Posts: 27
heb hem gekregen had een jaar stilgestaan
na wat kicken bolde ie niewe binnen band gestoken
olie op motor gezet
water gevuld
schijfrem vanvoor weg genomen
en toen kijken wa ie kon na een paar test ritjes
bleef de carberateur benzine spuiten uit de overloop
gas kabel na gekeken vlotters kan het niet vinden nog iemand die weet wa proberen
 
ben hier om bij te leren
rik hulkenberg 15-6-2008 9:41 Print reply

Posts: 10029
klinkt dom
grote schroefendraaier pakken en met de achterkant van de schroevendraaier paar keer hard tegen de vlotterbak tikken
denk dat de vlotterblijft hangen
dan valt ie mischien weer terug

mooi ding ga je hem nog opknappen ?

edit zit de vlotternaald goed?


Dit bericht is gewijzigd door rik hulkenberg op 15-6-2008 om 9:41 uur.
 
bosrat 15-6-2008 9:55 Print reply
Posts: 27
heb carberateur af genomen om naar
de vlotter te kijken gaat goed
andere catberateur aan gesloten
op de benzine zelfde probleem
word zeker op geknapt wil hem terug origineel
en hoezo dom heb ik iets mis gedaan

Dit bericht is gewijzigd door bosrat op 15-6-2008 om 9:58 uur.
 
ben hier om bij te leren
Derbi-Olaf 15-6-2008 11:19 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bosrat
heb carberateur af genomen om naar
de vlotter te kijken gaat goed
andere catberateur aan gesloten
op de benzine zelfde probleem
word zeker op geknapt wil hem terug origineel
en hoezo dom heb ik iets mis gedaan

Dit bericht is gewijzigd door bosrat op 15-6-2008 om 9:58 uur.

hij bedoelde dat het dom ging klinken wat hij zei.
En hengt je carburateur niet té scheef ? hierdoor gaat die ook wel eens lekken. Zeker als je zegt dat 'íe het met een andere carb ook doet.
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
bosrat 15-6-2008 13:08 Print reply
Posts: 27
nee hangt niet te scheef
hij liep perfect
ben er effe mee gaan door rijden en toen ik thuis kwam
zag ik dat de naft er uit liep aan de overloop snap er niets van

 
ben hier om bij te leren
derbi-tuner 15-6-2008 13:43 Print reply

Posts: 2605
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bosrat
nee hangt niet te scheef
hij liep perfect
ben er effe mee gaan door rijden en toen ik thuis kwam
zag ik dat de naft er uit liep aan de overloop snap er niets van




Je moet even zoeken op dit forum naar het probleem, zijn heel veel topics over..
 
gezocht: honda xr 250, honda nx250, ktm lc4 400 oid
bosrat 19-6-2008 17:14 Print reply
Posts: 27
oke bedankt
heb heb het gevonden
bleek een vuiltje achter de vlotter
pas na de zesde keer gevonden
maar toch gevonden thanks
 
ben hier om bij te leren

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved