Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - honda xl600r 1983

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1018 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery honda xl600r 1983
Geplaatst door honda_2takt_power op 18-5-2008 0:15
Hits Deze gallery is 3054 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Er is nog geen voertuig aan deze gallery gekoppeld.

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
honda [Toon slechts deze afbeelding]
achterwiel [Toon slechts deze afbeelding]
demper [Toon slechts deze afbeelding]
blok [Toon slechts deze afbeelding]
zijkant [Toon slechts deze afbeelding]
zijkant [Toon slechts deze afbeelding]
honda xl [Toon slechts deze afbeelding]
honda xl [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >

Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Viertakt 18-5-2008 0:18 Print reply

Posts: 3586
Netjes, hot.
 
Viertakt uber alles.
Raoul 18-5-2008 0:19 Print reply

Posts: 2997
vetvet
 
Aprilia MX (H)
Tommyofzo 18-5-2008 0:35 Print reply

Posts: 6934
Heej die tuin komt me bekent voor.. leuk/netjes ding frits!

Dit bericht is gewijzigd door Tommy2win op 18-5-2008 om 0:35 uur.
 
Bonomel 18-5-2008 0:43 Print reply

Posts: 1363
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cryvahoc
Netjes, hot.



 
BMW
Royal Club 7-6-2008 15:03 Print reply

Posts: 60390
nieuwe fritsmobiel

geen stoppies maken he
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
gerwin88 7-6-2008 15:04 Print reply

Posts: 5197
hotje, jammer dat nog geen oldtimer is...
 
VW rider for live
honda_2takt_power 7-6-2008 15:07 Print reply

Posts: 6744
dat wordt ie over 2jaar
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
honda_2takt_power 10-8-2008 23:08 Print reply

Posts: 6744
is dus en 83/84 model in plaats van 85
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
honda_2takt_power 15-10-2008 17:38 Print reply

Posts: 6744
en staat nu even stil zuiger versleten en ovale cilinder na zon 3000km

knuppel waar ik hem vandaan heb heb wel cilinder gehoond alleen geen overmaat zuiger

nu is hij weerte honen en komt er een wiseco zuiger in
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
VerteX 15-10-2008 18:05 Print reply

Posts: 1265
leuke 4 ploffer

hotje
 
4 Takt Krijg De Tering ik Rij Mengsmering !
honda_2takt_power 17-12-2008 19:40 Print reply

Posts: 6744
zo zuiger en kop van me xl zijn klaar


kan nou weer beginnen met opbouwen van mijn xl 650r


blijkt dus een xr 650 blok onder me xl te hangen
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
CpiSmDriver 17-12-2008 19:42 Print reply

Posts: 124
ziet er goed onderhouden uit voor die leeftijd

ook al hou ik niet zo van oude motoren vind ik deze toch wel hot.
 
Sypie_Honda 17-12-2008 19:44 Print reply

Posts: 13830
errug vet
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Martijn II - Forum en Sales Moderator 17-12-2008 19:46 Print reply

Posts: 9841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_2takt_power
zo zuiger en kop van me xl zijn klaar


kan nou weer beginnen met opbouwen van mijn xl 650r


blijkt dus een xr 650 blok onder me xl te hangen


euh... hoe weet je dat zo zeker?

neem aan dat je btw een 650L blok bedoelt en geen 650R

 
Too cool for school!
Niek de Wildt 17-12-2008 19:48 Print reply
Posts: 7168
HOT! in perfecte staat ook, netjes houden dus
 
honda_2takt_power 17-12-2008 20:38 Print reply

Posts: 6744
is 650 l blok ja maar mijn motor zelf is een xl 600r vandaar dat ik het zo typte

en hoe ik het zeker weet xl is korte slag en xr lange

en zat dus een xl zuiger in een xr cilinder en daarom werkte het niet helemaal

morgen gaatde motorzaak mijn cil kop en cilinder weer ophalen en dan kan ik men blok weer in elkaar zetten



Dit bericht is gewijzigd door honda_2takt_power op 17-12-2008 om 20:42 uur.
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
Martijn II - Forum en Sales Moderator 17-12-2008 20:47 Print reply

Posts: 9841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_2takt_power
is 650 l blok ja maar mijn motor zelf is een xl 600r vandaar dat ik het zo typte

en hoe ik het zeker weet xl is korte slag en xr lange

en zat dus een xl zuiger in een xr cilinder en daarom werkte het niet helemaal

morgen gaatde motorzaak mijn cil kop en cilinder weer ophalen en dan kan ik men blok weer in elkaar zetten



Dit bericht is gewijzigd door honda_2takt_power op 17-12-2008 om 20:42 uur.


zou je dan niet alleen een krukas hebben van een XR icm een xr cilinder?

Wat voor boring had je dan? want een XL heeft een boring van 100 en een slag van 75... .xr heeft 97 x 80 als ik me niet vergis.. er zat iig 5 mm verschil in de slag ofzo.


Je hebt dus 3 verschillende typen blokken:
XR600R, XL600 en XR650L/NX650 die elektrische start erophebben... de 650jes hebben een boring van 100 met een XR slag als ik me niet vergis

maar vergis je niet hoeveel er gerotzooid wordt.
Ik had trouwens precies andersom, ik had een andere cilinder/zuiger geplaatst en toen kwam de zuiger een paar mm boven de cilinder uit.

De zuigers van de 650jes zijn hoger...en die passen dus sowieso niet in een XR/XL cilinder tenzij je gaat kloten met spacers enzo.

Anyway.. als je een 650 blok had had je elektrische start gehad.

 
Too cool for school!
NilsHonda 17-12-2008 20:59 Print reply

Posts: 306
UBER!
Hij is echt masterlijk.

Dikke hot van mij.
 
Honda's lekken niet, ze markeren alleen waar ze gestaan hebben.
Moto_FuriaDirk 17-12-2008 21:10 Print reply

Posts: 334
Echt een plaatje gek,

Hotje
 
Je moeder aan de poeder
Henk-88 17-12-2008 21:16 Print reply

Posts: 26703
Een echte MTX

Hotje
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
kpotmake 17-12-2008 21:17 Print reply

Posts: 3065
zeer hot! zoiezo mooi om te zien, en in goede staat!
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
honda_2takt_power 18-12-2008 19:28 Print reply

Posts: 6744
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
[...]


zou je dan niet alleen een krukas hebben van een XR icm een xr cilinder?

Wat voor boring had je dan? want een XL heeft een boring van 100 en een slag van 75... .xr heeft 97 x 80 als ik me niet vergis.. er zat iig 5 mm verschil in de slag ofzo.


Je hebt dus 3 verschillende typen blokken:
XR600R, XL600 en XR650L/NX650 die elektrische start erophebben... de 650jes hebben een boring van 100 met een XR slag als ik me niet vergis

maar vergis je niet hoeveel er gerotzooid wordt.
Ik had trouwens precies andersom, ik had een andere cilinder/zuiger geplaatst en toen kwam de zuiger een paar mm boven de cilinder uit.

De zuigers van de 650jes zijn hoger...en die passen dus sowieso niet in een XR/XL cilinder tenzij je gaat kloten met spacers enzo.

Anyway.. als je een 650 blok had had je elektrische start gehad.

miscommunicatie tussen mij en motorzaak is dus een xr 600 blok

foutje moet kunnen


Dit bericht is gewijzigd door honda_2takt_power op 18-12-2008 om 19:29 uur.
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved