Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - BMW E21 316

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1109 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery BMW E21 316
Geplaatst door jonny op 9-12-2007 22:35
Hits Deze gallery is 5778 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Auto [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type BMW 3-serie (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Metal blauw / 1980
Opgegeven max. vermogen 90 pk / 66 kW
Opgegeven max. snelheid 170 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
BMW e21 316 [Toon slechts deze afbeelding]
De brug [Toon slechts deze afbeelding]
Strakke onderkant [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Leen 16-12-2007 17:43 Print reply

Posts: 26877
bandsen lopen alleen aan als ze te breed zijn ja, of je veren te slap.

de rijeigenschappen worden alleen maar met goeie verlaging, en fatsoenlijke schokdempers.
 
jonny 16-12-2007 17:48 Print reply

Posts: 153
ik ben ervan overtuigt dat een auto het beste rijd met de originele vering en wielen
 
50cc oladijee
crossgek - Forum en Sales Moderator 16-12-2007 17:49 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jonny
ik ben ervan overtuigt dat een auto het beste rijd met de originele vering en wielen


onzin natuurlijk.

zo min mogelijk onafgeveerd gewicht rijdt het mooist (en orriginele wielen zijn vaak niet uberlicht)

en orriginele auto is een compromis om iedereen een beetje zijn zin te geven en het betaalbaar te houden, naar je wensen aanpassen rijdt stukker beter..

Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 16-12-2007 om 17:55 uur.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
jonny 16-12-2007 18:18 Print reply

Posts: 153
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


onzin natuurlijk.

zo min mogelijk onafgeveerd gewicht rijdt het mooist (en orriginele wielen zijn vaak niet uberlicht)

en orriginele auto is een compromis om iedereen een beetje zijn zin te geven en het betaalbaar te houden, naar je wensen aanpassen rijdt stukker beter..

Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 16-12-2007 om 17:55 uur.


geen onzin want je vergeet wat: je vergeet de vering, en de et-waarde van de wielen.
die aanpassing laten de auto echt niet beter rijden in het normale verkeer hoor
 
50cc oladijee
Mopar 16-12-2007 18:22 Print reply

Posts: 4772
Bonken zal wss wel een uitgedroogd rubbertje zijn van een ophanging of een kapot diff :P

Motorkap ff open zetten, en iemand ff gas laten geven in de auto.

Kunnen ook wel de motorsteunen zijn.

Bij Yanken willen die nog wel eens te geest geven (dat heb je nou eenmaal met veel PK's ) Dan komt de motor tegen de motorkap

Verder een katslelijk ding dus een notje.
 
Royal Club 16-12-2007 18:22 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mopar
Bonken zal wss wel een uitgedroogd rubbertje zijn van een ophanging of een kapot diff :P

Motorkap ff open zetten, en iemand ff gas laten geven in de auto.

Kunnen ook wel de motorsteunen zijn.

Bij Yanken willen die nog wel eens te geest geven (dat heb je nou eenmaal met veel PK's ) Dan komt de motor tegen de motorkap

Verder een katslelijk ding dus een notje.


als jij nou eens de geest zou geven met je ouwehoer verhaaltjes
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Mopar 16-12-2007 18:24 Print reply

Posts: 4772
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


als jij nou eens de geest zou geven met je ouwehoer verhaaltjes


Wat doe je nou tof joh sukkel, ik zeg alleen maar dat hij de motorsteunen ook niet moet vergeten.

Weet je wat een motor doet als je van het gas afgaat ?

Dus stfu, ik probeer alleen maar te helpen.

kut jap.
 
Royal Club 16-12-2007 18:25 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mopar
[...]


Wat doe je nou tof joh sukkel, ik zeg alleen maar dat hij de motorsteunen ook niet moet vergeten.

Weet je wat een motor doet als je van het gas afgaat ?

Dus stfu, ik probeer alleen maar te helpen.

kut jap.


in het aantal zinnen dat je neertikt is de meerderheid onzin.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
jonny 16-12-2007 18:26 Print reply

Posts: 153
dat bonken heb ik al opgelost, de bouten van de cardanas zaten los, dus nu bonkt ie niet meer
 
50cc oladijee
Mopar 16-12-2007 18:27 Print reply

Posts: 4772
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


in het aantal zinnen dat je neertikt is de meerderheid onzin.


Je hoofd is ook onzin.

Een beetje toegevoegde waarde in een reply mag ook al niet ?

@ jonny : Net dacht ik toch te lezen dat het bonken nog niet helemaal was opgelost, en hij dus bonkte bij gas los.
 
Royal Club 16-12-2007 18:28 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mopar
[...]


Je hoofd is ook onzin.

Een beetje toegevoegde waarde in een reply mag ook al niet ?

@ jonny : Net dacht ik toch te lezen dat het bonken nog niet helemaal was opgelost, en hij dus bonkte bij gas los.


wat voor waarde voegt het toe als jij verteld dat yanks er wel eens last van hebben. info die totaal niemand iets interreseert. gezien jij de enigste bent die er in rijd.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Leen 16-12-2007 18:29 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jonny
[...]


geen onzin want je vergeet wat: je vergeet de vering, en de et-waarde van de wielen.
die aanpassing laten de auto echt niet beter rijden in het normale verkeer hoor



Nee, de originele auto is zo comfortabel en goedkoop uitgevoerd als mogelijk is.
Ik garandeer je, als je ding GOED verlaagt, dus met fatsoenlijke spullen, dan rijdt het 100x beter.
 
jonny 16-12-2007 18:34 Print reply

Posts: 153
jah idd, maar met de drempels en belading enzow, word het wat vervelender
 
50cc oladijee
Leen 16-12-2007 18:46 Print reply

Posts: 26877
Ohw, denk je dat?

Denk eens na, als je een std afgeveerde auto hebt, dan veert die auto veel verder in met een drempel.
En verlaagde auto is stugger afgeveerd, zakt minder in de veren, dus kan je harder over drempels heen boeken.
 
jonny 16-12-2007 18:47 Print reply

Posts: 153
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen
Ohw, denk je dat?

Denk eens na, als je een std afgeveerde auto hebt, dan veert die auto veel verder in met een drempel.
En verlaagde auto is stugger afgeveerd, zakt minder in de veren, dus kan je harder over drempels heen boeken.


ik geloof never dat je met een vet verlaagde auto harder over een drempel heen kan dan een hoge auto
 
50cc oladijee
Leen 16-12-2007 18:49 Print reply

Posts: 26877
Mwah, ligt eraan hoe ver je verlaagd he...
als je 10cm verlaagd niet meer nee, 40mm verlaging wel
 
jonny 16-12-2007 19:00 Print reply

Posts: 153
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen
Mwah, ligt eraan hoe ver je verlaagd he...
als je 10cm verlaagd niet meer nee, 40mm verlaging wel


hij is al 40 mm verlaagt
 
50cc oladijee
Leen 16-12-2007 19:04 Print reply

Posts: 26877
snel 60mm verlagen dan!
 
Vehikel 16-12-2007 19:05 Print reply

Posts: 2903
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jonny
[...]


hij is al 40 mm verlaagt

Het is meer wat jezelf het lekkerst vind, mijn E21 heeft nog de originele 165 wielen, met originele hoge vering. Ik vind dat de mijne een stuk rustiger rijdt, die van Jonny vind ik behoorlijk stuiteren, terwijl de mijne mooi boven de weg zweeft
Maar sommige mensen houden van stuiteren, anderen weer niet.
 
Gaat het niet zoals het moet? Dan moet het zoals het gaat!!...
Jozeff - Forum en Sales Moderator 16-12-2007 19:22 Print reply

Posts: 10835
verhogen moet je, dan ben je de man.

mijne was 135mm verhoogd, kon plankgas over elke drempel
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
mcdronkz 16-12-2007 19:25 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


wat voor waarde voegt het toe als jij verteld dat yanks er wel eens last van hebben. info die totaal niemand iets interreseert. gezien jij de enigste bent die er in rijd.


Lekker inhoudelijk weer
 
Leen 16-12-2007 19:27 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
verhogen moet je, dan ben je de man.

mijne was 135mm verhoogd, kon plankgas over elke drempel



kan met de manta ook, die is 11cm verlaagd aan de voorkant...
 
mcdronkz 16-12-2007 19:30 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen
[...]



kan met de manta ook, die is 11cm verlaagd aan de voorkant...


Daarmee kun je waarschijnlijk zo hard over een drempel omdat de onderste 11cm van de auto weggerot is
 
Leen 16-12-2007 19:31 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
[...]


Daarmee kun je waarschijnlijk zo hard over een drempel omdat de onderste 11cm van de auto weggerot is



mooie grappenmaker, ik sta niet aan mn deuren te lassen volgens mij.
met je weggekankerde kutkever
 
maxisport 16-12-2007 19:44 Print reply

Posts: 4206
jij denkt dat ie t beste rijd met ori vering en banden?
nou forget it
over een maand of wat heb je m al ergens tegenaan geparkeerd wat niet de bedoeling was, waarom?
t is een dweil op wielen man, bijna net zo erg als een amerikaans schijtijzer.

verlagen doe je niet met veren, want dan rijd je alles onder je auto vandaan, kan ik over mee praten
je zult ook goede stugge schokdempers moeten hebben, anders raak je net als mij je carterpan en benzinetank een keer kwijt
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved