Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Crosser voor Trimunt 2008 (in opbouw)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 960 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Crosser voor Trimunt 2008 (in opbouw)
Geplaatst door Blue Racer op 7-2-2008 20:09
Hits Deze gallery is 2747 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Honda CR 80 (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Geel frame, oranje kappen / 1986
Opgegeven max. vermogen Niet opgegeven
Opgegeven max. snelheid Niet opgegeven

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
CR80 met NSR/MBX blok [Toon slechts deze afbeelding]
CR80 met NSR/MBX blok [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

ikkejw 7-2-2008 20:12 Print reply

Posts: 9886
hot

maak ook ff project page aan
 
Preserve nature - Always wear a helmet
Blue Racer 7-2-2008 20:13 Print reply

Posts: 601
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
hot

maak ook ff project page aan


Nee, want dan moet ik elke keer foto's maken als ik verder ben, heb ik geen zin in.
Als ik wat nieuws heb post ik het hier wel.
 
GEZOCHT : 50cc Cilinder met zuiger NSR
ikkejw 7-2-2008 20:18 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blue Racer
[...]


Nee, want dan moet ik elke keer foto's maken als ik verder ben, heb ik geen zin in.
Als ik wat nieuws heb post ik het hier wel.



niks moet he
 
Preserve nature - Always wear a helmet
Frysk 26-3-2008 23:18 Print reply

Posts: 34928
Update!!!!
 
giggitybyte
ikkejw 26-3-2008 23:19 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
Update!!!!



ja, hoe staat het eigenlijk met dit ding?
 
Preserve nature - Always wear a helmet
Joel_koningslust 26-3-2008 23:25 Print reply

Posts: 14514
bouwt heel friesland trimunt spaaiers ofzo?
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
DRDLimited 27-3-2008 0:13 Print reply

Posts: 2136
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
bouwt heel friesland trimunt spaaiers ofzo?


nee niet iedereen
 
Blue Racer 27-3-2008 7:25 Print reply

Posts: 601
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
Update!!!!



Binnenkort wel even paar foto's



@Joel : Het is nog net Groningen

Dit bericht is gewijzigd door Blue Racer op 27-3-2008 om 7:27 uur.
 
GEZOCHT : 50cc Cilinder met zuiger NSR
gekke henkie 27-3-2008 8:17 Print reply

Posts: 878
Je achteras is slecht voor de competitie
 
Ga toch krassen!
rick-mt5 27-3-2008 9:15 Print reply

Posts: 186
ziet er chill uit, alleen het enige wat ik lelijk vind aan die CR is de tank
 
ikkejw 27-3-2008 11:15 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
bouwt heel friesland trimunt spaaiers ofzo?



ik hoop van wel

enne Blue Racer is verhuisd naar grunnn
 
Preserve nature - Always wear a helmet
Blue Racer 27-3-2008 14:50 Print reply

Posts: 601


Ophangpunten en achterbrugas versteviging er op gestipt, moet nog even worden afgelast (ik weet et, maar et lassen gaat wel steeds beter moet ik zeggen )
En pookje ingekort.




Ander bandje, wielas en een achterrem is ook wel handig
 
GEZOCHT : 50cc Cilinder met zuiger NSR
barry 27-3-2008 14:53 Print reply

Posts: 7387
Leuk! een keer geen minarelli blokje .

Maar ik zat eens te kijken en hoe wou je het met je uitlaat gaan doen?
Dit wordt erg krap bij je cilinder als ik je frame zie.
 
He?
ronaldt 27-3-2008 14:59 Print reply

Posts: 2735
tof,
 
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.>
Blue Racer 27-3-2008 15:02 Print reply

Posts: 601
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barry
Leuk! een keer geen minarelli blokje .

Maar ik zat eens te kijken en hoe wou je het met je uitlaat gaan doen?
Dit wordt erg krap bij je cilinder als ik je frame zie.


Idd, is ook erg krap.

Ik heb een proma liggen en nog een doormidden immitatie MB uitlaat. Ik ga de voorbocht (van de immi) zo maken dat het er langs kan (past net allemaal, getest) en dan de proma daar aan vast bakken en dan ervoor zorgen dat ik zoveel mogelijk van de proma gebruik.

Dit word dan eerst een test uitlaatje en als de prestatie's erg tegenvallen, moet er wel iets van een opmaat komen.

Ik heb dit trouwens zo gedaan, omdat ik het frame niet te veel wil aanpassen/in wil slijpen, omdat hij daardoor alleen maar slapper word.
 
GEZOCHT : 50cc Cilinder met zuiger NSR
ikkejw 27-3-2008 15:31 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blue Racer
afbeelding

Ophangpunten en achterbrugas versteviging er op gestipt, moet nog even worden afgelast (ik weet et, maar et lassen gaat wel steeds beter moet ik zeggen )
En pookje ingekort.


afbeelding

Ander bandje, wielas en een achterrem is ook wel handig



oeh jij hebt ook zo'n kort pookje

dat schakelt voor geen meter ben ik achter, net een am6 blok


 
Preserve nature - Always wear a helmet
Elco 27-3-2008 16:08 Print reply
Posts: 4527
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
[...]



oeh jij hebt ook zo'n kort pookje

dat schakelt voor geen meter ben ik achter, net een am6 blok





idd,

am6 is koet
 
Bart-Derbi 27-3-2008 16:10 Print reply

Posts: 6497
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi_Elco
[...]



idd,

am6 is koet

er hangt weer een discussie in de lucht.
 
Elco 27-3-2008 16:11 Print reply
Posts: 4527
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bart-Derbi
[...]

er hangt weer een discussie in de lucht.


;p waarheid is hard
 
Blue Racer 27-3-2008 19:37 Print reply

Posts: 601
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
[...]



oeh jij hebt ook zo'n kort pookje

dat schakelt voor geen meter ben ik achter, net een am6 blok




Je moet meer kracht zetten ofniet, omdat de arm korter is.

Is het heel erg of valt het wat mee ?
 
GEZOCHT : 50cc Cilinder met zuiger NSR
ikkejw 27-3-2008 19:47 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blue Racer
[...]


Je moet meer kracht zetten ofniet, omdat de arm korter is.

Is het heel erg of valt het wat mee ?



na 100 meter heb je flink pijn in je linkervoet

ik heb net een andere erop gezet, nu moet je m verder omhoog drukken maar rijdt een heel stuk beter
 
Preserve nature - Always wear a helmet
Intenso 18-6-2008 0:35 Print reply

Posts: 2922
hoe ver is dit ding nu?

zat zo te denken mischien kunnen we een keer een hele middag bij johan ofzo crossen met zijn allen geven we johan allemaal 5 euro en dan haalt hij ons met de trakker bij jan willem vandaan ofzo en dan de brommers achterin een kar ofzo.
kunnen we daar met zijn alleen een stukje weiland de hele dag omspiten
 
---Suzuki stuk voor stuk een sensatie---
GhostRider_SM 18-6-2008 1:40 Print reply

Posts: 2142
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Intenso
hoe ver is dit ding nu?

zat zo te denken mischien kunnen we een keer een hele middag bij johan ofzo crossen met zijn allen geven we johan allemaal 5 euro en dan haalt hij ons met de trakker bij jan willem vandaan ofzo en dan de brommers achterin een kar ofzo.
kunnen we daar met zijn alleen een stukje weiland de hele dag omspiten


hah cool
en beter word de corsa dan ook mee genmomen ja
dat wou jochum wel doen
 
http://youtube.com/watch?v=dS9x53ugTkg Bij 3.00 kom ik:D
ikkejw 7-7-2008 20:52 Print reply

Posts: 9886
kom je hier nog eens met die CR, dan braai ik je ophangpunten ff te plek
 
Preserve nature - Always wear a helmet
Blue Racer 7-7-2008 21:03 Print reply

Posts: 601
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
kom je hier nog eens met die CR, dan braai ik je ophangpunten ff te plek



Als je een beetje rupsen kunt leggen/goed vast zit mag het van mij wel.


Blokje zit trouwens inelkaar, moet alleen nog even een koppakking halen.


Gezocht :

CR80 uitlaat en radiateur (of iets wat erop lijkt).


 
GEZOCHT : 50cc Cilinder met zuiger NSR

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved