Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - jawa ts350 café racer

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1134 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery jawa ts350 café racer
Geplaatst door sebas rieju op 17-12-2007 23:46
Hits Deze gallery is 4780 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Motor [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Jawa Stella (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Metallic blauw / 1989
Opgegeven max. vermogen 31 pk / 23 kW
Opgegeven max. snelheid 140 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
zo heb ik hem gekocht [Toon slechts deze afbeelding]
Zo goed als af [Toon slechts deze afbeelding]
voorkant [Toon slechts deze afbeelding]
oldskool foto [Toon slechts deze afbeelding]
zo komen de pijpjes er ongeveer onder:) [Toon slechts deze afbeelding]
1 [Toon slechts deze afbeelding]
bla [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Prawish 18-12-2007 9:26 Print reply

Posts: 2778
vind m wel dope.
 
Krijg toch allemaal de...
THE CRAZY DOCTOR 18-12-2007 15:33 Print reply

Posts: 1302
Cafe racers zijn hot
 
Slipstream 18-12-2007 15:34 Print reply

Posts: 581
houd meestal niet van oude motoren...maar deze heeft wel wat

hot
 
Ik deel geen handtekeningen uit
Joel_koningslust 18-12-2007 15:41 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Slipstream
houd meestal niet van oude motoren...maar deze heeft wel wat

hot


komt omdat deze niet oud is

not trouwends, deze motor leent zich totaal niet om een caferacer van te maken. en als je het doet zul je meer moeten veranderen dan stuur koplamp en zadel
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
.puch_chopper 18-12-2007 15:49 Print reply

Posts: 7851
vond hem eerst mooier wel hot
 
Bonomel 18-12-2007 16:42 Print reply

Posts: 1363
dikke hot, cafe racer altijd hot
 
BMW
RXBaz 18-12-2007 16:46 Print reply

Posts: 1879
op die bovenste is t net een mb met brute setup :P onder is ie mooier alleen had ik het achterlicht ergens anders gemaakt, tussen de kont en kenteken oid.

voor de rest HOT
 
I played poker with tarot cards once, i had a full house and three people died........motorrbw in the pocket
knulla 18-12-2007 17:01 Print reply

Posts: 2953
wow, vind dat echt een stoer ding

je moet hem zo houden !

zag er pas nog 1 rijden, hij groete me niet
 
look its them duke boys!
jonny 18-12-2007 17:14 Print reply

Posts: 153
2 takt ownt
Zo'n 350cc jawa heeft echt een ubervet geluid.
Hij ziet er leuk uit!
 
50cc oladijee
puch dexter 18-12-2007 17:36 Print reply

Posts: 3011
zeer mooi spul
 
ikkejw 18-12-2007 21:28 Print reply

Posts: 9886
hoeveel harder zou zo'n ding gaan als je er opmaat uitlaten onder hangt?

dit ziet er nl niet heel snel uit
 
Preserve nature - Always wear a helmet
sebas rieju 18-12-2007 21:32 Print reply

Posts: 162
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
hoeveel harder zou zo'n ding gaan als je er opmaat uitlaten onder hangt?

dit ziet er nl niet heel snel uit


Het is natuurlijk wel oostblok kwaliteit dus geen optimale poorten, dikke carb enz.
Maar met een setje expansie pijpies moet er toch wel 5 a 10pk meer uit te halen vallen denk ik. komt de top op zo'n 155 misschien.
Om te gummen pak ik m'n r6 wel

Maar het is voor mij ook maar een toerbike/pekelbrik dus ik ga er ook geen 100den euro's instoppen, anders hadden er inderdaad al expansies onder gehangen, elektronische onsteking en een dikke trommel in t voorwiel

Dit bericht is gewijzigd door sebas rieju op 18-12-2007 om 21:45 uur.
 
schimmel_injectie 19-12-2007 17:04 Print reply

Posts: 896
hehe...wel n grappig ding... heeft wel wat
 
Er gaat niets boven Groningen . Fryslân ook niet
jonny 20-12-2007 10:03 Print reply

Posts: 153
wat ik me afvraag:
hoe zal die presteren als je de cilinders voledig laat tunen?
 
50cc oladijee
erik 39. 20-12-2007 11:20 Print reply
Posts: 2
fuckin lelijk net zoals je moeder
 
jonny 20-12-2007 11:50 Print reply

Posts: 153
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: erik 39.
fuckin lelijk net zoals je moeder

?

jij zult eerdaags wel van bf verbannen worden...



Dit bericht is gewijzigd door jonny op 20-12-2007 om 11:52 uur.
 
50cc oladijee
sebas rieju 20-12-2007 13:47 Print reply

Posts: 162
als je de poorttiming beter regelt, kop afvlakt, en grotere carb zal dr best nog wel wat vermogen uit te halen vallen, maargoed het is ook oostblok kwaliteit natuurlijk dus de kans op een vastnaaier wordt dan een stuk groter
Daarnaast heeft hij ook nog contactpunten, dus met een electronische onsteking zal die sowieso al een stuk beter rijden

En daarnaast vind ik hem zo wel prima rijden voor naar m'n werk toe, als t zonnetje straks weer schijnt pak ik m'n r6 wel als ik echt hard wil

Dit bericht is gewijzigd door sebas rieju op 20-12-2007 om 13:49 uur.
 
Jsze-MT5 20-12-2007 14:53 Print reply

Posts: 619
sehr scheun
 
goeie moggel
jonny 22-12-2007 14:51 Print reply

Posts: 153
heb je nouw veel meer onderhoud omdat het 2 takt is?
veel mensen beweren dat...
 
50cc oladijee
sebas rieju 23-12-2007 14:18 Print reply

Posts: 162
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jonny
heb je nouw veel meer onderhoud omdat het 2 takt is?
veel mensen beweren dat...


Deze motor heeft voor z'n cilinderinhoud niet zoveel vermogen dus ook wat minder onderhouds gevoelig.
Wel rijd ik op mengsmering en ik denk dat de zuigers het zo'n 20.000km uithouden voordat ze vervangen moeten worden, verder zit er nog wat afstel en onderhoud aan de contactpuntjes.

Maar... als je een rs250 oid hebt die zijn wel wat onderhouds gevoeliger, powervalve die je moet schoonmaken, zuigers elke 10.000km vervangen dus in vergelijking met een 4-takt wel iets meer onderhoud
 
EIERBOER 23-12-2007 14:23 Print reply

Posts: 1207
jah dees is idd erg hot mooi man
 
kalm an!!
jonny 23-12-2007 18:27 Print reply

Posts: 153
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: sebas rieju
[...]


Deze motor heeft voor z'n cilinderinhoud niet zoveel vermogen dus ook wat minder onderhouds gevoelig.
Wel rijd ik op mengsmering en ik denk dat de zuigers het zo'n 20.000km uithouden voordat ze vervangen moeten worden, verder zit er nog wat afstel en onderhoud aan de contactpuntjes.

Maar... als je een rs250 oid hebt die zijn wel wat onderhouds gevoeliger, powervalve die je moet schoonmaken, zuigers elke 10.000km vervangen dus in vergelijking met een 4-takt wel iets meer onderhoud


óke,
Dus qua onderhoud ongeveer het zelfde als mn kreidler:p
 
50cc oladijee
sebas rieju 24-12-2007 18:01 Print reply

Posts: 162
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jonny
[...]


óke,
Dus qua onderhoud ongeveer het zelfde als mn kreidler:p


zoiets ja,
Ik gebruik hem ook alleen maar voor wat kortere stukken, als ik hard en veel wil rijden dan pak ik m'n r6 wel, niet echt vergelijkbaar kwa sturen en vermogen maarja die jawa is leuk voor erbij
 
Djeep 24-12-2007 18:01 Print reply

Posts: 8621
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Slipstream
houd meestal niet van oude motoren...maar deze heeft wel wat

hot


 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
Mopar 24-12-2007 18:08 Print reply

Posts: 4772
Mooi ding, maar jammer dat het een Jawa is.

Neutraaltje
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved