Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Honda MT5 SuperMotard LC

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1218 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Honda MT5 SuperMotard LC
Geplaatst door linge-tuning op 7-2-2008 13:56
Hits Deze gallery is 62709 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Er is nog geen voertuig aan deze gallery gekoppeld.

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Amen [Toon slechts deze afbeelding]
pret-pakket [Toon slechts deze afbeelding]
HPI 2003 + DPR opmaat [Toon slechts deze afbeelding]
Pro-x CR80 koppeling [Toon slechts deze afbeelding]
Blokje [Toon slechts deze afbeelding]
Stuurklem gefreesd op school [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 31 van 35
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Joel_koningslust 18-1-2009 15:36 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: linge-tuning
[...]


jaja


ik had ze idd ook al gezien ja


die man had echt super veel elsinore delen ofniet

 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
kenny77 18-1-2009 15:43 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


ik had ze idd ook al gezien ja


die man had echt super veel elsinore delen ofniet



Ik ook , maar ik vond 2 reseveren carters wel al genoeg.

Maar hij is aan het goede adres aangekomen.
 
linge-tuning 18-1-2009 15:55 Print reply

Posts: 460
morgen ga ik de carters even parelstralen en de originele kleurcode uitzoeken, dan kan het opbouwen beginnen.

In hoeverre verschilt een MT krukas van een CR80 krukas? alleen de drijfstang lengte toch?
 
kenny77 18-1-2009 15:56 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: linge-tuning
morgen ga ik de carters even parelstralen en de originele kleurcode uitzoeken, dan kan het opbouwen beginnen.

In hoeverre verschilt een MT krukas van een CR80 krukas? alleen de drijfstang lengte toch?


De drijfstanglengte was geloof ik 91mm, en het big-end, was een stuk dikker.
 
Svenn... 18-1-2009 16:01 Print reply
Posts: 44
hot
 
linge-tuning 18-1-2009 16:02 Print reply

Posts: 460
thnx
 
linge-tuning 18-1-2009 16:11 Print reply

Posts: 460
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]


De drijfstanglengte was geloof ik 91mm, en het big-end, was een stuk dikker.


oke, want deed vandaag een MT krukas erin en de lagermaten, breedte en diameter van de wangen en de slag was allemaal het zelfde.

kwam er vandaag ook nog achter dat de achterbrug van de MT langer is dan de achterbrug van de CRF
 
kenny77 18-1-2009 16:13 Print reply

Posts: 29286
Ja, mijn vader heeft ook het inwendig van de cr80 in zijn mt blok zitten. Past allemaal zo erin.
 
linge-tuning 22-1-2009 17:01 Print reply

Posts: 460
Kreeg vandaag het pakketje van ATM binnen! :love:



kopje


kopje op het blok


flensje vd carb


(bijna) compleet blokje


stuurklem


Buitenkant vd CR80 carters gestraald om weer rood te spuiten



 
yamahadt1986 22-1-2009 17:09 Print reply
Posts: 1713
nice man
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
Jakob 125 22-1-2009 17:23 Print reply

Posts: 472
idd, mooi project.
 
2-stroke
TECstar 22-1-2009 17:24 Print reply

Posts: 4664
geil blok geworden man !
 
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda
barry 22-1-2009 17:35 Print reply

Posts: 7387
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: linge-tuning
Kreeg vandaag het pakketje van ATM binnen! :love:

afbeelding

kopje
afbeelding

kopje op het blok
afbeelding




Cool hoor ,

Je ziet het freespatroon ook nog lopen op de 1ste foto
 
He?
Frysk 22-1-2009 17:41 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: linge-tuning
Kreeg vandaag het pakketje van ATM binnen! :love:

afbeelding

kopje
afbeelding

kopje op het blok
afbeelding

flensje vd carb
afbeelding

(bijna) compleet blokje
afbeelding

stuurklem
afbeelding

Buitenkant vd CR80 carters gestraald om weer rood te spuiten
afbeelding
afbeelding
afbeelding



ATM daar heb ik m'n cilinder ook eens heen gestuurd om te boren + zuiger af te draaien


 
giggitybyte
G33RT 22-1-2009 17:47 Print reply
Posts: 376
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]



ATM daar heb ik m'n cilinder ook eens heen gestuurd om te boren + zuiger af te draaien




So what?

Zeer mooi project, zoals ik al eerder heb gezegd, maar je houd de setups nog wat tam? Of heb ik iets gemist?

 
Frysk 22-1-2009 17:51 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: G33RT
[...]


So what?

Zeer mooi project, zoals ik al eerder heb gezegd, maar je houd de setups nog wat tam? Of heb ik iets gemist?




bedoel ik gewoon om te zeggen dat het een goede zaak is
 
giggitybyte
linge-tuning 22-1-2009 17:55 Print reply

Posts: 460
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: G33RT
[...]


So what?

Zeer mooi project, zoals ik al eerder heb gezegd, maar je houd de setups nog wat tam? Of heb ik iets gemist?



Tam absoluut niet, maar wel 50cc.

Blok komt rechtstreeks onder een SOBW EXPI-racer uit, had met de vorige setup 14pk ongeveer en top van +- 120 met twv 15/47.

Omdat het 2x over niet heel bleef heb ik nu gekozen om met een athena std uit de doos te gaan rijden, omdat het uiteindelijk toch gewoon straat vervoer is...
 
G33RT 22-1-2009 17:57 Print reply
Posts: 376
Ik heb ook heel lang met 50/70 cc rond gereden, maar moet toch zegge dat een (ori) 80cc gewoon altijd sneller is, en veeeeeeeeeeel betrouwbaarder, is dat geen idee?
 
kenny77 22-1-2009 17:59 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: G33RT
Ik heb ook heel lang met 50/70 cc rond gereden, maar moet toch zegge dat een (ori) 80cc gewoon altijd sneller is, en veeeeeeeeeeel betrouwbaarder, is dat geen idee?


80 origineel is echt niet sneller als zijn sobw blok, veel langsaamer zelfs.

Mar ziet er goed uit!
 
linge-tuning 22-1-2009 18:01 Print reply

Posts: 460
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: G33RT
Ik heb ook heel lang met 50/70 cc rond gereden, maar moet toch zegge dat een (ori) 80cc gewoon altijd sneller is, en veeeeeeeeeeel betrouwbaarder, is dat geen idee?



Wat uit mijn post begrijp je niet?

Ik heb een zgan honda blok(carters zijn nieuw besteld, komen niet onder een straatbrommer vandaan), met HRC drijfstang, 6-bak, mooi cilindertje, opmaat pijp en cnc cil.kopje, waarom zou ik dat vervangen voor een roestig ori 80cc blok, en dan weer alles aanpassen (inlaat, uitlaat, koeling etc...)

Dit bericht is gewijzigd door linge-tuning op 22-1-2009 om 18:01 uur.
 
honda fryslan 22-1-2009 18:02 Print reply

Posts: 1914
zooooo vet
 
2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 Nederlandskampioen Brommersprint Automatenklasse
- Kevin - 22-1-2009 18:04 Print reply

Posts: 8086
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
80 origineel is echt niet sneller als zijn sobw blok, veel langsaamer zelfs.

Mar ziet er goed uit!


Wilde ik net zeggen, kerel heeft het helemaal fout , eigenlijk snapt hij niet echt (lees: echt niet) waar hij over praat krijg ik het idee.
 
buldogo2 22-1-2009 18:06 Print reply

Posts: 2101
Vraag me alleen af waarom je zo moeilijk doet met de carb/spruitstuk...
 
Born to ride
BSTS 22-1-2009 18:07 Print reply

Posts: 4241
Orgineel 80 cc loopt goed, maar is niks spectaculairs aan.
50 of 70 cc is veel meer fun,
 
sprintjah
linge-tuning 22-1-2009 18:07 Print reply

Posts: 460
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: buldogo2
Vraag me alleen af waarom je zo moeilijk doet met de carb/spruitstuk...


hoe bedoel je?
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 31 van 35
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved