Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Rs50 Fila

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1153 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Rs50 Fila
Geplaatst door falco op 22-3-2008 23:27
Hits Deze gallery is 40278 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Aprilia RS50 (Niet meer in bezit)
Kleur / Bouwjaar Rood/blauw/wit / 2002
Opgegeven max. vermogen 20 pk / 15 kW
Opgegeven max. snelheid 150 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
rs [Toon slechts deze afbeelding]
rs [Toon slechts deze afbeelding]
rs [Toon slechts deze afbeelding]
rs [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina

Pagina 14 van 30
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 28, 29, 30Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

NilsHonda 29-9-2008 18:17 Print reply

Posts: 306
Of je zadel oppompen, dan own je alles en iedereen.
 
Honda's lekken niet, ze markeren alleen waar ze gestaan hebben.
Frysk 29-9-2008 18:27 Print reply

Posts: 34928
ik las laatst iets over een ongeval oid ? geen zin om het opnieuw op te zoeken,

wat heeft het je gekost om opnieuw te spuiten ?

want ik wil m'n NS1 kappen Rothmans maken
 
giggitybyte
Derbi-Olaf 29-9-2008 18:58 Print reply

Posts: 14999
hotje !
Wat is het RAL-nummer nu eigelijk van dat rood ? (a)
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
falco 29-9-2008 22:59 Print reply

Posts: 3724
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
hotje !
Wat is het RAL-nummer nu eigelijk van dat rood ? (a)


ik heb de brommer zo gekocht,

wel weet ik, dat de eerste eigenaar oud sobw rijder rik van opdorp was, hij bouwde de brommer samen met arthur van der koog (familie van ''bas van der koog'')

zij hebben hem laten spuiten en het blok opgebouwd. hier een mailtje van rik:

''

Hey Falco,

Ben juist wel benieuwd hoe je bij mij terecht gekomen bent. Hahahaha

De fiets die jij gekocht hebt, heeft nooit meegedaan aan een wedstrijd. Alleen de onderdelen die er op zitten. Zo heb je mijn blok, achterveer en nog wat kleine onderdelen. Toendertijd werd ik gesponsord door Metrakit. In eerste instantie was de RS dus voorzien van allerlei metrakit onderdelen. Zoals cilinder, krukas, versnellingsbak, vertandingen enz. Dit alles door mij en Arthur (van der Koog) afgesteld en in elkaar gezet.

Qua foto's moet ik je teleurstellen. Zoveel heb ik er namelijk niet. Iig niet digitaal.

Maar hou me op de hoogte en als je nog meer wilt weten hoor ik het wel.

Mvg

Rik''

----------------------------------------

mailtje van arthur



Hee falco



Wij zijn dus heel druk in de zomer en het duurde ff voor ik tijd om e.e.a. op te zoeken.



Maar het is gelukt.

Ik heb ook de lay-out van de bart racing toerenteller er bij gedaan!
het was een speciaal project om de mooiste rs50 aller tijden te maken!

speciaal race blok met aangepaste 6-bak 70 cc getunde race cilinder 28 mm carb.

Ook een binnen langs race uitlaat laten bereken.( als eerste in ned.)!

Door WP-suspensions een speciaal instelbare gas schokbreker laten maken voor achter

GL-paints uit oud beijerland het spuitwerk laten doen met gespoten logo’s ipv stickers

Michelin full race slicks banden

Speciale toeren teller lay-out.

Topsnelheid 148 km/h bij 15.300 tpm En 21,7 pk (3 jr geleden dus al)
Ik hoop dat je hem nog hebt en veel plezier ervan!

Bike Totaal B van der Koog

Arthur

p.s. oja we hebben toen gelijk ook zo’n aerox gemaakt

mzzll

----------------------

Falco,

Aha die Niels Boot. Of de bak enz. er nog steeds in zit weet ik natuurlijk niet. De oorspronkelijke uitlaat en slick zitten er ook niet meer onder. Zou me niks verbazen als een aantal eigenaren enkele onderdelen vervangen/verkocht/gehouden hebben.

De vertandingen in het blok waren allemaal recht (van mk) Vertanding van koppeling en primaire assen o.a. Carter was bewerkt voor MK 70 (alleen op maat gemaakt. Rest van het blok is origineel al redelijk goed. Nummer in het blok zal gewoon een ori Minarelli nummer zijn. Wij hadden de gewoonte om de cilinders te merken. Carters deden we over het algemeen niet merken.

Nog ter info. De aprilia heb ik samen met Arthur opgebouwd puur en allen voor de scootin.

----------------------------

zaten nog een paar foto's bij, hier zijn ze








Dit bericht is gewijzigd door falco op 29-9-2008 om 22:59 uur.
 
Joel_koningslust 29-9-2008 23:16 Print reply

Posts: 14514
zat die rechte vertanding er nog in? want dat kon je wel zien toen je de koppeling hebt verwisseld
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
falco 29-9-2008 23:20 Print reply

Posts: 3724
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
zat die rechte vertanding er nog in? want dat kon je wel zien toen je de koppeling hebt verwisseld


nee dat niet meer helaas, wel carters opmaat voor pro race, pro race krukas, en de versnellingsbak ook nog
 
Joel_koningslust 29-9-2008 23:26 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: falco
[...]


nee dat niet meer helaas, wel carters opmaat voor pro race, pro race krukas, en de versnellingsbak ook nog


zonde
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Henk-88 29-9-2008 23:32 Print reply

Posts: 26703
Toch een hotje hoor
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
kratje 29-9-2008 23:36 Print reply

Posts: 175
hij blijft vet,, hot

nog meer foto's van die bovenlangse uitlaat trouwens??
 
falco 30-9-2008 0:03 Print reply

Posts: 3724
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kratje
hij blijft vet,, hot

nog meer foto's van die bovenlangse uitlaat trouwens??


nee helaas, wel weet ik dat het een dpr uitlaat is, meer ook niet.

@joel, ben al lang blij met die bak van 700 euro
 
- Kevin - 30-9-2008 0:23 Print reply

Posts: 8086
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: falco
nee helaas, wel weet ik dat het een dpr uitlaat is, meer ook niet.

@joel, ben al lang blij met die bak van 700 euro


Zaten oorspronkelijk dus nog veel meer zeer toffe onderdelen op , nouja het blijft een leuk ding, al is het nu wel een sloom hok in vergelijking met het hok van Keiji en mijn powerband is lkkr groter / langer :P.


 
falco 30-9-2008 0:26 Print reply

Posts: 3724
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: - Kevin -
[...]


Zaten oorspronkelijk dus nog veel meer zeer toffe onderdelen op , nouja het blijft een leuk ding, al is het nu wel een sloom hok in vergelijking met het hok van Keiji en mijn powerband is lkkr groter / langer :P.




jajajaja is al lang goed met jullie koppel en al dat soort onzin ik boek jullie dr gewoon uit
 
Jelmer MX 30-9-2008 0:28 Print reply

Posts: 13514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: falco
[...]


jajajaja is al lang goed met jullie koppel en al dat soort onzin ik boek jullie dr gewoon uit

sprintje?
 
- Kevin - 30-9-2008 0:31 Print reply

Posts: 8086
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: falco
jajajaja is al lang goed met jullie koppel en al dat soort onzin ik boek jullie dr gewoon uit


not even in your dream :P, mijn 22 jaar oude Honda doet niet onder voor de meeste nieuwe brommerts (al win je waarschijnlijk wel ) hoeveel weegt jou brom eigenlijk? Mijne geen drol en daardoor is het niet erg dat ik iets minder pk's heb.
ik boek je gewoon met mijn Yamaha :P

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jelmer MX
sprintje?


Deal .
wederom met de Yamaha :P
 
Jelmer MX 30-9-2008 0:33 Print reply

Posts: 13514
Denk dat ik je aardig bij houd tot de 80 a 100..

laatst ook achter een supersport aangeknalt.. volgens mij een zx6r.. hield hem bij, totdat ik rond de 100 reed.
 
gprnick 30-9-2008 0:34 Print reply

Posts: 3360
wat voor uitlaat zit daar onder?

lijkt voor een crosser of zo omdat hij zo bovenlangs gaat over je blok?

edit:

ow dat is een ander brommer of nie die in die andere post hierboven?

Dit bericht is gewijzigd door gprnick op 30-9-2008 om 0:36 uur.
 
- Kevin - 30-9-2008 0:37 Print reply

Posts: 8086
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jelmer MX
Denk dat ik je aardig bij houd tot de 80 a 100..

laatst ook achter een supersport aangeknalt.. volgens mij een zx6r.. hield hem bij, totdat ik rond de 100 reed.


Dan kan ik mooi in mijn eerste versnelling blijven rijden xD. Ik denk dat je volledig in het stof hopt, dat weet ik wel zeker eigenlijk . Je had het over een sprint, dat is dan wel gewoon een stuk rechtdoor knallen heh.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gprnick
wat voor uitlaat zit daar onder?

lijkt voor een crosser of zo omdat hij zo bovenlangs gaat over je blok?


Als je gelezen had:

Ook een binnen langs race uitlaat laten bereken.( als eerste in ned.)!

stond in een mail, die Falco net postte.
 
Tombrom 30-9-2008 11:24 Print reply

Posts: 15925
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
ik las laatst iets over een ongeval oid ? geen zin om het opnieuw op te zoeken,

wat heeft het je gekost om opnieuw te spuiten ?

want ik wil m'n NS1 kappen Rothmans maken


dat was een andere
 
falco 4-10-2008 0:11 Print reply

Posts: 3724
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tombrom
[...]


dat was een andere


idd, maar voor het kostenplaatje mag je bij rik van opdorp aankloppen, die heeft al het werk laten doen
 
Royal Club 4-10-2008 0:18 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: - Kevin -
[...]


Dan kan ik mooi in mijn eerste versnelling blijven rijden xD. Ik denk dat je volledig in het stof hopt, dat weet ik wel zeker eigenlijk . Je had het over een sprint, dat is dan wel gewoon een stuk rechtdoor knallen heh.

[...]


Als je gelezen had:

Ook een binnen langs race uitlaat laten bereken.( als eerste in ned.)!

stond in een mail, die Falco net postte.


met je powerband van 14k tot 15k
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Jelmer MX 4-10-2008 0:51 Print reply

Posts: 13514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: - Kevin -
[...]


Dan kan ik mooi in mijn eerste versnelling blijven rijden xD. Ik denk dat je volledig in het stof hopt, dat weet ik wel zeker eigenlijk . Je had het over een sprint, dat is dan wel gewoon een stuk rechtdoor knallen heh.


nja tot de 100 houd ik je wel bij

met mijn 21kw
 
falco 13-10-2008 0:13 Print reply

Posts: 3724


met quintes en keiji ff naar katwijk getoured
 
Royal Club 13-10-2008 0:14 Print reply

Posts: 60390
als ik eindelijk die ** trilling uit me brom heb moeten we eigk keertje ergens naar toe sprinten
overal zo hard mogelijk rijden, kijken hoelang we er dan over doen
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
falco 13-10-2008 0:16 Print reply

Posts: 3724
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
als ik eindelijk die ** trilling uit me brom heb moeten we eigk keertje ergens naar toe sprinten
overal zo hard mogelijk rijden, kijken hoelang we er dan over doen


haha, dan begin ik vast met sparen voor benzine

ff over afstellen,, hij stotterd heel erg bij half gas onder zn powerband, gasnaald lager?
 
Royal Club 13-10-2008 0:17 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: falco
[...]


haha, dan begin ik vast met sparen voor benzine

ff over afstellen,, hij stotterd heel erg bij half gas onder zn powerband, gasnaald lager?


jup

 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 14 van 30
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 28, 29, 30Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved