Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - *verkocht* Senda DRD '03

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 971 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery *verkocht* Senda DRD '03
Geplaatst door Mikf op 6-6-2008 23:38
Hits Deze gallery is 11369 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Derbi Senda SM DRD 2003 (Niet meer in bezit)
Kleur / Bouwjaar Zwart / 2003
Opgegeven max. vermogen Niet opgegeven
Opgegeven max. snelheid 75 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Net opgehaalt [Toon slechts deze afbeelding]
TE KOOP [Toon slechts deze afbeelding]
TE KOOP [Toon slechts deze afbeelding]
TE KOOP [Toon slechts deze afbeelding]
TE KOOP [Toon slechts deze afbeelding]
TE KOOP [Toon slechts deze afbeelding]
TE KOOP [Toon slechts deze afbeelding]
TE KOOP [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 3 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Tombrom 13-6-2008 15:13 Print reply

Posts: 15925
putjes kreeg ik er niet uit met belgom hoor
 
Bart-Derbi 13-6-2008 15:14 Print reply

Posts: 6497
mwah, heb niet zo gek veel verstand van sproeierverhoudingen.
hoe heb je dat blauwe in je koplamp gedaan dan:P
 
Mikf 13-6-2008 15:22 Print reply

Posts: 1295
Heeft vorige eigenaar gedaan. Zijn 2 leds
 
Bart-Derbi 13-6-2008 15:25 Print reply

Posts: 6497
ach ik had t kunnen weten:P.
 
Mikf 13-6-2008 18:56 Print reply

Posts: 1295
Hoe kan ik het beste het vlotterbakje eraf halen? Aangezien ik geen benzine kraan heb, dus benzine blijft komen..
 
Royal Club 13-6-2008 18:56 Print reply

Posts: 60390
iets in de slang proppen.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Mikf 13-6-2008 18:59 Print reply

Posts: 1295
Oké.. En vlottertje meteen naar boven drukken, zodra de schroefjes los zijn en het bakje eraf kan?
 
RM-sm 14-6-2008 23:44 Print reply

Posts: 3908
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bart-Derbi
ach ik had t kunnen weten:P.


de eerste eigenaar heeft het gedaan alleen die kerl had bedrading weg geknipt precieus boven het boutje, maar het werkt wel




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mikf
Hoe kan ik het beste het vlotterbakje eraf halen? Aangezien ik geen benzine kraan heb, dus benzine blijft komen..



als goed is kan je hem er gewoon afhallen hoor, want zit een nieuwe vacuum kraan op.


maar wanneer kom je die roter nou hallen?

ik rij met die manston yasuni HM 14mm toch wel iets harder dan 95 hoor en toen met 21mm liep die over de 120 en met rotor liep die klein beetje harder, maar was veel sneller weg. ( + dat ik hem kort vertand had )

Dit bericht is gewijzigd door RM-sm op 14-6-2008 om 23:48 uur.
 
Over steer is when the passengers are scared, under steer is when the driver is scared
Mikf 15-6-2008 1:29 Print reply

Posts: 1295
haha ja klopt, heb vandaag gewoon het vlotterbakje eraf gehaald, er komt idd geen benzine meer vanuit de tank naar je carb dan.

Alleen krijg em voorlopig nog niet afgesteld.. Er zit nu sproeier 92 in, maar rijd nog steeds kut. Welke sproeier gebruikte jij dan met die setup?
 
RM-sm 15-6-2008 9:56 Print reply

Posts: 3908
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mikf
haha ja klopt, heb vandaag gewoon het vlotterbakje eraf gehaald, er komt idd geen benzine meer vanuit de tank naar je carb dan.

Alleen krijg em voorlopig nog niet afgesteld.. Er zit nu sproeier 92 in, maar rijd nog steeds kut. Welke sproeier gebruikte jij dan met die setup?



wat doet die precieus dan bij hoeveel gas?

je zag zelf dat hij goed reed met manston 14mm en sproeier 104/105 ( had misschien 100 nog ingekunt )


ik weet niet echt meer wat ik er in had zitten, maar stel je brom pas af als alles er op zit. dus je HM en je 21mm. ande3rs blijf je bezig..

en zou beginnen bij de honderd, gasnaald laten zakken of omhoog en dan maatje grootter of kleiner, en zo door blijven gaan

 
Over steer is when the passengers are scared, under steer is when the driver is scared
Mikf 16-6-2008 19:58 Print reply

Posts: 1295
Er zat nu sproeier 100 in. Ik ga morgen verder met afstellen.

Maar je komt er zo ongelofelijk moeilijk bij. Je kan bijna niks doen bij die carburateur.

En nog even vraagje over het frame.. Ik ben nu bezig de blanke lak eraf te halen, maar gaat nog best moeilijk. Ik gebruik afbijt en daarna probeer ik het met een doekje eraf te halen, maar gaat nog best moeilijk. Hoe doen jullie dat?
 
Mikf 17-6-2008 19:13 Print reply

Posts: 1295
Ben nu bezig met afstellen (14mm carb), gaat steeds beter, maar ik blijf nu hangen.

Er zit nu sproeier 80 in, gaat opzich goed. Ik heb geen stottering meer, wat ik met grotere maten wel had. Maar nu heb ik een dood punt (Had ik ook met grotere sproeiers), het is niet een sputtering van te veel benzine, maar het lijkt net alsof de motor heel veel lucht krijgt en weinig benzine op dat moment.

Het dode punt bevind zich net voor de powerband. Eerst krijgt de brommer wat kracht, daarna komt er een dood punt (Kom je in zn 5 en 6 niet eens overheen) en daarna komt de powerband. Als ik goed schakel, zit ik boven dat dode punt en blaast die em in 1 keer door.

Wat zou dit dode punt kunnen zijn? Iets met de gasschuif?
 
Mikf 30-6-2008 23:39 Print reply

Posts: 1295
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mikf
Ben nu bezig met afstellen (14mm carb), gaat steeds beter, maar ik blijf nu hangen.

Er zit nu sproeier 80 in, gaat opzich goed. Ik heb geen stottering meer, wat ik met grotere maten wel had. Maar nu heb ik een dood punt (Had ik ook met grotere sproeiers), het is niet een sputtering van te veel benzine, maar het lijkt net alsof de motor heel veel lucht krijgt en weinig benzine op dat moment.

Het dode punt bevind zich net voor de powerband. Eerst krijgt de brommer wat kracht, daarna komt er een dood punt (Kom je in zn 5 en 6 niet eens overheen) en daarna komt de powerband. Als ik goed schakel, zit ik boven dat dode punt en blaast die em in 1 keer door.

Wat zou dit dode punt kunnen zijn? Iets met de gasschuif?


Iemand?

Dit bericht is gewijzigd door Mikf op 30-6-2008 om 23:39 uur.
 
RM-sm 2-7-2008 13:15 Print reply

Posts: 3908
denk dat 80 ook veeeel te klein is



maar rijd die nog een beetje?
of heb je hem ook al aan strond gereden?

Dit bericht is gewijzigd door RM-sm op 2-7-2008 om 13:16 uur.
 
Over steer is when the passengers are scared, under steer is when the driver is scared
Bart-Derbi 2-7-2008 13:16 Print reply

Posts: 6497
en je rijdt nog steeds met Manston? ik heb 68, ori onbegrensd.
 
Mikf 2-7-2008 13:25 Print reply

Posts: 1295
Rijd zeker nog Er zit nu 86 in, maar stottert dan in de wat lagere toeren, nog voor de dip.

Ja, rij nog met de Manston.

Dit bericht is gewijzigd door Mikf op 2-7-2008 om 13:25 uur.
 
Bart-Derbi 2-7-2008 13:31 Print reply

Posts: 6497
heb je al krassen door familieleden?.
 
RM-sm 2-7-2008 13:32 Print reply

Posts: 3908
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mikf
Rijd zeker nog Er zit nu 86 in, maar stottert dan in de wat lagere toeren, nog voor de dip.

Ja, rij nog met de Manston.

Dit bericht is gewijzigd door Mikf op 2-7-2008 om 13:25 uur.



ik reed met 104 ofzo kom jij aan met je 86 , geweldig
 
Over steer is when the passengers are scared, under steer is when the driver is scared
Mikf 2-7-2008 13:44 Print reply

Posts: 1295
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bart-Derbi
heb je al krassen door familieleden?.

Ja

@ Rob, toen ik em van je kocht zat er 100 in. Daar kwam die helemaal niet mee vooruit met de nieuwe uitlaat.
 
RM-sm 2-7-2008 13:46 Print reply

Posts: 3908
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mikf
[...]

Ja

@ Rob, toen ik em van je kocht zat er 100 in. Daar kwam die helemaal niet mee vooruit met de nieuwe uitlaat.




dan had ik hem dus al keer vervangen


maar denk toch dat je richting de 96 zou moeten hoor, 86 is echt te klein
 
Over steer is when the passengers are scared, under steer is when the driver is scared
Mikf 2-7-2008 13:48 Print reply

Posts: 1295
Is goed, ik zal dit weekend eens aan de slag gaan. Kijken hoe die rijd met bijvoorbeeld 96 en een beetje spelen met de gasnaald.

Thnx

Dit bericht is gewijzigd door Mikf op 2-7-2008 om 13:48 uur.
 
RM-sm 2-7-2008 13:55 Print reply

Posts: 3908
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mikf
Is goed, ik zal dit weekend eens aan de slag gaan. Kijken hoe die rijd met bijvoorbeeld 96 en een beetje spelen met de gasnaald.

Thnx

Dit bericht is gewijzigd door Mikf op 2-7-2008 om 13:48 uur.


gasnaald moet je gewoon in middelste stand zetten, en eerst alles proberen te regelen met sproeier.
 
Over steer is when the passengers are scared, under steer is when the driver is scared
Timx 2-7-2008 13:57 Print reply

Posts: 949
Mwa, als deze niet super verzorgt eruit zien vind ik ze meteen neutraal. Die van Derbi Bart neem daar ene voorbeeld aan
 
RM-sm 2-7-2008 14:01 Print reply

Posts: 3908
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Timx
Mwa, als deze niet super verzorgt eruit zien vind ik ze meteen neutraal. Die van Derbi Bart neem daar ene voorbeeld aan


dus elke dag poetsen en enkel rijden als het 25 graden is en de lucht vochtigheid gunstig?
 
Over steer is when the passengers are scared, under steer is when the driver is scared
Timx 2-7-2008 14:03 Print reply

Posts: 949
Precies !

tuurlijk niet

Dit bericht is gewijzigd door Timx op 2-7-2008 om 14:03 uur.

Dit bericht is gewijzigd door Timx op 2-7-2008 om 14:04 uur.
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 3 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved