Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Honda MT5 SuperMotard LC

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1107 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Honda MT5 SuperMotard LC
Geplaatst door linge-tuning op 7-2-2008 13:56
Hits Deze gallery is 62716 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Er is nog geen voertuig aan deze gallery gekoppeld.

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Amen [Toon slechts deze afbeelding]
pret-pakket [Toon slechts deze afbeelding]
HPI 2003 + DPR opmaat [Toon slechts deze afbeelding]
Pro-x CR80 koppeling [Toon slechts deze afbeelding]
Blokje [Toon slechts deze afbeelding]
Stuurklem gefreesd op school [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 6 van 35
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 33, 34, 35Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

mtx-motard 13-2-2008 20:39 Print reply

Posts: 14947
jammer van je kickstart
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
linge-tuning 13-2-2008 20:50 Print reply

Posts: 460
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
hoe lang is die achterbrug eigenlijk en was die moeilijk pas te maken?


hoe lang die is moet ik even nameten, de wielbasis is iig 1460mm.
Het pas maken ging als volgt: hij was 2 - 3 cm te breed dus pasten niet tussen het frame, dus dat heb ik er af geflext aan beiden kanten vooraaan. toen 4 naaldlagers erin, binnenmaat 22mm buitenmaat 28mm (past dus in de achterbrug)
omdat de as 12mm is een alu bus gedraaid van 22mm buiten dia met gat van 12mm. (alleen alu slijt te snel dus er komt er nog een van echt assenstaal)
die bus zit strak tussen het frame, en daar schaniers de achterbrug dus op, net als een ori mt achterbrug schaniert op die 12mm as, die ook vast staat eigelijk.

zorgen dat alles goed uitgelijnd is, 4 plaatjes maken voor de twinshock en erop lassen, en dan nog een willekeurig achterwiel pas maken.
 
linge-tuning 13-2-2008 20:51 Print reply

Posts: 460
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
jammer van je kickstart


die komt er nog wel een keer op, eerst dit blok zo maar is aan het lopen krijgen.
 
mtx-motard 13-2-2008 20:51 Print reply

Posts: 14947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: linge-tuning
[...]


hoe lang die is moet ik even nameten, de wielbasis is iig 1460mm.
Het pas maken ging als volgt: hij was 2 - 3 cm te breed dus pasten niet tussen het frame, dus dat heb ik er af geflext aan beiden kanten vooraaan. toen 4 naaldlagers erin, binnenmaat 22mm buitenmaat 28mm (past dus in de achterbrug)
omdat de as 12mm is een alu bus gedraaid van 22mm buiten dia met gat van 12mm. (alleen alu slijt te snel dus er komt er nog een van echt assenstaal)
die bus zit strak tussen het frame, en daar schaniers de achterbrug dus op, net als een ori mt achterbrug schaniert op die 12mm as, die ook vast staat eigelijk.

zorgen dat alles goed uitgelijnd is, 4 plaatjes maken voor de twinshock en erop lassen, en dan nog een willekeurig achterwiel pas maken.


lol, assenstaal
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
linge-tuning 13-2-2008 20:51 Print reply

Posts: 460
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
[...]


lol, assenstaal


wat is daar lol aan?
 
renoeius 13-2-2008 20:54 Print reply

Posts: 6409
heb je bewust voor duo shock gekozen?
mono had denk ik wel mooier gestaan. alleen zat je veer dan wel in de weg bij je luchtfilter.
 
mtx-motard 13-2-2008 20:54 Print reply

Posts: 14947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: linge-tuning
[...]


wat is daar lol aan?


ik betwijvel of de assen van MT daarvan zijn gemaakt (die imitatie dingen)
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
linge-tuning 13-2-2008 20:56 Print reply

Posts: 460
twinshock is vet haha, ik had mn frame al laten poedercoaten en had geen zin om dat weer kaal te flexen om veerbevestiging erop te lassen, dus maar zo gedaan, en zo slecht vind ik t er niet uit zien. en dan zit idd de veer in de weg voor de luchtfilter, plus dat er geen binnenspatbord meer in kan, waardoor die op straat mn luchtfilter alsnog vol gooit...
 
linge-tuning 13-2-2008 20:57 Print reply

Posts: 460
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
[...]


ik betwijvel of de assen van MT daarvan zijn gemaakt (die imitatie dingen)


ehhh ik heb het over die zelf gedraaide bus, niet de as zelf, die is natuurlijk niet van alu he! want die lagers in de achterbrug gaan dan op die alu bus inlopen.

Dit bericht is gewijzigd door linge-tuning op 13-2-2008 om 20:57 uur.
 
ikkejw 13-2-2008 21:00 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: renoeius
heb je bewust voor duo shock gekozen?
mono had denk ik wel mooier gestaan. alleen zat je veer dan wel in de weg bij je luchtfilter.


zijn daar geen kortere veren voor te krijgen? (derbi/am6 veren zijn veel korter meende ik)


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: linge-tuning
[...]


hoe lang die is moet ik even nameten, de wielbasis is iig 1460mm.
Het pas maken ging als volgt: hij was 2 - 3 cm te breed dus pasten niet tussen het frame, dus dat heb ik er af geflext aan beiden kanten vooraaan. toen 4 naaldlagers erin, binnenmaat 22mm buitenmaat 28mm (past dus in de achterbrug)
omdat de as 12mm is een alu bus gedraaid van 22mm buiten dia met gat van 12mm. (alleen alu slijt te snel dus er komt er nog een van echt assenstaal)
die bus zit strak tussen het frame, en daar schaniers de achterbrug dus op, net als een ori mt achterbrug schaniert op die 12mm as, die ook vast staat eigelijk.

zorgen dat alles goed uitgelijnd is, 4 plaatjes maken voor de twinshock en erop lassen, en dan nog een willekeurig achterwiel pas maken.


hmm, dat is me wat teveel werk eigenlijk, kan toch maar beter een mbx/mtx brug halen denk ik. en ik heb geen las spul voor alu.

 
Preserve nature - Always wear a helmet
BUURTJE 13-2-2008 21:00 Print reply

Posts: 762
Echt een super mooi ding word dit man Vind het wel mooi als mensen een MT goed aanpakken. Complimenten!
 
Yamaha TZR50 '08 Sports White
ikkejw 13-2-2008 21:01 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: linge-tuning
twinshock is vet haha, ik had mn frame al laten poedercoaten en had geen zin om dat weer kaal te flexen om veerbevestiging erop te lassen, dus maar zo gedaan, en zo slecht vind ik t er niet uit zien. en dan zit idd de veer in de weg voor de luchtfilter, plus dat er geen binnenspatbord meer in kan, waardoor die op straat mn luchtfilter alsnog vol gooit...


binnenspatbord is wel te fixen dacht ik, komt alleen een gat in.
 
Preserve nature - Always wear a helmet
linge-tuning 13-2-2008 21:02 Print reply

Posts: 460
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BUURTJE
Echt een super mooi ding word dit man Vind het wel mooi als mensen een MT goed aanpakken. Complimenten!


dankuu
 
Mt5_grolsch 13-2-2008 21:04 Print reply

Posts: 2014
neutraal hot als er ook nog een dikke vette usd in gaat

en ik vraag me af of dit 15,2 pk oplevert

Dit bericht is gewijzigd door Mt5_grolsch op 13-2-2008 om 21:05 uur.
 
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat
linge-tuning 13-2-2008 21:07 Print reply

Posts: 460
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mt5_grolsch
neutraal hot als er ook nog een dikke vette usd in gaat

en ik vraag me af of dit 15,2 pk oplevert

Dit bericht is gewijzigd door Mt5_grolsch op 13-2-2008 om 21:05 uur.


met hpi, 12mm keihin, yamaha tz spruitstuk en airbox heeft het ooit 15,2pk gegeven.

Ik heb nu ori ontsteking, 18mm keihin, cr80 spruit (ietsje langer inlaat traject dus) en schuimfilter. maar boven de 12 moet gaan lukken denk
 
Mt5_grolsch 13-2-2008 21:10 Print reply

Posts: 2014
komt er nog een dikke usd in?

zoals in mijn senda: http://www.brommerfo...s/detail_gallery/832
 
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat
renoeius 13-2-2008 21:11 Print reply

Posts: 6409
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: linge-tuning
twinshock is vet haha, ik had mn frame al laten poedercoaten en had geen zin om dat weer kaal te flexen om veerbevestiging erop te lassen, dus maar zo gedaan, en zo slecht vind ik t er niet uit zien. en dan zit idd de veer in de weg voor de luchtfilter, plus dat er geen binnenspatbord meer in kan, waardoor die op straat mn luchtfilter alsnog vol gooit...


kan wel . het is alleen wel vervelend als je hem eraf wilt halen, want dan moet de hele veer los.

zo heb ik het zitten (wel wat oudere foto ):

 
ikkejw 13-2-2008 21:19 Print reply

Posts: 9886


misschien iets lager voor, maar dit vind ik al een stuk beter staan IMO
 
Preserve nature - Always wear a helmet
Bart-Derbi 13-2-2008 21:36 Print reply

Posts: 6497
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
afbeelding

misschien iets lager voor, maar dit vind ik al een stuk beter staan IMO

die voorkant
 
linge-tuning 14-2-2008 12:05 Print reply

Posts: 460
die shopje hierboven is de voorvork veeeeels te lang/dun
 
ikkejw 14-2-2008 12:34 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: linge-tuning
die shopje hierboven is de voorvork veeeeels te lang/dun


ja weet ik, was ff snel

als je er een MTX voorvork met ophoogblokjes in zet zal het al een stuk beter staan
 
Preserve nature - Always wear a helmet
linge-tuning 15-2-2008 17:45 Print reply

Posts: 460
lak!


 
- Kevin - 15-2-2008 17:46 Print reply

Posts: 8086
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: linge-tuning
lak!

afbeelding


Ziet er netjes uit! Op deze foto ogen de verhoudingen al iets beter. Ben benieuwd naar een filmpje .
 
linge-tuning 15-2-2008 17:49 Print reply

Posts: 460
hmmm, ik hoop dat ik m dit weekend nog kan aanlopen maar ik zit nog met een probleem.
Die omgelaste koelwaterpijpjes zijn wel leuk en aardig, alleen het komt niet echt uit met mn slangen..... dus of ik dit deksel weer modificeer of een ander NSR deksel koop (en die weer polijst etc...) moet ik nog ff uitzoeken...

ook het koelpijpje op de cil. kop is een probleem aangezien er maar 2 cm tussen pijpje en frame zit en de slang dus "knakt" zegmaar, waardoor er geen water meer doorheen kan.
 
ikkejw 15-2-2008 17:50 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: linge-tuning
hmmm, ik hoop dat ik m dit weekend nog kan aanlopen maar ik zit nog met een probleem.
Die omgelaste koelwaterpijpjes zijn wel leuk en aardig, alleen het komt niet echt uit met mn slangen..... dus of ik dit deksel weer modificeer of een ander NSR deksel koop (en die weer polijst etc...) moet ik nog ff uitzoeken...

ook het koelpijpje op de cil. kop is een probleem aangezien er maar 2 cm tussen pijpje en frame zit en de slang dus "knakt" zegmaar, waardoor er geen water meer doorheen kan.




pak nou maar gewoon een AC cilinder
 
Preserve nature - Always wear a helmet

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 6 van 35
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 33, 34, 35Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved