Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Honda MT5 SuperMotard LC

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1153 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Honda MT5 SuperMotard LC
Geplaatst door linge-tuning op 7-2-2008 13:56
Hits Deze gallery is 62702 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Er is nog geen voertuig aan deze gallery gekoppeld.

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Amen [Toon slechts deze afbeelding]
pret-pakket [Toon slechts deze afbeelding]
HPI 2003 + DPR opmaat [Toon slechts deze afbeelding]
Pro-x CR80 koppeling [Toon slechts deze afbeelding]
Blokje [Toon slechts deze afbeelding]
Stuurklem gefreesd op school [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 32 van 35
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 31, 32, 33, 34, 35Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

buldogo2 22-1-2009 18:12 Print reply

Posts: 2101
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: linge-tuning
[...]


hoe bedoel je?


Nouja,, zotezien heb je een cr80 spruitstuk (wat insteek is) waar je dan weer een zelfgemaakt hulpstukje in doet waar je een opschroeg carb van een mtx 80 oid op sschroeft...waarom doe je niet gelijk gewoon een opschroefspruitstuk monteren?

Begrijp me niet verkeert hor,, vind et een erg geil(rood) blokje...maar vind da even beetje vaag
 
Born to ride
BSTS 22-1-2009 18:14 Print reply

Posts: 4241
makkelijker te demonteren met 1 slangenklem denk ik ?
 
sprintjah
linge-tuning 22-1-2009 18:14 Print reply

Posts: 460
-Keihin's zijn goede carbs
-tis een 18mm van een honda NS1, dus goede maat voor een snelle 50cc
-Had deze carb al en het is een originele, geen imi
-CR80 spruitje was gratis en vangt de trillingen beter op dan opschroefellende

Edit:// en wat Bennie hierboven zegt, gebruiksgemak!

daarom

Dit bericht is gewijzigd door linge-tuning op 22-1-2009 om 18:15 uur.
 
geert-nsr 22-1-2009 18:23 Print reply

Posts: 6438
Je hoort altijd dat annodiseren erg duur is.
Wat was jij kwijt voor deze spulletjes?

Erg gaaf blok en zal ook wel lekker lopen denk.
Heb ook een blok gehad met sobw cilinder en opmaat etc.
Helaas liep het niet lang want onsteking ging kapot.
Maar kan zeggen dat zoiets absoluut niet traag is. Veel sneller als ori 80 of een gewoon 70cc tje.
 
buldogo2 22-1-2009 18:24 Print reply

Posts: 2101
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: linge-tuning
-Keihin's zijn goede carbs
-tis een 18mm van een honda NS1, dus goede maat voor een snelle 50cc
-Had deze carb al en het is een originele, geen imi
-CR80 spruitje was gratis en vangt de trillingen beter op dan opschroefellende

Edit:// en wat Bennie hierboven zegt, gebruiksgemak!

daarom

Dit bericht is gewijzigd door linge-tuning op 22-1-2009 om 18:15 uur.


Wat maken die trillingen uit?? en nu heb je een gruwelijk lang inlaat traject...ik weet dat origneel carb. is...en van ns-4 is helemaal mooi...zijn iets van 21mm effectief...gebruikersgemak vind ik ook beetje onzin,, et zijn of 2 moertjes,, of een schroefje...

Margoed...het is niet mijn brommer
 
Born to ride
Joel_koningslust 22-1-2009 18:32 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: buldogo2
[...]


Wat maken die trillingen uit?? en nu heb je een gruwelijk lang inlaat traject...ik weet dat origneel carb. is...en van ns-4 is helemaal mooi...zijn iets van 21mm effectief...gebruikersgemak vind ik ook beetje onzin,, et zijn of 2 moertjes,, of een schroefje...

Margoed...het is niet mijn brommer



als je m er vaak op en af schroeft trek je die carb ook helemaal rot

en aangezien je bij zon blok best veel bezig bent met afstellen enzo moet hij er wel vaak op en af
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
linge-tuning 22-1-2009 18:35 Print reply

Posts: 460
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: buldogo2
[...]


Wat maken die trillingen uit?? en nu heb je een gruwelijk lang inlaat traject...ik weet dat origneel carb. is...en van ns-4 is helemaal mooi...zijn iets van 21mm effectief...gebruikersgemak vind ik ook beetje onzin,, et zijn of 2 moertjes,, of een schroefje...

Margoed...het is niet mijn brommer


inlaat traject is zo lang nog niet, athans voor op straat. denk gasschuif tot membraam minstens zo kort als jou inlaat. en mijn blok trilt iets meer als een std nsr blok..
 
- Kevin - 22-1-2009 18:47 Print reply

Posts: 8086
Maar weet een hot gestemd, blijft een toffe Honda met zeer leuke onderdelen erop. Hopelijk blijft je "nieuwe" setup wel heel! Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen, maar ik denk wel goed .
 
linge-tuning 22-1-2009 19:15 Print reply

Posts: 460
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: - Kevin -
Maar weet een hot gestemd, blijft een toffe Honda met zeer leuke onderdelen erop. Hopelijk blijft je "nieuwe" setup wel heel! Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen, maar ik denk wel goed .



Dankje! ben zelf ook benieuwd hoe het gaat lopen, ik hoop erg goed
 
linge-tuning 22-1-2009 23:00 Print reply

Posts: 460
heb het freesvirus te pakken dus gister een remarmpje getekend, ga het conventioneel frezen op school.



Het origineel (Fabrieks honda 1982):

 
G33RT 23-1-2009 18:19 Print reply
Posts: 376
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: linge-tuning
[...]



Wat uit mijn post begrijp je niet?

Ik heb een zgan honda blok(carters zijn nieuw besteld, komen niet onder een straatbrommer vandaan), met HRC drijfstang, 6-bak, mooi cilindertje, opmaat pijp en cnc cil.kopje, waarom zou ik dat vervangen voor een roestig ori 80cc blok, en dan weer alles aanpassen (inlaat, uitlaat, koeling etc...)

Dit bericht is gewijzigd door linge-tuning op 22-1-2009 om 18:01 uur.


Omdat je net verteld dat het een straat brommer is? En die setups van jou zijn alles behalve betrouwbaar...

Majah ik probeer je niet over te halen, vroeg het me gewoon af.
 
BSTS 23-1-2009 18:26 Print reply

Posts: 4241
this niet bepaald een pekelfiets he, dus denk dat je straatbrommer niet te letterlijk op moet vatten.


 
sprintjah
linge-tuning 23-1-2009 18:27 Print reply

Posts: 460
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: G33RT
[...]


Omdat je net verteld dat het een straat brommer is? En die setups van jou zijn alles behalve betrouwbaar...

Majah ik probeer je niet over te halen, vroeg het me gewoon af.


Ik geef je gelijk dat het veel betrouwbaarder is, maar ik ga dit blok gewoon niet aan de kant zetten voor een 80cc blok...
 
Frysk 23-1-2009 18:31 Print reply

Posts: 34930
wat heeft dat anodiseren gekost? benk erg nieuwschierig naar

en ik zou nog een USD vorkje passend maken en daar de buitenpoten van rood laten anodiseren

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 23-1-2009 om 18:34 uur.
 
giggitybyte
buldogo2 23-1-2009 18:33 Print reply

Posts: 2101
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: linge-tuning
[...]


inlaat traject is zo lang nog niet, athans voor op straat. denk gasschuif tot membraam minstens zo kort als jou inlaat. en mijn blok trilt iets meer als een std nsr blok..


Mja oke,, heb je al is goed gekeken dan naar mijn inlaat traject? .

En mijn blokje trilt denk ok wel aardig hor,, 93cc die ruim 14k draait. Maargoed, zoals ik al zij,, verder wel mooi blokje...brommer ok trouwnsl
 
Born to ride
BSTS 23-1-2009 18:48 Print reply

Posts: 4241
die lange usb voorvorken er in vind ik veel te lomp voor eem mt-tje.
ik had zon gilera gsm voorvork erin, het wiel stuurde pas een seconden na ik het stuur bewoog zo ongeveer zo gammel word dat.

( sarcastisch bedoeld, maar het rijd iig voor geen meter )
 
sprintjah
- Han - 23-1-2009 18:51 Print reply

Posts: 9667
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
wat heeft dat anodiseren gekost? benk erg nieuwschierig naar

en ik zou nog een USD vorkje passend maken en daar de buitenpoten van rood laten anodiseren

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 23-1-2009 om 18:34 uur.


dan eerder goud denk ik. Dat zijn alle crosmotors toch ook?
 
<10.000 posts
Frysk 23-1-2009 18:53 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: - Han -
[...]


dan eerder goud denk ik. Dat zijn alle crosmotors toch ook?


hij heeft soort van SM.. dan moet ie kitscherig zijn

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BSTS
die lange usb voorvorken er in vind ik veel te lomp voor eem mt-tje.
ik had zon gilera gsm voorvork erin, het wiel stuurde pas een seconden na ik het stuur bewoog zo ongeveer zo gammel word dat.

( sarcastisch bedoeld, maar het rijd iig voor geen meter )


Derdi DRD Limited bijv zijn kort
 
giggitybyte
- Han - 23-1-2009 18:54 Print reply

Posts: 9667
limited vork is niet aan te komen. En veelte lomp

Gewoon zon oud model senda voorvorkje. Of rieju, das hetzelfde

dit dan:



Dit bericht is gewijzigd door - Han - op 23-1-2009 om 18:55 uur.
 
<10.000 posts
mtxrijder 23-1-2009 19:02 Print reply
Posts: 338
mwa..

hij ziet er zo al super vet uit.. en nou heb je er al heel veel uren in gestoken
 
Sypie_Honda 23-1-2009 19:07 Print reply

Posts: 13830
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BSTS
die lange usb voorvorken er in vind ik veel te lomp voor eem mt-tje.
ik had zon gilera gsm voorvork erin, het wiel stuurde pas een seconden na ik het stuur bewoog zo ongeveer zo gammel word dat.

( sarcastisch bedoeld, maar het rijd iig voor geen meter )


ik heb laatst ook nog een GSM vorkje in een MTX-ot gebouwd. dat ding reed er een stuk beter door!


 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Royal Club 23-1-2009 19:08 Print reply

Posts: 60390
die balhoofdhoek is dat niet vrij extreem?
setje apehangers erop
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Sypie_Honda 23-1-2009 19:10 Print reply

Posts: 13830
ja lijkt wat zo door de foto volgens mij.

ding stond vrij normaal weet ik nog wel, want was achter ook vrij hoog.

dit was volgens mij aardig de originele hoek.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Royal Club 23-1-2009 19:11 Print reply

Posts: 60390
zal wel verschil 21inch > 17inch zijn

 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Sypie_Honda 23-1-2009 19:12 Print reply

Posts: 13830
maar dan zou de balhoofdshoek toch juist kleiner/scherper moeten zijn

btw conventioneel frezen is koel
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 32 van 35
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 31, 32, 33, 34, 35Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved