Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Honda MT5 SuperMotard LC

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 956 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Honda MT5 SuperMotard LC
Geplaatst door linge-tuning op 7-2-2008 13:56
Hits Deze gallery is 62717 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Er is nog geen voertuig aan deze gallery gekoppeld.

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Amen [Toon slechts deze afbeelding]
pret-pakket [Toon slechts deze afbeelding]
HPI 2003 + DPR opmaat [Toon slechts deze afbeelding]
Pro-x CR80 koppeling [Toon slechts deze afbeelding]
Blokje [Toon slechts deze afbeelding]
Stuurklem gefreesd op school [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 7 van 35
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 33, 34, 35Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

linge-tuning 15-2-2008 17:51 Print reply

Posts: 460
op een nsr blok
 
Sypie_Honda 15-2-2008 17:52 Print reply

Posts: 13830
mooi ding man,

eigenlijk zou je het volgende nog ff moeten doen, dan is hij naar mijn menig helemaal vet.

- ander voorkapje zonder licht, van crossmotor oid.
- MTX voorvork, of nog beter een uit een crossmotor
- dikkere achterveren er in
- stinger inkorten zodat de demper na je voetsteunen komt


 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
linge-tuning 15-2-2008 17:53 Print reply

Posts: 460
Sypie,

-voorkap sloop ik er af, er komt een cr85 kapje oid
-dikkere achterveren is iets wat altijd nog kan; eerst de nodige dingen klaar maken eveneens als de voorvork
-er komt een andere uitlaat omdat deze erop berekend was met hpi ontsteking = topvermogen @ 14.000 toeren. wss wordt de nieuwe opmaat uitlaat bovenlangs aan de linker kant, als dat allemaal gaat passen
 
ikkejw 15-2-2008 17:55 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: linge-tuning
op een nsr blok


eeh ja, heb ik ook


(mtx-sh cilinder )
 
Preserve nature - Always wear a helmet
linge-tuning 4-3-2008 20:55 Print reply

Posts: 460
Bijna af, en hij loopt al!!!



Het blok:


Kettinggeleider/blok zelf gefreesd:


To do list:
-zelfgemaakte kabelboom afwerken met krimpkous
-Afstellen
-Achterrem aansluiten
-Voorrem en achterrem ankerplaat glasparelstralen, net als de naafjes
-Voorvork reviceren (zomervakantie)
-Kettingspanner blokjes CNC-en
-Edit: Ook nog een CNC VHM kopje kopen:

 
Timx 4-3-2008 20:58 Print reply

Posts: 949
Gruwelijk , heb je en filmpje oid?
 
linge-tuning 4-3-2008 20:59 Print reply

Posts: 460
Nee Moet eerst even afgesteld worden, t is nu nog net niks
 
Timx 4-3-2008 21:00 Print reply

Posts: 949
Ik ga het zeker afwchten
 
mtx-motard 4-3-2008 21:00 Print reply

Posts: 14947
al redelijk af ja
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
ikkejw 4-3-2008 21:01 Print reply

Posts: 9886
heb je er nu al een mtx voorvork in?

hij is nog steeds vies laag aan de voorkant.
 
Preserve nature - Always wear a helmet
mtx-motard 4-3-2008 21:02 Print reply

Posts: 14947
nee is MT vork
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
linge-tuning 4-3-2008 21:02 Print reply

Posts: 460
nee, maar dat komt misschien ooit nog, eerst zo afmaken. Dan kijk ik verder wat het verstandigt is (cr85, cr125, mtx vork)
 
THOMASJEUHHH 4-3-2008 21:02 Print reply

Posts: 4159
hijs echt stoer geworden joh!
maar 15pk, met welke krukas?
ik ga binnekort ook beginnen met een snel 50cc blokje,
ook met sobw cilinders enzo.. en dan kijken wat ermee te halen valt.
 
bwoaahhppp,,..
crossgek - Forum en Sales Moderator 4-3-2008 21:03 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: linge-tuning
nee, maar dat komt misschien ooit nog, eerst zo afmaken. Dan kijk ik verder wat het verstandigt is (cr85, cr125, mtx vork)


had er weer een licht vorkje ingestoken.
volgens mij kun je met dit ding net zo fijn gooien en smijten en de bochten
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
mtx-motard 4-3-2008 21:04 Print reply

Posts: 14947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: linge-tuning
nee, maar dat komt misschien ooit nog, eerst zo afmaken. Dan kijk ik verder wat het verstandigt is (cr85, cr125, mtx vork)


mtx past in 1 x zonder aanpassingen dus.

cr 85 lijkt me dan mooi voor MT (net wat dikker als MTX)
cr 125 zijn vrij grote zware dikke voorvorken (zie mijn cr gallerij)
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
linge-tuning 4-3-2008 21:06 Print reply

Posts: 460
ik ga er mee supermotarden, alleen val buiten elke klasse vanwege mn cilinderinhoud en afwijkende wielbasis (tov origineel) dus dacht ik ik ga alleen vrije trainingen doen, kom ik er gister achter dat er een circuit (oude politieschool) hier een 3km verderop ligt binnenkort maar eens met de eigenaar gaan praten
 
linge-tuning 5-3-2008 17:54 Print reply

Posts: 460
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
[...]


mtx past in 1 x zonder aanpassingen dus.

cr 85 lijkt me dan mooi voor MT (net wat dikker als MTX)
cr 125 zijn vrij grote zware dikke voorvorken (zie mijn cr gallerij)


welke MTX? ot? sh? r?

en past mijn originele voorwiel er dan ook weer in?
 
ikkejw 5-3-2008 18:22 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: linge-tuning
[...]


welke MTX? ot? sh? r?

en past mijn originele voorwiel er dan ook weer in?


ot/sh/r1 heeft allemaal dezelfde voorvork
alleen r2 past niet.
 
Preserve nature - Always wear a helmet
Frysk 5-3-2008 18:25 Print reply

Posts: 34930
hij is al netjes geworden, vliegwielkapje erop en een kortere achterbrug, dat is het enige waar ik me nog vies hard aan stoor
 
giggitybyte
linge-tuning 5-3-2008 18:36 Print reply

Posts: 460
@ Frysk: achterbrug blijft, vliegwielkapje komt nog.

@ ikkejw: passen de poten in mijn ori kroonstuk of moet er een mtx kroonstuk komen?
 
Frysk 5-3-2008 18:37 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: linge-tuning
@ Frysk: achterbrug blijft, vliegwielkapje komt nog.

@ ikkejw: passen de poten in mijn ori kroonstuk of moet er een mtx kroonstuk komen?

gewoon komplete MTX vork kopen, plug and play
 
giggitybyte
linge-tuning 5-3-2008 18:43 Print reply

Posts: 460
Dat vraag ik niet

passen mtx poten in mijn MT5 kroonstuk? die is namelijk als nieuw, gestraald gecoat etc...
 
Tim V 5-3-2008 18:44 Print reply

Posts: 4468
Hm hotje.

Waarom lc blokje?
 
Kunde gij den nie zien dak ant werk ben?
ikkejw 5-3-2008 18:44 Print reply

Posts: 9886
mtx poten zijn dikker, moet je dus andere kroonplaten hebben idd.

MTX/NS1/CRM kroonplaten passen er om volgens mij. met NS1 kroonplaten heb je een klein stuur, ik denk niet dat je dat wilt.



gewoon complete mtx vork halen is wel het makkelijkst ja
 
Preserve nature - Always wear a helmet
Frysk 5-3-2008 18:45 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: linge-tuning
Dat vraag ik niet

passen mtx poten in mijn MT5 kroonstuk? die is namelijk als nieuw, gestraald gecoat etc...


en ik antwoord, koop een MTX vork,

Het past namelijk niet

als je de bovenstaande posts kunt lezen zie dat een MTX vork dikker is,
MT vork is klein (kroonplaat is klein)

zouden MTX poten in een MT kroonplaat passen ?, Nee
 
giggitybyte

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 7 van 35
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 33, 34, 35Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved