Erik 39 |
8-3-2008 10:01 |
Posts: 15088 |
Leuke dingetje, hotje
|
|
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl |
|
Sypie_Honda |
8-3-2008 10:05 |
Posts: 13830 |
cilinder en krukas zijn door de tuner gebutst naar 50cc ?
toch Hot.
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
DR Gert-Jan |
8-3-2008 10:08 |
Posts: 248 |
Cilinder is gebust, en de slag van de krukas is verkleind. Zo maak je van een 80cc een 50cc.
Naar ons idee ideaal voor de brommercross aangezien het hele blok gemaakt is voor een 80cc en dus kwalitatief een stukje beter dan een derbi of minarelli blokje is
|
|
Team DR --> www.drekracers.nl |
|
ARWIN_honda |
8-3-2008 10:43 |
Posts: 3534 |
hot
|
|
Suzuki GSX-R600 K4 |
|
Tombrom |
8-3-2008 11:00 |
Posts: 15925 |
en hoe loopt zoiets dan?
hoe hard boekt ut?
|
|
|
|
Royal Club |
8-3-2008 11:00 |
Posts: 60390 |
ja,. en een stuk duurder
maar loopt dat nou? een 28keihin op een cross 50cc?
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
DR Gert-Jan |
8-3-2008 11:07 |
Posts: 248 |
Jazeker wel 16 pk is de schatting nu, bij kees op de testbank had hij 15,3 pk toen de uitlaat klaar was. hierna de cilinder nog iets laten zakken en de kop aangepast zodat hij meer compressie kreeg. Nu wordt hij afgesteld, er gaan andere membraam klepjes in omdat de originele te stug zijn en de koppeling wordt afgesteld.
28 werkt zeker wel m'n vader heeft er zelfs 1 op z'n kreidler
|
|
Team DR --> www.drekracers.nl |
|
-simon- |
8-3-2008 12:28 |
Posts: 8211 |
die vhs deed die met de maiscrosses mee in handel en boekel en daar?
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
DR Gert-Jan |
8-3-2008 12:32 |
Posts: 248 |
Nee, dit wordt het eerste jaar voor m'n vader
Hij zag voor het eerst zo'n vhs vorig jaar in de sint isidorushoeve.
Daarna een rijwielgedeelte opgehaald in Groningen en aan het klussen gegaan
|
|
Team DR --> www.drekracers.nl |
|
-simon- |
8-3-2008 12:42 |
|
DR Gert-Jan |
8-3-2008 12:56 |
Posts: 248 |
Regelement Halle
Dit is het regelement van halle van vorig jaar, heb je een beetje een richtlijn.
Superklasse rij je dus als je carburateur groter is dan 16mm
Als je een standaard mtx blok gebruikt, met een iets sneller cilindertje kun je beter standaardklasse rijden. Gaat perfect met een 16mm
|
|
Team DR --> www.drekracers.nl |
|
-simon- |
8-3-2008 13:39 |
|
DR Gert-Jan |
8-3-2008 17:28 |
Posts: 248 |
Weet dat in Hoeve de regel is dat blok en frame van dezelfde fabrikant moeten zijn dus dat zou wel kunnen
|
|
Team DR --> www.drekracers.nl |
|
DR-Ruben |
8-3-2008 21:46 |
Posts: 41 |
de aller dikste vetste hot die d'r is..
want hij is ook van mij...
|
|
|
|
DR-Ruben |
8-3-2008 22:45 |
Posts: 41 |
waar blijven die hotjes
|
|
|
|
THE CRAZY DOCTOR |
8-3-2008 22:48 |
|
Mt5_grolsch |
8-3-2008 23:14 |
Posts: 2014 |
knetter hot jongens ik hoop voor jullie dat er nu meer succes word geboekt als met de fox..
btw. mooi frame op de achtergrond
|
|
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat |
|
Tommyofzo |
8-3-2008 23:15 |
Posts: 6934 |
kut heb op not gedrukt hotje
|
|
|
|
DR Gert-Jan |
9-3-2008 11:45 |
|
- Han - |
9-3-2008 11:54 |
Posts: 9667 |
mag je zomaar ff met een crossmotor 50cc meerijden?
brommer?
|
|
<10.000 posts |
|
50cc crosser |
9-3-2008 11:55 |
Posts: 1866 |
hot maar hoe ga je dat doen met de keuring
|
|
2 stroke ain't for everybody but for those that it is |
|
steven 50cc cross |
9-3-2008 11:56 |
Posts: 685 |
hot, super mooi ding en mooie opmaat
|
|
no farmers no food |
|
Tzr Madness |
9-3-2008 13:06 |
Posts: 4656 |
hot, tof ding, wel een beetje zonde.....maarja het is voor de brommercross dusja
|
|
|
|
DR-Ruben |
9-3-2008 21:46 |
Posts: 41 |
nou als je het regelement van de brommercross kent staat er het volgende bij de specialklasse: 50cc rest is vrij...
nou dat hebben we nou en als ze het niet geloven trekken ze de kop d'r maar af.
|
|
|
|
oenoehoofd |
9-3-2008 21:57 |
Posts: 17851 |
Filmpje?
|
|
Te koop: http://www.mijnalbum.nl/Album=GFCJT4GY |
|