Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Honda CR50 (ex 80)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 858 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Honda CR50 (ex 80)
Geplaatst door DR Gert-Jan op 8-3-2008 10:00
Hits Deze gallery is 12060 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Honda CR80 (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Rood/wit / 2001
Opgegeven max. vermogen 16 pk / 12 kW
Opgegeven max. snelheid 80 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Oude + Nieuwe Honda [Toon slechts deze afbeelding]
CR50 [Toon slechts deze afbeelding]
CR50 [Toon slechts deze afbeelding]
CR50 [Toon slechts deze afbeelding]
CR50 [Toon slechts deze afbeelding]
CR50 [Toon slechts deze afbeelding]
CR50 [Toon slechts deze afbeelding]
CR50 [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >

Pagina 4 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

linge-tuning 12-3-2008 20:09 Print reply

Posts: 460
ooh ik zie t nu, cil is omgebust. dus je behoud de vlinderpoort dan van de cr85 cil? en zelf een binnenkopje gedraaid voor de vhm kop?
 
Royal Club 12-3-2008 20:10 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
hoe heb je die slag van die krukas eigenlijk verkort?

exentrische bussen in de krukwangen oid?

slijptol en lassen
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
linge-tuning 12-3-2008 20:10 Print reply

Posts: 460
@ sypie, draadvonken denk ik
 
Joel_koningslust 12-3-2008 20:15 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: linge-tuning
@ sypie, draadvonken denk ik


waarom denk je dat? ik denk eigenlijk ook eerder dat ze een exentrische bigendpen erin geperst hebben
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
DR-Ruben 12-3-2008 20:16 Print reply
Posts: 41
he crossgek brommercross is totaal wat anders dan wat jij in je kop hebt en volgens mij ben je er ook nog nooit wezen kijken.
en trouwens als je bij motorcross verliest ligt het puur aan de rijder omdat die motor het allemaal wel kan bij brommercross is het gewoon een kwestie van je kunt je brommer wel zo gigantisch opvoeren maar dan houdt hij het geen 8 uur vol het is de grens zoeken van de brommer en dat is kunst.
kom anders kijken op 29 maart in st. isidorushoeve
en heb dan nog eens een mening
 
-simon- 12-3-2008 20:18 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DR-Ruben
he crossgek brommercross is totaal wat anders dan wat jij in je kop hebt en volgens mij ben je er ook nog nooit wezen kijken.
en trouwens als je bij motorcross verliest ligt het puur aan de rijder omdat die motor het allemaal wel kan bij brommercross is het gewoon een kwestie van je kunt je brommer wel zo gigantisch opvoeren maar dan houdt hij het geen 8 uur vol het is de grens zoeken van de brommer en dat is kunst.
kom anders kijken op 29 maart in st. isidorushoeve
en heb dan nog eens een mening


motorcross licht ook aan de motor en rijder. als de motor niet goed is afgesteld de vering enzo. maar de meeste die crossen voor de hobby stellen hem gewoon op gewicht af en dan is/vinden ze het wel goed.
en bij brommercross kan de brommer het wel 8 uur volhouden en snel zijn maar je moet het zelf ook volhouden.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Sypie_Honda 12-3-2008 20:19 Print reply

Posts: 13830
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


waarom denk je dat? ik denk eigenlijk ook eerder dat ze een exentrische bigendpen erin geperst hebben


jah soiets dacht ik ook ja.

en draadvonken is gewoon een manier van metaal verspanen.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
50cc crosser 12-3-2008 20:19 Print reply

Posts: 1866
als je brommer gewoon blijft rijden kom je al in de top tien want de helft heeft het voor die tijd al kapot of het zin er af
 
2 stroke ain't for everybody but for those that it is
Joel_koningslust 12-3-2008 20:23 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
[...]


jah soiets dacht ik ook ja.

en draadvonken is gewoon een manier van metaal verspanen.


idd, met draadvonken zou je een nieuw gat in je krukas kunnen maken, maar dat zou waarschijnlijk gedeeltelijk over het oude gat vallen dus zou je al 2 compleet nieuwe dichte krukaswangen moeten draaien. en al met al zou het dan veel te duur worden.

een exentrische bigendpen is gewoon 10x makkelijker en goedkoper
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Sypie_Honda 12-3-2008 20:26 Print reply

Posts: 13830
dat bedrijf je in zweden, vrm.se verkoopt MT krukassen met een verlengde slag zodat je met een 45mm cilinder precies op 70cc komt.

zou wel eens willen weten hoe hun dat doen, denk ook met exentrische pen.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
crossgek - Forum en Sales Moderator 13-3-2008 14:09 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DR-Ruben
he crossgek brommercross is totaal wat anders dan wat jij in je kop hebt en volgens mij ben je er ook nog nooit wezen kijken.
en trouwens als je bij motorcross verliest ligt het puur aan de rijder omdat die motor het allemaal wel kan bij brommercross is het gewoon een kwestie van je kunt je brommer wel zo gigantisch opvoeren maar dan houdt hij het geen 8 uur vol het is de grens zoeken van de brommer en dat is kunst.
kom anders kijken op 29 maart in st. isidorushoeve
en heb dan nog eens een mening



dus als je op techniek niet meekomt moet je gaan brommercrossen en zorgen dat je een ander voorblijft op vermogen
aha.


ben idd nog nooit 8uur naar een stelletje brommertjes over de crossbaan wezig kijken , en eigenlijk spijt me dat niks

maar als ik mijn crossmotorluchfilter zie na een half uur , en het zo hard gaat als jullie beweren is het aardig te vergelijken..

Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 13-3-2008 om 15:32 uur.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
brommercrosglanebrug 13-3-2008 14:18 Print reply

Posts: 1552
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DR-Ruben
he crossgek brommercross is totaal wat anders dan wat jij in je kop hebt en volgens mij ben je er ook nog nooit wezen kijken.
en trouwens als je bij motorcross verliest ligt het puur aan de rijder omdat die motor het allemaal wel kan bij brommercross is het gewoon een kwestie van je kunt je brommer wel zo gigantisch opvoeren maar dan houdt hij het geen 8 uur vol het is de grens zoeken van de brommer en dat is kunst.
kom anders kijken op 29 maart in st. isidorushoeve
en heb dan nog eens een mening



ik ben het niet helemaal met jou eens. ik denk dat het juist de rijder is, en niet het vermogen. een kameraad van mij rijd ook brommercross met orgineele brommer. loopt totaal niet hard. maar word wel elke keer 2de of 3de in lonneker of buurse. meer rijden ze er niet.
 
DR Gert-Jan 13-3-2008 14:28 Print reply

Posts: 248
Tuurlijk, het grootste punt is dat de rijder en brommer het volhouden. Maar met een standaard brommer kom je niet ver voorin (tenzij de opgevoerden het allemaal begeven). Daarom gaan we voor meer vermogen, en zowiezo, wat is er leuk aan om rondjes rond te hobbelen op een standaard brommer? Wij doen vooral mee omdat het mooi werk is om te crossen, en dat doe je graag met een beetje vermogen
 
Team DR --> www.drekracers.nl
brommercrosglanebrug 13-3-2008 15:14 Print reply

Posts: 1552
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: GertieSM
Tuurlijk, het grootste punt is dat de rijder en brommer het volhouden. Maar met een standaard brommer kom je niet ver voorin (tenzij de opgevoerden het allemaal begeven). Daarom gaan we voor meer vermogen, en zowiezo, wat is er leuk aan om rondjes rond te hobbelen op een standaard brommer? Wij doen vooral mee omdat het mooi werk is om te crossen, en dat doe je graag met een beetje vermogen



ja daar heb je wel gelijk in en het is mooi werk om het zo te maken. en vooral het zelf doen.
 
dokocrosser 13-3-2008 16:17 Print reply

Posts: 1433
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]



dus als je op techniek niet meekomt moet je gaan brommercrossen en zorgen dat je een ander voorblijft op vermogen
aha.


ben idd nog nooit 8uur naar een stelletje brommertjes over de crossbaan wezig kijken , en eigenlijk spijt me dat niks

maar als ik mijn crossmotorluchfilter zie na een half uur , en het zo hard gaat als jullie beweren is het aardig te vergelijken..

Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 13-3-2008 om 15:32 uur.


Dat filter vervangen tijdens de wedstrijd is bij een brommertje nergens voor nodig. Een motor zuigt natuurlijk veel meer lucht aan en dus ook meer zand.

En veel brommercrossers rijden ook motorcross. MX3 rijders Dakar rijders Nederlands en wereldkampioenen rijden ook brommercross dus geheel onproffesioneel is het ook niet. Er zijn er genoeg die meer aan een brommer uitgeven dan jij per jaar aan je motor. En die veel proffisioneler te werk gaan dan jij.
 
DR-Ruben 13-3-2008 22:26 Print reply
Posts: 41
precies... maar goed laten we ophouden over dat filter gedoe want als iemand het zo nodig vind om een filter te vervangen terwijl het niet hoeft, moet hij dat fijn doen.
morgen is de honda klaar en kunnen we trainen dus foto's zullen volgen.
 
-simon- 13-3-2008 22:31 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: GertieSM
Tuurlijk, het grootste punt is dat de rijder en brommer het volhouden. Maar met een standaard brommer kom je niet ver voorin (tenzij de opgevoerden het allemaal begeven). Daarom gaan we voor meer vermogen, en zowiezo, wat is er leuk aan om rondjes rond te hobbelen op een standaard brommer? Wij doen vooral mee omdat het mooi werk is om te crossen, en dat doe je graag met een beetje vermogen


je brommer kan nog zo snel zijn en het volhouden maar als degene die erop zit het niet kan benutten heb je er niks aan. hier hebben ze ook al wellis op een std. puch bij de automaatjes klasse brommercross 1e of 2e geworden. is dan wel een cross met 2 manches maar de rijder stuurt het ding toch rond.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
DR-Ruben 13-3-2008 22:33 Print reply
Posts: 41
ja maar als je brommer te weinig vermogen heeft op de baan en je dus af en toe mee moet helpen na bochten/zware stukken dan vergt dat veel meer van de rijder.
 
dokocrosser 13-3-2008 23:03 Print reply

Posts: 1433
het is idd wel zo dat de rijder de grootst bepalende factor is ja
je kunt nog zoon snelle brommer hebben maar als je niet kunt rijden dan heb je er niks aan
m'n pa kon 3 jaar geleden met onze gare yamaha dt snelle derbi's enzo in de bochten makkelijk inhalen terwijl ze veel sneller zijn
 
DR Gert-Jan 16-3-2008 12:28 Print reply

Posts: 248
Nu weer ff on-topic.
Koppelingsplaten waren versleten, dus nieuwe besteld, komen maandag binnen, en dan is ie klaar (op de stickers na) en kunnen we gaan trainen
 
Team DR --> www.drekracers.nl
BIET 16-3-2008 12:35 Print reply

Posts: 22355
Schattig dingetje
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
DR-Ruben 16-3-2008 17:54 Print reply
Posts: 41
misschien woensdag op de testbank dus als het doorgaat dan komen d'r ook wel filmpjes.
 
DR Gert-Jan 19-3-2008 18:19 Print reply

Posts: 248
Gisteren Haan wielen gehaald en zodadelijk gaan we testrijden.
Testbank gaat vandaag niet door. Was te druk. Dus maar eens zien wanneer we er wel op kunnen
 
Team DR --> www.drekracers.nl
-simon- 19-3-2008 18:20 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: GertieSM
Gisteren Haan wielen gehaald en zodadelijk gaan we testrijden.
Testbank gaat vandaag niet door. Was te druk. Dus maar eens zien wanneer we er wel op kunnen


wel filmpje he.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Jozeff - Forum en Sales Moderator 19-3-2008 18:42 Print reply

Posts: 10835
ik vind het er echt belachelijk uit zien als mensen een bril zo op hebben

 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 4 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved