Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Honda CR50 (ex 80)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 889 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Honda CR50 (ex 80)
Geplaatst door DR Gert-Jan op 8-3-2008 10:00
Hits Deze gallery is 12179 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Honda CR80 (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Rood/wit / 2001
Opgegeven max. vermogen 16 pk / 12 kW
Opgegeven max. snelheid 80 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Oude + Nieuwe Honda [Toon slechts deze afbeelding]
CR50 [Toon slechts deze afbeelding]
CR50 [Toon slechts deze afbeelding]
CR50 [Toon slechts deze afbeelding]
CR50 [Toon slechts deze afbeelding]
CR50 [Toon slechts deze afbeelding]
CR50 [Toon slechts deze afbeelding]
CR50 [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >

Pagina 2 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

DR-Ruben 9-3-2008 22:04 Print reply
Posts: 41
ik zal d'r binnenkort wel ff 1 maken.
 
50cc crosser 9-3-2008 22:16 Print reply

Posts: 1866
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DR-Ruben
nou als je het regelement van de brommercross kent staat er het volgende bij de specialklasse: 50cc rest is vrij...
nou dat hebben we nou en als ze het niet geloven trekken ze de kop d'r maar af.



ja oke maar ze zullen wel paar keer raar op kijke denk ik:P
 
2 stroke ain't for everybody but for those that it is
4Stroke 9-3-2008 22:17 Print reply

Posts: 1687
Hot,
- Honda
- Netjes
 
Trekt je scooter niet door? Bel een loodgieter
DR Gert-Jan 9-3-2008 22:18 Print reply

Posts: 248
Ja mag :P
Daar ga ik me niet naar over maken we hebben ons precies aan de regels gehouden
 
Team DR --> www.drekracers.nl
derbi-tuner 9-3-2008 22:24 Print reply

Posts: 2605
zoiets op brommer kenteken is machtig
 
gezocht: honda xr 250, honda nx250, ktm lc4 400 oid
50cc crosser 9-3-2008 22:27 Print reply

Posts: 1866
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: GertieSM
Ja mag :P
Daar ga ik me niet naar over maken we hebben ons precies aan de regels gehouden



ja dat wel
 
2 stroke ain't for everybody but for those that it is
DR Gert-Jan 9-3-2008 22:28 Print reply

Posts: 248
Haha, ja, maar denk dat ik er liever mee door het zand knap en dan het liefst 5,6 of 8 uur lang
 
Team DR --> www.drekracers.nl
50cc crosser 9-3-2008 22:30 Print reply

Posts: 1866
met alleen tanken hoop ik toch
 
2 stroke ain't for everybody but for those that it is
crossgek - Forum en Sales Moderator 9-3-2008 22:51 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 50cc crosser
met alleen tanken hoop ik toch



paar x ander filtertje erin knallen.
ketting even doorspuiten met vet.

als je er handigheid inkrijgt doe je dat bijna net zo snel als tank volgooien..

en kan volgens mij bij een langere tijd doorcrossen het verschil maken tussen pech krijgen en uitrijden.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
50cc crosser 10-3-2008 18:56 Print reply

Posts: 1866
tuurlijk geen nieuw filter grote onzin gewoon goed in oliee met filter olie

 
2 stroke ain't for everybody but for those that it is
DR-Ruben 10-3-2008 20:17 Print reply
Posts: 41
eh... idd.. wie gooit d'r nou onder de cross een nieuw filter in..
maar goed ieder z'n hobby.
 
DR-Ruben 11-3-2008 22:41 Print reply
Posts: 41
als het goed is hij morgen helemaal klaar en afgesteld...
d'r waren nog wat vage problemen met de koppeling maar dat laten we dan maar doen omdat we zelf weinig tijd er voor hebben.
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 11-3-2008 23:10 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DR-Ruben
eh... idd.. wie gooit d'r nou onder de cross een nieuw filter in..
maar goed ieder z'n hobby.


met crossen vervangt haast iedereen zijn filter tussen de manches..

is 20 seconden werk ofzo..


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 50cc crosser
tuurlijk geen nieuw filter grote onzin gewoon goed in oliee met filter olie



na een half uur crossen is mijn filter wel goed vies. en hoe meer je hem inolied hoe sneller hij dichtzit.. ivm kleinere porieen ed.

iig na 8 uur crossen is mijn luchtfilter 100% zeker 1 klomp zand en dat is niet bevordelijk voor de prestatie's en duurzaamheid.

maarja het is een brommercrosser. die mensen zijn toch niet zo sterk in prioriteiten stellen.

Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 11-3-2008 om 23:14 uur.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
DR-Ruben 11-3-2008 23:39 Print reply
Posts: 41
nou ik rij nu al 3 jaar mee in de brommercross maar ik heb nog nooit iemand gezien of gehoord wie zijn luchtfilter vervangt onder de cross... misschien moet je toch eens je filter bak na kijke of je d'r geen gat van 10 bij 20 in het zitte
 
Royal Club 11-3-2008 23:40 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DR-Ruben
nou ik rij nu al 3 jaar mee in de brommercross maar ik heb nog nooit iemand gezien of gehoord wie zijn luchtfilter vervangt onder de cross... misschien moet je toch eens je filter bak na kijke of je d'r geen gat van 10 bij 20 in het zitte


dat is ook 1 van de redenen waarom ik niks van brommercrossen moet, t zijn allemaal halfbakke beunhazen die een brommer met noppen hebben
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
crossgek - Forum en Sales Moderator 11-3-2008 23:41 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DR-Ruben
nou ik rij nu al 3 jaar mee in de brommercross maar ik heb nog nooit iemand gezien of gehoord wie zijn luchtfilter vervangt onder de cross... misschien moet je toch eens je filter bak na kijke of je d'r geen gat van 10 bij 20 in het zitte


heb wel meerdere gaten erin zitten die bij mekaar zeker 200cm2 oppervlakte hebben..

anders komt ding nooit aan genoeg lucht , het gat van mijn luchtbuffer is al haast zo groot.


Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 11-3-2008 om 23:43 uur.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
renoeius 11-3-2008 23:42 Print reply

Posts: 6409
die uitlaat, is dat een opmaat of?
 
Royal Club 11-3-2008 23:42 Print reply

Posts: 60390
en een uitdraai
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
DR-Ruben 12-3-2008 0:08 Print reply
Posts: 41
ja deze uitlaat is gemaakt door kees veldt van veldt racing parts
hij heeft deze op de testbank gemaakt maar hier is geen uitdraai van.. daar trok hij 15,3 pk. maar we hebben de cilinder nog iets laten zakken, ander kop d'r in en een andere zuiger dus zullen nu zo rond de 16 zitten,
binnen kort wordt hij verder getund..(carters en cilinder) en daar zal dan wel een keer een uitdraai van komen.
we hopen zo rond de 20 uit tekomen.
en van dat filter vervangen... daar is gewoon geen tijd voor.. zelfs na 8 uur zit er maar 1 ronde of zelfs niet eens 1 ronde verschil tussen de nummer 1 en 2 en dat kan dan net die ronde zijn waar jij je filter vervangt. het is gewoon 8 uur non-stop dus geen pauzes tussen door waar je ff je filter kunt vervangen...
 
Jelmer MX 12-3-2008 0:12 Print reply

Posts: 13514
Waarom hebben jullie een uitlaat laten berekenen en gaan jullie daarna cilinder en carter tunen
 
DR-Ruben 12-3-2008 18:47 Print reply
Posts: 41
laat 1 ding duidelijk zijn.. deze uitlaat is niet berekend maar gemaakt hoe hij het fijnst op de test bank loopt.
binnenkort wordt hij getuned voor koppel omdat dit nog niet genoeg is.
 
Royal Club 12-3-2008 18:48 Print reply

Posts: 60390
20pk uit 50cc. ik wil het zien gebeuren, als peter op appieforum maar tot 19komt met een manston II 70cc

Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 12-3-2008 om 18:48 uur.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
DR-Ruben 12-3-2008 18:54 Print reply
Posts: 41
de kreidlerracers van vroegen zaten al op 23/24 pk met 50cc dus zo gek is dat niet.. je moet het alleen door de juiste laten klaar maken.
en dat "gebeunhaas" met de brommercross valt wel mee hoezo zullen anders mensen zoals dave strijbos er soms aan mee doen.
 
Joel_koningslust 12-3-2008 18:58 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DR-Ruben
de kreidlerracers van vroegen zaten al op 23/24 pk met 50cc dus zo gek is dat niet.. je moet het alleen door de juiste laten klaar maken.
en dat "gebeunhaas" met de brommercross valt wel mee hoezo zullen anders mensen zoals dave strijbos er soms aan mee doen.


je vergelijkt hier wel appels met peren

die kreidler racers van vroeger zaten duizenden uren ontwerp werk in. die dingen draaien ook 17k rpm en hadden totaal geen koppel
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Royal Club 12-3-2008 19:01 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DR-Ruben
de kreidlerracers van vroegen zaten al op 23/24 pk met 50cc dus zo gek is dat niet.. je moet het alleen door de juiste laten klaar maken.
en dat "gebeunhaas" met de brommercross valt wel mee hoezo zullen anders mensen zoals dave strijbos er soms aan mee doen.


lekkere vergelijking heb je enig idee hoever die kreidlerblokken bewerkt waren zat geen eens een rotor op ofzo man, ontsteking liep via een accu enzo
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 2 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved