Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Rs50 Fila

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1090 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Rs50 Fila
Geplaatst door falco op 22-3-2008 23:27
Hits Deze gallery is 40495 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Aprilia RS50 (Niet meer in bezit)
Kleur / Bouwjaar Rood/blauw/wit / 2002
Opgegeven max. vermogen 20 pk / 15 kW
Opgegeven max. snelheid 150 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
rs [Toon slechts deze afbeelding]
rs [Toon slechts deze afbeelding]
rs [Toon slechts deze afbeelding]
rs [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina

Pagina 22 van 30
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 28, 29, 30Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Tombrom 25-1-2009 20:28 Print reply

Posts: 15925
polini nieuw gekocht?
 
Royal Club 25-1-2009 20:30 Print reply

Posts: 60390
nee
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
TECstar 25-1-2009 20:31 Print reply

Posts: 4664
zeer mooi ding man
 
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda
falco 31-1-2009 21:49 Print reply

Posts: 3724
danku, de polini rotor is nagenoeg nieuw.
 
Royal Club 31-1-2009 21:50 Print reply

Posts: 60390
mn knieen zijn vastgevroren

 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
falco 31-1-2009 21:52 Print reply

Posts: 3724
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
mn knieen zijn vastgevroren



lol
 
falco 11-2-2009 16:49 Print reply

Posts: 3724
ff vergelijking met hpi gemaakt, om de 20pk te halen ga ik nog wat met mn squish spelen icm compressieverhouding en reed stops om het compleet te maken.

 
Joel_koningslust 11-2-2009 16:52 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: falco
ff vergelijking met hpi gemaakt, om de 20pk te halen ga ik nog wat met mn squish spelen icm compressieverhouding en reed stops om het compleet te maken.
afbeelding



t is en blijft een brakke grafiek. is dat probleem met je achterwiel al gemaakt? zo te zien niet ofwel
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
- Kevin - 11-2-2009 16:52 Print reply

Posts: 8086
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: falco
ff vergelijking met hpi gemaakt, om de 20pk te halen ga ik nog wat met mn squish spelen icm compressieverhouding en reed stops om het compleet te maken.
afbeelding


Nice, nice .

Is dat jou pc, van die schermafbeelding?

ik gok van niet
 
falco 11-2-2009 16:55 Print reply

Posts: 3724
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: - Kevin -
[...]


Nice, nice .

Is dat jou pc, van die schermafbeelding?

ik gok van niet


nop, via email van roke gekregen, hij vond het wel een mooie grafiek op dat ketting probleem na dan, maarja daar is mee te leven.

en jah, dat piekvermogen moet er echt wel op 1 of andere manier uit te krijgen zijn, ik ga zo mn squish maar wat krapper zetten, aangezien er nu een lading vloeibare pakking tussen me voet zit, en ik had squish gemeten zonder vloeibaar, dus vandaar.

gelijk maar ff membraan stops op 8mm zetten en mn zuiger + cilinder checken.
 
- Kevin - 11-2-2009 16:58 Print reply

Posts: 8086
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: falco
nop, via email van roke gekregen, hij vond het wel een mooie grafiek op dat ketting probleem na dan, maarja daar is mee te leven.

en jah, dat piekvermogen moet er echt wel op 1 of andere manier uit te krijgen zijn, ik ga zo mn squish maar wat krapper zetten, aangezien er nu een lading vloeibare pakking tussen me voet zit, en ik had squish gemeten zonder vloeibaar, dus vandaar.

gelijk maar ff membraan stops op 8mm zetten en mn zuiger + cilinder checken.


Dan draaien ze op een illegale versie van windows, want rechtsonder in de taakbalk naast het windows update logo staat een windows genuine logo, zeer irri dat er overal staat dat je windows versie niet legaal is . Dit logo komt tevoorschijn tijdens het opstarten, je bureaublad wordt zwart en er staat een dikke banner met dat logo etc.

Maar keep up the good work, wat betref je brom, blijft een leuk en best rap ding .

Dit bericht is gewijzigd door - Kevin - op 11-2-2009 om 17:02 uur.
 
falco 11-2-2009 19:31 Print reply

Posts: 3724
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: - Kevin -
[...]


Dan draaien ze op een illegale versie van windows, want rechtsonder in de taakbalk naast het windows update logo staat een windows genuine logo, zeer irri dat er overal staat dat je windows versie niet legaal is . Dit logo komt tevoorschijn tijdens het opstarten, je bureaublad wordt zwart en er staat een dikke banner met dat logo etc.

Maar keep up the good work, wat betref je brom, blijft een leuk en best rap ding .

Dit bericht is gewijzigd door - Kevin - op 11-2-2009 om 17:02 uur.



jaa maar ik heb dat ook op mn pc, ik moet een heel opstartritueel volgen, dat gaat zo:

letterlijk 6 keer aan en uitzetten om op te starten omdat ie anders bij bootscreen blijft hangen.
dan krijg je dat illegale windows gezeik, maar ik ben daar nu heel behendig in geworden, als mn bureaublad zichtbaar is druk ik gelijk taakbeheer open en sluit ik dat wgatray ding af, dan behoud ik mn bureaublad, als ik niet snel genoeg ben moet ik die daarna ook opnieuw instellen.

ohja en mn pc voeding maakt soms een kneiterhard dieselgeluid, dit is serieus te verhelpen door een paar stevige klappen tegen de voeding te geven. en dan ben je klaar om mijn pc te gebruiken


net nog ff cil. opengehaald, alles zag er netjes uit, alleen er zat een veels te dikke voetpakking in, die had ik er toendertijd ingedaan voort inrijden, maar die zat er nog steeds in nu maar ff de juiste erin gedaan, heb nu squish van 0,6-0,7 ipv 1mm+

ff stom bezig dus, mja zo ff testen hoe t rijd, en kijken of de compressie een beetje in de buurt komt van wat voorgeschreven wordt, zal nooit 1:15 worden met deze squish
 
Frysk 11-2-2009 19:36 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: falco
[...]



ohja en mn pc voeding maakt soms een kneiterhard dieselgeluid, dit is serieus te verhelpen door een paar stevige klappen tegen de voeding te geven. en dan ben je klaar om mijn pc te gebruiken






had ik ook gewoon snoeihard tegen de kast aanrammen en klaar :P totdat ie het op het laatst niet meer deed
 
giggitybyte
falco 11-2-2009 19:39 Print reply

Posts: 3724
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]



had ik ook gewoon snoeihard tegen de kast aanrammen en klaar :P totdat ie het op het laatst niet meer deed


achja, ik heb speciaal op ebay voor 20 dollar zo'n kast gekocht met plexi aan de zijkant, nu kan ik dat zijscherm er zo aftillen en gelijk recht op die voeding beuken als dat nodig is, stuk effectiever, dan hoef geen deuken meer in die comp. kast meer te slaan
 
-Bassie- 11-2-2009 19:39 Print reply

Posts: 6617
mooie foto die bovenste

hotje off course
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
Frysk 11-2-2009 19:41 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: falco
[...]


achja, ik heb speciaal op ebay voor 20 dollar zo'n kast gekocht met plexi aan de zijkant, nu kan ik dat zijscherm er zo aftillen en gelijk recht op die voeding beuken als dat nodig is, stuk effectiever, dan hoef geen deuken meer in die comp. kast meer te slaan



had op m'n ouwe PC polini stickers, ging ie wel harder door

helaas is polini ook warmloop gevoeliger en daar ben ik dankzij die stickers met m'n PC ook achter gekomen moederbord opgefikt
 
giggitybyte
falco 11-2-2009 19:42 Print reply

Posts: 3724
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]



had op m'n ouwe PC polini stickers, ging ie wel harder door

helaas is polini ook warmloop gevoeliger en daar ben ik dankzij die stickers met m'n PC ook achter gekomen moederbord opgefikt


lol

(thanks bas ! )

Dit bericht is gewijzigd door falco op 11-2-2009 om 19:42 uur.
 
Joel_koningslust 11-2-2009 19:44 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: falco
[...]



jaa maar ik heb dat ook op mn pc, ik moet een heel opstartritueel volgen, dat gaat zo:

letterlijk 6 keer aan en uitzetten om op te starten omdat ie anders bij bootscreen blijft hangen.
dan krijg je dat illegale windows gezeik, maar ik ben daar nu heel behendig in geworden, als mn bureaublad zichtbaar is druk ik gelijk taakbeheer open en sluit ik dat wgatray ding af, dan behoud ik mn bureaublad, als ik niet snel genoeg ben moet ik die daarna ook opnieuw instellen.

ohja en mn pc voeding maakt soms een kneiterhard dieselgeluid, dit is serieus te verhelpen door een paar stevige klappen tegen de voeding te geven. en dan ben je klaar om mijn pc te gebruiken


net nog ff cil. opengehaald, alles zag er netjes uit, alleen er zat een veels te dikke voetpakking in, die had ik er toendertijd ingedaan voort inrijden, maar die zat er nog steeds in nu maar ff de juiste erin gedaan, heb nu squish van 0,6-0,7 ipv 1mm+

ff stom bezig dus, mja zo ff testen hoe t rijd, en kijken of de compressie een beetje in de buurt komt van wat voorgeschreven wordt, zal nooit 1:15 worden met deze squish


ik rijdt nu ook nog met een squis van 0.9 ofzo

ook gewoon puur om het ff safe te houden
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
falco 11-2-2009 19:46 Print reply

Posts: 3724
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


ik rijdt nu ook nog met een squis van 0.9 ofzo

ook gewoon puur om het ff safe te houden


ok, nja k vond het allemaal wel een soort samenhang.

aangeraden 0,55 squish huidig ruim 1mm, en op de bank werd verteld dat ik compressie verloor. nja joh, kga t zo gewoon zien. als het merkbaar is.. mooi meegenomen. zo niet? weet ik toch ff dat mn cil nog kras vrij is en me zuigertje ook
 
Joel_koningslust 11-2-2009 19:47 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: falco
[...]


ok, nja k vond het allemaal wel een soort samenhang.

aangeraden 0,55 squish huidig ruim 1mm, en op de bank werd verteld dat ik compressie verloor. nja joh, kga t zo gewoon zien. als het merkbaar is.. mooi meegenomen. zo niet? weet ik toch ff dat mn cil nog kras vrij is en me zuigertje ook



eerst ff safe spelen. dan langzaamaan wat vermogen erbij pakken
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Mikf 11-2-2009 19:50 Print reply

Posts: 1295
HOT, mooi ding

Gaat bij jou cilinder wel alle spoelpoorten volledig open?
 
falco 11-2-2009 19:57 Print reply

Posts: 3724
jep, wat dan? bij jou niet?
 
Mikf 11-2-2009 20:02 Print reply

Posts: 1295
Bij mn MHR replica niet volledig nee. Blijkbaar moet er dan een stuk worden afgedraaid en een extra voetpakking, gaat echt nergens over

Kwam dit topic tegen op internet: http://www.scooter-f...wthread.php?t=240839
 
Derbi-Olaf 11-2-2009 20:04 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mikf
Bij mn MHR replica niet volledig nee. Blijkbaar moet er dan een stuk worden afgedraaid en een extra voetpakking, gaat echt nergens over

Kwam dit topic tegen op internet: http://www.scooter-f...wthread.php?t=240839

zou ik iig doen
kom je wss met je timingen ook veel mooier uit
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Mikf 11-2-2009 20:07 Print reply

Posts: 1295
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

zou ik iig doen
kom je wss met je timingen ook veel mooier uit


Ja ff in verdiepen en ff kijken waar ik em kan laten afdraaien. Als ik nu een extra voetpakking zou plaatsen (heb ik nog liggen) is mn squish meteen veel te groot.
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 22 van 30
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 28, 29, 30Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved