Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Honda MT5 SuperMotard LC

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 769 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Honda MT5 SuperMotard LC
Geplaatst door linge-tuning op 7-2-2008 13:56
Hits Deze gallery is 62758 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Er is nog geen voertuig aan deze gallery gekoppeld.

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Amen [Toon slechts deze afbeelding]
pret-pakket [Toon slechts deze afbeelding]
HPI 2003 + DPR opmaat [Toon slechts deze afbeelding]
Pro-x CR80 koppeling [Toon slechts deze afbeelding]
Blokje [Toon slechts deze afbeelding]
Stuurklem gefreesd op school [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 21 van 35
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 33, 34, 35Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

stephan777 29-4-2008 11:17 Print reply

Posts: 7259
mooi ding hotje
 
linge-tuning 6-5-2008 21:15 Print reply

Posts: 460
me blok maar is opengetrokken en het valt me 200% mee hoe het er uit ziet van binnen

Waterpomphuisje toch maar even gevlakt voor het nette:

prox CR80 kluts:



6-Bak:


 
guido-honda 6-5-2008 21:18 Print reply
Posts: 621
supermooi ding man!

allen die achtervering..

Wrm maak je der geen monoshock van?
heb ik ook, veert lkkr en staat heen heeel stuk mooier!

succes nog met dit ding, is supergaaf!
 
THOMASJEUHHH 6-5-2008 21:21 Print reply

Posts: 4159
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: guido-honda
supermooi ding man!

allen die achtervering..

Wrm maak je der geen monoshock van?
heb ik ook, veert lkkr en staat heen heeel stuk mooier!

succes nog met dit ding, is supergaaf!


nee, mono hoort op een echte mt!

verder is het een knap blok, moet je nou niet op de kop schakelen?
ook al is het een cr80 bak.

en ik denk dat je er zelf ook wel vanuit kon gaan dat de cilinder niet langer dan 3/4 uur mee zal gaan(bij een sobw blok dan,)

verder blijft ie tof en word ie alleen maar beter!!
 
bwoaahhppp,,..
mcdronkz 6-5-2008 21:27 Print reply

Posts: 32777
Ik vind het best wel een dikke MT. Toch heb ik wel wat dingen aan te merken. Je neemt een watergekoeld blok, handkappen en een modern voorspatbord. Drie dingen die IMHO niet echt passen bij de brommer.

Je rijdt namelijk met trommelremmen, een ouwe tank, oud zadel, oud achterspatbord en dubbele vering. Da's tof, da's old school.

Maar de ene helft van de brommer lijkt gewoon uit een andere tijd te komen weet je. 't Vormt niet echt een eenheid. Niet echt zeg ik bewust omdat het wel gewoon een vette MT is, simpel zat.

Als die brommer van mij was had ik het volgende gedaan:

- Schijfrem in elk geval aan de voorkant
- Steunen die onder je blok doorlopen zoals bij een MTX (da's echt vet)
- Paris-Dakar tankcover (dan lijkt 'ie wat voller)
- Een iets moderner model zadel
- Achterkap is opzich wel okay, maar wel een beetje gedateerd

That's about it. Dubbele vering is gewoon te vet.
 
linge-tuning 6-5-2008 21:37 Print reply

Posts: 460
Waarom geen monoschock
1. mijn frame is al gepoedercoat
2. dan is t achter een grote lege ruimte en icm met lange achterbrug is dat geen porum.
3. dit veert ook goed
4. er komen deze zomer goede twinshocks op, dit zijn nog maar imitatie veertjes.

@ mcdronks: ja je heb wel gelijk, maar ben nou eenmaal aan een mt begonnen met ombouwen en kan nu niet meer terug.
Voor wil ik deze zomer kijken voor een dikkere voorvork met een naaf met schijfrem en daar de derbi velg om laten spaken, maar dit is gewoon weer een duurgrapje dus dat isnog geen 1ste prio

Dit bericht is gewijzigd door linge-tuning op 6-5-2008 om 21:39 uur.
 
Sypie_Honda 6-5-2008 21:55 Print reply

Posts: 13830
waar heb je die toffe koppelingskorf weg
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
ikkejw 6-5-2008 22:18 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
waar heb je die toffe koppelingskorf weg



als ik het goed zie zit er niet zo'n tandwiel onder voor naar de kickstart
 
Preserve nature - Always wear a helmet
Sypie_Honda 6-5-2008 22:45 Print reply

Posts: 13830
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
[...]



als ik het goed zie zit er niet zo'n tandwiel onder voor naar de kickstart


hee nee idd nu je het zegt, mja miss is die er wel afgedraait ?


 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
BSTS 6-5-2008 22:47 Print reply

Posts: 4241
Quote:

- Steunen die onder je blok doorlopen zoals bij een MTX (da's echt vet)




Jij bedoelt zoiets als ik ook heb gemaakt onder mijn mbx 80 blok ofniet ?



Ik heb het er al over gehad met corne, maar hij heeft zijn frame mooi in de coating zitten etc .. dus hij laat het zo denk ik.
 
sprintjah
mcdronkz 7-5-2008 15:31 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BSTS
[...]



Jij bedoelt zoiets als ik ook heb gemaakt onder mijn mbx 80 blok ofniet ?

afbeelding

Ik heb het er al over gehad met corne, maar hij heeft zijn frame mooi in de coating zitten etc .. dus hij laat het zo denk ik.


Jep, zoiets ja.

Kun je eventueel ook demontabel maken, hoewel dat niet echt diehard tof is.
 
G33RT 7-5-2008 16:48 Print reply
Posts: 376
Wel makkelijker met sleutelen, dat je dat ''sub frame'' er nog is af kan halen...
 
Sypie_Honda 7-5-2008 17:16 Print reply

Posts: 13830
http://www.noppensho...p;cat=997&page=1

volges mij is dat zo'n prox korf, lekker duur
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Derbi-Olaf 7-5-2008 17:24 Print reply

Posts: 14999
raakt je kentekenplaat je band niet?
bij inveren
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
crossgek - Forum en Sales Moderator 7-5-2008 17:29 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
http://www.noppensho...p;cat=997&page=1

volges mij is dat zo'n prox korf, lekker duur


mweh
prox is redelijk goedkoop (daar is de kwaliteit ook naar)

een hinson , of procircircuit korf kost al snel de helft meer..
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Sypie_Honda 7-5-2008 17:30 Print reply

Posts: 13830
even 5 bankjes voor een korf lappen dus

dan kan je het echt beter zelf maken.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
crossgek - Forum en Sales Moderator 7-5-2008 17:32 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
even 5 bankjes voor een korf lappen dus

dan kan je het echt beter zelf maken.


naja , zown ding slaat in als een gek natuurlijk...
dus hij moet knetterhard zijn.

maar omdat de koppeling een vrij belangrijke draaiende massa is moet hij ook erg licht zijn.



Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 7-5-2008 om 17:33 uur.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Sypie_Honda 7-5-2008 17:34 Print reply

Posts: 13830
mwa denk dan voor een 50 tot 100 euro aan materiaal.

tandwiel van je oude korf gewoon gebruiken.

gewone draai en freesbank ergens rogelen. alu geval aan de maat draaien, gleufjes ff freze en tandwiel er op bouten.

jah idd die foto die jij post is zeker een van een 500 4t ofzo? dat gaat idd wel neet, mja je kan het altijd proberen.

Dit bericht is gewijzigd door Sypie_Honda op 7-5-2008 om 17:35 uur.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
crossgek - Forum en Sales Moderator 7-5-2008 17:34 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
mwa denk dan voor een 50 tot 100 euro aan materiaal.

tandwiel van je oude korf gewoon gebruiken.

gewone draai en freesbank ergens rogelen. alu geval aan de maat draaien, gleufjes ff freze en tandwiel er op bouten.


zie effe mijn edit.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda


jah idd die foto die jij post is zeker een van een 500 4t ofzo? dat gaat idd wel neet, mja je kan het altijd proberen.

Dit bericht is gewijzigd door Sypie_Honda op 7-5-2008 om 17:35 uur.


is van een racer idd.
maar crossmotoren maken op dezelfde manier gehakt van de korf.
mijn honda is het net te voelen , maar je ziet wel gevallen zoals op de foto

Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 7-5-2008 om 17:36 uur.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Sypie_Honda 7-5-2008 17:39 Print reply

Posts: 13830
groefjes vlakvijlen enzo
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Derbi-Olaf 7-5-2008 17:40 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
groefjes vlakvijlen enzo

vastlassen
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
GJSchoonbeek 7-5-2008 17:45 Print reply
Posts: 356
Meestal vind ik de mt's niet zo.. Maar deze is superGeil..
GoodJob superding..
 
Royal Club 7-5-2008 17:46 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


naja , zown ding slaat in als een gek natuurlijk...
dus hij moet knetterhard zijn.

maar omdat de koppeling een vrij belangrijke draaiende massa is moet hij ook erg licht zijn.

afbeelding

Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 7-5-2008 om 17:33 uur.


7platen?!?!?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Derbi-Olaf 7-5-2008 17:47 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


7platen?!?!?

ja?..
je hebt 14plaatskoppelingen (in oudere crossers metname volges mij)
so, what's your problem?
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
GJSchoonbeek 7-5-2008 17:48 Print reply
Posts: 356
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Fantic303trial type2
[...]

ja?..
je hebt 14plaatskoppelingen (in oudere crossers metname volges mij)
so, what's your problem?

Kom ik aan met mijn 4plaatjes..:P
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 21 van 35
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 33, 34, 35Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved