Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - e30 316i

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1110 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery e30 316i
Geplaatst door crossgek op 23-3-2008 18:13
Hits Deze gallery is 17284 maal bekeken.

  Voertuig(en) bij deze gallery
BMW 3-serie
BMW 3-serie

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
restje bmw na ongeluk [Toon slechts deze afbeelding]
restje bmw na ongeluk [Toon slechts deze afbeelding]
samen met rob's bmw [Toon slechts deze afbeelding]
2e bmw opgehaald [Toon slechts deze afbeelding]
2e bmw opgehaald [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >

Pagina 2 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

crossgek - Forum en Sales Moderator 24-3-2008 22:48 Print reply

Posts: 10560

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
de dagwaarde van een auto uit een bepaald jaar en van hetzelfde model is gewoon hetzelfde hoor.

Of hij nu in showroomstaat is of hij zit vol deukjes maakt niet uit.

Tenzij je hem hebt laten taxeren zoals Leen dus zegt.

Ik vind het zo'n oude auto niet waard, maar als je in een strakke auto wil rijden moet je dat natuurlijk helemaal zelf weten.


dat is wat ze mij vertelden bij schade aan mijn mt. daarom kreeg ik toen 200 euro terwijl ik een stuk meer beschadigd had.. en dagwaarde van mt licht een stuk hoger.

en tijdens stage op schadeherstel bedrijf vertelden ze het ook zo..

ze gaan er dan vanuit dat je na een ongeluk schadeloos wordt gesteld , en dus niet beter of slechter wordt.
bij een lelijke auto gaan ze ervan uit dat het bij het ongeluk beschadigde deel ook niet in nieuwstaat was en dus niet naar nieuwstaat hoeft te worden hersteld.


het is me wel wat waard om een nette/mooie auto te rijden.. maar dan moet er wel een schappelijke prijs aan het strak maken hangen.

anders gaat het geld wel naar prestatie, comfortverbetering of desnoods audio
daar geef ik meer om

Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 24-3-2008 om 22:54 uur.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Joel_koningslust 24-3-2008 22:56 Print reply

Posts: 14514
ik heb vanaf volgende week ook stage bij een schadehersteller. dan zal ik het ff voor je navragen

en wat moest je btw doen op stage bij jou? want ik heb eigenlijk geen idee wat ik daar kan doen ( lijkt me allemaal vrij precieze klusjes die je niet zomaar door een stagair kan laten doen )
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Jozeff - Forum en Sales Moderator 24-3-2008 22:58 Print reply

Posts: 10835
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek

[...]


dat is wat ze mij vertelden bij schade aan mijn mt. daarom kreeg ik toen 200 euro terwijl ik een stuk meer beschadigd had.. en dagwaarde van mt licht een stuk hoger.

en tijdens stage op schadeherstel bedrijf vertelden ze het ook zo..

ze gaan er dan vanuit dat je na een ongeluk schadeloos wordt gesteld , en dus niet beter of slechter wordt.
bij een lelijke auto gaan ze ervan uit dat het bij het ongeluk beschadigde deel ook niet in nieuwstaat was en dus niet naar nieuwstaat hoeft te worden hersteld.


het is me wel wat waard om een nette/mooie auto te rijden.. maar dan moet er wel een schappelijke prijs aan het strak maken hangen.

anders gaat het geld wel naar prestatie, comfortverbetering of desnoods audio
daar geef ik meer om

Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 24-3-2008 om 22:54 uur.


ja het scheelt natuurlijk wel enigzins per auto. ook naar aanleiding van gelopen kilometers enzo.

Feit is iig dat zeker bij een oude auto hij nogal snel totall loss wordt en dan krijg je in de meeste gevallen minder terug dan waarvoor je een auto in vergelijkbare staat kunt kopen. En als je auto er goed uit ziet (dus zonder taxatie) dan maakt dat uiteindelijk weinig uit.
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
crossgek - Forum en Sales Moderator 24-3-2008 22:59 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
ik heb vanaf volgende week ook stage bij een schadehersteller. dan zal ik het ff voor je navragen

en wat moest je btw doen op stage bij jou? want ik heb eigenlijk geen idee wat ik daar kan doen ( lijkt me allemaal vrij precieze klusjes die je niet zomaar door een stagair kan laten doen )



demonteren , monteren , apk voorkeuren. tank reparatie. beurten laswerk

het sleutelwerk deed ik daar eigenlijk allemaal. knooiers die er werkten konden niks.

heb zelfs een koppakking en distibutie vervangen , was beetje raar voor schadebedrijf vond ik maar als een klant schade had gehad wouden ze dat er ook bijdoen..

en apk voorkeuren om te kijken of auto's het nog waard waren om te repareren
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Joel_koningslust 24-3-2008 23:01 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]



demonteren , monteren , apk voorkeuren. tank reparatie. beurten laswerk

het sleutelwerk deed ik daar eigenlijk allemaal. knooiers die er werkten konden niks.

heb zelfs een koppakking en distibutie vervangen , was beetje raar voor schadebedrijf vond ik maar als een klant schade had gehad wouden ze dat er ook bijdoen..

en apk voorkeuren om te kijken of auto's het nog waard waren om te repareren


aha, kan wel eens leuk worden dus. ik wil er mischien volgend jaar gaan werken en dan bbl doen. daarom heb ik nu een stage bij dat bedrijf

en zelf vind ik een strakke auto ook veel mooier. maar qua verzekeringsgeld zal het niet veel schelen, tenzij je ook meer gaat betalen


 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
crossgek - Forum en Sales Moderator 24-3-2008 23:03 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


aha, kan wel eens leuk worden dus. ik wil er mischien volgend jaar gaan werken en dan bbl doen. daarom heb ik nu een stage bij dat bedrijf

en zelf vind ik een strakke auto ook veel mooier. maar qua verzekeringsgeld zal het niet veel schelen, tenzij je ook meer gaat betalen




ik rijdt uiteraard kale wa.

all risk ben ik na een half jaar de waarde van de auto al aan verzekering kwijt.

ik maak toch nooit geen brokken

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
[...]


ja het scheelt natuurlijk wel enigzins per auto. ook naar aanleiding van gelopen kilometers enzo.

Feit is iig dat zeker bij een oude auto hij nogal snel totall loss wordt en dan krijg je in de meeste gevallen minder terug dan waarvoor je een auto in vergelijkbare staat kunt kopen. En als je auto er goed uit ziet (dus zonder taxatie) dan maakt dat uiteindelijk weinig uit.


naja volgens mijn verzekering was nieuwprijs van deze auto vrij hoog.
(rond 28000 meende ik)

en een corrola of een golf van 89 krijg je bij total los nog over de 1000 voor. ook met 2ton..

dus ga er niet vanuit dat ik bij schade slechter wordt zolang het mijn schuld niet is.

Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 24-3-2008 om 23:05 uur.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Joel_koningslust 24-3-2008 23:05 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


ik rijdt uiteraard kale wa.

all risk ben ik na een half jaar de waarde van de auto al aan verzekering kwijt.

ik maak toch nooit geen brokken


tsja, dan kun je hem voor het mooie strak maken. maar verder is het niet nodig voor verzekering ofzo
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Dimitri 24-3-2008 23:20 Print reply
Posts: 1951
Ja leuke auto maargoed..

Jammer dat het geen 25 is ofzo.. Maar zeker leuk gebakje als 1e auto.

Hot dus!
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 24-3-2008 23:24 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dimitri
Ja leuke auto maargoed..

Jammer dat het geen 25 is ofzo.. Maar zeker leuk gebakje als 1e auto.

Hot dus!


heb ook een cuore gehad.

maar een 25 is tering duur in aanschaf , belasting, verzekering en verbruik.

voor het geld wat deze auto kost heb je een astra f of een golf 2.

zodra ik weer geld heb komt er een a manta of c kadett.
wss erbij omdat ik dit toch wel erg leuk vind als dagelijks vervoer enzo.

iig bedankt voor je hotje
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Leen 25-3-2008 0:05 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek


een golf van 89 krijg je bij total los nog over de 1000 voor. ook met 2ton..



Ehm nee, ik kreeg bij mijn golf 2 uit 89, nog 300 euro dagwaarde.

En "wrak" teruggekocht van verzekering voor 250, dus had 5 tientjes over voor nieuw achterlicht, en het plaatwerk heb ik zelf maar uitgedeukt :P

Dit bericht is gewijzigd door Leen op 25-3-2008 om 0:06 uur.
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 25-3-2008 10:09 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen
[...]


Ehm nee, ik kreeg bij mijn golf 2 uit 89, nog 300 euro dagwaarde.

En "wrak" teruggekocht van verzekering voor 250, dus had 5 tientjes over voor nieuw achterlicht, en het plaatwerk heb ik zelf maar uitgedeukt :P

Dit bericht is gewijzigd door Leen op 25-3-2008 om 0:06 uur.


klasgenoot kreeg 775 en was niet total loss...
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
X-Race 25-3-2008 10:19 Print reply

Posts: 196
wel een leuke auto, alleen jammer van
al die kleine deukjes,,
blankelak schade op dak en achterklep,
roest bij rechter achterscherm,,
lekke koppeling pomp shit,,
de bereider
gladde banden,,
verslete voorstoel,
versleten nokkenas
enz
enz

maar verder best okey,, <iemand een Golf kopuh>
 
only for competition use
crossgek - Forum en Sales Moderator 25-3-2008 10:23 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: X-Race
wel een leuke auto, alleen jammer van
al die kleine deukjes,,
blankelak schade op dak en achterklep,
roest bij rechter achterscherm,,
lekke koppeling pomp shit,,
de bereider
gladde banden,,
verslete voorstoel,
versleten nokkenas
enz
enz

maar verder best okey,, <iemand een Golf kopuh>


flikker jij toch op met je kutgolf , ding is rot als hel. en heb een gat in de achterbank

mijn koppeling is als nieuw en banden worden deze week vervangen.
verder is die stoel niet versleten maar beschadigt.

en die nokkenas is tof.
net als de bestuurder.

je bent gewoon jaloers dat je me niet kwijt kon raken in markelo


 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Arjanus 25-3-2008 12:41 Print reply

Posts: 9073
nokkenas versleten ?
das wel een kwaal bij die blokjes namelijk
als ie in z`n 2-3-4 niet meer trekt voorbij de 5500 toeren weet je zeker dat ie op z`n eind begint te lopen

gelukkig kostten die blokken geen drol van die dingen
 
lieber nurburgring als ehering
Blukaap2 25-3-2008 12:42 Print reply

Posts: 9953
Nee, maar meestal zijn de nokkenassen ook gaar :p
 
Stoere brommers
Arjanus 25-3-2008 12:43 Print reply

Posts: 9073
je kun idd ook gewoon een nieuw nokkenasje erin pleuren, weet je zeker dat ie het weer een paar jaar doet :P
 
lieber nurburgring als ehering
crossgek - Forum en Sales Moderator 25-3-2008 12:48 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Arjanus
nokkenas versleten ?
das wel een kwaal bij die blokjes namelijk
als ie in z`n 2-3-4 niet meer trekt voorbij de 5500 toeren weet je zeker dat ie op z`n eind begint te lopen

gelukkig kostten die blokken geen drol van die dingen


hij loopt gewoon tm de 5 tot in de toerenbegrenzer en is heeft het vermogen best wel bovenin..

hij heeft alleen een tik/ratel.

of er komt ooit een ander in , of ik laat deze oplassen. heeft totaal geen preoriteit
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Arjanus 25-3-2008 12:50 Print reply

Posts: 9073
oh das niks bijzonders dan, pas als een bmw ophoud met tikken/ratelen moet je je zorgen gaan maken
 
lieber nurburgring als ehering
crossgek - Forum en Sales Moderator 25-3-2008 12:58 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Arjanus
oh das niks bijzonders dan, pas als een bmw ophoud met tikken/ratelen moet je je zorgen gaan maken


ik ben totaal niet bang dat deze auto me gaat laten staan.

ding start en loopt erg goed , en schakelt strak. remmen en veren/dempers ed werken gewoon prima.

techniek ben ik niet bang voor. de leeftijd en km stand zie je vooral in het plaatwerk , de velgen en het interieur.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Blukaap2 25-3-2008 13:08 Print reply

Posts: 9953
Je weet btw dat je distr riem ong ieder weekend vervangen moet worden ?
 
Stoere brommers
crossgek - Forum en Sales Moderator 25-3-2008 13:08 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2
Je weet btw dat je distr riem ong ieder weekend vervangen moet worden ?


nee?
vertel

zie nu dat ding om halfe ton vernieuwd moet worden.

maar x in april even aanpakken.. iig voor dak naar de ring ga

Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 25-3-2008 om 13:13 uur.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Jozeff - Forum en Sales Moderator 25-3-2008 13:33 Print reply

Posts: 10835
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen
[...]


Ehm nee, ik kreeg bij mijn golf 2 uit 89, nog 300 euro dagwaarde.

En "wrak" teruggekocht van verzekering voor 250, dus had 5 tientjes over voor nieuw achterlicht, en het plaatwerk heb ik zelf maar uitgedeukt :P

Dit bericht is gewijzigd door Leen op 25-3-2008 om 0:06 uur.


zat er toen apk op?
300 is wel erg weinig, voor een auto met apk krijg je al gauw 600-700 dagwaarde.
of je bent gewoon gelicht door verzekering
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
crossgek - Forum en Sales Moderator 30-3-2008 14:41 Print reply

Posts: 10560
ok probleempje.

ben distributie aan het vervangen , maar krijg de koelfan pruttel er niet af.

zit een visco koppeling in de fan , deze zit op een as.
de as zit in een huis (met lagers ed verwacht ik) op het blok gebout.
de bouten heb ik eruit , maar ding wil er niet af.

heb geprobeerd :
met hamer en blok hout tikken/rammen op het naafje
2 boutjes erin gedraait
en schroevendraaier wrikken.

iemand enig idee..
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Joel_koningslust 30-3-2008 14:44 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
ok probleempje.

ben distributie aan het vervangen , maar krijg de koelfan pruttel er niet af.

zit een visco koppeling in de fan , deze zit op een as.
de as zit in een huis (met lagers ed verwacht ik) op het blok gebout.
de bouten heb ik eruit , maar ding wil er niet af.

heb geprobeerd :
met hamer en blok hout tikken/rammen op het naafje
2 boutjes erin gedraait
en schroevendraaier wrikken.

iemand enig idee..


zo'n poulie trekker ding, mischien is de as conisch ofzo



 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
crossgek - Forum en Sales Moderator 30-3-2008 14:46 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


zo'n poulie trekker ding, mischien is de as conisch ofzo





poelie trekker gaat niet.

de as hoeft er niet uit , maar moet met huis en al eraf..
volgens mij iig , ik kan ook nergens een handleiding , tekening oid vinden.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 2 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved