Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - mt5 150 euro

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 835 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery mt5 150 euro
Geplaatst door .puch_chopper op 10-3-2008 9:52
Hits Deze gallery is 6568 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Honda MT (Niet meer in bezit)
Kleur / Bouwjaar Zwart/geel / 1989
Opgegeven max. vermogen 1 pk / 1 kW
Opgegeven max. snelheid 80 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
spoelgangen opvullen [Toon slechts deze afbeelding]
spoelgangen opvullen [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina

Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

.puch_chopper 18-8-2008 22:31 Print reply

Posts: 7851
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
nu met normale achtervering is ie vies hot



bedankt man

nieuwe fotos:





 
mtx-motard 10-9-2008 19:08 Print reply

Posts: 14947
voor hoeveel verkoop je hem?
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
.puch_chopper 10-9-2008 21:46 Print reply

Posts: 7851
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
voor hoeveel verkoop je hem?



250
zonder zijkapjes...ofja je krijgt er 1 bij de ander ben ik verloren
en blok ligt nu effe uit elkaar, komt ene nieuwe linkse krukaslager in die ik nog moest steken. en nieuwe zuiger
 
.puch_chopper 28-9-2008 21:20 Print reply

Posts: 7851
ben beetje bezig met expirimenten met het versmallen van de spoelgangen, om meer carterdruk op te bouwen

zie fotos
 
S1lv3r 28-9-2008 22:07 Print reply

Posts: 5213
haha ja daar zal die vast harder om lopen :'>
 
.puch_chopper 28-9-2008 22:14 Print reply

Posts: 7851
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: S1lv3r
haha ja daar zal die vast harder om lopen :'>


ja precies, ding trekt nu evenhard of harder met 16mm, ipv 21
 
ikkejw 28-9-2008 22:18 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: .puch_chopper
ben beetje bezig met expirimenten met het versmallen van de spoelgangen, om meer carterdruk op te bouwen

zie fotos



hoge carterdruk is iets van voor 1960, tegenwoordig zuigt de expansieuitlaat het mengsel aan.
 
Preserve nature - Always wear a helmet
S1lv3r 28-9-2008 22:20 Print reply

Posts: 5213
En daarbij is elke toename in prestatie een geval van 100% placebo.
 
.puch_chopper 28-9-2008 22:29 Print reply

Posts: 7851
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
[...]



hoge carterdruk is iets van voor 1960, tegenwoordig zuigt de expansieuitlaat het mengsel aan.


in de crossmotor business doen ze het ook, ik zou het kunnen weten want ik werk in een crossmotor zaak.

en het is toch maar om te expirimenten
 
Niek de Wildt 28-9-2008 22:58 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: .puch_chopper
[...]


in de crossmotor business doen ze het ook, ik zou het kunnen weten want ik werk in een crossmotor zaak.

en het is toch maar om te expirimenten


dan kun je beter een ander alternatief zoeken waarmee je niet de flow verstoord.

misschien is iets onder je zuiger een idee?
maar dan heb je een probleem met extra gewicht en bijv desaxatie (zoek maar op, op het BF --> oa. pro forum)

of is er nog ruimte bij het karter ergens waar het niet belangrijk is voor het mengsel.


en natuurlijk is er een grote kans dat het allemaal niet lukt, maar experimenteren is leuk, en geen enkel ding is uitgevonden door er alleen maar over te discussieren

ik zelf vind dingen uitproberen ook erg leuk.

heb inmiddels meerdere vliegwielen uitgedraaid en daarmee veel kennis opgedaan, en ook nog wel wat vermogen gescoort.

Nu ben ik bijv bezig met het conisch draaien van een zuiger/cilinder voor mijn profielwerkstuk.

kogelkraan in uitlaat ben ik ook 1 van de weinige mee.

(zie voor al deze zooi me profiel ---> brommers MTX en PUCH maar.)


succes ermee puch chopper.
als je ergens over wilt brainstormen inbox maar.


 
.puch_chopper 29-9-2008 9:22 Print reply

Posts: 7851
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
[...]


dan kun je beter een ander alternatief zoeken waarmee je niet de flow verstoord.

misschien is iets onder je zuiger een idee?
maar dan heb je een probleem met extra gewicht en bijv desaxatie (zoek maar op, op het BF --> oa. pro forum)

of is er nog ruimte bij het karter ergens waar het niet belangrijk is voor het mengsel.


en natuurlijk is er een grote kans dat het allemaal niet lukt, maar experimenteren is leuk, en geen enkel ding is uitgevonden door er alleen maar over te discussieren

ik zelf vind dingen uitproberen ook erg leuk.

heb inmiddels meerdere vliegwielen uitgedraaid en daarmee veel kennis opgedaan, en ook nog wel wat vermogen gescoort.

Nu ben ik bijv bezig met het conisch draaien van een zuiger/cilinder voor mijn profielwerkstuk.

kogelkraan in uitlaat ben ik ook 1 van de weinige mee.

(zie voor al deze zooi me profiel ---> brommers MTX en PUCH maar.)


succes ermee puch chopper.
als je ergens over wilt brainstormen inbox maar.




dat zijn ook allemaal wel grappige dingen om te proberen~!

maar de bedoeling was dus om alleen de spoelkanalen te versmallen, om er wat meer druk achter te zetten. en het heeft toch echt positief gewerkt~!

binnenkort bouw ik er een kawasaki binnenrotor op. kijken wat ik uit zon mt blokje kan persen (ik rijd tot nu toe met imi cilinder, wel een snelle versie waarmee ik al enig ervaring heb.) en hij loopt door tot de 85 en trekt behoorlijk goed
ik heb er een filmpje op toutube van ik zal hem eens zoekn
 
Frysk 29-9-2008 10:24 Print reply

Posts: 34930
Nu een hotje ding is wel redelijk vet door die normale achterveren

achterbrug overspuiten in zelfde kleur als het frame zou nog mooier staan
 
giggitybyte

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved