ja ik was erbij maar hoe was dat ook alweer gekomen dan? en warom start dat ding zo beroerd als hij warm is?
ik wou inremmen voor de bocht maar het was iets te glad
maar ik weet niet waarom hij zo slecht start
dat deed hij daarvoor ook al
ff kijken waar het aan licht en wanneer hij weer het snelste start
als ik dat maar niet op de baan heb
ghaha ff gaatje in je spruitstuk boren met een slangetje er aan die naar een deo bus lijden en dan ff 1 keer in sprietsen.. 1 keer trappen lopen garantie
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Mt5_grolsch
ghaha ff gaatje in je spruitstuk boren met een slangetje er aan die naar een deo bus lijden en dan ff 1 keer in sprietsen.. 1 keer trappen lopen garantie
alleen hoelang dan
deze moet wel goed blijven lopen en met al die drek van zondag gaat een gaatje in het spruitstuk niet werken
Quote:Oorspronkelijk gepost door: jan-dx11
ziet er netjes uit man, maar wat voor een tank zat ert eerst op dan??
Er zit nog steeds dezelfde tank op alleen andere radiator kapjes.
Maar daar heb ik hier nog geen foto's van dat die erop zitten.
Zijn iig dezelfde als de 525
ik wou inremmen voor de bocht maar het was iets te glad
maar ik weet niet waarom hij zo slecht start
dat deed hij daarvoor ook al
ff kijken waar het aan licht en wanneer hij weer het snelste start
als ik dat maar niet op de baan heb
waar denk je dat ktm voor staat? kick tien minuten, maar ook: kan tegen modder
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl